SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
nee minuutjesquote:
Ik kreeg een pingquote:Op zondag 10 juni 2012 19:20 schreef sinepedraap het volgende:
Jouw telefoon trilt tijdens het bellen?
Bijna ontslagen![]()
En 3:25 met 112 bellen![]()
Maar je hebt dan wel weer kanon
hey tot ziens! hmmmmmmm oe oe oeo eoeo eo eoeo if you wanna go take a ride with mequote:
Okquote:
BlackBerries trillen tantoe hard, waarom denk je dat alle wijfen zo'n kreng hebben?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:23 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Okmijne doet alleen maar een geluidje in je oor als je iets anders krijgt tijdens het bellen, allemaal geen verstand van die blackberry hosselmachines
Ik had eerst ook de vibrator app op mijn android maar ja kan niet tegen zo'n tarzan blackberry op denk ik idd, dat zal het zijn.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:24 schreef haan33 het volgende:
[..]
BlackBerries trillen tantoe hard, waarom denk je dat alle wijfen zo'n kreng hebben?
Ga jij maar eens normale leren typenquote:Op zondag 10 juni 2012 19:27 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS is altijd dronken en heeft problemen.
Die kontquote:
En dan om 6u wakker gebeld worden dat je een half uur later er moet zijnquote:
TS' baas ook.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
TS' baas ook.
Je kan alvast opzoek naar een ander palletsoorteerbedrijf. Tot morgen.
Hahaha, dan zou ik mijn baas echt niet meer serieus nemen gewoon.quote:
neeeequote:
Je weet het maar nooitquote:
In dat geval: Je heb jezelf flink in de kont geneuktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |