Echt welquote:
Hier een Mediterraans stoofpotje. Maar daar kan ik pas de tweede helft aan beginnen.quote:
Nee, helaas niet.quote:
Tja, als ik mijn waterval laat klateren zingt er ook geen vogel meer heur!quote:Op zondag 10 juni 2012 17:39 schreef Bluezz het volgende:
De buuv 2 tuinen verderop deed net haar nieuwe watervalletje uit.
Ik hoorde ineens de vogeltjes weer fluiten
(kan je daar nou wat van zeggen?)
Let ik niet zo op. Het zal er vast niet uitzien maar jammer dan. Ik sta er niet om mooi te wezen.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:46 schreef z80 het volgende:
@ FF
sta jij ook zo op de tennis baan?
http://izismile.com/2012/(...)essions_25_pics.html
Nee, dan gaan ze allemaal op jacht naar het wormpjequote:Op zondag 10 juni 2012 17:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tja, als ik mijn waterval laat klateren zingt er ook geen vogel meer heur!
Mr Hobbels is voor Feyenoord. Dus daar ging al iets foutquote:Op zondag 10 juni 2012 19:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Gezien je plaatje en oranje naam ben jij ook wel een liefhebster toch?
Ik vind het absoluut leuk hoor, maar een poultje daar had ik niet zo;n trek in hehe, maar doe mee voor de collega;squote:Op zondag 10 juni 2012 19:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Gezien je plaatje en oranje naam ben jij ook wel een liefhebster toch?
Ik dacht even 'waarom raken z's buren gefrustreerd van deze wedstrijd' en toen bedacht ik dat de buren natuurlijk Duitsers zijnquote:Op zondag 10 juni 2012 19:43 schreef z80 het volgende:
aan de buren te horen is het een spanende wedstrijd.
geen idee wie tegen wie maar het levert een hoop frustratie op aan de gemaakte geluiden te horen.
Ik word wel chagrijnig maar probeer het zo snel mogelijk uit mn hoofd te zetten. Niet meer aan denken. Alleen op internet lees je het weer nog een keer en nog een keer..quote:Op zondag 10 juni 2012 19:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik vind het absoluut leuk hoor, maar een poultje daar had ik niet zo;n trek in hehe, maar doe mee voor de collega;s
(en ik ben niet sacho als NL verliestscheelt ook hehe )
quote:
Ja maar is afgelopen als ik thuis komquote:
Dat was van vrijdag op zaterdagquote:Op zondag 10 juni 2012 21:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja maar is afgelopen als ik thuis kom![]()
Pee, wat erg dat je alweer hebt geslapen! Vannacht al van 22u tot 11u.
Ja, als Nadal een beetje meer z'n best had gedaan had het natuurlijk vanavond al afgelopen moeten zijn.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja maar is afgelopen als ik thuis kom![]()
Pee, wat erg dat je alweer hebt geslapen! Vannacht al van 22u tot 11u.
Ooh okquote:
Slaap lekker, lelijkerd!quote:Op zondag 10 juni 2012 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Kan helaas voetbal niet afkijken, lig op bed. Over iets meer dan 6 uur gaat de wekker weer..poeh. Trusten!
Wat een hautaine bimboquote:Op zondag 10 juni 2012 21:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Agent belde; ze vermoedt dat het blonde fotomodel die ik gisteren heb leren dansen mij niet als achtergrond wilt als zij gaat zingen omdat ze mij te lelijk vindt. Dan zoekt ze het maar lekker uit met haar act, graag of niet hoor
Ja, dat dus!quote:
En wie waren dat?quote:
Zo heet die band? Nooit van gehoord.quote:
In 40+ was er iemand helemaal waus van.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:41 schreef borisz het volgende:
De Anagram van Axl Rose is ook bekend neem ik aan.
GnR leeft nog wel, maar als ze optreden is het meestal niet best.
Laatste wat ik hoorde ging over een optreden dat begon ruim NA het tijdstip dat het eigenlijk klaar had moeten zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 01:41 schreef borisz het volgende:
Guns and Roses wil je inderdaad niet meer live zien.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:41 schreef borisz het volgende:
Zitten wel een paar interessante tussen.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:05 schreef borisz het volgende:
Zomergasten zijn bekend: … zanger en componist Henny Vrienten, cabaretier Micha Wertheim, socioloog Jolande Withuis, trendvoorspeller Lidewij Edelkoort, Acatel-Lucent-topman Ben Verwaayen en schrijver Adriaan van Dis.
Ik ken niemandquote:Op maandag 11 juni 2012 12:05 schreef borisz het volgende:
Zomergasten zijn bekend: … zanger en componist Henny Vrienten, cabaretier Micha Wertheim, socioloog Jolande Withuis, trendvoorspeller Lidewij Edelkoort, Acatel-Lucent-topman Ben Verwaayen en schrijver Adriaan van Dis.
Ik lees nu toevallig nog meer goede recensies over het optredenquote:Op maandag 11 juni 2012 09:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Guns and Roses wil je inderdaad niet meer live zien.
Maar met Slash & Myles Kennedy live is helemaal niets miswas een mooie show.
Oral sexquote:Op maandag 11 juni 2012 07:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In 40+ was er iemand helemaal waus van.
En wat is het anagram?
Ik had mn wekker veel te vroeg gezet
Ik ken alleen die Ben verwaayen niet geloof ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:05 schreef borisz het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2012 13:25 schreef borisz het volgende:
Nadal werkte direct een break achterstand weg.
quote:Op maandag 11 juni 2012 13:01 schreef Isabeau het volgende:
Henny Vrienten was de zanger van Doe Maar
Vond dat vooral lullig voor Nadal, leuker om te winnen met een eigen punt.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:07 schreef golfer het volgende:
Wel lullig voor Djoko dat het eindigde door een dubbele fout bij de opslag van hem.
Ga je in Noordoost-Groningen verder studerenquote:Op maandag 11 juni 2012 14:12 schreef borisz het volgende:
Bezig om rijscholen te vergelijken. Toch wel handig om een rijbewijs te halen
Heb het volgend jaar ook wel nodig
Je moet de beste school nemen die er is. Uiteraard ook wel wat op de prijs letten. Dan leer je goed rijden en haal je snel je examen. Ik ben 2x gezakt, maar ik heb wel goed leren rijden. Het lag meer aan mezelf. Faalangst en afrijdstress.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:12 schreef borisz het volgende:
Bezig om rijscholen te vergelijken. Toch wel handig om een rijbewijs te halen
Heb het volgend jaar ook wel nodig
Zoietsquote:Op maandag 11 juni 2012 14:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga je in Noordoost-Groningen verder studeren
Ik zei nog na zn eerste service: 'als het maar niet eindigt met een dubbele fout, dat is heel lullig voor em'.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:07 schreef golfer het volgende:
Wel lullig voor Djoko dat het eindigde door een dubbele fout bij de opslag van hem.
Nou die had er anders totaal geen last vanquote:Op maandag 11 juni 2012 14:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vond dat vooral lullig voor Nadal, leuker om te winnen met een eigen punt.
Ik hang eigenlijk altijd direct opquote:Op maandag 11 juni 2012 15:03 schreef kaasplankje het volgende:
Net een telemarketeer aan de telefoon van Nuon, ik neem op met mijn voornaam.
Zegt ie: "Ik ben op zoek naar de heer van Kalveren."
Ik: "Die woont hier niet."![]()
Hij: "Oh, maarre is die dan verhuisd of?"
Interruptie: "Dag meneer prettige dag nog verder."
tuut-tuut-tuut![]()
Blijkbaar sta ik dus met een typo in de registers.
dat had ik 2uur geleden ookquote:Op maandag 11 juni 2012 17:22 schreef Leintjeuh het volgende:
TelemarketeersHet zal je (bij)baan maar zijn, lijkt me echt rot.
Hier trouwens net een wolkbreuk, echt helemaal kleddernat geregend, compleet met soppende sokken
Smerig heh?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
dat had ik 2uur geleden ook![]()
dag popjes
best wel, fietste net op de brug over de maas (best lange brug, geen schuilplek mogelijk) dus was in 1x doorweektquote:
Daarom maar wat langer op kantoor blijven. alles staat weer vastquote:
Ik vind dat ik nooit goed overkom op videoquote:Vandaag sollicitatietraining gehad, incl. op video opnemen hoe je eruit ziet als je 2 minuten hebt om over jezelf te praten![]()
Leermoment: iedereen denkt dat ie er als een imbeciel uit ziet, maar het valt altijd enorm mee.
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:31 schreef Stereotomy het volgende:
Wolkbreuk nu hier
Vandaag sollicitatietraining gehad, incl. op video opnemen hoe je eruit ziet als je 2 minuten hebt om over jezelf te praten![]()
Leermoment: iedereen denkt dat ie er als een imbeciel uit ziet, maar het valt altijd enorm mee.
Toen pas???quote:Op maandag 11 juni 2012 17:43 schreef freecell het volgende:
Hier ook fantastisch weer!
Op video training viel me altijd op day ik een achterlijk stemmetje heb
1 of 2 buisjes zuigen, verder niksquote:Op maandag 11 juni 2012 17:47 schreef Memento-Mori het volgende:
oh steer jij deed laatst toch ook je cholesterol testen? wat doen ze dan enzo precies? ik ga morgen
werk enzo van beidenquote:Op maandag 11 juni 2012 17:48 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij vindt echt iedereen z'n eigen stem lelijk als je dat terughoort
Kan je niet naar hem toe, Memo? Of is hij op vakantie?
en de uitslag heb je meteen?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1 of 2 buisjes zuigen, verder niks
Was wel tevreden met mijn waardesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
Dan ga je een paar dagen later terug naar de huisarts om de uitslag te bespreken, zelf afspraak maken was het bij mijn huisarts:moet ik daarvoor weer naar de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was wel tevreden met mijn waardeskunnen ze niet bellen
gedoe
en dat is abacadabra voor mij hoor
het is ook heel goed welquote:![]()
Nouja, assistente zei al tegen mij dat de waardes okee waren en dat ik niet per se naar de dokter hoefde, want die had het best druk. Ik wilde zelf een kopie van de uitslag, maar dat kon niet bla bla, dus toen eiste ik 10 minuten van de dokter's duurbetaalde tijdquote:Op maandag 11 juni 2012 17:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
moet ik daarvoor weer naar de huisartskunnen ze niet bellen
gedoe
en dat is abacadabra voor mij hoor
haha en doen ze t echt afnemen of met zo'n evil vingerprikjequote:Op maandag 11 juni 2012 17:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, assistente zei al tegen mij dat de waardes okee waren en dat ik niet per se naar de dokter hoefde, want die had het best druk. Ik wilde zelf een kopie van de uitslag, maar dat kon niet bla bla, dus toen eiste ik 10 minuten van de dokter's duurbetaalde tijden heb ik de doc zelf een printje laten maken.
Ik ging daarvoor naar een diagnostisch centrum. Daar hebben ze echt twee buisjes van ik schat 3-5 ml afgenomen.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
haha en doen ze t echt afnemen of met zo'n evil vingerprikje(dat zag ik n keer bij de apotheek, kon je je cholesterol snel en makkelijk laten testen)
ik ga morgen naar de huisarts, ach we shall see, moest vorige week receptje hebben en dacht laat ik meteen eens n afspraak makenquote:Op maandag 11 juni 2012 17:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ging daarvoor naar een diagnostisch centrum. Daar hebben ze echt twee buisjes van ik schat 3-5 ml afgenomen.
Dat zijn professionele machines die dat analyseren en zijn wat nauwkeuriger dan zo'n druppelanalyse bij de apotheek...
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:00 schreef Memento-Mori het volgende:
En bloed afnemen geen probleem maar ik haat die vingerprikdingen
nouja ik heb zoiets van ik ben pas 24, beetje overdreven om te doen misschien nu maar anderzijds als het genetisch is, kan t maar beter zsm duidelijk zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
Goed idee Memo
Hier heeft moeders (en zus van moeders) recentelijk gehoord dat ze licht diabeet is geworden. LeukHart- vaatziektes bij pap en diabetes bij mam.
Ben van plan om elk jaar een testje te doen, maar de doc zei dat ik ook pas als ik 35 was weer terug hoefde te komenAangezien ik de eerste 30 jaar van m'n leven als dik ventje heb rondgehobbelt wil ik gewoon elk jaar een testje.
Je kan er ook gewoon zelf voor betalen als de huisarts het niet wil doen. Wordt dan gewoon bij erkende laboratoria afgenomen en geanalyseerd en de uitslag kan je online bekijken. Linkje: http://www.testjegezondheid.nl/quote:Op maandag 11 juni 2012 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
Goed idee Memo
Hier heeft moeders (en zus van moeders) recentelijk gehoord dat ze licht diabeet is geworden. LeukHart- vaatziektes bij pap en diabetes bij mam.
Ben van plan om elk jaar een testje te doen, maar de doc zei dat ik ook pas als ik 35 was weer terug hoefde te komenAangezien ik de eerste 30 jaar van m'n leven als dik ventje heb rondgehobbelt wil ik gewoon elk jaar een testje.
Ik garandeer niks, maar bij mij prikten ze een naald nabij de binnenkant van m'n elleboog
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:22 schreef Sarabi het volgende:
En om nog terug te komen op het solliciteren op oudere leeftijd.
Mijn moeder is net aangenomen voor een tweede baan(wel bij dezelfde organisatie en goed te combineren).
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:22 schreef Sarabi het volgende:
Mijn moeder is net aangenomen voor een tweede baan(wel bij dezelfde organisatie en goed te combineren).
Nee joh dat kan toch niet, dat is toch te voor de hand liggend? Geef ze het rekeningnummer van je Zwitserse bankrekening, of die op de Cayman-eilandenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens een brief van de belastingdienst gekregen betreffende mijn aanslag. Ze willen wat geld storten, maar ze hebben mijn rekeningnummer niet![]()
![]()
![]()
Bedoelen ze misschien het nummer waar ze al jaar en dag toeslagen op storten?!
Ik niet, maar ik kreeg/krijg altijd complimenten over mijn stemgeluid. Toen ik een keertje Fok!radio had gepresenteerd wilden ze elfs dat ik zou solliciteren als nieuwslezer bij de echte radio.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:48 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij vindt echt iedereen z'n eigen stem lelijk als je dat terughoort
Top!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:22 schreef Sarabi het volgende:
Lekker bedraggie?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens een brief van de belastingdienst gekregen betreffende mijn aanslag. Ze willen wat geld storten, maar ze hebben mijn rekeningnummer niet![]()
![]()
![]()
ik ga morgen naar de HAquote:Op maandag 11 juni 2012 18:40 schreef Bluezz het volgende:
Wat fijn voor je moeder Saar
En MeMo, ik zou je aan willen raden niet nog jaren te wachten met erfelijkheidsonderzoek.
Leuker kunnen ze het niet maken.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:15 schreef Isabeau het volgende:
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 11 juni 2012 18:40 schreef Bluezz het volgende:
Lekker bedraggie?
Bij ons staat het er ook al op, en verdween in een diep putje
Je moet toch wat als je in het nieuws wilt komen.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:49 schreef kaasplankje het volgende:
Madonna showt borst tijdens concert
http://www.tvgids.nl/arti(...)rst_tijdens_concert/
Het brengt nogal wat teweeg in Turkije.
Even de sales boostenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:55 schreef Isabeau het volgende:
Je moet toch wat als je in het nieuws wilt komen.
Dat. De BD is er overigens wel mee bezigquote:Op maandag 11 juni 2012 18:55 schreef AnneX het volgende:
Wat leuk voor Sarabi- moeder: nog meer uren werk!![]()
De toeslagenBD en terugbetaalBD zijn twee verschillende diensten die niet
communiceren.
Zelfde als Isa - verzoek om rek nummer doorgeven , en vervolgens op de verkeerd gespelde achternaam van moeders storten.
Vanavond : http://www.kayotic.nl/blo(...)ment-page-2#comments
En vis uit de Stille Oceaan en een aardappeltje.
En glaasje wijn.
Nou, het is niet veel wat er te showen valt. Dan heb ik liever mijn 'eigen' 53-jarige tieten bij de hand.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:49 schreef kaasplankje het volgende:
Madonna showt borst tijdens concert
http://www.tvgids.nl/arti(...)rst_tijdens_concert/
Het brengt nogal wat teweeg in Turkije.
Lekker, geldquote:Op maandag 11 juni 2012 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaIk heb aangifte gedaan over 5 jaar en dit was van 2010 incl 35 euro rente
Waarom? Morgen ochtend/middag vrij? Sterkte nog even.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Pfff
Twaalf uur gewerkt tot nu toe en moet nog zeker een uur of twee.
Het werd tijd. Weg met de DVD speler en met de Ethernet poort. Neemt teveel ruimte in beslag (hallo, langere batterij capaciteitquote:Op maandag 11 juni 2012 19:26 schreef borisz het volgende:
Ohjee de Appeldienst is weer begonnen.
Nieuwe MacBookPro's aangekondigd.
24 uur batterijlooptijd, dat is veel belangrijkerquote:Op maandag 11 juni 2012 19:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het werd tijd. Weg met de DVD speler en met de Ethernet poort. Neemt teveel ruimte in beslag (hallo, langere batterij capaciteit).
24 uur is nog een lange weg, maar de 7 uur voldoet prima als je de specs ziet van de nieuwe MBPquote:Op maandag 11 juni 2012 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
24 uur batterijlooptijd, dat is veel belangrijker
dat zie je verkeerd. dat er een rekening nummer bekend is wil niet zeggen dat ze deze ook mogen gebruiken voor terug gave.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:15 schreef Isabeau het volgende:
![]()
![]()
gefeliciteerd.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:22 schreef Sarabi het volgende:
klinkt als een betere spaar rekening. bij een bank krijg je minder rente.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaIk heb aangifte gedaan over 5 jaar en dit was van 2010 incl 35 euro rente
Ja, absoluut!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:27 schreef z80 het volgende:
klinkt als een betere spaar rekening. bij een bank krijg je minder rente.
En Apple heeft zojuist de nek van TomTom omgedraaid, in hoeverre dat nog niet gebeurd wasquote:Op maandag 11 juni 2012 19:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het werd tijd. Weg met de DVD speler en met de Ethernet poort. Neemt teveel ruimte in beslag (hallo, langere batterij capaciteit).
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:24 schreef z80 het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd. dat er een rekening nummer bekend is wil niet zeggen dat ze deze ook mogen gebruiken voor terug gave.
maar het kan nog leuker.
het eerste jaar dat ik in Duitsland woonde kreeg ik een brief van de belastingdienst met het verzoek mijn adres gegevens door te sturen. hallo waar hebben jullie deze brief naartoe gestuurd? iedereen met de zelfde naam in heel Duitsland in de hoop dat de juiste persoon reageert?
kloptquote:
Weten we. We hebben ze tijdens de verbouwing via FB helemaal gevolgd (heel veel foto's) en ik heb hem ook op Twitter.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:35 schreef borisz het volgende:
Overigens B&G www.bartjebloemendaal.nl is geopend. Wel een standaard menukaart. Maar goed het is ook een bistro.
Dan ga ik er niet eten.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:46 schreef borisz het volgende:
Bij Bartje Boven in Santpoort houden we de laatste tijd onze ALV's. Goede ruimte. De eigenaar draagt onze partij ook een warm hart toe
.
Nee. Het is echt een thuiswerkdagquote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:49 schreef Isabeau het volgende:
Dat thuis werken lijkt me heerlijk!(tenzij je eigenlijk een vrije dag hebt, P
)
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:23 schreef AnneX het volgende:
Proficiat D_H![]()
Mooie dag - leuke kadootjes !
Plus een add-on in je browser er probeert aan vast te plakken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:38 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de fanatieke facebookers: jullie zijn je er van bewust dat die Enable Dislike Button-app gewoon een geweldige hoax is die een gigantische berg spam veroorzaakt he?
Ik kijk wel ff hoe het gaat lopenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:38 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de fanatieke facebookers: jullie zijn je er van bewust dat die Enable Dislike Button-app gewoon een geweldige hoax is die een gigantische berg spam veroorzaakt he?
Serieus?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Plus een add-on in je browser er probeert aan vast te plakken.
Op jezelf? Ga ook gewoon lekker de TK inquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:29 schreef borisz het volgende:
Zeg op wie moet ik nu stemmen nu mijn naamgenoot Boris vd Ham de TK gaat verlaten?
Het zit sommige mensen ook niet mee zeg.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik kijk wel ff hoe het gaat lopen
Zooooooo zielig, gaat eindelijk een overwerkte collega van me een weekje op vakantie met vrienden en haar man (eens een keer zonder haar ouders omdat haar vader ziek is) overlijd haar vader vandaag, moet ze toch terug![]()
We hebben echt heel erg met haar te doen. (een moeder die helemaal op haar leunt en ze is enig kind)
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kijk wel ff hoe het gaat lopen
Zooooooo zielig, gaat eindelijk een overwerkte collega van me een weekje op vakantie met vrienden en haar man (eens een keer zonder haar ouders omdat haar vader ziek is) overlijd haar vader vandaag, moet ze toch terug![]()
We hebben echt heel erg met haar te doen. (een moeder die helemaal op haar leunt en ze is enig kind)
Over 20 jaarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op jezelf? Ga ook gewoon lekker de TK in
Aaaah wat schattigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Over 20 jaar.
Eerst meer levenservaring
LOLquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:51 schreef golfer het volgende:
De AH heeft blijkbaar niet meer zo veel vertrouwen in het ver doorgaan van Oranje, want we kregen bij de uitgang een gratis oranje Voorspel/Juichsjaal mee.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij oranje voorspel krijg ik smerige gedachten
A dirty mind is a joy forever and a nose of beauty is a goj forever.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Bij oranje voorspel krijg ik smerige gedachten
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:23 schreef AnneX het volgende:
Proficiat D_H![]()
Mooie dag - leuke kadootjes !
Integendeel, TomTom heeft een goede deal met Apple afgesloten om de kaarten te leveren.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef borisz het volgende:
[..]
En Apple heeft zojuist de nek van TomTom omgedraaid, in hoeverre dat nog niet gebeurd was.
Dat is geen plus, dat is hoe het werkt, het is gewoon een add-on die maakt dat je de vind ik niet leuk knop te zien krijgt in Facebook. Je kunt deze ook gewoon weer simpel verwijderen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Plus een add-on in je browser er probeert aan vast te plakken.
Jup. Die deal kwam vanmorgen naar buiten. Gisteravond was dat nog niet bekend.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Integendeel, TomTom heeft een goede deal met Apple afgesloten om de kaarten te leveren.
Plaats dan ook even een rectificatie joh, iedereen hier was in paniek na je berichtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup. Die deal kwam vanmorgen naar buiten. Gisteravond was dat nog niet bekend.
Dan kijk je op je laptop via de NOS site die het via een stream ook uitzend.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik baal van de (tijd van de) wedstrijd morgen. Ik moet na dansles (rond 21u) toch echt naar bed maar ik denk eerlijk gezegd niet dat ik kan slapen met de gedachte dat NL tegen DUI aan het spelen is. Heb jammergenoeg ook geen tv in mn slaapkamer.
Dat! Even een dutje doen!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:44 schreef Bluezz het volgende:
Dan ga je lekker een paar uurtjes op de bank slapen
Dekentje, Kussentje, gewoon doen.
Wat een dramaqueen die griek die op zijn hoofd geraakt werd, zegquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:08 schreef Isabeau het volgende:
Dat doen de Tsjechen goed, al 2 doelpunten in de eerste 6 minuten. Zo moet het!
Erg hèquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:46 schreef Bluezz het volgende:
Isa, zitten wij nou seriously over vbl te praten hier in cul
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Plaats dan ook even een rectificatie joh, iedereen hier was in paniek na je bericht
Golfer en Mr Isa hebben goede invloeden op julliequote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:46 schreef Bluezz het volgende:
Ah ideequote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan kijk je op je laptop via de NOS site die het via een stream ook uitzend.
Dan moet ik dat al bij thuiskomst doen want moet om 17.15u weer rijden en kom dan om 20.45u weer terug.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:44 schreef Bluezz het volgende:
Dan ga je lekker een paar uurtjes op de bank slapen
Dekentje, Kussentje, gewoon doen.
Ik was ook al enigszins verbaasdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:46 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een dramaqueen die griek die op zijn hoofd geraakt werd, zeg![]()
Mooi zo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:52 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, tweede sollicitatietrainingdag erop zitten. Zeer nuttig weer, rollenspellengespeeld, net toneel
leuk en nuttig.
CV ook gecheckt, wat nuttige tips, ik durf het wel aan om binnenkort eens een brief de deur uit te doen eigenlijk.
Ik vind haar uitstekende kwalitieten hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:10 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt volgend seizoen in Dexter.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:45 schreef AnneX het volgende:
Ah, ik lees het al: zelfs Bluezz en Isa over de voetjehbal...![]()
/ ook ik ben moe, net als schmoeders.
Vergeet je wel vaker het slot in publieke ruimtes?quote:Op woensdag 13 juni 2012 06:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Shit... Vergeet ik hier t toilet op slot te doen.. Komt er een collega binnen. Schaam me dood
Heb ik ook maar hier niet want ik ken t slot nu. Ik vergeet het wel vaker en t was nog zo vroeg... wat stom zeg! Heb al 3x sorry gestameldquote:Op woensdag 13 juni 2012 06:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vergeet je wel vaker het slot in publieke ruimtes?![]()
Ik doe het 's nachts vaak expres, maar ben dan ook de enige die gebruik maakt van die wc op het werk. En ik ben bang dat ik de deur niet open krijg en ik urenlang op de wc vast zit
Arme jijquote:
Ze zegt heel lief dat het niks geeftquote:Op woensdag 13 juni 2012 06:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou er over op houden, die collega vond het vast minstens zo genant als jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, precies dat gevoel heb ik ook.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:48 schreef borisz het volgende:
Bachelordiploma heb ik gewoon opgehaald. Was bij de uitreiking van het jaar ervoor aanwezig. Nou dat was echt geen moer aan. Ondanks dat een bachelordiploma een volledige opleiding is kan je er toch weinig mee op WOniveau. Dus ik vond mijn opleiding niet 'afgerond'.
Masterdiploma is dan toch anders. Voelt als een echte afsluiter van een periode.
quote:Snap niet dat de vrouw van Robin van Persie gestopt is met de pil?, hij krijgt hem er toch niet in!
Snap uberhaupt niet waarom ik dat weten moet ?quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Een vriend schreef dit op facebook
[..]
Snap niet dat Bouchra nog bij hem isquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Een vriend schreef dit op facebook
[..]
Kennelijk is de NPV voor persie houden nog groter dan persie dumpenquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Snap niet dat Bouchra nog bij hem isVan Persie was een paar jaar geleden gepakt voor een verkrachtingszaak, bleek natuurlijk dat dat wijf het allemaal verzonnen had, maar ze hadden wel sex gehad.
http://www.google.nl/url?(...)WVffHLgUWCkpsfcALbUQ
Toch moeilijk, zo'n miljoenenvriendje dumpen
Zo. hij rijdt weer als een zonnetje.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:22 schreef Bluezz het volgende:
g is de scoot voor zijn 1e 500 km beurt aan het wegbrengen, lekker weertje ervoor.
Juni was ook nog kortingsmaand
The broadcast of Bertram Scudder appearing Dagny !quote:
Ik neem aan dat de stream vanavond te vinden is via http://nos.nl/ek2012/quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Dan maar morgen keimoe zijn en vanavond voetbal vanaf mn laptop in bed kijken. (Golfer; heb jij dan de link voor me alsjeblieft?)
Nét gehad, ze is net thuisgekomenquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
The broadcast of Bertram Scudder appearing Dagny !
Brilliant speech.
.." judge his views by the motive of his action...
quote:
Mjammie! Bij dit soort gerechten eet ik nog maar de helft van de kooltjesquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:08 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, chili shrimp spaghetti. 't is dat is weinig tarwe meer eet tegenwoordig
Verbrandenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:08 schreef Bluezz het volgende:
Hier gewoon een kiploempia en wat babi pangpang, ga ik straks ff halen![]()
Vanavond al om half 8 vocal coaching zodat er een uur aan diegenen besteed kan worden die graag vbl willen gaan kijken... ik zie wel hoelaat ik thuis ben, kan altijd even op mob de tussenstand bekijken
Heet in de zon! Zit gewoon een beetje te verbranden met lezen... lijkt wel zomer
Lekker met extra knoflookquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:08 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, chili shrimp spaghetti. 't is dat is weinig tarwe meer eet tegenwoordig
Uit de wind in de zonquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
VerbrandenIk fietste net nog met mn winterjas naar het centrum
.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja tis uiteindelijk nog maar 16 graden maar het zou steeds warmer worden. Ik hoop het.
Zo moet NL em vanavond er wel in kunnen krijgen
[ afbeelding ]
Ik ook. Gelukkig hebben ze gescoordquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:00 schreef golfer het volgende:
Ik ben voor 1x in mijn leven voor die k*t-Portugezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |