Echt welquote:
Hier een Mediterraans stoofpotje. Maar daar kan ik pas de tweede helft aan beginnen.quote:
Nee, helaas niet.quote:
Tja, als ik mijn waterval laat klateren zingt er ook geen vogel meer heur!quote:Op zondag 10 juni 2012 17:39 schreef Bluezz het volgende:
De buuv 2 tuinen verderop deed net haar nieuwe watervalletje uit.
Ik hoorde ineens de vogeltjes weer fluiten
(kan je daar nou wat van zeggen?)
Let ik niet zo op. Het zal er vast niet uitzien maar jammer dan. Ik sta er niet om mooi te wezen.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:46 schreef z80 het volgende:
@ FF
sta jij ook zo op de tennis baan?
http://izismile.com/2012/(...)essions_25_pics.html
Nee, dan gaan ze allemaal op jacht naar het wormpjequote:Op zondag 10 juni 2012 17:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tja, als ik mijn waterval laat klateren zingt er ook geen vogel meer heur!
Mr Hobbels is voor Feyenoord. Dus daar ging al iets foutquote:Op zondag 10 juni 2012 19:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Gezien je plaatje en oranje naam ben jij ook wel een liefhebster toch?
Ik vind het absoluut leuk hoor, maar een poultje daar had ik niet zo;n trek in hehe, maar doe mee voor de collega;squote:Op zondag 10 juni 2012 19:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Gezien je plaatje en oranje naam ben jij ook wel een liefhebster toch?
Ik dacht even 'waarom raken z's buren gefrustreerd van deze wedstrijd' en toen bedacht ik dat de buren natuurlijk Duitsers zijnquote:Op zondag 10 juni 2012 19:43 schreef z80 het volgende:
aan de buren te horen is het een spanende wedstrijd.
geen idee wie tegen wie maar het levert een hoop frustratie op aan de gemaakte geluiden te horen.
Ik word wel chagrijnig maar probeer het zo snel mogelijk uit mn hoofd te zetten. Niet meer aan denken. Alleen op internet lees je het weer nog een keer en nog een keer..quote:Op zondag 10 juni 2012 19:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik vind het absoluut leuk hoor, maar een poultje daar had ik niet zo;n trek in hehe, maar doe mee voor de collega;s
(en ik ben niet sacho als NL verliestscheelt ook hehe )
quote:
Ja maar is afgelopen als ik thuis komquote:
Dat was van vrijdag op zaterdagquote:Op zondag 10 juni 2012 21:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja maar is afgelopen als ik thuis kom![]()
Pee, wat erg dat je alweer hebt geslapen! Vannacht al van 22u tot 11u.
Ja, als Nadal een beetje meer z'n best had gedaan had het natuurlijk vanavond al afgelopen moeten zijn.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja maar is afgelopen als ik thuis kom![]()
Pee, wat erg dat je alweer hebt geslapen! Vannacht al van 22u tot 11u.
Ooh okquote:
Slaap lekker, lelijkerd!quote:Op zondag 10 juni 2012 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Kan helaas voetbal niet afkijken, lig op bed. Over iets meer dan 6 uur gaat de wekker weer..poeh. Trusten!
Wat een hautaine bimboquote:Op zondag 10 juni 2012 21:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Agent belde; ze vermoedt dat het blonde fotomodel die ik gisteren heb leren dansen mij niet als achtergrond wilt als zij gaat zingen omdat ze mij te lelijk vindt. Dan zoekt ze het maar lekker uit met haar act, graag of niet hoor
Ja, dat dus!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |