ik ook!quote:Op zondag 10 juni 2012 08:40 schreef livelink het volgende:
Dan hoop ik toch echt dat het in Belgie eerder vaderdag is dan hier
Ben jij N zijn moeder dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 08:58 schreef -Spring het volgende:
Haha, same here, Leo.
Ik heb écht nog geen ideeën voor vaderdag. Heb van N een moestuin gekregen, dus wil wel met iets leuks aankomen.
Neen. Moet ik nu gaan uitleggen waarom wij het wel leuk vinden om elkaar iets leuks te geven?quote:Op zondag 10 juni 2012 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ben jij N zijn moeder dan?
De kinders hier maken knutsels op school en bij het kdv en that's it. Als ze groter zijn en ook zelf bewust iets anders/groters/extra's erbij willem gaan we daar wel eens over nadenken maar voor nu is dit voldoende.
En ik krijg idd niks van F en hij niet van mij. Daar zijn verjaardagen voor.
Dat dus.quote:Op zondag 10 juni 2012 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ben jij N zijn moeder dan?
De kinders hier maken knutsels op school en bij het kdv en that's it. Als ze groter zijn en ook zelf bewust iets anders/groters/extra's erbij willem gaan we daar wel eens over nadenken maar voor nu is dit voldoende.
En ik krijg idd niks van F en hij niet van mij. Daar zijn verjaardagen voor.
Nee hoor.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:17 schreef -Spring het volgende:
[..]
Neen. Moet ik nu gaan uitleggen waarom wij het wel leuk vinden om elkaar iets leuks te geven?
Dat mag.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar ik mag toch wel gewoon aangeven dat ik het vreemd vind?
Geef elkaar gewoon iets leuks als je dat wil, daar hoeft toch niet per se een moeder of vaderdag excuus voor te zijn?
Maar ik zal de volgende keer op mijn handen blijven zitten, ik val in de herhaling, al een paar jaar.
Succes ET!
Nee, ben maar niet bang! Al vroeg ik me vanochtend wel af of er mensen zijn die met de iPad gaan rennen bij gebrek aan een iPhone!quote:Op zondag 10 juni 2012 11:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik las 'met een iPad en al' een rondje hardlopen achter de rug!
Nijna, verwen-avondje kan eventueel ook zonder dat het voor jou heel vermoeiend is? Een grote mand maken met stokbrood/crackertjes, verschillende kaasjes, pate ofzo, lekkere les wijn, eventueel 2 mooie glazen erbij, kaarsje en een mooie film?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:24 schreef Nijna het volgende:
Saffier, bioscoopje misschien?
Dinercheque had ik ook al aan zitten denken. Kunst van de kinders hebben ze al best veelen portretten willen we wel weer laten maken, maar dan voor beide ouders/schoonouders.
Avondje in de watten leggen is even niet helemaal haalbaar, tenzij ik zin heb om daarna mezelf weer bij elkaar te vegen...
High tea is misschien ook wel een keer leuk schiet me ineens te binnen...
Bedankt voor de ideeen in elk geval!
Ja nog evenquote:Op zondag 10 juni 2012 17:11 schreef Nijna het volgende:
Wauw ET!
Die L... dat zouden die van mij geloof ik niet doen, maar leuk dat ze zo mee-eet!
Mrien, nog in de dierentuin geweest? Leuk even zo'n korte meet vanmorgen.
Wie wil er even meedenken. Ik ben op zoek naar een aardigheidje voor mijn ouders.
Ze doen heel veel voor ons en ik wilde dat eens op een andere manier laten blijken dan "dank je".
Bos bloemen vind ik leuk, maar ook niet echt bijzonder.
Het hoeft maar een kleinigheidje te zijn, maar wel iets wat dan toch ook zegt hoe veel we het waarderen!
Iemand ideeën?
Idd, leuk idee zoiets!quote:Op zondag 10 juni 2012 22:28 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nijna, verwen-avondje kan eventueel ook zonder dat het voor jou heel vermoeiend is? Een grote mand maken met stokbrood/crackertjes, verschillende kaasjes, pate ofzo, lekkere les wijn, eventueel 2 mooie glazen erbij, kaarsje en een mooie film?
Ik heb laatst een fotokalender gemaakt via de hema site, ze vonden het geweldig!!!quote:Op zondag 10 juni 2012 17:11 schreef Nijna het volgende:
Wauw ET!
Die L... dat zouden die van mij geloof ik niet doen, maar leuk dat ze zo mee-eet!
Mrien, nog in de dierentuin geweest? Leuk even zo'n korte meet vanmorgen.
Wie wil er even meedenken. Ik ben op zoek naar een aardigheidje voor mijn ouders.
Ze doen heel veel voor ons en ik wilde dat eens op een andere manier laten blijken dan "dank je".
Bos bloemen vind ik leuk, maar ook niet echt bijzonder.
Het hoeft maar een kleinigheidje te zijn, maar wel iets wat dan toch ook zegt hoe veel we het waarderen!
Iemand ideeën?
Zo had ik het nog niet bekeken, maar dat klinkt idd leuk! Misschien ga ik dat wel doen.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:28 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nijna, verwen-avondje kan eventueel ook zonder dat het voor jou heel vermoeiend is? Een grote mand maken met stokbrood/crackertjes, verschillende kaasjes, pate ofzo, lekkere les wijn, eventueel 2 mooie glazen erbij, kaarsje en een mooie film?
quote:Lees dit please! Hallo
allemaal, het lijkt erop dat alle waarschuwingen echt waren, het gebruik van WhatsApp kost geld vanaf de zomer van 2012. Als u dit bericht zou willen sturen naar 18 verschillende op uw lijst, zal uw pictogram blauw zijn en zal gratis zijn voor jou. Als je dit niet gelooft. Zie dat morgen om 6 uur je WhatsApp eindigt. En dan moet je betalen om het te openen, dit is een wet. Deze boodschap is voor het informeren van al onze gebruikers. Onze servers hebben onlangs problemen gehad, dus we vragen uw hulp om dit probleem op te lossen. Wij eisen van onze actieve gebruikers dat dit bericht doorgestuurd wordt naar elk van de mensen in uw lijst met contactpersonen aan onze actieve gebruikers met behulp van WhatsApp te bevestigen, als je dit bericht niet verzendt naar al uw contacten in WhatsApp, dan is uw account inactief, met als gevolg van het verliezen van al uw contacten.
Welke? Niet gezien. : Dquote:Op maandag 11 juni 2012 21:22 schreef Brighteyes het volgende:
Mss kan je haar dat alufolie plaatje dat van de week op FB langs kwam sturen.
quote:
Na de vijfde heb ik de boel aangegeven als spam en sindsdien is het weer heerlijk rustigquote:Op maandag 11 juni 2012 21:28 schreef Ticootje het volgende:
Net zo irritant als de dislike button verzoeken op fb.
Haha, da's dezelfde idd. Is ie stiekem thuis?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:34 schreef Meimeltje het volgende:
Spring, ik hoorde het over de buurvrouw... (of je hebt nog een buurvrouw met breuk).
Misschien wil B de hond wel uitlaten, die is een weekje aan het spijbelen
O ja. N gedaan. Ik ben daar niet van. Heb hier nog vriendenboekjes van klasgenoten van de basisschool liggen.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:44 schreef Meimeltje het volgende:
Hij heeft toestemming van school hoor, is nog niet leerplichtigZn papa moest naar buitenland en oma moest geholpen worden dus B mocht met mama mee
Ik zag dat L in zn vriendenboekje had geschreven, te schattig!
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:46 schreef -Spring het volgende:
[..]
O ja. N gedaan. Ik ben daar niet van. Heb hier nog vriendenboekjes van klasgenoten van de basisschool liggen.Schaam me kapot. Ben echt een soort Ymme met dat soort dingen.
Spoelbak overlooppijp, Makro heeft zoiets welquote:Op maandag 11 juni 2012 22:44 schreef Brighteyes het volgende:
Lieve google wonders, help!
Ik wil graag zo'n verhoogde gootsteen stop hebben. Van die dingen die in kroegen ziet in de glazenspoelbak, maar het ontbreekt me een aan de juiste term, iemand enig idee waar of hoe ik zoiets kan vinden?
Of zou ik dat bij de Makro kunnen kopen ofzoiets?
zou er niet te lang mee wachten. Met die klacht kwam ik op de SEH uit op verdenking van een longembolie.... was het niet, bij mij bleek het astma te zijn toen....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:33 schreef lily het volgende:
Het doet vies pijn ja. Ik word er misselijk van.
Diep ademhalen doet pijn.
Ik heb het sinds zondag.
Daarom heb ik ook lang getwijfeld met posten, maar omdat je precies omschrijft wat ik toen voelde, vond ik dat ik het wel moest zeggen. Ik vind ook niet dat je zolang moet wachten. Heb je aangegeven wat je voelt? Want zeker met pijn bij ademhaling zou je toch eerder terrecht moeten kunnen. Heb je ook last van kramp in je benen gehad de afgelopen dagen, rook je of heb je gerookt? Slik je de pil? (dit waren de vragen die mij gesteld werden op de SEH)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:05 schreef lily het volgende:
Hm
Nu maken jullie me ongerust
Huisarts gebeld maar ik kan donderdag pas terecht. Ze zitten vol.
Ik heb net als Vicky meerdere malen zenuwen klem gehad in rug (en soms ook tussen Vicky) en dan deed ademhalen idd ook echt pijn, dus het kan ook iets onschuldigs zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:51 schreef mefke79 het volgende:
chacama, jij zegt het, ik dacht het. Ook vanwege het ademhalen.
Volgens mij zijn er zeer veel opvattingen van "lang"quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:12 schreef chacama het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook lang getwijfeld met posten
Dan zal het vast niets zijn.....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:21 schreef lily het volgende:
Ik heb wel verteld wat mijn klachten waren ja. Ik heb wel een telefonisch consult voor morgen.
Ik ga er zelf vanuit dat het een spier is ofzo, of een zenuw wat Vicky zegt.
Maar pijn met diep ademhalen is wel eng natuurlijk.
Ik heb geen kramp in benen, rook niet en slik ook geen pil, chacama
Ik ben er allergisch voor.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:26 schreef moussy het volgende:
Als ik ramen heb gelapt heb ik ook een longembolie..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je die dagen zijn al om?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja,maar die dagen zijn al om.
Dankjulliewel
Ik bedoelde dat die minimum aantal dagen al om zijn, heeft wel langer dan 5 dagen geduurd voordat beslissing genomen is.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hoe bedoel je die dagen zijn al om?
je hebt MINIMAAL 5 dagen bedenktijd... niet maximaal.....
Ah ok...... Als je voor je zelf maar goed de tijd genomen hebt om tot je beslissing te komen...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat die minimum aantal dagen al om zijn, heeft wel langer dan 5 dagen geduurd voordat beslissing genomen is.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:29 schreef Sylvana het volgende:
Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet als eerste, dat heeft nog langgg geduurd!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:36 schreef k_i_m het volgende:
Als eerste aan een longembolie denken bij pijn met ademhalen?.
Sorry voor de spuit 11, maar ik moet het gewoon nog een keer op mijn scherm zien staan.
BE ook na een paar keer lezen snap ik niet wat je hier bedoelt?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net als Vicky meerdere malen zenuwen klem gehad in rug (en soms ook tussen Vicky)
Scherp... Be??? Wat doe jij tussen vicky?quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:23 schreef trui het volgende:
sterkte sylvana!
lily, ik hoop dat 't inmiddels al wat beter gaat? en dat 't niks engs is natuurlijk. en haha snoop, mannen!
[..]
BE ook na een paar keer lezen snap ik niet wat je hier bedoelt?
Uitleg in KPD is ook prima. Wel met linkje graag. Foto's hoeven niet. Denk ik.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Scherp... Be??? Wat doe jij tussen vicky?
Fotos in mn PM..quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:28 schreef YPPY het volgende:
[..]
Uitleg in KPD is ook prima. Wel met linkje graag. Foto's hoeven niet. Denk ik.
Ipad , je kan onderdelen bestellen of laten repareren bij ifixed.nl goede winkel.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:00 schreef snoopy het volgende:
De schade aan de IPad valt niet onder mijn inboedelverzekering (FBTO). Volgens de meneer aan de telefoon klopt het dat het bij andere verzekeraars soms wel verzekerd is maar dan betaal je ook vet meer premie. Dus...
er staan op youtube goede filmpjes en op google goede how to 's om een en ander zelf te kunnen doen.quote:
Ken je niet een handige harry ?quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:25 schreef snoopy het volgende:
Die zag ik idd maar ik geloof dat ik me daar toch maar niet aan waag
opsturen dan maarquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:39 schreef snoopy het volgende:
nee, maar ik zag dat de reparatie daar niet heel veel duurder is.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
Dat moest zijn tussen mijn ribben!
Waar het hart vol van is he...
ifixed kan je hem ook heen brengen , alleen moet je dan naar enkhuizen als je belt doen ze ook klaar terwijl je wacht.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:53 schreef snoopy het volgende:
Ik twijfel nog even over een reparatiedinges in Amsterdam. Dan kan ik hem brengen en dat is dan 'klaar terwijl u wacht'. Pffff, echt zo zonde geld vind ik het
Er zit een joekel van een barst in de mijne, al sinds Januari en ik heb hem dus niet laten maken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:53 schreef snoopy het volgende:
Ik twijfel nog even over een reparatiedinges in Amsterdam. Dan kan ik hem brengen en dat is dan 'klaar terwijl u wacht'. Pffff, echt zo zonde geld vind ik het
Is het ook. Mijn iPhone is vorige week weer gerepareerd voor 160 euroquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:53 schreef snoopy het volgende:
Je hebt m bij je zus ook al aangehad. Voel je je er nu ook nog prettig in? Dan áltijd aandoen. Voel je je er niet prettig in? Kan je het als een tuniek dragen of krijg je dan een boeretriene-look?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:40 schreef Estrys het volgende:
kledingtip gevraagd!
Ik heb een jurkje voor een bruiloft. Ook bij mijn zus aangehad trouwens maar hij is nogal aan de korte kant. Nou ja kort als in: vooral niet bukken! Ga ik er iets onder dragen of ga ik gewoon voor kort en vooral rechtop blijven staan. Mijn man ziet het probleem niet
Toen kwam ik er gedurende de dag achter dat het korte toch wel wat onpraktisch is met een kind en ik die vergeet door de knieën te gaan maar gewoon voorover buk. En toen had ik mijn moeder die me daar steeds op weesquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je hebt m bij je zus ook al aangehad. Voel je je er nu ook nog prettig in? Dan áltijd aandoen. Voel je je er niet prettig in? Kan je het als een tuniek dragen of krijg je dan een boeretriene-look?
ow ja en ik zit in de net wel/niet positiebroeken fase.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:08 schreef E.T. het volgende:
Dat is het jurkje?
Panty eronder met 'dicht' broekstukje. Of een zwarte skinny eronder. In elk geval niet alleen een string ofzo![]()
(leggings onder jurkjes vind ik alleen acceptabel op het schoolplein of op de camping ofzo.. niet voor een bruiloft.. tenzij mooie kanten legging ofzo)
Probleem opgelost. Eind volgende week nieuw, iets langer jurkje kopenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:12 schreef Estrys het volgende:
[..]
ow ja en ik zit in de net wel/niet positiebroeken fase.En het gaat nu al zo hard. Ow nee dadelijk pas ik het jurkje niet eens meer over twee weken
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:13 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Probleem opgelost. Eind volgende week nieuw, iets langer jurkje kopen
Goed excuus om te shoppen!quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:12 schreef Estrys het volgende:
[..]
ow ja en ik zit in de net wel/niet positiebroeken fase.En het gaat nu al zo hard. Ow nee dadelijk pas ik het jurkje niet eens meer over twee weken
En meteen paar nieuwe laarzen/schoenen voor eronderquote:
Ze kunnen in ieder geval nie zeggen dat het rokje te kort is... en je deco is ook mooi zoquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:30 schreef Estrys het volgende:
Iets chique maar waar mijn 'nieuwe' decolleté mooi in uit komt. Normaal heb ik ze niet, dus nu laat ik het zien ook![]()
Och gosquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:44 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat Job in de taxi in slaap is gevallen en het gewoon heeft gedroomd![]()
Waar ga je heen, trui?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:44 schreef trui het volgende:
morgen mag ik mee op schoolreisje. ik kijk er erg naar uit.
ik zou dr zo gaan wonen !quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
Anders doe je het 1 keer in de week ofzo?
Zou het niet werken als je daarheen verhuist als de wekker gaat? Dat je toch nog probeert door te slapen?
Ik zag gisteren zoiets leuks te koop staan:
http://funda.nl/48496814
Totaal niet praktisch, pal naast een sluis, amper tuin, naast een vrij drukke weg, maar zooooooooo leuk!
Naast de museumhaven, gewoon op een heel leuk stukje gouda wmb!
Rijksmonument is ook niet zo handig geloof ik, wel een heel schattig huisjequote:Op donderdag 14 juni 2012 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
Anders doe je het 1 keer in de week ofzo?
Zou het niet werken als je daarheen verhuist als de wekker gaat? Dat je toch nog probeert door te slapen?
Ik zag gisteren zoiets leuks te koop staan:
http://funda.nl/48496814
Totaal niet praktisch, pal naast een sluis, amper tuin, naast een vrij drukke weg, maar zooooooooo leuk!
Naast de museumhaven, gewoon op een heel leuk stukje gouda wmb!
Ik heb al eens in een monument gewoond en er is niks lastigs aan hoor. Je moet je alleen aan kleurvoorschriften houden voor het verven van de buitenkant en je mag er geen dakkapellen op zetten enzo. Nou ja, dat zou ik bij zo'n huisje sws al niet doen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Rijksmonument is ook niet zo handig geloof ik, wel een heel schattig huisje![]()
Ik was hem vorige week ook al tegengekomen op Funda (ik wil voor geen goud terug, maar Funda is zo leuk ).
Ik dacht dat er vaak ook beperkingen waren ten aanzien van wat er binnen mocht? De buitenkant is perfect zo.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk Simmu!
[..]
Ik heb al eens in een monument gewoond en er is niks lastigs aan hoor. Je moet je alleen aan kleurvoorschriften houden voor het verven van de buitenkant en je mag er geen dakkapellen op zetten enzo. Nou ja, dat zou ik bij zo'n huisje sws al niet doen.
Nee dat is niet zo, of nou ja, wel dat je bijv. niks mag veranderen aan een monumentale kapconstructie etc. etc. of niet zomaar dubbelglas erin zodat de gevel er ineens heel anders uit ziet, maar dat zijn grotendeels constructieve regels, vwb kleur etc. ben je gewoon vrij.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat er vaak ook beperkingen waren ten aanzien van wat er binnen mocht? De buitenkant is perfect zo.
Hmm lijkt mij dat je er dan overheen moet zijn geklomen, maar hoe doe je dat bij een glazen wand, je hebt dan toch geen houvastquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:06 schreef Brighteyes het volgende:
http://nos.nl/artikel/383(...)a-val-van-hotel.html
Wat een ongelofelijke
Ik heb in dat hotel geslapen vorig jaar en er staan idd enorme glazen wanden. Daar val je niet 'per ongeluk' vanaf.
Moet je wel een tuttenmeisje krijgen danquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:33 schreef droomvrouwtje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil een meisje om mee te tuttenKom op pinterest allemaal leuke hairdo's tegen, inclusief links naar turtorials
Die van mij begint al te tellen als ik de eerste keer de borstel erdoor haal.. Bij 10 is het klaar zegt ze.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:33 schreef droomvrouwtje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil een meisje om mee te tuttenKom op pinterest allemaal leuke hairdo's tegen, inclusief links naar turtorials
Eh...quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:38 schreef droomvrouwtje het volgende:
Als ze op mij lijkt moet dat vast goed komen.. En als ik een jongetje krijg laat ik gewoon zijn haar groeien en krijgt hij dit:
[ afbeelding ]
dat blijft niet zitten in blank haar.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:38 schreef droomvrouwtje het volgende:
Als ze op mij lijkt moet dat vast goed komen.. En als ik een jongetje krijg laat ik gewoon zijn haar groeien en krijgt hij dit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:38 schreef droomvrouwtje het volgende:
Als ze op mij lijkt moet dat vast goed komen.. En als ik een jongetje krijg laat ik gewoon zijn haar groeien en krijgt hij dit![]()
[ afbeelding ]
Of ze doet een dikke neger...quote:
quote:
FEIT roept meneer hier al hahaha.. Want wij hebben wel haarquote:
Ik keek mee en zag dat je er al uit bent, maar zelf ook erg nieuwsgierig dus ik ga hem dadelijk aan F. voorleggen. Mijn eerste ingave van een winde-soort op basis van het blad, maar goed.....mijn plantenkunde is lang niet zo verstrekkend als die van F. Als het wel giftig is dan zou ik er vooral naar kijken en van genieten qua bloei en kleur. Tenzij je hem verschrikkelijk vind en dan zou ik vooral de kliko er een plezier mee doen.... Wel vreemd dat ze op het tuincentrum er geen weet van hadden....quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:03 schreef moussy het volgende:
chacama, oehoeh, wil jij ook meekijken ajb? De aliëns komen er aan!!
Nee joh, gewoon met balpenquote:
Die van mij ookquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:38 schreef snoopy het volgende:
Die van mij wil alleen nog maar 1 staartje, verder niks
Nou moet ik toegeven dat ik twee linkerhanden heb qua haarvlechtgedoe maar 2 staartjes of van die bolletjes kan ik nog wel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:53 schreef Lois het volgende:
[..]
Die van mij ooken dan bij de kapper doodleuk ingevlochten haar willen want dat heeft ze nooit zegt ze dan...
Oh heerlijk... Bij mezelf gaat het wat moeilijk, maar oh dat getut aan mijn haren heerlijk..quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bep gaat er altijd voor zitten hoor, heerlijk
invlechten, opvlechten, 2 staarten, zigzag- of een gewone scheiding... Ik mag me altijd uitleven
joetoep!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:47 schreef mrien het volgende:
Zijn er btw goede boeken voor haar vlech kunsten? Of is er al ooit een topic voor geweest
Wat moussy al zei, youtube.. En via pinterest vond ik deze site: http://www.cutegirlshairstyles.com/quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:47 schreef mrien het volgende:
Zijn er btw goede boeken voor haar vlech kunsten? Of is er al ooit een topic voor geweest
Ze is 1. Daar kan je nog niks van zeggen nu. Ik kan het haar van mijn zoon al wel invlechten denk ikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb dochter met amper haar. Ik vrees dat echt invlechten ed. Er niet in zit bij haar.
Als ik naar mezelf kijk weet ik genoegquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ze is 1. Daar kan je nog niks van zeggen nu. Ik kan het haar van mijn zoon al wel invlechten denk ik
Is goed. Kom maar langsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:51 schreef snoopy het volgende:
Ah dat komt goed uit Gao, jongste heeft 30 juni een balletvoorstelling en aangezien jij in Nederland bent kan je mooi dat knotje maken
Goeie reis!
Eerst naar Nederland. Maandag treinen we naar Parijs.quote:
hee, mijn levenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:30 schreef -Spring het volgende:
Men, ik krijg een punthoofd van L en het buurjongetjeD en D. Kunnen vandaag alléén maar ruzie maken. "Nee! Jij mág mij niet aanraken!" *Jank. "Ík wil die sticker!" *Jank.
Wel een stuk beter.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:24 schreef Gaoxing het volgende:
Hoe gaat het nu met de pijn in je schouder, lily?
De arts dacht daar dus ook aan.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:27 schreef lily het volgende:
Leah is ook vreselijk jankerig, Spring...poeh
Als je al naar haar wijst
Ja, vast wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:32 schreef -Spring het volgende:
Hebben je jongens dat ook gehad? Dat miepige?
Oh gelukkig. En ik zit in NL. Nou ja..... Lig in NL. Korte nacht, jetlag, en eigenlijk vanavond een feestje met mensen die ik sinds mijn eigen bruiloft niet meer heb gezien. Wat pas om 9 uur begintquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:26 schreef lily het volgende:
[..]
Wel een stuk beter.
Nog niet helemaal weg maar haast geen problemen meer met ademen.
De HA wilde me al laten bloedprikken (ivm longembolie) maar dat vond ik niet nodig.
Waar hang jij nu uit?
NL of Parijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |