ik ook!quote:Op zondag 10 juni 2012 08:40 schreef livelink het volgende:
Dan hoop ik toch echt dat het in Belgie eerder vaderdag is dan hier
Ben jij N zijn moeder dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 08:58 schreef -Spring het volgende:
Haha, same here, Leo.
Ik heb écht nog geen ideeën voor vaderdag. Heb van N een moestuin gekregen, dus wil wel met iets leuks aankomen.
Neen. Moet ik nu gaan uitleggen waarom wij het wel leuk vinden om elkaar iets leuks te geven?quote:Op zondag 10 juni 2012 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ben jij N zijn moeder dan?
De kinders hier maken knutsels op school en bij het kdv en that's it. Als ze groter zijn en ook zelf bewust iets anders/groters/extra's erbij willem gaan we daar wel eens over nadenken maar voor nu is dit voldoende.
En ik krijg idd niks van F en hij niet van mij. Daar zijn verjaardagen voor.
Dat dus.quote:Op zondag 10 juni 2012 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ben jij N zijn moeder dan?
De kinders hier maken knutsels op school en bij het kdv en that's it. Als ze groter zijn en ook zelf bewust iets anders/groters/extra's erbij willem gaan we daar wel eens over nadenken maar voor nu is dit voldoende.
En ik krijg idd niks van F en hij niet van mij. Daar zijn verjaardagen voor.
Nee hoor.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:17 schreef -Spring het volgende:
[..]
Neen. Moet ik nu gaan uitleggen waarom wij het wel leuk vinden om elkaar iets leuks te geven?
Dat mag.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar ik mag toch wel gewoon aangeven dat ik het vreemd vind?
Geef elkaar gewoon iets leuks als je dat wil, daar hoeft toch niet per se een moeder of vaderdag excuus voor te zijn?
Maar ik zal de volgende keer op mijn handen blijven zitten, ik val in de herhaling, al een paar jaar.
Succes ET!
Nee, ben maar niet bang! Al vroeg ik me vanochtend wel af of er mensen zijn die met de iPad gaan rennen bij gebrek aan een iPhone!quote:Op zondag 10 juni 2012 11:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik las 'met een iPad en al' een rondje hardlopen achter de rug!
Nijna, verwen-avondje kan eventueel ook zonder dat het voor jou heel vermoeiend is? Een grote mand maken met stokbrood/crackertjes, verschillende kaasjes, pate ofzo, lekkere les wijn, eventueel 2 mooie glazen erbij, kaarsje en een mooie film?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:24 schreef Nijna het volgende:
Saffier, bioscoopje misschien?
Dinercheque had ik ook al aan zitten denken. Kunst van de kinders hebben ze al best veelen portretten willen we wel weer laten maken, maar dan voor beide ouders/schoonouders.
Avondje in de watten leggen is even niet helemaal haalbaar, tenzij ik zin heb om daarna mezelf weer bij elkaar te vegen...
High tea is misschien ook wel een keer leuk schiet me ineens te binnen...
Bedankt voor de ideeen in elk geval!
Ja nog evenquote:Op zondag 10 juni 2012 17:11 schreef Nijna het volgende:
Wauw ET!
Die L... dat zouden die van mij geloof ik niet doen, maar leuk dat ze zo mee-eet!
Mrien, nog in de dierentuin geweest? Leuk even zo'n korte meet vanmorgen.
Wie wil er even meedenken. Ik ben op zoek naar een aardigheidje voor mijn ouders.
Ze doen heel veel voor ons en ik wilde dat eens op een andere manier laten blijken dan "dank je".
Bos bloemen vind ik leuk, maar ook niet echt bijzonder.
Het hoeft maar een kleinigheidje te zijn, maar wel iets wat dan toch ook zegt hoe veel we het waarderen!
Iemand ideeën?
Idd, leuk idee zoiets!quote:Op zondag 10 juni 2012 22:28 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nijna, verwen-avondje kan eventueel ook zonder dat het voor jou heel vermoeiend is? Een grote mand maken met stokbrood/crackertjes, verschillende kaasjes, pate ofzo, lekkere les wijn, eventueel 2 mooie glazen erbij, kaarsje en een mooie film?
Ik heb laatst een fotokalender gemaakt via de hema site, ze vonden het geweldig!!!quote:Op zondag 10 juni 2012 17:11 schreef Nijna het volgende:
Wauw ET!
Die L... dat zouden die van mij geloof ik niet doen, maar leuk dat ze zo mee-eet!
Mrien, nog in de dierentuin geweest? Leuk even zo'n korte meet vanmorgen.
Wie wil er even meedenken. Ik ben op zoek naar een aardigheidje voor mijn ouders.
Ze doen heel veel voor ons en ik wilde dat eens op een andere manier laten blijken dan "dank je".
Bos bloemen vind ik leuk, maar ook niet echt bijzonder.
Het hoeft maar een kleinigheidje te zijn, maar wel iets wat dan toch ook zegt hoe veel we het waarderen!
Iemand ideeën?
Zo had ik het nog niet bekeken, maar dat klinkt idd leuk! Misschien ga ik dat wel doen.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:28 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nijna, verwen-avondje kan eventueel ook zonder dat het voor jou heel vermoeiend is? Een grote mand maken met stokbrood/crackertjes, verschillende kaasjes, pate ofzo, lekkere les wijn, eventueel 2 mooie glazen erbij, kaarsje en een mooie film?
quote:Lees dit please! Hallo
allemaal, het lijkt erop dat alle waarschuwingen echt waren, het gebruik van WhatsApp kost geld vanaf de zomer van 2012. Als u dit bericht zou willen sturen naar 18 verschillende op uw lijst, zal uw pictogram blauw zijn en zal gratis zijn voor jou. Als je dit niet gelooft. Zie dat morgen om 6 uur je WhatsApp eindigt. En dan moet je betalen om het te openen, dit is een wet. Deze boodschap is voor het informeren van al onze gebruikers. Onze servers hebben onlangs problemen gehad, dus we vragen uw hulp om dit probleem op te lossen. Wij eisen van onze actieve gebruikers dat dit bericht doorgestuurd wordt naar elk van de mensen in uw lijst met contactpersonen aan onze actieve gebruikers met behulp van WhatsApp te bevestigen, als je dit bericht niet verzendt naar al uw contacten in WhatsApp, dan is uw account inactief, met als gevolg van het verliezen van al uw contacten.
Welke? Niet gezien. : Dquote:Op maandag 11 juni 2012 21:22 schreef Brighteyes het volgende:
Mss kan je haar dat alufolie plaatje dat van de week op FB langs kwam sturen.
quote:
Na de vijfde heb ik de boel aangegeven als spam en sindsdien is het weer heerlijk rustigquote:Op maandag 11 juni 2012 21:28 schreef Ticootje het volgende:
Net zo irritant als de dislike button verzoeken op fb.
Haha, da's dezelfde idd. Is ie stiekem thuis?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:34 schreef Meimeltje het volgende:
Spring, ik hoorde het over de buurvrouw... (of je hebt nog een buurvrouw met breuk).
Misschien wil B de hond wel uitlaten, die is een weekje aan het spijbelen
O ja. N gedaan. Ik ben daar niet van. Heb hier nog vriendenboekjes van klasgenoten van de basisschool liggen.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:44 schreef Meimeltje het volgende:
Hij heeft toestemming van school hoor, is nog niet leerplichtigZn papa moest naar buitenland en oma moest geholpen worden dus B mocht met mama mee
Ik zag dat L in zn vriendenboekje had geschreven, te schattig!
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:46 schreef -Spring het volgende:
[..]
O ja. N gedaan. Ik ben daar niet van. Heb hier nog vriendenboekjes van klasgenoten van de basisschool liggen.Schaam me kapot. Ben echt een soort Ymme met dat soort dingen.
Spoelbak overlooppijp, Makro heeft zoiets welquote:Op maandag 11 juni 2012 22:44 schreef Brighteyes het volgende:
Lieve google wonders, help!
Ik wil graag zo'n verhoogde gootsteen stop hebben. Van die dingen die in kroegen ziet in de glazenspoelbak, maar het ontbreekt me een aan de juiste term, iemand enig idee waar of hoe ik zoiets kan vinden?
Of zou ik dat bij de Makro kunnen kopen ofzoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |