ik ook!quote:Op zondag 10 juni 2012 08:40 schreef livelink het volgende:
Dan hoop ik toch echt dat het in Belgie eerder vaderdag is dan hier
Ben jij N zijn moeder dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 08:58 schreef -Spring het volgende:
Haha, same here, Leo.
Ik heb écht nog geen ideeën voor vaderdag. Heb van N een moestuin gekregen, dus wil wel met iets leuks aankomen.
Neen. Moet ik nu gaan uitleggen waarom wij het wel leuk vinden om elkaar iets leuks te geven?quote:Op zondag 10 juni 2012 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ben jij N zijn moeder dan?
De kinders hier maken knutsels op school en bij het kdv en that's it. Als ze groter zijn en ook zelf bewust iets anders/groters/extra's erbij willem gaan we daar wel eens over nadenken maar voor nu is dit voldoende.
En ik krijg idd niks van F en hij niet van mij. Daar zijn verjaardagen voor.
Dat dus.quote:Op zondag 10 juni 2012 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ben jij N zijn moeder dan?
De kinders hier maken knutsels op school en bij het kdv en that's it. Als ze groter zijn en ook zelf bewust iets anders/groters/extra's erbij willem gaan we daar wel eens over nadenken maar voor nu is dit voldoende.
En ik krijg idd niks van F en hij niet van mij. Daar zijn verjaardagen voor.
Nee hoor.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:17 schreef -Spring het volgende:
[..]
Neen. Moet ik nu gaan uitleggen waarom wij het wel leuk vinden om elkaar iets leuks te geven?
Dat mag.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar ik mag toch wel gewoon aangeven dat ik het vreemd vind?
Geef elkaar gewoon iets leuks als je dat wil, daar hoeft toch niet per se een moeder of vaderdag excuus voor te zijn?
Maar ik zal de volgende keer op mijn handen blijven zitten, ik val in de herhaling, al een paar jaar.
Succes ET!
Nee, ben maar niet bang! Al vroeg ik me vanochtend wel af of er mensen zijn die met de iPad gaan rennen bij gebrek aan een iPhone!quote:Op zondag 10 juni 2012 11:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik las 'met een iPad en al' een rondje hardlopen achter de rug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |