Geduld is een schoone zaakquote:
Flikker op man, ik zat te broeden. Plus baalde ik van de lapoquote:Op zondag 10 juni 2012 02:17 schreef APK het volgende:
Oh, nog applaus in de OP ook voor het niet openen van een nieuw deel
Broeden moet je vaker doenquote:Op zondag 10 juni 2012 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker op man, ik zat te broeden. Plus baalde ik van de lapo
Ja vervelend. Gaat in het testamentquote:
Groeien ????quote:Op zondag 10 juni 2012 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Broeden moet je vaker doen![]()
Normaal flikker je alles er maar gewwon uit, maar nu ben je echt aan het groeien![]()
Of zat je op het toilet?
Oh ja okquote:
Ohh ja ok tweequote:
Denk ik ook jaquote:Op zondag 10 juni 2012 02:30 schreef APK het volgende:
Oeh, later vandaag weer voetbal.
Tijd om te gaan slapen
om 1800 pas toch?quote:Op zondag 10 juni 2012 02:30 schreef APK het volgende:
Oeh, later vandaag weer voetbal.
Tijd om te gaan slapen
Oh jammer ik ben er nog wel evenquote:Op zondag 10 juni 2012 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan blijft er niemand meer over Trusten Soury
Heb je nog wat te lullen. Ik draai nog wat (een plaatje)quote:
Wat voor plaatje ? of welk plaatje?quote:Op zondag 10 juni 2012 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je nog wat te lullen. Ik draai nog wat (een plaatje)
Uh nee joh ik draai nog wat en ga out. Sierlijk en charmant strompel ik mijn bed inquote:
Laters Chuf ...quote:Op zondag 10 juni 2012 02:44 schreef chufi het volgende:
Like me ... Trustem dan maar weer voor vandaag (morgen no way) Trusten
Altijd het laatste woord willen hebben he? ....quote:
Genoeg ellende meegemaakt over de verdeling van de erfenis. Heb gewoon goed de zaken vastgelegd.. Mijn moeder is er nu al niet content mee maar mijn centjes die overblijven gaan naar een aantal goede doelen (alles wat met dieren te maken heeft)quote:Op zondag 10 juni 2012 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Wat voor ellende zou er dan kunnen gebeuren?
Dus op de BBQ wordt géén vlees gelegd dat uit de Bio Industrie komt?quote:Op zondag 10 juni 2012 09:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn moeder is er nu al niet content mee maar mijn centjes die overblijven gaan naar een aantal goede doelen (alles wat met dieren te maken heeft)
Zoiets. WNF, Stichting Aap, Monkey Business en zo nog een aantal instellingenquote:Op zondag 10 juni 2012 09:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus op de BBQ wordt géén vlees gelegd dat uit de Bio Industrie komt?
Da's wel een mooie gedachte
Neequote:Op zondag 10 juni 2012 09:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zoiets. WNF, Stichting Aap, Monkey Business en zo nog een aantal instellingenMag hopen dat die niet op de BBQ komen inderdaad
Ligt Soury daaronder haar roes uit te slapen?quote:Op zondag 10 juni 2012 10:23 schreef sacha het volgende:
bedankt voor het aangenaam verpozen, aan u de schillen en de dozen![]()
[ afbeelding ]
Zouden die frambozen meatballs dan toch ....?quote:Op zondag 10 juni 2012 12:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ligt Soury daaronder haar roes uit te slapen?
Ja Meisje, had je maar niet zo snel moeten lezen..... Maar voor herlezen nu nog tijd genoegquote:Op zondag 10 juni 2012 18:10 schreef Mickeys het volgende:
Boek is eindelijk uit.
[pubermodes] Nu vind ik het nog moeilijker om tot 16 november te wachten op de verfilming van dit laatste deel... sjugt [/pubermodes]
Moet deel 1, 2 en 3 nog lezen hoor, maar die ken ik grotendeels al van de films natuurlijkquote:Op zondag 10 juni 2012 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Meisje, had je maar niet zo snel moeten lezen..... Maar voor herlezen nu nog tijd genoeg
Ik lees niet zo snel. Dit laatste deel was 600 blz, heb ik toch relatief lang over gedaan. Vandaag de laatste 160 blz of zo gelezen...quote:Op zondag 10 juni 2012 18:25 schreef chufi het volgende:
Als je 1 deel in 1 dag doet, blijf je nog steeds genoeg tijd hebben
Nou niet aanstellen he, 600 paginas op een dag is lang niet een slecht gemiddelde ...quote:Op zondag 10 juni 2012 18:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik lees niet zo snel. Dit laatste deel was 600 blz, heb ik toch relatief lang over gedaan. Vandaag de laatste 160 blz of zo gelezen...
Lees de zin nog eens een keertjequote:Op zondag 10 juni 2012 18:40 schreef chufi het volgende:
e
[..]
Nou niet aanstellen he, 600 paginas op een dag is lang niet een slecht gemiddelde ...
Deel 2 vind ik de meest "saaie" die er tussen zit inderdaad, maar je begrijpt m beter als je deel 1 ook hebt gezien en eigenlijk daarna de andere.. maar goed.... sowieso verschillen smaken natuurlijkquote:Op zondag 10 juni 2012 18:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb deel 2 ooit in de bioscoop gezien met mn zoon/schdochter... wist totaal niet waar het over ging en vond het dodelijk saai en ongeloofwaardig![]()
ik heb 160 blz vandaag gelezen...quote:
Ok, ik dacht dat je gisteren pas begonnen was aan het laatste deel ... 160 is ook niet slecht hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 19:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ik heb 160 blz vandaag gelezen...
Ik had het laatste deel van het boek al en was ik al in bezig toen ik gisteren de overige delen ging halen. Het was alleen voordeliger om de complete box te kopen dan de overige delen los te kopen. Heb het laatste deel nu dubbel
Lol, of deze:quote:Op zondag 10 juni 2012 19:37 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
het is ook echt vreselijk om naar deze man te kijken
Ik heb het wel eens via film1 o.i.d. zitten kijken. Ik vond het ook vrij saai. Maar goed, ik heb vrij veel Stephen Kings achter de kiezen...quote:Op zondag 10 juni 2012 18:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb deel 2 ooit in de bioscoop gezien met mn zoon/schdochter... wist totaal niet waar het over ging en vond het dodelijk saai en ongeloofwaardig![]()
ik heb ze alle drie ooit neergeladen, weet niet meer in welke volgorde ik gekeken heb maar 1 film was wel aardig, een andere tenenkrommend slecht en de derde iets minder slechtquote:Op zondag 10 juni 2012 19:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens via film1 o.i.d. zitten kijken. Ik vond het ook vrij saai. Maar goed, ik heb vrij veel Stephen Kings achter de kiezen...
Jacob, gespeeld door Taylor Lautner mag er ook wel zijn hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 19:59 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb ze alle drie ooit neergeladen, weet niet meer in welke volgorde ik gekeken heb maar 1 film was wel aardig, een andere tenenkrommend slecht en de derde iets minder slecht![]()
als ik eentienermeisje
was had ik mijn kamer vol posters van Robert Pattinson
Daarom kan hij er nog wel lekker uitzienquote:
Tja, denk ook niet dat je homo bent dus kan me er iets bij voorstellen, maar mijn oog wil ook wel watquote:Op zondag 10 juni 2012 20:09 schreef chufi het volgende:
Ik hou me niet zo met actuertjes bezig, F1 kijken nu
ik wilde vragen wie dit is, maar ik zie het al in de link staan robert-pattinsonquote:Op zondag 10 juni 2012 19:37 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
het is ook echt vreselijk om naar deze man te kijken
Ja dat begrijp ik ook welquote:Op zondag 10 juni 2012 20:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, denk ook niet dat je homo bent dus kan me er iets bij voorstellen, maar mijn oog wil ook wel wat
Ah, ja die films en die boeken ken ik ook niet, dus dan kan het wel kloppen dat ik diequote:
als een acteur mij niet kan overtuigen ga ik mij ergerenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Daarom kan hij er nog wel lekker uitzien
wat een kortzichtige opmerking, alsof je van een bepaalde kerk moet zijn om mensen al dan niet mooi te vindenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, denk ook niet dat je homo bent dus kan me er iets bij voorstellen, maar mijn oog wil ook wel wat
ik vond jou ook wel mooi op die tettenfotoquote:Op zondag 10 juni 2012 21:13 schreef sacha het volgende:
[..]
wat een kortzichtige opmerking, alsof je van een bepaalde kerk moet zijn om mensen al dan niet mooi te vinden
Ach van Mickeys kan ik het wel hebben...quote:Op zondag 10 juni 2012 21:13 schreef sacha het volgende:
[..]
wat een kortzichtige opmerking, alsof je van een bepaalde kerk moet zijn om mensen al dan niet mooi te vinden
Done zand er over, weer die steen (van vanmiddag) er opquote:Op zondag 10 juni 2012 21:18 schreef Mickeys het volgende:
Zo kortzichtig als het blijkbaar is overgekomen, was het niet bedoeld.. I rest my case
Ja dat was een goeie, helaas op het verkeerde pad geraaktquote:Op zondag 10 juni 2012 21:26 schreef sacha het volgende:
voeballuh!
claudio cannigia![]()
[ afbeelding ]
vond ik stoer vroegah
Ik heb huisvrouwtje lopen spelenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:28 schreef Karzai het volgende:
Hoe is hier?
Vandaag een leuke film gezien, extract
Dus je kan vanavond weer doktertje spelenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb huisvrouwtje lopen spelen![]()
De laatste was zit nu in de wasmachine
wie weetquote:Op zondag 10 juni 2012 21:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dus je kan vanavond weer doktertje spelen
Jij bent raarquote:Op zondag 10 juni 2012 21:38 schreef chufi het volgende:
Ik zou Monopoly gaan doen en kijken wat de Griek doet
Die leent geld van de bank en koopt de Kalverstraatquote:Op zondag 10 juni 2012 21:38 schreef chufi het volgende:
Ik zou Monopoly gaan doen en kijken wat de Griek doet
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die leent geld van de bank en koopt de Kalverstraat
Nu ga je dingen door elkaar halenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:44 schreef sacha het volgende:
met Monopoly op zijn Grieks met die rare Jason Bateman
Hij is te jong.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:45 schreef sacha het volgende:
wilt u nu beweren dat de naam Keje Molenaar u niets zegt?
De naam wel en ja U met hoofdletter graagquote:Op zondag 10 juni 2012 21:45 schreef sacha het volgende:
[..]
wilt u nu beweren dat de naam Keje Molenaar u niets zegt?
Ja dat is normaalquote:Op zondag 10 juni 2012 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die leent geld van de bank en koopt de Kalverstraat
Dat ''op zijn Grieks'' wordt hier een obsessie !quote:Op zondag 10 juni 2012 21:50 schreef chufi het volgende:
Op zn Grieks is niet altijd wat de Griek doet .....
alleen onze lieve Heer zelf krijgt een kapitaalquote:Op zondag 10 juni 2012 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
De naam wel en ja U met hoofdletter graag
Ja alles naar de kerk .......quote:Op zondag 10 juni 2012 21:51 schreef sacha het volgende:
[..]
alleen onze lieve Heer zelf krijgt een kapitaal
Ik doe altijd op z'n Grieks de afwasquote:Op zondag 10 juni 2012 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat ''op zijn Grieks'' wordt hier een obsessie !![]()
Kunnen we het over iets anders hebben ?
Over wat ? Italianen dan maarquote:Op zondag 10 juni 2012 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat ''op zijn Grieks'' wordt hier een obsessie !![]()
Kunnen we het over iets anders hebben ?
Volgens mij heb je dan veel geld aan je servies uitgegevenquote:
Oeh ijsje, strak plan. heb nog magnum mini puur in de vriezerquote:Op zondag 10 juni 2012 21:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zo dat was een lekker ijsje, had ik wel verdient
Hier wel een vaatwasser aanwezig hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 22:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
We handig voor jullie BBQ
geen afwas
ow nee dat doen dat afwasdingquote:Op zondag 10 juni 2012 22:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mooi kenne de Heren afwassen
hahaha, goed punt!quote:Op zondag 10 juni 2012 22:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mooi kenne de Heren afwassen
ze kunnen hem in ieder geval ''inruimen'' ofzoietsquote:
Kiek an, dus het feest kan doorgaanquote:Op zondag 10 juni 2012 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoorde dat het volgend weekend heel mooi weer gaat worden, 20-25 graden, het betere bbq-weer
Nu weet ik ook waarom dat land naar de kloten gaatquote:Op zondag 10 juni 2012 22:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
We handig voor jullie BBQ
geen afwas
Ja er zit hier zo'n Chinese winkel daar kost alles een euro daar kan je ook mee gooien zonder dat kapot gaatquote:Op zondag 10 juni 2012 21:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan veel geld aan je servies uitgegeven
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu weet ik ook waarom dat land naar de kloten gaat
Kom je dan ook? Datum is op eerdere voorspellingen uitgesteld .quote:Op zondag 10 juni 2012 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoorde dat het volgend weekend heel mooi weer gaat worden, 20-25 graden, het betere bbq-weer
Hier in Almere staat er nog steeds alleen maar regen bij, niet eens een heel klein zonnetjequote:Op zondag 10 juni 2012 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Bah, Geiten rieken nogal dat proef je terugquote:Op zondag 10 juni 2012 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die staarten gaan in de soep
Nou volgens Mickeys nietquote:Op zondag 10 juni 2012 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Bij mij zie ik wel een zonnetje en 21 graden , maar ook de gehele dag kans op regen ....quote:Op zondag 10 juni 2012 22:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hier in Almere staat er nog steeds alleen maar regen bij, niet eens een heel klein zonnetje
Waar kijk je dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hier in Almere staat er nog steeds alleen maar regen bij, niet eens een heel klein zonnetje
Ja kans op regen, 21 graden is een prima temperatuurquote:Op zondag 10 juni 2012 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij zie ik wel een zonnetje en 21 graden , maar ook de gehele dag kans op regen ....
Ik hoorde dat een mannetje op de radio het vertelde, nu heb ik jullie misschien blij gemaakt met een zieke kipquote:Op zondag 10 juni 2012 22:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ook op die vind ik het er dus niet hoopvol uitzienquote:Op zondag 10 juni 2012 22:14 schreef golfer het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Almere/4058927
O, het staat niet meer gepland voor 16 juni?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom je dan ook? Datum is op eerdere voorspellingen uitgesteld .
Nope. Zonder jou is er niks aan.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:15 schreef Deisyy het volgende:
O, het staat niet meer gepland voor 16 juni?
Nope, had ik gemeld, vanwege de weersvoorspelling die ineens alleen maar regen aangafquote:Op zondag 10 juni 2012 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, het staat niet meer gepland voor 16 juni?
Das ook waarquote:
Zo liefquote:
Daar heeft Mickeys nu een tent voorquote:Op zondag 10 juni 2012 22:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja kans op regen, 21 graden is een prima temperatuur
Nope, geen tent.. wel voor wezen kijken, maar vanwege de weersvoorspelling en de temperatuur de 16e niet gedaanquote:
Op die link van jou is het zelfs 22 en max 1 mm regenkans...quote:Op zondag 10 juni 2012 22:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nope, geen tent.. wel voor wezen kijken, maar vanwege de weersvoorspelling en de temperatuur de 16e niet gedaan
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Op die link van jou is het zelfs 22 en max 1 mm regenkans...
Zou je dan wel komen ?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]1 mm regenkans
![]()
Jezus dat kunnen jullie toch wel gokken
Dan heb je kans op sneeuwquote:Op zondag 10 juni 2012 22:22 schreef chufi het volgende:
Maar goed een andere datum dus voor september...
Ja in Spanjequote:Op zondag 10 juni 2012 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan heb je kans op sneeuw
Ik vind dat ook geen verkeerd bbq-weer hoor. Is er niet iemand die een partytent of een grote parasol heeft?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]1 mm regenkans
![]()
Jezus dat kunnen jullie toch wel gokken
Voordat het september word bedoelde Chuf ivm vakantie van de meestequote:Op zondag 10 juni 2012 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan heb je kans op sneeuw
Septemberquote:Op zondag 10 juni 2012 22:22 schreef chufi het volgende:
Maar goed een andere datum dus voor september...
Met gluhweinquote:Op zondag 10 juni 2012 22:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Septemberzolang kan ik niet wachten
Dan kunnen we kastanjes gaan poffen
Voor september, dus juni, juli of augustusquote:Op zondag 10 juni 2012 22:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Septemberzolang kan ik niet wachten
Dan kunnen we kastanjes gaan poffen
oja ik zie hetquote:Op zondag 10 juni 2012 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor september, dus juni, juli of augustus
ja of thuis iets voorbereiden, zoals ik van plan wasquote:Op zondag 10 juni 2012 22:36 schreef Karzai het volgende:
Maar oke, we moeten ons niet blind staren op het weer
Denk dat het belangrijker is dat we een datum kiezen wanneer iederen kan
We kunnen eventueel ook binnen iets te eten maken
Inderdaad, als het net zo'n kutzomer wordt als vorig jaar kan 16 juni misschien beter blijven staan.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:36 schreef Karzai het volgende:
Maar oke, we moeten ons niet blind staren op het weer
Denk dat het belangrijker is dat we een datum kiezen wanneer iederen kan
We kunnen eventueel ook binnen iets te eten maken
Laten we het gewoon de 16e doenquote:Op zondag 10 juni 2012 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, als het net zo'n kutzomer wordt als vorig jaar kan 16 juni misschien beter blijven staan.
Waar bemoei ik me mee?
Nouja jij hebt het laatste woord, slaap er nog een nachtje overquote:Op zondag 10 juni 2012 22:56 schreef Mickeys het volgende:
Ik kan 6 ... misschien 8 mensen aan de eettafel kwijt
En we zijn al met 5, maar het kan natuurlijk ook off tafel .... Kunnen zitten is fijn, maar hoeft toch niet perse?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:56 schreef Mickeys het volgende:
Dan nog. ik denk 5 tot 6 man op de banken... maar 8 aan de eettafel kan dus dat is maxquote:Op zondag 10 juni 2012 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
En we zijn al met 5, maar het kan natuurlijk ook off tafel .... Kunnen zitten is fijn, maar hoeft toch niet perse?
Geen probleem, als ik op het laatste moment besluit om te kopen kruip ik wel bij ome Golvert opquote:Op zondag 10 juni 2012 22:56 schreef Mickeys het volgende:
OK you rulequote:Op zondag 10 juni 2012 22:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dan nog. ik denk 5 tot 6 man op de banken... maar 8 aan de eettafel kan dus dat is max
Morgen weer fris op padquote:Op zondag 10 juni 2012 23:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah ! de was is klaar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat mag hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Geen probleem, als ik op het laatste moment besluit om te kopen kruip ik wel bij ome Golvert op
schoot![]()
''duikt weg voor Bluezz''
quote:Op zondag 10 juni 2012 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Geen probleem, als ik op het laatste moment besluit om te kopen kruip ik wel bij ome Golvert op
schoot![]()
''duikt weg voor Bluezz''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Đgolfer
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zei ik nog niet zo lang geleden tegen mijn broer![]()
maar dat was meer van , nah... H are you happy to see me of heb je een sok in je broek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nah.. Trusteslaap lekker Ome golvert en Tante Bluezz
![]()
Trustenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Variabel![]()
maar vandaag NU
truste![]()
huisdier als in ' kat of hond' of zoiets?quote:Op maandag 11 juni 2012 01:21 schreef sig000 het volgende:
Vandaag lekker met het huisdier rondgereden.
quote:Op maandag 11 juni 2012 01:22 schreef Aleandra het volgende:
[..]
huisdier als in ' kat of hond' of zoiets?
Ja, erop zitten ging al jaren prima en nu heb ik een kar erachter.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:34 schreef Aleandra het volgende:
Ik meende toch echt een paardeoog te zien daarnet.
Hoe kan je dat nou zeggen!?quote:Op maandag 11 juni 2012 01:50 schreef Aleandra het volgende:
Nou lief is ook een groot woord.
Ik stap echt niet gauw een wei vol koeien in.
Ik vroeg het aan een andere kerel, die zei 90 cent per pakje... Maar hij is minstends een jaar of 20 ouder dan ik. Lijkt met toch wel dat ze het loon aanpassen op leeftijd?quote:Op maandag 11 juni 2012 02:05 schreef Aleandra het volgende:
Zou ik toch maar even navragen dan. Heel belangrijk om te weten mocht je van je eerste salaris flink willen gaan shoppen.
Nee, maakt geen reet uit.quote:Op maandag 11 juni 2012 02:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan een andere kerel, die zei 90 cent per pakje... Maar hij is minstends een jaar of 20 ouder dan ik. Lijkt met toch wel dat ze het loon aanpassen op leeftijd?
Dan verdient het relatief goed voor iemand die 19 is lijkt me.quote:Op maandag 11 juni 2012 02:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee, maakt geen reet uit.
Als je 3x langs moet om af te leveren heb je pech.
Ik heb geen idee? Als 15 jarige verdiende ik aardig als krantenbezorger.quote:Op maandag 11 juni 2012 02:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan verdient het relatief goed voor iemand die 19 is lijkt me.
Blijkbaar is die ook al begraven/gecremeerd. Vorige week maandag al las ik net.quote:
Ah... hoorde al hier en daar meer over... nou, wie weet als ik me kan losscheuren van Twilight....quote:Op maandag 11 juni 2012 18:13 schreef Soury het volgende:
Hier ook , ik zat net nog in de zon.... Even mijn boek veilig stellen.
Wat een prachtig boek is Tonio, wat kan die vent mooi schrijven. Je voelt het gewoon
Als je leest zijn een paar uur ook niksquote:Op maandag 11 juni 2012 18:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah... hoorde al hier en daar meer over... nou, wie weet als ik me kan losscheuren van Twilight....
(vandaag boek 1 in 1 adem uitgelezen,,, bijna 400 blz, normaal niets voor mij)
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah... hoorde al hier en daar meer over... nou, wie weet als ik me kan losscheuren van Twilight....
(vandaag boek 1 in 1 adem uitgelezen,,, bijna 400 blz, normaal niets voor mij)
Klopt, scheelt ook met roken. Mag van mijzelf alleen buiten of onder de wasemkap roken, maar zit zo in het boek dat de tijd gewoon vliegt en er niet eens aan denkquote:Op maandag 11 juni 2012 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je leest zijn een paar uur ook niks
En ik steek een peuk opquote:Op maandag 11 juni 2012 18:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Klopt, scheelt ook met roken. Mag van mijzelf alleen buiten of onder de wasemkap roken, maar zit zo in het boek dat de tijd gewoon vliegt en er niet eens aan denk
Jups, nieuw record. Maar ja.. met de bijbehorende filmmuziek zit je helemaal in de stemming.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]nieuw record?
Hier wordt het wel snel donker maar nog geen regen gezien ....
Maar gauw hopen op de zonquote:Op maandag 11 juni 2012 18:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jups, nieuw record. Maar ja.. met de bijbehorende filmmuziek zit je helemaal in de stemming.
(mijn favonummer uit de film: bruno mars - it will rain) helemaal verliefd geworden op dat nummer wat indirect ook qua tekst wel bij het laatste half jaar van mij past
Vreemd hoor hier iets verder op nog niks of ff luisteren ... verrek ja nu hier ook.. Komt uit het zuidoosten dusquote:Op maandag 11 juni 2012 18:37 schreef Karina het volgende:
Ik was in slaap gevallen op de banken werd wakker door keiharde regen.
Het klaart alweer op hier en nog steeds droog gehouden. Verderop boven Haarlem is het gitzwart, hier bij de duinen trekt het vaak net over.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:36 schreef golfer het volgende:
Het is opeens nacht geworden hier. Maar nog droog.
Onweer is hier verwaterd ... Niks gehoord dus het regent nu gezapig voortquote:Op maandag 11 juni 2012 18:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik moest om 5 uur door een wolkbreuk om thuis te komen, man wat een water kwam er naar beneden .....en onweer
Aan de kust is het weer wel vaker andersquote:Op maandag 11 juni 2012 18:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Het klaart alweer op hier en nog steeds droog gehouden. Verderop boven Haarlem is het gitzwart, hier bij de duinen trekt het vaak net over.
Hoe gek dat weer ook kan zijn hier in nederlandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hamburgersquote:Op maandag 11 juni 2012 20:09 schreef sacha het volgende:
die varkensbanner![]()
zoooooooooooooo onsmakelijk
Nu is er reclame, en volgens mij gaat dat Dierenparl punt nl ofzoiets nog verder,quote:Op maandag 11 juni 2012 20:12 schreef sacha het volgende:
oh jippie, dan moet je naar Hart van Nederland kijken![]()
of is dat al weg?
Dat doe ik ook vaak genoegquote:
Als je van Bullocks houdtquote:Op maandag 11 juni 2012 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
miss congeniality komt nu,
ook nog nooit gezien
Nah, het begon leuk met een klein jongetje en een klein meisje en toen kreeg dat jochie eenquote:
Istie dood?quote:
kweetniet, ik denk dat ie ligt te pitten, dat hoop ik dan maar.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Istie dood?![]()
Ik heb honger, dus de oven maar aangezet om er straks een pizza in te schuiven.
Eet je dan alleen de spaghettisaus?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kweetniet, ik denk dat ie ligt te pitten, dat hoop ik dan maar.
ik heb wel trek in spagetti maar ik haal wel een bakkie saus uit de vriezer,
ik heb geen zin om te koken
Ja, zo las ik het ook alquote:
Nee tuurlijk niet, moet ik wel spagetti kokenquote:
Fann zei inderdaad dat ze geen zin had om te kokenquote:
Ietsje later dusquote:Op maandag 11 juni 2012 [b]21:22[/b] schreef chufi het volgende:
GewoonDat doet maar wat pizza, pastasaus ... En de kids dan ?? Waar ze dan ook mogen zijn ...Tis 9 uur inmiddels
Ik had vanavond gewoon een gezonde maaltijd gekookt. Spinazie, aardappeltjes, hamburger en gekookt eitje natuurlijk, maar de eetlust verging me.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:22 schreef chufi het volgende:
GewoonDat doet maar wat pizza, pastasaus ... En de kids dan ?? Waar ze dan ook mogen zijn ...Tis 9 uur inmiddels
Kijkquote:Op maandag 11 juni 2012 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vanavond gewoon een gezonde maaltijd gekookt. Spinazie, aardappeltjes, hamburger en gekookt eitje natuurlijk, maar de eetlust verging me.
Maar ja, dan krijg je toch honger he. Lekker hoor zo'n Big American met salami
Dus je ziet, aan mijn inzet lag het nietquote:
Er lag maar 1 pizza in de vriezer en die heb ik netjes gedeeld, waarbij ik mezelf natuurlijk de grootste helft heb gegevenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:40 schreef chufi het volgende:
Dat delen gaat toch wel of gaat er straks een 2e de oven in?
Tonijn maaltijd saladequote:Op maandag 11 juni 2012 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er lag maar 1 pizza in de vriezer en die heb ik netjes gedeeld, waarbij ik mezelf natuurlijk de grootste helft heb gegeven![]()
Wat heb jij gegeten dan?
Klinkt ook lekkerquote:
Ehm, een broodje eigenlijk... denk dat ik nog even een tosti met geitenkaas honing en tijm ga maken.. errug lekker en zoquote:
Ja nu krijg ik ook weer hongerquote:Op maandag 11 juni 2012 22:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ehm, een broodje eigenlijk... denk dat ik nog even een tosti met geitenkaas honing en tijm ga maken.. errug lekker en zo
Mmm, dat klinkt ook wel lekker, zo vind ik die gebakken geitenkaasje in spek gerold ook zo lekkerquote:Op maandag 11 juni 2012 22:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ehm, een broodje eigenlijk... denk dat ik nog even een tosti met geitenkaas honing en tijm ga maken.. errug lekker en zo
Heb ik nog in de koelkast liggen maar dan zonder plak spek. 2 schijven geitenkaas (even op een dun cracker in de oven) en nog 2 zakken eikenblad sla liggen, pijnboompitjes even opbakken. wel spekstukjes erbij en honing er overheen... smullen maarquote:Op maandag 11 juni 2012 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mmm, dat klinkt ook wel lekker, zo vind ik die gebakken geitenkaasje in spek gerold ook zo lekker
Het is maar goed dat ik net die pizza op heb. Eet smakelijk!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb ik nog in de koelkast liggen maar dan zonder plak spek. 2 schijven geitenkaas (even op een dun cracker in de oven) en nog 2 zakken eikenblad sla liggen, pijnboompitjes even opbakken. wel spekstukjes erbij en honing er overheen... smullen maar
Ja en ik maar denken aan een simpele tosti, maar dit heeft wat meer om handen ...quote:Op maandag 11 juni 2012 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik net die pizza op heb. Eet smakelijk!
Was ie lekker ?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:27 schreef Mickeys het volgende:
Ow, de salade is voor morgen en overmorgen als lunch... net tosti achter de kiezen
Adios Deisquote:Op maandag 11 juni 2012 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het welletjes voor vandaag, toedeloe
quote:
Die foto was toch een foto van dr UI in het klein? Milfen is leuk, maar hard to handlequote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ow !
![]()
Ja sinds ik je foto heb gezien zie ik je voor me als een enorme sexbom![]()
Toen was er ineens een man, toen nog een dochter en nu nog een zoontje,
dan raakt mijn hoofd in de war![]()
Wat nergens op slaat natuurlijk, want als je een man, dochter en een zoontje hebt kan je
nog steeds een sexbom zijn![]()
Je bent gewoon een Milf
Jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Die foto was toch een foto van dr UI in het klein? Milfen is leuk, maar hard to handle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |