Geduld is een schoone zaakquote:
Flikker op man, ik zat te broeden. Plus baalde ik van de lapoquote:Op zondag 10 juni 2012 02:17 schreef APK het volgende:
Oh, nog applaus in de OP ook voor het niet openen van een nieuw deel
Broeden moet je vaker doenquote:Op zondag 10 juni 2012 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker op man, ik zat te broeden. Plus baalde ik van de lapo
Ja vervelend. Gaat in het testamentquote:
Groeien ????quote:Op zondag 10 juni 2012 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Broeden moet je vaker doen![]()
Normaal flikker je alles er maar gewwon uit, maar nu ben je echt aan het groeien![]()
Of zat je op het toilet?
Oh ja okquote:
Ohh ja ok tweequote:
Denk ik ook jaquote:Op zondag 10 juni 2012 02:30 schreef APK het volgende:
Oeh, later vandaag weer voetbal.
Tijd om te gaan slapen
om 1800 pas toch?quote:Op zondag 10 juni 2012 02:30 schreef APK het volgende:
Oeh, later vandaag weer voetbal.
Tijd om te gaan slapen
Oh jammer ik ben er nog wel evenquote:Op zondag 10 juni 2012 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan blijft er niemand meer over Trusten Soury
Heb je nog wat te lullen. Ik draai nog wat (een plaatje)quote:
Wat voor plaatje ? of welk plaatje?quote:Op zondag 10 juni 2012 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je nog wat te lullen. Ik draai nog wat (een plaatje)
Uh nee joh ik draai nog wat en ga out. Sierlijk en charmant strompel ik mijn bed inquote:
Laters Chuf ...quote:Op zondag 10 juni 2012 02:44 schreef chufi het volgende:
Like me ... Trustem dan maar weer voor vandaag (morgen no way) Trusten
Altijd het laatste woord willen hebben he? ....quote:
Genoeg ellende meegemaakt over de verdeling van de erfenis. Heb gewoon goed de zaken vastgelegd.. Mijn moeder is er nu al niet content mee maar mijn centjes die overblijven gaan naar een aantal goede doelen (alles wat met dieren te maken heeft)quote:Op zondag 10 juni 2012 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Wat voor ellende zou er dan kunnen gebeuren?
Dus op de BBQ wordt géén vlees gelegd dat uit de Bio Industrie komt?quote:Op zondag 10 juni 2012 09:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn moeder is er nu al niet content mee maar mijn centjes die overblijven gaan naar een aantal goede doelen (alles wat met dieren te maken heeft)
Zoiets. WNF, Stichting Aap, Monkey Business en zo nog een aantal instellingenquote:Op zondag 10 juni 2012 09:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus op de BBQ wordt géén vlees gelegd dat uit de Bio Industrie komt?
Da's wel een mooie gedachte
Neequote:Op zondag 10 juni 2012 09:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zoiets. WNF, Stichting Aap, Monkey Business en zo nog een aantal instellingenMag hopen dat die niet op de BBQ komen inderdaad
Ligt Soury daaronder haar roes uit te slapen?quote:Op zondag 10 juni 2012 10:23 schreef sacha het volgende:
bedankt voor het aangenaam verpozen, aan u de schillen en de dozen![]()
[ afbeelding ]
Zouden die frambozen meatballs dan toch ....?quote:Op zondag 10 juni 2012 12:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ligt Soury daaronder haar roes uit te slapen?
Ja Meisje, had je maar niet zo snel moeten lezen..... Maar voor herlezen nu nog tijd genoegquote:Op zondag 10 juni 2012 18:10 schreef Mickeys het volgende:
Boek is eindelijk uit.
[pubermodes] Nu vind ik het nog moeilijker om tot 16 november te wachten op de verfilming van dit laatste deel... sjugt [/pubermodes]
Moet deel 1, 2 en 3 nog lezen hoor, maar die ken ik grotendeels al van de films natuurlijkquote:Op zondag 10 juni 2012 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Meisje, had je maar niet zo snel moeten lezen..... Maar voor herlezen nu nog tijd genoeg
Ik lees niet zo snel. Dit laatste deel was 600 blz, heb ik toch relatief lang over gedaan. Vandaag de laatste 160 blz of zo gelezen...quote:Op zondag 10 juni 2012 18:25 schreef chufi het volgende:
Als je 1 deel in 1 dag doet, blijf je nog steeds genoeg tijd hebben
Nou niet aanstellen he, 600 paginas op een dag is lang niet een slecht gemiddelde ...quote:Op zondag 10 juni 2012 18:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik lees niet zo snel. Dit laatste deel was 600 blz, heb ik toch relatief lang over gedaan. Vandaag de laatste 160 blz of zo gelezen...
Lees de zin nog eens een keertjequote:Op zondag 10 juni 2012 18:40 schreef chufi het volgende:
e
[..]
Nou niet aanstellen he, 600 paginas op een dag is lang niet een slecht gemiddelde ...
Deel 2 vind ik de meest "saaie" die er tussen zit inderdaad, maar je begrijpt m beter als je deel 1 ook hebt gezien en eigenlijk daarna de andere.. maar goed.... sowieso verschillen smaken natuurlijkquote:Op zondag 10 juni 2012 18:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb deel 2 ooit in de bioscoop gezien met mn zoon/schdochter... wist totaal niet waar het over ging en vond het dodelijk saai en ongeloofwaardig![]()
ik heb 160 blz vandaag gelezen...quote:
Ok, ik dacht dat je gisteren pas begonnen was aan het laatste deel ... 160 is ook niet slecht hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 19:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ik heb 160 blz vandaag gelezen...
Ik had het laatste deel van het boek al en was ik al in bezig toen ik gisteren de overige delen ging halen. Het was alleen voordeliger om de complete box te kopen dan de overige delen los te kopen. Heb het laatste deel nu dubbel
Lol, of deze:quote:Op zondag 10 juni 2012 19:37 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
het is ook echt vreselijk om naar deze man te kijken
Ik heb het wel eens via film1 o.i.d. zitten kijken. Ik vond het ook vrij saai. Maar goed, ik heb vrij veel Stephen Kings achter de kiezen...quote:Op zondag 10 juni 2012 18:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb deel 2 ooit in de bioscoop gezien met mn zoon/schdochter... wist totaal niet waar het over ging en vond het dodelijk saai en ongeloofwaardig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |