SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Gewoon ter plekke beslissen (je kunt je daar nog omkleden, neem ik aan).quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
nope, das alleen de mouwlozemaar in kou ga ik echt niet mouwloos lopen
Niet meer actief op Fok!![]()
ja, dat is mogelijk, maar ik heb geen locker. dus ik zou m'n spullen onbeheerd achter moeten laten .. weinig trek in. Als het goed is komt er wel één FOK!ker kijken, een vriend van me, dus die bel ik zo wel even hoe laat hij er is, dat hij evt. een tas met wat spulletjes bij zich kan houden ofzo.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gewoon ter plekke beslissen (je kunt je daar nog omkleden, neem ik aan).Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Je neemt gewoon niks waardevols mee. Opgelost!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, dat is mogelijk, maar ik heb geen locker. dus ik zou m'n spullen onbeheerd achter moeten laten .. weinig trek in. Als het goed is komt er wel één FOK!ker kijken, een vriend van me, dus die bel ik zo wel even hoe laat hij er is, dat hij evt. een tas met wat spulletjes bij zich kan houden ofzo.![]()
![]()
kan je Evy ook op je Garmin overzetten.... het lijkt me zo heerlijk kinky als ze begint te trillen en met een zwoele stem zegt " ik ben fier op u..."'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
ook een shirt van 5 euro van de action is voor mij waardevolquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Je neemt gewoon niks waardevols mee. Opgelost!
Ik heb er één en ik ben er trots op
Vieze oude manquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
kan je Evy ook op je Garmin overzetten.... het lijkt me zo heerlijk kinky als ze begint te trillen en met een zwoele stem zegt " ik ben fier op u..."
F means you're fucked![]()
Hebben ze bagage afgiftepunt? Hebben de meeste loopjes wel. Plus onbeheerd achterlaten, beetje vertrouwen in de medemens hebben he. Ik geef toe, tis Rotterdam, maar toch.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mijn Garmin heeft 5 gaatjesquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:58 schreef Nero22 het volgende:
De volgende TT:
Hardlopen voor beginners #137 - Waar seks met je horloge bij de runner's high hoort
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Het bandje, hoop ik. Anders zou ik even teruggaan naar de winkelquote:.
/wijsneuzerig.
Kleedruimte. Sowieso vertrouwen hebben. Als ik alleen liep, liet ik alsnog dingen daar achter. Je neemt toch niks belangrijks meequote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:07 schreef slacker_nl het volgende:
Hebben ze bagage afgiftepunt? Hebben de meeste loopjes wel. Plus onbeheerd achterlaten, beetje vertrouwen in de medemens hebben he. Ik geef toe, tis Rotterdam, maar toch.Duurste zou m'n Garmin zijn, nou goh, die heb ik om
![]()
![]()
Gaan jullie als je zoiets leest ook altijd het stemmetje nadoen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
kan je Evy ook op je Garmin overzetten.... het lijkt me zo heerlijk kinky als ze begint te trillen en met een zwoele stem zegt " ik ben fier op u..."![]()
![]()
![]()
![]()
Ha, heb jij je even genaaidquote:![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Nee, maar nu zijn we wel benieuwd naar jouw evy-stemmetje...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaan jullie als je zoiets leest ook altijd het stemmetje nadoen?![]()
maakt de keuze wel erg moeilijk....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat denken mensen bij de gebroederlijke nieuwjaarsduik ook altijd, iemand was dit jaar z'n paspoort en portemonnee kwijt na nog geen 2 minuten z'n spullen onbeheerd achterlatenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:07 schreef slacker_nl het volgende:
Hebben ze bagage afgiftepunt? Hebben de meeste loopjes wel. Plus onbeheerd achterlaten, beetje vertrouwen in de medemens hebben he. Ik geef toe, tis Rotterdam, maar toch.![]()
![]()
Mijn telefoon hou ik bij me, verder alleen een muslireep, banaan en flesje water bij me.
Als ik alleen zou gaan zou ik nog wel een briefje van 10 of 20 in m'n kontzakje proppen bij m'n OVchipkaart maar verder niks.
Maar zo'n tasje zou ik rustig in de kleedruimte durven laten liggen ..I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
*mmm... ik ben fier op u yur...*quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, maar nu zijn we wel benieuwd naar jouw evy-stemmetje...![]()
Waarom neem je in godsnaam je paspoort en je portemonnee mee naar zoiets? Dat snap ik dan ook gewoon echt niet..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat denken mensen bij de gebroederlijke nieuwjaarsduik ook altijd, iemand was dit jaar z'n paspoort en portemonnee kwijt na nog geen 2 minuten z'n spullen onbeheerd achterlatenI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
weinig kans...YUR schijnt uitgeput te zijn na zijn PRquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nee serieus, het laadsnoer heeft weer 5 pieletjesquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het bandje, hoop ik. Anders zou ik even teruggaan naar de winkel.
/wijsneuzerig.
Zo laadt-ie op, door contact te maken
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Word je wel getroosd?quote:I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Nou ja portemonnee is wel handig he, als je daarheen rijdt + kaartje moet kopenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:15 schreef E.T. het volgende:
[..]
Waarom neem je in godsnaam je paspoort en je portemonnee mee naar zoiets? Dat snap ik dan ook gewoon echt niet..En paspoort weet ik ook niet.
![]()
Oh.. /vibration mode offquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
weinig kans...YUR schijnt uitgeput te zijn na zijn PR![]()
Ik heb maanden m'n tas onbeheerd in het vondelpark achtergelaten. Karma baby!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat denken mensen bij de gebroederlijke nieuwjaarsduik ook altijd, iemand was dit jaar z'n paspoort en portemonnee kwijt na nog geen 2 minuten z'n spullen onbeheerd achterlatenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb energie overquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
weinig kans...YUR schijnt uitgeput te zijn na zijn PR
Moet je eens proberen met een tas die tikt...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb maanden m'n tas onbeheerd in het vondelpark achtergelaten. Karma baby!F means you're fucked![]()
Gewoon cash meenemen en portemonnee thuislatenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja portemonnee is wel handig he, als je daarheen rijdt + kaartje moet kopenEn paspoort weet ik ook niet.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Moet je eens proberen met een tas die tikt...
Dan had je ook sneller kunnen lopenquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb maanden m'n tas onbeheerd in het vondelpark achtergelaten. Karma baby!![]()
![]()
Overigens ook nog steeds geen seconde spijt dat ik een bak meer geld heb uitgegeven aan mijn 610.
Intervaltraining op het apparaat gebruik ik geregeld.![]()
Ik vraag het me afquote:
Als iemand mij had verteld dat ik 5.05 gemiddeld zou lopen....had ik diegene echt op laten nemen in een jas met ritssluiting op de rugF means you're fucked![]()
Wel even schoonmaken eerstquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]misschien mag je de garmin van RD even lenen om op te vrolijken.
.
Afgelopen week nog in het andere hardlooptopicquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vraag het me af
Als iemand mij had verteld dat ik 5.05 gemiddeld zou lopen....had ik diegene echt op laten nemen in een jas met ritssluiting op de rug.
eiwitten....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Scheelt niet veelquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Afgelopen week nog in het andere hardlooptopic.
quote:
Voor de lady's die hun run hebben morgen: Succes allemaal!! Zet hem op. De rest die een wedstrijd hebben ook succes natuurlijk.
Ik ga slapen nu. Morgenvroeg vroeg op om te gaan hardlopen.. Dus voor nu: Waar ik met mijn Polar naar bed ga.
![]()
Wat ik overigens lekker vind. In het begin: zeg de eerste twee maanden, had ik eigenlijk altijd spierpijn na trainingen. De laatste twee, drie weken niet meer. Dat is echt wel fijn
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
bij gebrek aan beter.....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, ik wens jullie ook alvast heel veel succes, dames! En GlenHighland ook met z'n 10 km. Geniet extra voor mij. Volgend jaar doe ik ook mee
.
Wel stom dat m'n oranje nagellak morgen vloekt bij m'n roze outfitMaar ik ben gewoon te besodemieterd om 't er af te halen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:32 schreef kwiwi het volgende:
M'n moeder en ik gaan m'n zusje ook nog even overhalen om volgend jaar mee te doen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:32 schreef E.T. het volgende:
Wel stom dat m'n oranje nagellak morgen vloekt bij m'n roze outfitMaar ik ben gewoon te besodemieterd om 't er af te halen
Heb er nog wel aan gedacht om roze nagellak te kopen![]()
![]()
gewoon YUR lief aankijken en vragen of je de zijne mag lenenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb er nog wel aan gedacht om roze nagellak te kopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die heb ik hier wel staan.. maar geen zinquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb er nog wel aan gedacht om roze nagellak te kopen
Ja...echt niet! Hij's bijna op, en ik ben dol op die flakes in de lakquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gewoon YUR lief aankijken en vragen of je de zijne mag lenen
Vraag je of Swets het voor je wil doenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:36 schreef E.T. het volgende:
[..]
Die heb ik hier wel staan.. maar geen zin![]()
![]()
Oh ja, roze nagellak. Ga ik morgenavond ook weer even opdoen.
Had m'n nagels een beetje afgekloven tijdens m'n blessure, maar nu zijn ze weer redelijk op lengte.
een kennerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja...echt niet! Hij's bijna op, en ik ben dol op die flakes in de lak
ik nietquote:Hij blijft van m'n nagels en nagellak af!
Tuuk, een man en z'n nagellak...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Je zou 'm nu moeten zien, helemaal trotsNog trotser dan vanmiddag toen hij z'n PR liep!
![]()
He even 'brushed his shoulder'quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tuuk, een man en z'n nagellak...Serieus.
![]()
Ik zie dat er op 23 sept. een ladies run voor pink ribbon in enschede is, denk dat ik ga proberen om voor die tijd 5 km te kunnen lopen, dan kan ik daar al aan meedoen met moeders![]()
![]()
Meid, dat gaat je absoluut lukkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:45 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie dat er op 23 sept. een ladies run voor pink ribbon in enschede is, denk dat ik ga proberen om voor die tijd 5 km te kunnen lopen, dan kan ik daar al aan meedoen met moeders![]()
![]()
![]()
Eitje! Kan je makkelijk!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:45 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie dat er op 23 sept. een ladies run voor pink ribbon in enschede is, denk dat ik ga proberen om voor die tijd 5 km te kunnen lopen, dan kan ik daar al aan meedoen met moedersZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het is over 3 maanden..Evy duurt max 3 maanden..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben gelijk het Evy schema in m'n agenda aan het schrijvenEven zien of het uitkomt.
You can do it!
![]()
![]()
quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Komt echt exact uitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is over 3 maanden..Evy duurt max 3 maanden..You can do it!
Want ik ben tussendoor nog ongeveer 4 weken weg (zonder hardloopschoenen vrees ik
) De laatste Evy dag zou de ladies run zijn
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komt echt exact uitWant ik ben tussendoor nog ongeveer 4 weken weg (zonder hardloopschoenen vrees ik
![]()
![]()
Opgelost!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komt echt exact uitWant ik ben tussendoor nog ongeveer 4 weken weg (zonder hardloopschoenen vrees ik
Appeltje eitje dus![]()
![]()
en dit is nog maar het begin...!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:50 schreef kwiwi het volgende:
Heb er nu al zin inMan man man wat is dit verslavend
En je hebt nu pas een klein beetje gelopenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:50 schreef kwiwi het volgende:
Heb er nu al zin inMan man man wat is dit verslavend
![]()
![]()
inderdaad...wacht maar totdat je volgend jaar samen met de vedettes mag starten die morgen al aan de Ladies Run meedoenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:52 schreef GotC het volgende:
[..]
En je hebt nu pas een klein beetje gelopen
Ja moet je nagaanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:52 schreef GotC het volgende:
[..]
En je hebt nu pas een klein beetje gelopenMaar ja dat heb ik altijd als ik ergens mee begin.. Als ik het doe doe ik het ook goed
![]()
![]()
way to go girlquote:
Heb er zin inquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad...wacht maar totdat je volgend jaar samen met de vedettes mag starten die morgen al aan de Ladies Run meedoenGa er gewoon een gezellige dag van maken.
![]()
![]()
truste YUR...en handen boven de dekens he? its game on tomorrow!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:
Dat zal vast lukkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb er zin inGa er gewoon een gezellige dag van maken.
![]()
![]()
Eiwitten zijn goed he...eiwitten zijn heel goedquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
truste YUR...en handen boven de dekens he? its game on tomorrow!!
Na de wedstrijd Yur, NA!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Eiwitten zijn goed he...eiwitten zijn heel goed![]()
![]()
inderdaad.... het is beter als YUR op de bank slaapt vanavondquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tegenwoordig kan dat prima hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:32 schreef E.T. het volgende:
Wat moet er anders zijn dan?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
@YUR Der zitten hier ook vrijgezelle lopers, houd daar ff rekening mee. Ik heb ook nog geen 610, dus DM elkaar!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
conclusie: sex is PR enhancingquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:02 schreef slacker_nl het volgende:
@YUR Der zitten hier ook vrijgezelle lopers, houd daar ff rekening mee. Ik heb ook nog geen 610, dus DM elkaar!
Dat kan je goed zien vanuit deze hoek
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Valt wel mee toch? Je ziet alleen de andere kant van het been.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
Haar linkerbeen is half zo breed als haar rechter![]()
Crap, nooit meer een goede PR.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
conclusie: sex is PR enhancingIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik ga de loopschoenen ook maar weer aantrekken...
ben van plan om een lange hill climb te doen, maar of the gaat lukken is de vraag'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Good Luck!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik ga de loopschoenen ook maar weer aantrekken...
ben van plan om een lange hill climb te doen, maar of the gaat lukken is de vraagZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
heb ik nodig...ik ga eerst even op google earth kijken wat me te wachten staatquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dit is echt een slap ouwe hoeren topic geworden wat nog slecht mondjes maat over hardlopen gaat. Met gemiddeld 4 delen per dag ... erg jammer
![]()
probeer het amateur topic in SPT eens, misschien voel je je daar beter thuisquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:27 schreef Bisamrat het volgende:
Dit is echt een slap ouwe hoeren topic geworden wat nog slecht mondjes maat over hardlopen gaat. Met gemiddeld 4 delen per dag ... erg jammer
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:27 schreef Bisamrat het volgende:
of lat horen dat je een filter wilquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
probeer het amateur topic in SPT eens, misschien voel je je daar beter thuisOh well .. just give it a go!
Ik wil morgenochtend hardlopen, dus niet te laat naar bed, hebben de buren een feestje!![]()
(Bij een feestje is het natuurlijk nodig om de muziek op het balkon aan te hebben en lawaai te maken buiten)
Hoe dan ook, morgen wel hardlopen!![]()
![]()
225meter stjgen in 10km....dat gaan de benen niet leuk vindenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb ik nodig...ik ga eerst even op google earth kijken wat me te wachten staat'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:
* DJMO gaat slapen .. met fikse kaak ontsteking
bah. pijn au niet leuk.Ik heb er één en ik ben er trots op
Truste! En succes morgen!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:36 schreef DJMO het volgende:
bah. pijn au niet leuk.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
goede test morgen voor de marathon om door de pijnbarierre heen te lopenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:36 schreef DJMO het volgende:
bah. pijn au niet leuk.
door pijn hen te lopen be nik wel gewendquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
goede test morgen voor de marathon om door de pijnbarierre heen te lopen
Wat is dit nouM'n zusje was toevallig twee weken geleden ook begonnen met lopen. De eerste keer gelijk 3 km á 9 km/u.. Nu voel ik me helemaal een faler
In ieder geval doet ze ook mee met de (mini) ladies run op 23 sept.
![]()
![]()
Net terug van Evy les 15!ging precies na het fluitsignaal van Duitsland - Portugal weg. Het was best druk op straat met mensen die precies naar huis gingen
![]()
Mn Endomondo deed het de eerste paar minuten maar half, nam wel de tijd op maar niet de afstand. Na het eerste loopstuk maar even gereset, dus de stats zijn wat verterkend nu. 4,2km in 28 minuut nogwat. Had denk ik nog n minuut of 5 in totaal bijgemoeten en dus nog n aantal honderd meter. Wel mn beste tijd op de Mijl met maar liefst 1 seconde verbeterd!![]()
Kom wel tot de conclusie dat ik dorst krijg in deze wat langere lessen. Of eerder n droge mond eigenljk. Daarnaast is lopen met mn ipod in mn broekzak ook niet alles. Dat ding heeft de neiging zich om te draaien in mn broekzak zodat de aansluiting naar beneden komt te liggen en het snoertje net te kort wordt, lekker onhandig. Kan ik em tijdens het lopen weer om gaan draaien enzoOok valt mn rechteroortje steeds uit, dus die gaat ook verrot.
Tot zover het gezeiknu moe doch voldaan op de bank ploffen
![]()
![]()
falers zitten elke avond op de bank voor de tv met een zak chipsquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dan loop je toch niet? Opgelost!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:36 schreef DJMO het volgende:
bah. pijn au niet leuk.![]()
heelijk he dat gevoel?! en mooie tijd gelopen!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:46 schreef IbeBen het volgende:
*zet snel de chips terug in de kast*quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
falers zitten elke avond op de bank voor de tv met een zak chips![]()
Maar goed, nu ben ik helemaal gemotiveerd![]()
![]()
Ik ben ook niet helemaal kapot van met de ipod lopen, en dan heb ik zelfs een ipod shuffle die ik gewoon aan mn broek/shirtje kan maken.. Zit constant in de knoop met de draadjes.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:46 schreef IbeBen het volgende:
Net terug van Evy les 15!ging precies na het fluitsignaal van Duitsland - Portugal weg. Het was best druk op straat met mensen die precies naar huis gingen
![]()
Mn Endomondo deed het de eerste paar minuten maar half, nam wel de tijd op maar niet de afstand. Na het eerste loopstuk maar even gereset, dus de stats zijn wat verterkend nu. 4,2km in 28 minuut nogwat. Had denk ik nog n minuut of 5 in totaal bijgemoeten en dus nog n aantal honderd meter. Wel mn beste tijd op de Mijl met maar liefst 1 seconde verbeterd!![]()
Kom wel tot de conclusie dat ik dorst krijg in deze wat langere lessen. Of eerder n droge mond eigenljk. Daarnaast is lopen met mn ipod in mn broekzak ook niet alles. Dat ding heeft de neiging zich om te draaien in mn broekzak zodat de aansluiting naar beneden komt te liggen en het snoertje net te kort wordt, lekker onhandig. Kan ik em tijdens het lopen weer om gaan draaien enzoOok valt mn rechteroortje steeds uit, dus die gaat ook verrot.
![]()
ik had het over elke avond he?quote:
*geeft je de zak chips weer terug en mompelt iets over met mate'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nibbits kun je niet met mate etenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik had het over elke avond he?
*geeft je de zak chips weer terug en mompelt iets over met mateMaar gelukkig zit ik niet elke avond op de bank
![]()
![]()
Er zijn drie hardlooptopics, 1 ervan is wat meer SC geworden, met hoeveel mensen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:27 schreef Bisamrat het volgende:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
*heeft zich voor genomen om straks na mijn rondje alvast een Central Otago Pinot Noir open te schroeven en te proosten op alle Fok! Rotterdam Run Chicks'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik vind het eigenlijk vrij veel over hardlopen gaan. En moet zeggen dat de gezelligheid me uitermate goed motiveert, zo als beginner.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:27 schreef Bisamrat het volgende:
![]()
Jeweetzquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
*heeft zich voor genomen om straks na mijn rondje alvast een Central Otago Pinot Noir open te schroeven en te proosten op alle Fok! Rotterdam Run Chicks![]()
![]()
![]()
Mee eensquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk vrij veel over hardlopen gaan. En moet zeggen dat de gezelligheid me uitermate goed motiveert, zo als beginner.
ze een glas voor GotC klaarquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Leuk, dat EndoMondo, maar wie heeft me nu weer toegevoegd? Want ik weet nog niet alle namen bij de nicks
Ik oa! (Gracequote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:57 schreef mosselmossel het volgende:
Leuk, dat EndoMondo, maar wie heeft me nu weer toegevoegd? Want ik weet nog niet alle namen bij de nicks)
![]()
Dat is Maraca zo te zien.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
ja, jou wist ik, maar Heather is?![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
ja, jou wist ik, maar Heather is?
Ik heb nog zo'n ouwe ipod categorie bakbeestquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben ook niet helemaal kapot van met de ipod lopen, en dan heb ik zelfs een ipod shuffle die ik gewoon aan mn broek/shirtje kan maken.. Zit constant in de knoop met de draadjes.formaat iphone zeg maar
kan wel 80gig muziek op, dat dan weer wel
Werd overigens ook nog bijna doodgereden, op n zebrapad![]()
![]()
Voelt prima zo jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heelijk he dat gevoel?! en mooie tijd gelopen!en dank! De 5km komt dichterbij, moet wek gaan lukken binnen de 27(?) lessen van Evy.
![]()
Komt goed, zeker weten.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:07 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Voelt prima zo jaen dank! De 5km komt dichterbij, moet wek gaan lukken binnen de 27(?) lessen van Evy.
30 toch?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:07 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Voelt prima zo jaen dank! De 5km komt dichterbij, moet wek gaan lukken binnen de 27(?) lessen van Evy.
Neenee. De laatste week zijn gewoon drie loopjes van een halfuur. Geen lessen meer. 27 lesjes dus
Ik zit dat schema een beetje te verpesten door de ene week 3x per week te lopen en de andere week 4xquote:
Ja zo ga ik het ook doen, in plaats van 2 vrije dagen in het weekend steeds 1quote:Op zondag 10 juni 2012 00:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zit dat schema een beetje te verpesten door de ene week 3x per week te lopen en de andere week 4x![]()
![]()
Ah zie je! Ik dacht al dat Evy zoiets zij een paar lessen terug (les 13: nog 1 les en we zijn over de helft of iets in die geest).quote:Op zondag 10 juni 2012 00:10 schreef mosselmossel het volgende:
Neenee. De laatste week zijn gewoon drie loopjes van een halfuur. Geen lessen meer. 27 lesjes dus
Moet overigens nu al steeds straatjes extra lopen omdat ik anders niet goed 'uitkom'. Moet eigenlijk eens gaan zoeken naar een goed rondje. Iets zonder stoplichten, zebrapaden en meer van dat soort potentiele stoppunten. Ergens n dijk of een polder dus lijkt me![]()
![]()
Polder kan ik je aanraden. Vooral als het zo waait als vandaag. Lekker beuken tegen de elementen. Ik vond het heerlijk vandaag
Cool om te merken vind ik dat altijd: als je rondje te kort wordt voor je trainingen
Eensquote:Op zondag 10 juni 2012 00:17 schreef mosselmossel het volgende:
Polder kan ik je aanraden. Vooral als het zo waait als vandaag. Lekker beuken tegen de elementen. Ik vond het heerlijk vandaag
Cool om te merken vind ik dat altijd: als je rondje te kort wordt voor je trainingengeeft wel aan dat we toch iets goed doen en progressie maken
![]()
Zal eens denken of we hier in de stad n goede polder hebben om te lopen.![]()
Biesboschquote:Op zondag 10 juni 2012 00:21 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Eensgeeft wel aan dat we toch iets goed doen en progressie maken
![]()
Zal eens denken of we hier in de stad n goede polder hebben om te lopen.
Welterusten Mossel
Ik kende het welquote:Op zondag 10 juni 2012 00:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]Zo mooi dat je dat niet kende vier weken terug
wist alleen niet waar het nu precies was
Dat is in pinda's in vergelijking wat mij in september te wachten staat. 350 meter in 4 km. Damn de groene hel wordt echt een hell.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
225meter stjgen in 10km....dat gaan de benen niet leuk vinden![]()
Veel heuveltraining doenquote:Op zondag 10 juni 2012 00:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat is in pinda's in vergelijking wat mij in september te wachten staat. 350 meter in 4 km. Damn de groene hel wordt echt een hell.
Ik ga ook maar eens slapenMorgen les 12 alweer van Evy
Toevallig deze post gezien tijdens het snel doorkoken van alweer veel topics (om de dag lezen werkt hier niet....quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:31 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik wens jullie ook alvast heel veel succes, dames! En GlenHighland ook met z'n 10 km. Geniet extra voor mij. Volgend jaar doe ik ook mee
.
)
Dank je wel Viking84 !!
Ik begrijp dat jij besloten hebt hem toch niet te lopen? Jammer, maar volgend jaar beter. En de HM in Hoogland in september lopen we wel allebei, toch?![]()
Er is altijd baas boven baas maar sorry...de heuvel was niet hoger...quote:Op zondag 10 juni 2012 00:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat is in pinda's in vergelijking wat mij in september te wachten staat. 350 meter in 4 km. Damn de groene hel wordt echt een hell.
maar...volgens mij heeft dit topic een reputatie van leven en laten leven en we kraken elkaar prestaties niet af......de enige kritiek is opbouwende kritiek volgens mij.
Want als een ieder kritiek zou hebben op iedereen die langzamer loopt of een kortere afstand dan zijzelf dan denk ik dat dit topic snel op slot kan.
en ik heb het hoogteprofiel van de groene hel er even bijgezocht op de website die je in Maart linkte
http://www.nuerburgring-l(...)iewdownload/4/7.html
en voor het gemak en om je wedstrijdje verpissen hier te winnen plak je die laatste 70m. hoogte verschil (als in klimmen) er zelf maar even aan?
want ik kom niet verder dan 280m. (van +/-340m naar +/- 620m) over een afstand van +/- 5 (en geen 4) kilometer
[ Bericht 9% gewijzigd door rechtsedirecte op 10-06-2012 05:52:35 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo, vandaag's endorfine injectie weer binnen...
Doel van de duurloop was geen kilometers maken maar puur heuveltraining, in de lage versnelling omhoog, want .... langzaam de heuvel op geeft snelheid.
Ondanks dat de cross country van gister nog in de benen zat toch lekker gelopen al was het naar de top vande heuvel behoolijk afzien.... maar ja, als je eenmaal weer thuis bent is alles vergeten.
Benen voelen toch zodanig dat de whey shake het moeilijk krijgt om z'n herstellende werk te doen
http://connect.garmin.com/player/187308895'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
in principe loop ik die ja, als mijn blessureleed nu opgelost isquote:Op zondag 10 juni 2012 00:54 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Toevallig deze post gezien tijdens het snel doorkoken van alweer veel topics (om de dag lezen werkt hier niet....)
Dank je wel Viking84 !!
Ik begrijp dat jij besloten hebt hem toch niet te lopen? Jammer, maar volgend jaar beter. En de HM in Hoogland in september lopen we wel allebei, toch?. Hoe ga jij je voorbereiden?
dank je! ging niet vanzelf maar dat was ook niet de bedoeling van vandaag.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 10-06-2012 07:41:01 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Enne, zondagmiddag hier dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry GlenHighland maar dit geldt natuurlijk ook voor jou en alle andere niet-wedstrijdlopers'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 10 juni 2012 06:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
Enne, zondagmiddag hier dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry GlenHighland maar dit geldt natuurlijk ook voor jou en alle andere niet-wedstrijdlopers![]()
Ik zit nu zelf aan de banaan om straks mijn langzame duurloop te gaan doen. Tis nog heerlijk rustig op straat na de domper van gisteravond.![]()
![]()
Goeiemorgen! Ik wil ook lopen maar mag niet. Gelukkig wel genoeg te doen vandaag, dat leidt af.
Niet de 10 in Amersfoort?quote:Op zondag 10 juni 2012 06:08 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen! Ik wil ook lopen maar mag niet. Gelukkig wel genoeg te doen vandaag, dat leidt af.
![]()
Nee daar was/ben ik niet zeker genoeg van ivm allerlei pijntjes afgelopen twee weken. Dan loop je ook niet lekker tijdens zo'n wedstrijd. Eerst weer fit zijn, komt goed
Jezus zeg een beetje op je teentjes getrapt? Kritiek hier op iemand zijn prestatie zou ik nooit hebben. Zelfs mijn eigen prestaties omhoog praten. Overigens zie je mij hier praktisch nooit mijn (wan)prestaties neer zetten.quote:Op zondag 10 juni 2012 03:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Er is altijd baas boven baas maar sorry...de heuvel was niet hoger...
maar...volgens mij heeft dit topic een reputatie van leven en laten leven en we kraken elkaar prestaties niet af......de enige kritiek is opbouwende kritiek volgens mij.
Want als een ieder kritiek zou hebben op iedereen die langzamer loopt of een kortere afstand dan zijzelf dan denk ik dat dit topic snel op slot kan.
en ik heb het hoogteprofiel van de groene hel er even bijgezocht op de website die je in Maart linkte
http://www.nuerburgring-l(...)iewdownload/4/7.html
en voor het gemak en om je wedstrijdje verpissen hier te winnen plak je die laatste 70m. hoogte verschil (als in klimmen) er zelf maar even aan?
want ik kom niet verder dan 280m. (van +/-340m naar +/- 620m) over een afstand van +/- 5 (en geen 4) kilometer
Maar inderdaad ik heb mij iets vergist in het hoogteverschil. Dit staat er op de site: On a stretch of approximately 4 kilometres an altitude of almost 300 metres has to be climbed on the way to the “Hohe Acht” section.
Ik kijk er erg tegenop tegen dat parcour en hoop dat ik hem kan uitlopen. Op een tijd ga ik me absoluut niet concentreren.![]()
ja een beetje wel, schoot (misschien onterecht) op dat moment in het verkeerde keelgat.quote:Op zondag 10 juni 2012 07:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Jezus zeg een beetje op je teentjes getrapt?
zand er over!! we laten de cat fights wel aan de dames over
en ik zou echter wel graag willen (als je dat natuurlijk zelf wil) je stats zien.... mooi vegelijkingsmateriaal, volgens mij ben jij hier een van de gevorderden als het komt op de lange afstand... HM+
ik ben zelf alleen kortgeleden begonnen met het posten van mijn stats, meer omdat ik de vaste posters hier niet gevoel wilde geven van "he die RD kan het allemaal wel mooi vertellen maar hij zit aan de andere kant van de wereld dus wie kan hem controleren" en dat is wel het laatste wat volgens mij het bedoeling van dit topic is.
[ Bericht 14% gewijzigd door rechtsedirecte op 10-06-2012 07:39:53 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Erg jammer, maar idd verstandig. Goed herstellen en dan kun je er weer helemaal tegenaan!!quote:Op zondag 10 juni 2012 06:12 schreef Viking84 het volgende:
Nee daar was/ben ik niet zeker genoeg van ivm allerlei pijntjes afgelopen twee weken. Dan loop je ook niet lekker tijdens zo'n wedstrijd. Eerst weer fit zijn, komt goed
En natuurlijk succes aan iedereen die vandaag een wedstrijd heeft of aan het trainen is.
Zo terug van mijn rondje. Ging weer aardig. Eerst maar even onder de drup, dan alles maar van mijn horloge afhalen.![]()
Goedemorgen!!!![]()
![]()
Zo ik heb alles bij gelezen, het viel mee deze keer
Heb het al op endomondo gezegd maar @ YUR![]()
Je hebt echt een bazetijd neergezet.
Heb het gisteren ook al gezegd maar nogmaals veel succes iedereen vandaag met de wedstrijd.
@RD Vind het jammer dat jij geen Endomondo hebt. Nu kan ik niet iets "leuk" vinden of een positief commentaar bij jouw run zetten! (BTW gefeliciteerd met je eerste plaats, netjes gedaan)
[ Bericht 0% gewijzigd door streamnl op 10-06-2012 08:03:12 ]![]()
Ah joh geeft niks. Nu ik het net teruglas staat. Het er een beetje beroerd wat ik typte en snap wel hoe je het opvatte.
Maar inderdaad met de afstand is het hm+ nu aan het worden. Waar ik overigens pas mee ben begonnen. Vind ik zelf ook het leukst. Op een lager tempo dan ik dat ik zonder dit topic zou lopen. zoals afgelopen weekend.
http://connect.garmin.com/activity/185038551
Voor de rest wil ik 1 interval per week gaan doen om de snelheid op te voeren en 1 flinke tempoloop op korte afstand. Afstand is nu nog 5 kilometer eerst dat uitbreiden naar iets minder dan 10 en daarna snelheid opvoeren.
http://connect.garmin.com/dashboard?cid=1184132
http://connect.garmin.com/activity/186754497
Zit hier nu overigens tegen loop aan te hikken die ik wil gaan lopen. Een rondje van 24 km ongeveer. Moet voor mij net te doen zijn. Er is echter geen enkele mogelijkheid om het in te korten. En heb dat rondje al een tijd op het lijstje staan en voor mij als gigantisch ver. Maar nu ik langzaam durf te lopen zou het mogelijk moeten kunnen zijn.
Maar goed ik ga nu eens kilometers maken.![]()
Als ik de tweede foto vergroot zie ik eerste plaats staanquote:quote:Op zaterdag 9 juni 2012 08:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
terug van de cross country race... 5.4km over zompig gras zwoegen en af per ronde van 2km 5 hindernissen van strobalen waar je overheen moest.
De afstand was kort genoeg om je niet te hoeven te pacen en aan vanaf het begin het gas er op te gooien om wel te zien waar het schip strandt.
De race is een handicap race wat inhoudt dat iedere loper een handicaptijd krijgt die je bij je eindtijd met optellen..de langzaamste loper heeft dus een handicap van 0.5 minuten en de snelste loper een van 13 minuten, iedereen kan dus in principe winnen... ik startte met een handicap van 6 minuten.
Netto eindtijd 27m16s...dik tevreden !
En ons club won ook nog het team eventement (eerste 6 lopers van een club binnen) dus toch nog een oorkondeZo nu werkt ie wel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat zou ik dus echt niet binnenkrijgen 's ochtendsquote:maar smakelijk!
O en nog gefeliciteerd RDhad het helemaal niet meegekregen.
![]()
Pasta nu? Oef... nouja, ik ga 4 eieren klaarmaken.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mijn God, daar moet ik nu niet aan denken!quote:
Maar smakelijk eten!
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oke, oke.... I got the hint..toch maar even kijken dan, ook al ben ik een apps n00b (anders loopt er morgen wel een van de young ones die het even voor hun baas wil/moet regelen)quote:Op zondag 10 juni 2012 07:55 schreef streamnl het volgende:
@RD Vind het jammer dat jij geen Endomondo hebt. Nu kan ik niet iets "leuk" vinden of een positief commentaar bij jouw run zetten! (BTW gefeliciteerd met je eerste plaats, netjes gedaan)
Dat vind ik het enige nadeel van de gezelligheid hier. Als je niet constant erbij blijft, dan mis je soms dingen die je WEL wil wetenquote:Op zondag 10 juni 2012 08:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou ik dus echt niet binnenkrijgen 's ochtendsmaar smakelijk!
O en nog gefeliciteerd RDhad het helemaal niet meegekregen.
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 08:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke, oke.... I got the hint..toch maar even kijken dan, ook al ben ik een apps n00b (anders loopt er morgen wel een van de young ones die het even voor hun baas wil/moet regelen)![]()
![]()
![]()
Ik kan je wel even nu er door heen PMen
Het kan gewoon online![]()
![]()
Een aparte SC over kleding en andere dingen zou daarom nog niet eens zo onhandig zijnquote:Op zondag 10 juni 2012 08:16 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat vind ik het enige nadeel van de gezelligheid hier. Als je niet constant erbij blijft, dan mis je soms dingen die je WEL wil weten![]()
![]()
Dit is een discussie met zowel voor als tegenstanders. Ik ben een tegenstander want ik ben van mening dat door de gezelligheid een hoop mensen blijven sporten die misschien al lang hadden opgegeven anders.quote:Op zondag 10 juni 2012 08:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een aparte SC over kleding en andere dingen zou daarom nog niet eens zo onhandig zijn
Ik denk dat "deze formule" klopt zoals die is!
Maar dit is mijn visie![]()
![]()
Het maakt mij allemaal niet uit, maar snapte nu ineens ook wat de voorstanders bedoeldenquote:Op zondag 10 juni 2012 08:21 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dit is een discussie met zowel voor als tegenstanders. Ik ben een tegenstander want ik ben van mening dat door de gezelligheid een hoop mensen blijven sporten die misschien al lang hadden opgegeven anders.
Ik denk dat "deze formule" klopt zoals die is!
Maar dit is mijn visie![]()
![]()
ik zie je punt maar ik ben nog steeds vam mening dat deze aparte SC's dood gaan bloeden.quote:Op zondag 10 juni 2012 08:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een aparte SC over kleding en andere dingen zou daarom nog niet eens zo onhandig zijn
Misschien is het een optie dat als iemand een specifieke vraag heeft degene die hem beantwoord even een DM stuurt zodat de poster weet dat hij/zij even terug moet lezen voor zover dat niet gedaan wordt.
Dit topic heeft zich ontwikkelt tot een informatieve SC maar 90% van de posters blijft komen dus het is blijkbaar wat we met z'n allen willen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 10 juni 2012 08:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het maakt mij allemaal niet uit, maar snapte nu ineens ook wat de voorstanders bedoelden![]()
Dadelijk ga ik weer naar "mijn" loopgroep. De tweede keer. Op de planning staat dat we 60 minuten op een laag tempo gaan lopen. Ik ben benieuwd. Het langst voor mij tot nu toe was 42 min....![]()
@stream...working on it'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat is best een verschilquote:Op zondag 10 juni 2012 08:26 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Dadelijk ga ik weer naar "mijn" loopgroep. De tweede keer. Op de planning staat dat we 60 minuten op een laag tempo gaan lopen. Ik ben benieuwd. Het langst voor mij tot nu toe was 42 min....Succes in ieder geval, en vooral veel plezier!
![]()
Volg gewoon de stappen en alles komt goed. Als er vragen zijn , kan je beter hier plaatsen. Ik moet zo (10minuten) weg. Heb erg veel zin inquote:
@kwiwi, dank je en dat vind ik ook. Maar afgelopen donderdag ben ik al daar geweest en ik hang tussen de twee groepen in. Dus ik loop met de "lagere" groep mee. En hun waren eerst niet zeker of ik dat haal. Maar naar de training zeiden ze dat ik dat (kuch kuch) makkelijk moest halen. Dus ik ben benieuwd.![]()
ja, en nu begin ik ineens de zenuwen te krijgen![]()
Een vriendin heeft gevraagd of we samen konden lopen en ik heb wel ja gezegd, maar zij is bang dat ze hem niet uit kan lopen. Ik ben daar niet bang voor, maar door zenuwen heb ik nu zelf ook de zenuwen
Zo traininggegevens ingeladen.
https://www.polarpersonal(...)1834f491000fcc7319b3
Ik heb nog niet eerder zo lang achter elkaar gelopen en ik heb me aardig in de juiste zones kunnen houden. Ik ben tevreden![]()
![]()
Ow, dat ging beter zie ik. Netjes hoor!quote:Op zondag 10 juni 2012 08:37 schreef Wiehoe het volgende:
Ik heb nog niet eerder zo lang achter elkaar gelopen en ik heb me aardig in de juiste zones kunnen houden. Ik ben tevreden
@RD: ik had dus ook helemaal gemist dat je had gewonnen. Gefeliciteerd!
En tegen alle vrouwen die vandaag in Rotterdam lopen: Heel erg veel succes!
Anderen ook natuurlijk, maar dat weet ik even niet uit m'n hoofd
inderdaad, lekker gelopen Wiehoe! en een mooie vlakke versnelling na 50 minuten en goed tempo vast gehoudenquote:Op zondag 10 juni 2012 08:37 schreef Wiehoe het volgende:
Ik heb nog niet eerder zo lang achter elkaar gelopen en ik heb me aardig in de juiste zones kunnen houden. Ik ben tevreden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zijn we nou nog steeds aan het zaniken over een apart forum/sc/filter voor het hardlooptopic...?
Nou ja, just my two cents dan, ik vind het onzin.
Deze zogenaamde sc bestaat uit zo weinig mensen dat er weinig tot geen draagvlak is voor een heel forum. Daarnaast valt het allemaal echt wel mee en zijn de posts voor 90% wel hardloopgerelateerd.
Daarnaast heb ik geen zin om tientallen topics te moeten volgen. En nu is alles gevangen in één topic, en als ik een vraag wil stellen over sokken (kleding) en een vraag wil stellen over een Garmin (apparatuur), dan kan dat handig in hetzelfde topic. En als ik daarna nog even iedereen die een wedstrijd heeft vandaag succes wil wensen, kan dat allemaal in dezelfde post en hoef ik niet nog een topic op de zoeken.
Het wordt nu allemaal groter gemaakt dan het is, maar zo groot is het echt niet. Effectief zijn het maar een paar mensen, en staat het niet in verhouding tot voetbal bijvoorbeeld.
---
Dames van de Ladies Run, zet 'm op strakskijk, handig, allemaal in één post!
Oh en RD, je had inderdaad wel even mogen zeggen dat je, met die mega tijd van je, gewonnen had!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 10 juni 2012 08:34 schreef DJMO het volgende:
ja, en nu begin ik ineens de zenuwen te krijgen![]()
Een vriendin heeft gevraagd of we samen konden lopen en ik heb wel ja gezegd, maar zij is bang dat ze hem niet uit kan lopen. Ik ben daar niet bang voor, maar door zenuwen heb ik nu zelf ook de zenuwen
Enne, zondagmiddag hier dus:THNX!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry GlenHighland maar dit geldt natuurlijk ook voor jou en alle andere niet-wedstrijdlopers
Goede start van de dag zo!![]()
ho,ho..de eer van winnen is te veel hoor....ons clubteam won de teamrace (eerste 6 lopers can een club binnen)en daar was ik toevallig ook onderdeel van
Verder Guppy, wat jij zeg!!
HANDEN AF VAN ONS TOPIC
Goedemorgen!
YUR, wat een PR-verbetering!![]()
En RD een beetje gewonnen![]()
![]()
Over draadjes van een ipod/telefoon: ik heb zo'n klein mp3-spelertje, lijkt op een ipod shuffle met zo'n klem. Die doe ik aan de boord van mijn tight en dan doe ik de draadjes onder mijn shirt door. Deel van de touwtjes dat over is klem ik nog aan de mp3. Niks geen last van de touwtjes daarna!
Over stats: ik zou ze wel willen plaatsen hier, alleen niet het routekaartje of mijn echte naamzag ik laatst iemand alleen het blauwe balkje uit Runkeeper posten? Kan dat ook met zo'n snelheid-grafiekje?
Dames, heel veel succes met de run!![]()
![]()
Bij Endomondo kun je zelf bepalen hoe je je naam invult en kun je ook bepalen wie je kaart zietquote:Op zondag 10 juni 2012 09:05 schreef LieLie het volgende:
Goedemorgen!
YUR, wat een PR-verbetering!![]()
En RD een beetje gewonnen![]()
![]()
Over draadjes van een ipod/telefoon: ik heb zo'n klein mp3-spelertje, lijkt op een ipod shuffle met zo'n klem. Die doe ik aan de boord van mijn tight en dan doe ik de draadjes onder mijn shirt door. Deel van de touwtjes dat over is klem ik nog aan de mp3. Niks geen last van de touwtjes daarna!
Over stats: ik zou ze wel willen plaatsen hier, alleen niet het routekaartje of mijn echte naamzag ik laatst iemand alleen het blauwe balkje uit Runkeeper posten? Kan dat ook met zo'n snelheid-grafiekje?
Dames, heel veel succes met de run!![]()
Goedemorgen, vandaag Ladies Day![]()
![]()
Enne...rd op Endomondo? Daar gaat het leaderboard
Oke, eens kijken hoe dat zit.quote:Op zondag 10 juni 2012 09:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij Endomondo kun je zelf bepalen hoe je je naam invult en kun je ook bepalen wie je kaart ziet![]()
Is toch ook winnenquote:Op zondag 10 juni 2012 08:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
ho,ho..de eer van winnen is te veel hoor....ons clubteam won de teamrace (eerste 6 lopers can een club binnen)en daar was ik toevallig ook onderdeel van
Verder Guppy, wat jij zeg!!
HANDEN AF VAN ONS TOPICals het een teamrace is, en je team is als eerste, heb je gewonnen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hoi! Geen hardlopen hier. Gisteren nog maar net mn motor weten te houden op een zware pas met als gevolg dat er wat in de rug schootVerder wel erg mooi enzo. En een winkel met veel hardloopkleren... die ik tegenkwam toen hij dicht was
![]()
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi! Geen hardlopen hier. Gisteren nog maar net mn motor weten te houden op een zware pas met als gevolg dat er wat in de rug schootVerder wel erg mooi enzo. En een winkel met veel hardloopkleren... die ik tegenkwam toen hij dicht was
![]()
Doe je voorzivhtig?
En wat is wel erg mooi?Niet meer actief op Fok!![]()
Enne, zondagmiddag hier dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry GlenHighland maar dit geldt natuurlijk ook voor jou en alle andere niet-wedstrijdlopers!
![]()
* rechtsedirecte zit interessante docu te kijken over het witte vergif'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Poedersuiker?quote:Op zondag 10 juni 2012 09:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
* rechtsedirecte zit interessante docu te kijken over het witte vergif![]()
rekenen we goed...quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
met stip.....nieeeeeuwwwwww op nummer een, een , eenquote:Op zondag 10 juni 2012 09:37 schreef GotC het volgende:
Enne, RD, gefeliciteerd met je 1e plaats op het leaderboard
Hahaha, de tijd dat ik nog wel eens op 1 stond is definitief voorbijquote:Op zondag 10 juni 2012 09:37 schreef GotC het volgende:
Enne, RD, gefeliciteerd met je 1e plaats op het leaderboard. Mag blij zijn met een plekje in de top 5, denk ik!
quote:Op zondag 10 juni 2012 09:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
met stip.....nieeeeeuwwwwww op nummer een, een , eenIk hoorde het gewoon
![]()
Ach ja, straks is mrs rd weer terug en heeft iemand anders weer even kans op 1 te komen.
Nog even terugkomen op die Garmin-wensen van gisterenavond...
Ik reis elke dag met de trein en die winkeltjes zijn natuurlijk allemaal hartstikke verleidelijk als je hongerig terugkomt van je werk. Normaal gezien pin ik elke week een 10'tje. Van dat 10'tje mag ik dan snacken op het station. Meer niet.
Meestal is dat 10'tje tegen vrijdag wel op![]()
Maar ik dacht, als ik nu dat 10'tje pin, zoals altijd, maar het bewaar. Zoveel mogelijk. Dan doe ik dat aan het einde van de week ik een potje, en dan heb ik op een gegeven moment vanzelf een Garmin gespaard
Zie het als een soort stoppen met roken en het geld dat je overhoud sparen voor iets leuks
Ook zonder mevrouw rd wil ik hem inhalenquote:Op zondag 10 juni 2012 09:39 schreef Viking84 het volgende:
Ach ja, straks is mrs rd weer terug en heeft iemand anders weer even kans op 1 te komen.
we are fast if we have toquote:Op zondag 10 juni 2012 09:39 schreef Viking84 het volgende:
Dat én voor iedere kilometer een euro in hetzelfde potjequote:Op zondag 10 juni 2012 09:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik reis elke dag met de trein en die winkeltjes zijn natuurlijk allemaal hartstikke verleidelijk als je hongerig terugkomt van je werk. Normaal gezien pin ik elke week een 10'tje. Van dat 10'tje mag ik dan snacken op het station. Meer niet.
Maar ik dacht, als ik nu dat 10'tje pin, zoals altijd, maar het bewaar. Zoveel mogelijk. Dan doe ik dat aan het einde van de week ik een potje, en dan heb ik op een gegeven moment vanzelf een Garmin gespaard
Zie het als een soort stoppen met roken en het geld dat je overhoud sparen voor iets leuks
Aaawwwwwquote:Op zondag 10 juni 2012 09:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
met stip.....nieeeeeuwwwwww op nummer een, een , eendaar gaat m'n nummer één plaats
Gefeliciteerd
Wat een goed idee!quote:Op zondag 10 juni 2012 09:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Zie het als een soort stoppen met roken en het geld dat je overhoud sparen voor iets leuksDit is natuurlijk zo te halen, zonder probleem!
![]()
Heb ik ook aan gedacht, maar dat gaat me te snel denk ik... Deze week alleen al 40km gelopen, dan zou het ¤ 50,- voor deze week in het potje zijnquote:Op zondag 10 juni 2012 09:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat én voor iedere kilometer een euro in hetzelfde potje
super idee!!quote:Op zondag 10 juni 2012 09:40 schreef Guppyfriend het volgende:
als ik nu eens al het geld wat ik uitgeef aan loopspullen in een potje stop..... o nee, dat gaat niet werken
Ik zit komende tijd op 20-30 km per week en dat is niet genoeg om hem in te halen. Maar na m'n HM ga ik me aanmelden bij de loopgroep en dan hoop ik iig in de top 5 te belandenquote:.
Dan heb je over een maand een 210quote:Op zondag 10 juni 2012 09:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb ik ook aan gedacht, maar dat gaat me te snel denk ik... Deze week alleen al 40km gelopen, dan zou het ¤ 50,- voor deze week in het potje zijn
Succes vandaag bij de LR @010In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee, dat gaat nietquote:Op zondag 10 juni 2012 09:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
super idee!!
als ik nu eens al het geld wat ik uitgeef aan loopspullen in een potje stop..... o nee, dat gaat niet werkenjammer joh!
Leuk idee, dan heb je over een week of 20 een Garmin 210 (200 euro?) of eerder als je een leuke aanbieding zietquote:Op zondag 10 juni 2012 09:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Zie het als een soort stoppen met roken en het geld dat je overhoud sparen voor iets leuks.
quote:Op zondag 10 juni 2012 09:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
met stip.....nieeeeeuwwwwww op nummer een, een , een![]()
![]()
![]()
![]()
alleen jammer dat mijn PR op de 10km nog op mijn runtastic staat.... but never mind, goede gelegenheid om ook op de 10km een Garmin PR te lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
We zijn fier op uquote:Op zondag 10 juni 2012 09:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
met stip.....nieeeeeuwwwwww op nummer een, een , een
50km per week.. pom pom, daar kom ik niet eens in de buurt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je hebt je rustdag gehad, dus van Evy mag hetquote:Op zondag 10 juni 2012 09:48 schreef LieLie het volgende:
Wel of niet lopen vandaag? Na de 37 minuten van vrijdagavond?
Wat is je PR dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 09:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
alleen jammer dat mijn PR op de 10km nog op mijn runtastic staat.... but never mind, goede gelegenheid om ook op de 10km een Garmin PR te lopenF means you're fucked![]()
Wat een prachtige dag om 15KM te lopen... maar ja... ik moest gisteren in de regen een 10KM proppen om vandaag Oestrogeen Galore te aanschouwen.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 09:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een prachtige dag om 15KM te lopen... maar ja... ik moest gisteren in de regen een 10KM proppen om vandaag Oestrogeen Galore te aanschouwen.![]()
![]()
![]()
Ja, zo denk ik er ook over, gister in de regen lopen en nu.. stralende dag. Succes op de OG vandaag.quote:Op zondag 10 juni 2012 09:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een prachtige dag om 15KM te lopen... maar ja... ik moest gisteren in de regen een 10KM proppen om vandaag Oestrogeen Galore te aanschouwen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Sinds wanneer is Evy de baas?quote:Op zondag 10 juni 2012 09:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je hebt je rustdag gehad, dus van Evy mag het![]()
![]()
![]()
Preciesquote:Op zondag 10 juni 2012 09:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk idee, dan heb je over een week of 20 een Garmin 210 (200 euro?) of eerder als je een leuke aanbieding ziet.
ik hoef 'm echt niet meteen te hebben, en op deze manier wordt het ook een beetje een win-win situatie. Minder snacken en een mooie gadget als beloning
The sorrowquote:Op zondag 10 juni 2012 09:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Maken jullie wel foto's vandaag? Jij en YUR?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En als motivatie om door te gaan in de winterquote:Op zondag 10 juni 2012 09:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Preciesik hoef 'm echt niet meteen te hebben, en op deze manier wordt het ook een beetje een win-win situatie. Minder snacken en een mooie gadget als beloning
![]()
![]()
deze week staat er een rustig weekje op het programquote:
En dat is? 40km?quote:Op zondag 10 juni 2012 09:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
deze week staat er een rustig weekje op het program![]()
![]()
Ik ga m'n best doen, maar ik moet ook 3 hypere kinderen in de gaten houden in het gedrang.quote:Op zondag 10 juni 2012 09:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
The sorrow![]()
Maken jullie wel foto's vandaag? Jij en YUR?![]()
Ik wilde mijn Garmin wel meteen zodra ik het in m'n kop had gehaald![]()
.
Dus respect voor de zelfbeheersing van Gup.
Motivatie is geen probleem. Vorige winter ook overleefd, en ik vind het leuker dan ooitquote:Op zondag 10 juni 2012 09:52 schreef GotC het volgende:
[..]
En als motivatie om door te gaan in de winter
Om de dagquote:Op zondag 10 juni 2012 09:53 schreef STING het volgende:
[..]
Bidt je ook wel elke avond richting Evy?
Je gaat een andere sport beoefenen deze week?quote:Op zondag 10 juni 2012 09:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
deze week staat er een rustig weekje op het program.
Ik ga eens even douchen. Met m'n Garmin. In m'n running jasje
.
Gewoon meenemen tijdens het rennen. Zijn ze daarna ook lekker stilquote:Op zondag 10 juni 2012 09:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen, maar ik moet ook 3 hypere kinderen in de gaten houden in het gedrang.
Oh ja, dan kun je beter daarop lettenquote:Op zondag 10 juni 2012 09:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen, maar ik moet ook 3 hypere kinderen in de gaten houden in het gedrang.dan moet YUR de foto's maar maken
Genoeg mannen die richting haar willen bidden denk ikquote:Op zondag 10 juni 2012 09:53 schreef STING het volgende:
[..]
Bidt je ook wel elke avond richting Evy?![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 09:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Motivatie is geen probleem. Vorige winter ook overleefd, en ik vind het leuker dan ooit.
Whut?quote:Op zondag 10 juni 2012 09:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je gaat een andere sport beoefenen deze week?.
.
![]()
not bad, not bad at allquote:Op zondag 10 juni 2012 09:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Genoeg mannen die richting haar willen bidden denk ik
[ afbeelding ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 10 juni 2012 09:54 schreef Viking84 het volgende:
.
Niet alleen mannenquote:Op zondag 10 juni 2012 09:55 schreef GotC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 09:55 schreef GotC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Lijkt lichtelijk wel op A. Jolie
![]()
![]()
Uh oh.. concurrentie voor mevrouw RD?quote:
Ik wil wel en zo, maar we hebben net een nieuwe keuken gekocht, dus de bankrekening moet weer even wat spek op de botten krijgenquote:Op zondag 10 juni 2012 09:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde mijn Garmin wel meteen zodra ik het in m'n kop had gehaald![]()
.
Dus respect voor de zelfbeheersing van Gup.
![]()
Nee nou ja, zo erg is het natuurlijk niet, maar ik wil niet nu naar de winkel rennen en meteen maar geld uitgeven. Dat kan ik gewoon niet zo goed.
Ik kan serieus lang nadenken over een aankoop, en of die het geld wel waard isDus ik doe het op deze manier, is beter voor mij
runtastic kan je toch gewoon exporteren?quote:Op zondag 10 juni 2012 09:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
alleen jammer dat mijn PR op de 10km nog op mijn runtastic staat.... but never mind, goede gelegenheid om ook op de 10km een Garmin PR te lopen![]()
Is wel de ultieme test hequote:
Ik heb hem net uitgewassen gisteren (na jullie gedram over kleding na elke loop wassen![]()
), maar morgen moet ik weer lopen en dan 80% kans op regen, dus die test komt wel goed, denk ik.
Ik heb spierpijn.
Wat een geweldig weer vandaag!
Nog even boterhammen voor de kinderen maken enzo.. spullen pakken en dan zo'n beetje die kant opI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Is het weer hardlooprokjesweer?quote:![]()
* Maraca haalt hem weer uit de kast
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: