SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben dan geen Slacker, maar ik neem het zelf een uur voor mijn work out in.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
Slacker...ze zeggen dat je whey eigenlijk binnen een uur na inspanning moet nuttigen maar wat als dat niet uitkomt?
hoe zie jij dat?Het kan nooit geen kwaad om wat extra eiwitten te nemen als je (vrij) fanatiek sport. Mensen onderschatten dat wel eens.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Daar zit wat in ja. Nu ben ik sowieso tot 10km niet van plan om het te gebruiken. Ik vind dat ik het dan nog uit mijn eten moet kunnen halen. Maar wie weet erna.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
MoBlo, what's the attraction up North?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik zie mezelf nog steeds als enthousiaste recreant, niet als fanatiekquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ben dan geen Slacker, maar ik neem het zelf een uur voor mijn work out in.
[..]
Het kan nooit geen kwaad om wat extra eiwitten te nemen als je (vrij) fanatiek sport. Mensen onderschatten dat wel eens.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik denk dat je na het lopen we enigszins vermoeid bent?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nog steeds als enthousiaste recreant, niet als fanatiekJe moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Totdat ik even die tank melk aan mijn mond heb gezet ja. Daarna gaat het gelijk beter.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik denk dat je na het lopen we enigszins vermoeid bent?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
morgenochtend hopelijk 6 kilometer vreten!
was er vandaag niet van gekomen omdat ik zo nodig slaap in moest halen.
wel braaf 100 situps 30 biceps en 40 triceps oefeningen gedaan.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik morgen een half uur. Misschien dat ik dat een ietsje uitbreid naar 35 minuten ofzo, maar niet vveel bijzonders dus. Ik ga ook pitten. Truste!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:51 schreef winterstorm666 het volgende:
morgenochtend hopelijk 6 kilometer vreten!
was er vandaag niet van gekomen omdat ik zo nodig slaap in moest halen.
wel braaf 100 situps 30 biceps en 40 triceps oefeningen gedaan.ik zo 5km cross country wedstrijdquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:55 schreef mosselmossel het volgende:
Ik morgen een half uur. Misschien dat ik dat een ietsje uitbreid naar 35 minuten ofzo, maar niet vveel bijzonders dus. Ik ga ook pitten. Truste!niet lang...wel leuk!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Morgen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Stond tijdens de zwangerschap van Mrs.RD hoog op de lijst van favoriete meisje namen....evenals Pippa trouwens voordat ooit iemand van dat kind van Middleton gehoord hadMijn kat heet Pippa. Geweldige naam
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Geen... Ben gewoon wakker...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 06:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En wat is jouw excuus om hier zo vroeg te zijn op zaterdag?.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Morge allemaal
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het regent, het regent, de hardlopende FOK!kers worden nat
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Hier nog geen regen!! Wel veel wind!!
Straks even naar de Praxis en dan ook hardloopkleertjes aantrekken denk ikVandaag of zondag in ieder geval
Ow, hier schijnt de zon. Gauw even naar de supermarkt en naar de markt en dan lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
terug van de cross country race... 5.4km over zompig gras zwoegen en af per ronde van 2km 5 hindernissen van strobalen waar je overheen moest.
De afstand was kort genoeg om je niet te hoeven te pacen en aan vanaf het begin het gas er op te gooien om wel te zien waar het schip strandt.
De race is een handicap race wat inhoudt dat iedere loper een handicaptijd krijgt die je bij je eindtijd met optellen..de langzaamste loper heeft dus een handicap van 0.5 minuten en de snelste loper een van 13 minuten, iedereen kan dus in principe winnen... ik startte met een handicap van 6 minuten.
Netto eindtijd 27m16s...dik tevreden !
En ons club won ook nog het team eventement (eerste 6 lopers van een club binnen) dus toch nog een oorkondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat een tijd!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: