ik de onderste!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Mooi Skaai! Ik vind de middelste het mooist! <3
wat een ontzettend leuke taart! prachtig!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:59 schreef SV-tje het volgende:
Vanmiddag is de eerste via-via bestelling opgehaald. Op verzoek 2 autootjes een 2 en de naam op de taart.
Gevuld met aardbeienvlaaivulling en zwitserse room.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg leuk taartje zo met die 2 als weg en de autootjes eropquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:59 schreef SV-tje het volgende:
Vanmiddag is de eerste via-via bestelling opgehaald. Op verzoek 2 autootjes een 2 en de naam op de taart.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh die zien er lekker uitquote:Op zondag 29 juli 2012 16:23 schreef MissHobje het volgende:
vanille cupcake met witte chocolade en choco spikkels erop :
[ afbeelding ]
Wat een leukerdjes!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:53 schreef Skaai het volgende:
Cupcakes bakken gaat me wel goed af, maar dat gepruts met fondant heb ik nooit gedaan. Vanavond zo'n cursus gevolgd en het resultaat is best leuk geworden
[ afbeelding ]
Ohja die zwart witte, ik wilde dus zebra strepen maken maar het lijkt wel een Scream masker of 'De Schreeuw' van Edvard Munch
Wat een supermooi taartje is dat geworden zegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:59 schreef SV-tje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ afbeelding ]
Een proefversie voor een bruidstaartje!
Ik heb het niet gezienquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu durft iemand pas weer te posten he op 15 augustus
Vertel eens in stappen wat je gedaan hebt> misschien kunnen we iets achterhalen>?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:01 schreef Troel het volgende:
En mijn biscuit is weer eens gefaald. Dus maar eens af laten koelen en dan cakepops maken ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |