Ja leuk he!quote:
Het cakeje 'zweeft' als het ware in zijn vormpje. Het vormpje zit nog wel om het cakeje heen en die zit nog gewoon vast, behalve aan de onderkant dan.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laten de vormpjes los of bedoel je alleen de bodem?
Misschien komt het door je oven? En/of luchtigheid van je beslag ...quote:Op zondag 10 juni 2012 01:39 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Het cakeje 'zweeft' als het ware in zijn vormpje. Het vormpje zit nog wel om het cakeje heen en die zit nog gewoon vast, behalve aan de onderkant dan.
Briljant!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:42 schreef Eva4Evah het volgende:
Wat een leuke barbietaart! Knap gemaakt![]()
Heeft iemand ervaring met het maken van pinata-koekjes?Ik heb dit recept gevonden http://www.girlscene.nl/l(...)nses_pia_ata_cookies
en dat is natuurlijk wel erggg leuk om te maken.
[ afbeelding ]
(sorry, niet in de categorie taarten of cupcakes)
Dat staat in de beschrijvingquote:Op zondag 10 juni 2012 10:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Maar hoe krijg je die smarties erin dan?
Wat betreft kleurstof raad ik icing colors aan, Ideaal spul, ik gebruik het voor alles wat met bakken en koken te maken heeft!
'quote:
Je bakt neem ik aan de helften en die 'plak' je na het bakken pas aan elkaar met iets er tussen.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Maar hoe krijg je die smarties erin dan?
Wat betreft kleurstof raad ik icing colors aan, Ideaal spul, ik gebruik het voor alles wat met bakken en koken te maken heeft!
Het kan niet aan de luchtigheid liggen, die was goed. Ik denk de oven. Ze waren niet allemaal trouwens zo als ik het beschreef, dus dat zal het wel geweest zijn!quote:Op zondag 10 juni 2012 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien komt het door je oven? En/of luchtigheid van je beslag ...
[..]
Briljant!!
Dat vroeg ik me dus ook af...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |