Doe je dat toevallig tussen 10 en 12?quote:
hoezo?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Doe je dat toevallig tussen 10 en 12?
Dan heb ik vandaag je trainer ontmoet in het Erasmuspark.quote:
Uhh, ff kijken, heb z'n kaartje gekregen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:08 schreef Novem het volgende:
Weet je toevallig hoe die groep/trainer heet?
Ik weet wel dat er urbanathlontraining bij nemo gegeven wordt, maar bij erasmuspark kende ik niet
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben intolerant vandaagheb voortdurend de neiging om moraalridder uit te hangen
![]()
![]()
'Hee je laat wat vallen!' -->meisje die sigaret laat vallen, paar stappen terugloopt, zich bedenkt en wegloopt.
Lalala.
aww que pasa?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]aww!
Heb het ook slecht vandaag met mezelf
Lekker! Ik krijg ook zoiets geloof ikquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
aww que pasa?
Ik heb idd broodje tonijn gehad voor lunch! En ik eet nu shoarma met paprika. En een paprika uit het vuistje
awwquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekker! Ik krijg ook zoiets geloof ik
Geloof dat ik me het leed van iemand anders iets teveel aantrek, ik draai rondjes in mijn hoofd.
Ben dus maar fijn aan het werk gegaan, mind refreshing.
Die is er wel hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
awwtoont wel dat je meeleeft, vind dat niet iets slechts
wel vervelend als er geen oplossing is!
meisje dat!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben intolerant vandaagheb voortdurend de neiging om moraalridder uit te hangen
![]()
![]()
'Hee je laat wat vallen!' -->meisje die sigaret laat vallen, paar stappen terugloopt, zich bedenkt en wegloopt.
Lalala.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die meisjah verdiend geen correkte spellink!![]()
Lalala.
Hoeveel moneyz heb je gewonnen?quote:
quote:
http://eetmeter.voedingscentrum.nl/ < dit?quote:
Dat je zelf de kachel hebt uitgezet terwijl je een thermostaat hebt die dat voor je regelt?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Tssssssssssk Perrr, hoe durf je dat ceasar te noemen P
Wat klopt hier niet?
Wij gaan zo slapen omdat we moeten werken morgen dus we hebben de kachel net uit gezet...
48 E! XM, held
Die idd. Groen is tussen de 50 en 100 gram.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
http://eetmeter.voedingscentrum.nl/ < dit?
Ze hebben iets over het "Nieuwe eten", testje gedaan:
Ons advies is: Ga zo door
Jij eet al heel goed volgens Het Nieuwe Eten!
Naja!
Wat is volgens eetmeter dan de aanbevolen hoeveelheid eiwitten? Eigenlijk is het wel leuk om te zien wat ze je voorschrijven aan ei/kh/vet en te kijken naar welke percentages dat zijn.
Wat is de uitkomst als je lichaamsgewicht keer 0,8 doet? Maar je doet aan hardlopen, dus je mag best wat meer eiwitten nuttigen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
Die idd. Groen is tussen de 50 en 100 gram.
56. Hoezo?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat is de uitkomst als je lichaamsgewicht keer 0,8 doet? Maar je doet aan hardlopen, dus je mag best wat meer eiwitten nuttigen.
Bij mijn weten is Brinta gewoon gemalen havermout..?
0.8gram eiwit per kg lichaamsgewicht is de normale mensen die niet sporten intake. Ze gaan dus naar 1,6 gram voor als je sport (give or take a few). Je zit nu op iets meer dan 2 gram p kg lichaamsgewicht. Ik zeg, das niet erg, vooral niet op dagen dat je sport, dan heb je het gewoon nodig.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
56. Hoezo?
Heb vandaag ook gebodypumpt dus dan neem ik altijd een shakedinges. Ook na het hardlopen wel. Het werkt bij mij fantastisch, ik heb dan echt minder trek! Als ik het niet neem kan ik de hele dag blijven snaaien...
Ik zou boodschappen doen in de ochtend, maar vond 7 uur echt te vroeg en toen werd ik om 10 uur wakker en had om 11:30 afgesproken en moest nog eten/omkleden die kant op hobbelen en toen ben ik boodschappen gaan doen maar was pinpas ff kwijt en heb even het meest noodzakelijke gehaald (eieren voor m'n ontbijt) en helemaal het fruit vergeten. Manjana, manjana. Heb overrijpe bananen in de koelkast liggen, maar daar wordt ik niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een sport vandaag Slacker
Hoezo heb je geen fruit? Plannen FTW
Oja, douchen, slapen
Erbuiten waren ze nog sneller blergh. Maar vind bruine bananen niet lekker dus morgen gooi ik ze weg.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Bananen in de koelkast? Daar kunnen ze echt NIET tegen!
Pel ze dan even want bruine schil zegt niks over de heerlijke zoete inhoudquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Erbuiten waren ze nog sneller blergh. Maar vind bruine bananen niet lekker dus morgen gooi ik ze weg.
Nou... ik had van de week eentje gepeld en ook de binnenkant was bruin, dat was de reden dat ze de koeling ingingen. Ik voorspel nu weinig goeds.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Pel ze dan even want bruine schil zegt niks over de heerlijke zoete inhoud
BReakfast INstant TArwequote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat is de uitkomst als je lichaamsgewicht keer 0,8 doet? Maar je doet aan hardlopen, dus je mag best wat meer eiwitten nuttigen.
Bij mijn weten is Brinta gewoon gemalen havermout..?
Tof! Ben je alleen? Vakantie? Veel plezier!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:15 schreef Probability het volgende:
Jeej ik ben in Spanje! Wel een beetje eng nu hahaha
Ja ben alleenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:46 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Tof! Ben je alleen? Vakantie? Veel plezier!
Heb je een recept? Ik ben geen keukenprinses. Het zijn maar 3 bananen fzo, dus zonde zonde zonde... mwah.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:58 schreef Perruche het volgende:
Slacker wat zonde! Ik gooi bijna nooit eten weg. Kan je er geen bananenbrood van maken, ofzo?
Gewoon cake maken (evt met volkorenmeel en dan de eieren splitsen en het wit opkloppen voor een uchtiger resultaat), of zoiets:quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Heb je een recept? Ik ben geen keukenprinses. Het zijn maar 3 bananen fzo, dus zonde zonde zonde... mwah.
Daar zeg je wat!quote:
meeste heb ik in huis, morgen eens kijken wat ik nog extra moet kopen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Gewoon cake maken (evt met volkorenmeel en dan de eieren splitsen en het wit opkloppen voor een uchtiger resultaat), of zoiets:
http://www.mykitchenaddiction.com/2011/03/coconut-banana-bread/
Dat is wel heel botquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:35 schreef An24 het volgende:
Ja, was dom. Vooral omdat de voorstelling gaat over niet nadenkende mensen en hoe we met elkaar omgaan. Meisje zat te lachen op de serieuze momenten.... Haar telefoon ging een paar keer af. En het meest idioot: ze had haar glas wijn mee de zaal in genomen en zat dat te drinken. Javier waarschuwde nog: beter drink je niet.... Alsof zijn grap over zijn alcoholisme niet genoeg hints opleverde
Woensdag als het goed isquote:
Tis ook wel heel zielig van Guzman. Omdat ik problemen heb met drank mag jij als publiek niet drinken. Uhhhhhhh.quote:
Op de flat slaan, dat gaat helpenquote:Op zondag 10 juni 2012 03:20 schreef Novem het volgende:
Lalala de geneugten van wonen in een flat, omgeven door hardstyleluisterende idioten die glashard beweren dat zij het niet zijn en na het sluiten van de deur gewoon weer verder gaan lalala
*gaat zo politie bellen
*moet verhuizen
*wil erop slaan
Nou, normaal gesproken neem je geen drinken mee in een theater..quote:Op zondag 10 juni 2012 08:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tis ook wel heel zielig van Guzman. Omdat ik problemen heb met drank mag jij als publiek niet drinken. Uhhhhhhh.
Tnx, zo ver is het niet gekomen, zal vandaag eens met de andere buren overleggen, zij hebben namelijk nog veel meer last van ze.quote:Op zondag 10 juni 2012 03:50 schreef loveli het volgende:
Geluidsoverlast => milieudienst van de gemeente, hebben in de regel ook een nummer dat iemand 's nachts uit bed komt voor een geluidsmeting indien nodig.
Ik denk niet dat je daar ons storingsnummer voor moet bellen, zijn ze niet blijquote:Op zondag 10 juni 2012 03:50 schreef loveli het volgende:
Geluidsoverlast => milieudienst van de gemeente, hebben in de regel ook een nummer dat iemand 's nachts uit bed komt voor een geluidsmeting indien nodig.
Ja, ik had vrijdag ook al een rondje gerend, was maar 3,5 km., maar het ging wel aardig. Dus vanavond weer zoiets denk ik. En ik was op een dinsdag begonnen, dus hoef nog maar 2 dagen. Daarna nog een week of twee opbouwen en dan ben ik weer klaar voor een tijdje. (ik zou wel kunnen zeggen voor altijd, maar laten we realistisch blijven,quote:Op zondag 10 juni 2012 10:28 schreef Novem het volgende:
Weer sporten Co? Wanneer ben je klaar met low-carben?
Mijn O was 2.5 kleine boekweitpannekoekjes met een kleine banaan in plakjes, pecannoten en maple syrupZo even lekker hardlopen.
Ah dat is wel fijn dat het niet zoveel moeite kost en dat je zo lang kan "teren" op 2 weekjes low carb.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik had vrijdag ook al een rondje gerend, was maar 3,5 km., maar het ging wel aardig. Dus vanavond weer zoiets denk ik. En ik was op een dinsdag begonnen, dus hoef nog maar 2 dagen. Daarna nog een week of twee opbouwen en dan ben ik weer klaar voor een tijdje. (ik zou wel kunnen zeggen voor altijd, maar laten we realistisch blijven,maar de vorige keer was anderhalf jaar geleden, dus op zich blijft het er wel vrij lang af.) Ik zou nu zo nog heel lang door kunnen gaan trouwens, heb er geen enkele moeite mee. Maar ik denk dat ik precies ben afgevallen wat ik wilde over twee dagen, dus da's mooi.
Wat is kefir?quote:Op zondag 10 juni 2012 10:09 schreef Perruche het volgende:
Ontbijt! Hard wit broodje uit de oven met leerdammer en 2 tomaten erbij, glas kefir.
Ik geloof ook niet dat de storingdienst hetzelfde nummer heeft als de piketdienst waar meldingen over geluidsoverlast terechtkomen. Bij mijn vorige gemeente ging het zelfs automatisch als je een formulier op de site invulde.quote:Op zondag 10 juni 2012 09:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daar ons storingsnummer voor moet bellen, zijn ze niet blijZal per gemeente verschillen.
Wel fijn? Ik heb het één keer gedaan en het beviel me goed! Al vind ik het ook leuk om met iemand op vakantie te gaanquote:
Ja wel fijn maar ik moet helemaal zelf bedenken wat ik ga doen. En ik wil niet te veel Engels spreken dus een gesprek aanknopen in het Spaans is vrij vermoeiend aangezien ik dat niet zo goed kan. Wel een goede oefening!quote:Op zondag 10 juni 2012 11:00 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Wel fijn? Ik heb het één keer gedaan en het beviel me goed! Al vind ik het ook leuk om met iemand op vakantie te gaan.
Niet zielig, erg verstandig juist. En blijkbaar is hij zo vermakelijk dat het publiek geen alcohol nodig heeft om het leuk te vinden.quote:Op zondag 10 juni 2012 08:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tis ook wel heel zielig van Guzman. Omdat ik problemen heb met drank mag jij als publiek niet drinken. Uhhhhhhh.
Niet erg lang, een week. Heb daarna gewoon tentamensquote:
Hele goede oefening! Denk dat je snel zult merken dat het minder vermoeiend wordtquote:Op zondag 10 juni 2012 11:02 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja wel fijn maar ik moet helemaal zelf bedenken wat ik ga doen. En ik wil niet te veel Engels spreken dus een gesprek aanknopen in het Spaans is vrij vermoeiend aangezien ik dat niet zo goed kan. Wel een goede oefening!
Si, claro!quote:Op zondag 10 juni 2012 11:03 schreef Perruche het volgende:
Billy, kefir es un tipo de yoghurt![]()
Succes maandag! Hoe lang blijf je? Je bent me voor![]()
Waar ga je nou trouwens stage lopen?
Precies wat je zegt. Af en toe erg scherp, maar hij slaat wel de spijker op zijn kop. Je moet wel een beetje een ruggengraat hebben, wil je het leuk vindenquote:Op zondag 10 juni 2012 01:51 schreef Mixende_match het volgende:
Idd An, wat raar joh!
Verder wel leuke show dus? Ik vind guzman ook goed, hoewel hij soms idd behoorlijk serieus kan zijn, en kan doordraven
Verstandig omdat.... Tis inderdaad heel verstandig om iets te verbieden omdat jij er ooit problemen mee had.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet zielig, erg verstandig juist. En blijkbaar is hij zo vermakelijk dat het publiek geen alcohol nodig heeft om het leuk te vinden.
Ik ben een tijd geleden ook bij z'n show geweest en vond het ook leuk! Heb me goed vermaaktquote:Op zondag 10 juni 2012 11:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Precies wat je zegt. Af en toe erg scherp, maar hij slaat wel de spijker op zijn kop. Je moet wel een beetje een ruggengraat hebben, wil je het leuk vindenEn hij is gewoon heel grappig
Dat dus. En het meisje zat er ook echt mee te spelen. Neemt ze een slok...toost nog ff na, als in "proost". En ze zat eerste rij....Dan heb je het echt niet begrepen. Gast helemaal van de leg...was aan het vertellen over kerst thuis...."euhmmm ja...verhaal kwijt, ik sla het over....neem maar van mij aan dat het leuk was thuis"quote:Op zondag 10 juni 2012 11:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet zielig, erg verstandig juist. En blijkbaar is hij zo vermakelijk dat het publiek geen alcohol nodig heeft om het leuk te vinden.
Alcoholist ben je de rest van je levenquote:Op zondag 10 juni 2012 11:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Verstandig omdat.... Tis inderdaad heel verstandig om iets te verbieden omdat jij er ooit problemen mee had.
Ik denk dat het meer een kwestie van smaak dan van ruggengraat is, eerlijk gezegdquote:Op zondag 10 juni 2012 11:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Precies wat je zegt. Af en toe erg scherp, maar hij slaat wel de spijker op zijn kop. Je moet wel een beetje een ruggengraat hebben, wil je het leuk vindenEn hij is gewoon heel grappig
Ik betwist het verslavende er ook niet van, maar wat ik wel betwist is dat jij (Guzman dus) ooit problemen had met alcohol dan maar anderen die wel drinken dan zo aanpakt. Als het niet alleen om de alcohol ging is het wat anders, maar indien het puur ging om het feit dat ze een wijntje dronk is het gewoon zielig. AA'er of niet.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Alcoholist ben je de rest van je leven![]()
En het gaat nog niet zo zeer om de drank, maar omdat ze enorm storend was. Het was voor hem aanleiding om het aan te pakken.
okay!quote:Op zondag 10 juni 2012 11:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik betwist het verslavende er ook niet van, maar wat ik wel betwist is dat jij (Guzman dus) ooit problemen had met alcohol dan maar anderen die wel drinken dan zo aanpakt. Als het niet alleen om de alcohol ging is het wat anders, maar indien het puur ging om het feit dat ze een wijntje dronk is het gewoon zielig. AA'er of niet.
Mjah, ik zou me zo kunnen voorstellen dat mensen zich aangesproken kunnen voelen en met emotie reageren op een grap en niet meer tussen de regels door kunnen luisteren. Hij ging echt hard van leer.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:18 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een kwestie van smaak dan van ruggengraat is, eerlijk gezegd
De wereld draait niet om mij. Als een ander er last van heeft als ik drink, waarom zou mijn egoïsme zwaarder wegen dan de serieuze problemen van een ander?quote:Op zondag 10 juni 2012 11:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Verstandig omdat.... Tis inderdaad heel verstandig om iets te verbieden omdat jij er ooit problemen mee had.
Jij hebt de show al gezienquote:Op zondag 10 juni 2012 11:24 schreef loveli het volgende:
[..]
De wereld draait niet om mij. Als een ander er last van heeft als ik drink, waarom zou mijn egoïsme zwaarder wegen dan de serieuze problemen van een ander?
Misschien veeg ik vandaag zelfs even mijn stukje van de galerij, is de buuf ook weer happy voor een dag. Zoveel moeite kost het niet om wat voor een ander te doen of laten.
Nee, dat is Ayran. Dit is kefir, een soort yoghurt maar dan met kefirbacterie ipv andere yoghurt bacterien...quote:
Datquote:Op zondag 10 juni 2012 11:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik betwist het verslavende er ook niet van, maar wat ik wel betwist is dat jij (Guzman dus) ooit problemen had met alcohol dan maar anderen die wel drinken dan zo aanpakt. Als het niet alleen om de alcohol ging is het wat anders, maar indien het puur ging om het feit dat ze een wijntje dronk is het gewoon zielig. AA'er of niet.
Niet echt. Maar dat is voornamelijk omdat ik weet dat het maar zo kort is én omdat ik wel lekkere dingen neem. Ik zou op den duur het wel gaan missen hoor, ik ben dol op brood, rijst, mie en pasta. Sport hetzelfde laken een pak; mis het nu niet echt, maar zou dat wel doen na langere tijd.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:57 schreef Vlierbloesem het volgende:
Goedemorgen.
Co, zijn er dingen die je wel mist tijdens het low-carben? Bepaalde producten of meer sport bijv.? Of zie je geen nadelen? Wellicht de aceton-geur/smaak?![]()
Groente zat op de pizzaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:38 schreef Perruche het volgende:
Beetje weinig groente aurum, maar sesamcrackers
Naan of pappadum. En kikkererwten of sperziebonen. Of gewoon lekker alles maken en den restjes invriezen.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:40 schreef Perruche het volgende:
Ik wil gaan vanavond maken:
Sperzieboontjes met gemberpuree
Naan
Pappadum
Witte rijst met fenegriek
Garnalen in pittige saus
Kikkererwtencurry
En als toetje wortel halwa en chai. Maar ik heb het idee dat het een beetje veel is.
Ik zie verband met je af en toe naar voelen! En het zou ook verklaren waarom je relatief makkelijk afvalt, als je even sport en op je eten let. Dan ga jij gewoon erg snel over op vetverbranding.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:17 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ruik al heel snel naar aceton als ik sport. Heb het gevoel dat ik nauwelijks een koolhydraten voorraadje heb.
20 minuutjes jillian is genoeg
Klopt wel ja.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zie verband met je af en toe naar voelen! En het zou ook verklaren waarom je relatief makkelijk afvalt, als je even sport en op je eten let. Dan ga jij gewoon erg snel over op vetverbranding.
Lekker spulquote:
Kikkererwtencurry, sperziebonen, naan. Garnalen ook nog. En een toetje. En raita om te dippen. Moet genoeg zijnquote:Op zondag 10 juni 2012 12:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Naan of pappadum. En kikkererwten of sperziebonen. Of gewoon lekker alles maken en den restjes invriezen.
http://www.ns.nl/quote:Op zondag 10 juni 2012 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga dinsdag maar. Blaasontsteking is wel weg en vandaag ook weer feest van de maand gestart (wat wel het gevreetzak van afgelopen dagen verklaart). Het enige dat ik écht wel moet doen vandaag, is ff tanken, anders kom ik morgen niet eens in Den Haag
.
quote:
Heb er vrijdag nog in de trein gezeten. Maar zie dan wel de voordelen van de auto jaquote:Op zondag 10 juni 2012 13:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, nu je een auto hebt voel je je te goed voor de trein?.
Veel junk? Voornamelijk veel vlees, daar heb ik weinig problemen mee (maar het kan iets gezonder dat dan weer wel).quote:Op zondag 10 juni 2012 16:25 schreef Novem het volgende:
Je L is natuurlijk niet gezond, maar goed, kan weleens als je uitgaat. (hoewel je deze week wel veel "junk" ophebt)
Maar what's up met de spam en chocomelk?? Even lekker verzadigd vet en zout naar binnen pompen bij het ontbijt?
De eerste keer had ik redelijk wat brood op, maar de saus negeer ik redelijk goed. Daar dip ik alleen soms wat brood in, verder komt dat eik niet in aanraking met het vlees. Het vlees daar smaakt zonder saus perfect, so why ruin it?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:27 schreef Novem het volgende:
Bij een mixed grill hoort veel saus en brood, of eet je dat dan niet?
Dat!quote:Op zondag 10 juni 2012 16:28 schreef conleche het volgende:
Spam is echt meuk. Alleen te eten in geval van jarenlange belegering van de stad.
Ja, maar kip/ham heb ik al redelijk vaak naast m'n ei. Dus is dit eens een afwisseling. Standaard is het:quote:Op zondag 10 juni 2012 16:27 schreef Novem het volgende:
Bij een mixed grill hoort veel saus en brood, of eet je dat dan niet?
Edit: ipv spam en knakworsten kan je toch ook ham of kip pakken? Minder vet, minder bewerkt.
Ik heb nog nooit spam gegeten. Denk dat ik dat zo houd!quote:Op zondag 10 juni 2012 16:28 schreef conleche het volgende:
Spam is echt meuk. Alleen te eten in geval van jarenlange belegering van de stad.
Goed te doen hoor, het klinkt smeriger dan het is. Vooral icm geklutste eieren is het heerlijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit spam gegeten. Denk dat ik dat zo houd!
Ja, het klinkt inderdaad goor.En dan zit het ook nog in zo´n blik.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Goed te doen hoor, het klinkt smeriger dan het is. Vooral icm geklutste eieren is het heerlijk.
^^ En dan nog met tegenzin.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:28 schreef conleche het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat ik klein was en bij m'n grootouders was (op Aruba) en ik zie m'n oma met zo'n blik naar m'n opa lopen en hij eet het op. Ik liep naar m'n moeder toe "Mam, oma geeft opa hondevoer"... Hahaha. Maar dat was dus spam.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, het klinkt inderdaad goor.En dan zit het ook nog in zo´n blik.
Ik wil niet meer aankomen, ben deze week door eetbuien al ruim een halve kilo aangekomen...quote:Op zondag 10 juni 2012 16:44 schreef Goodbye het volgende:
Siral, misschien ook even de switch maken naar volle kwark als je aan wilt komen? Nog lekker ook!
Ja vandaag wel hè, haha. Ik wil vanaf nu als ik ga trainen het houden op 1 uur krachttraining en 20 min cardio. En ook wat meer rust pakken, momenteel ga ik elke dag, wil terug naar 5x per week..quote:Op zondag 10 juni 2012 16:45 schreef Novem het volgende:
Volgens mij kan daar nog wel meer dan 1 bth bij, je gaat wel los in de gym
Ik ben 156 en 48.5 kg, 16% vetquote:Op zondag 10 juni 2012 16:53 schreef Novem het volgende:
Minderen is goed ja
Het lijkt nog best weinig, maar je bent ook heel licht, dus je onderhoud zal wel lager zijn. Hoe lang ben je?
Ja.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:57 schreef Novem het volgende:
Ah ok, gewoon afwachten dan maar wat het gaat doen!
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:35 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik klein was en bij m'n grootouders was (op Aruba) en ik zie m'n oma met zo'n blik naar m'n opa lopen en hij eet het op. Ik liep naar m'n moeder toe "Mam, oma geeft opa hondevoer"... Hahaha. Maar dat was dus spam.
Ja ik weet hetquote:Op zondag 10 juni 2012 17:28 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Slacker, ik heb echt geen flauw idee wat jij wil bereiken met je eten. Je eet echt best wel vaak ongezond enzo en je sport als een malleEn zo weinig groente vaak, en altijd die chocolademelk... maar ja, als jij je d'r goed bij voelt?
Siral, zoveel moeite en ellende voor je besluit er 1 (een!) boterham bij te doen... sterkte ermee.
DAT heb ik lang niet gehad, eigenlijk wel lekker.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Boeuf bourguignon met sperziebonen en aardappelbolletjes, een echte zondagse maaltijd!
Je Dquote:Op zondag 10 juni 2012 17:32 schreef Perruche het volgende:
mijn lijstje:
O: hard wit broodje met kaas, glas kefir
T: bakje aardbeien met citroen (100 gr?)
L: tosti van dubbele bth kaas en ham met ketchup
T: handje cashewnoten
T: handje M&M's
D: naan (als het lukt), kikkererwtencurry, gekookte rijst, sperziebonen met kokos, garnalen in hete curry, raita, mangochutney. Gelukkig zijn er nog 3 andere mensen om dit op te eten! Geen wijn (vrijdag genoeg drank gehad), maar Ame.
quote:Op zondag 10 juni 2012 15:14 schreef conleche het volgende:
Ik hád nog heul geen kleren gekocht dit seizoen, maar nu wel.
http://www.perfectlybasics.nl/ Daar 3 dingen en dan ook nog voor bijna 300 bij Esprit.
Ik hóóp dat de helft terug moet.
Ik was een jaar of 9 en zag dat moeders een blikje spam door het eten wilde gooien. Heb gevraagd of ze dat niet wilde doen want het zag er zoooo goor uit. Sindsdien nooit meer mee geconfronteerd gelukkigquote:Op zondag 10 juni 2012 16:28 schreef conleche het volgende:
O ja, natuurlijk!quote:Op zondag 10 juni 2012 11:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee, dat is Ayran. Dit is kefir, een soort yoghurt maar dan met kefirbacterie ipv andere yoghurt bacterien...
In de braadpanquote:Op zondag 10 juni 2012 12:25 schreef _aurum_ het volgende:
Prob, waar zit je in Spanje?
Ik heb 14 uur geslapen!
O: smoothie
T: rijstwafels met pindakaas
D: aardappeltjes, gestoofde prei, tartaartje
S: hardlopen
T: kwark met ananas
Vind ik best veel. Wat speciaals gekocht?quote:Op zondag 10 juni 2012 18:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb dit jaar voor ¤551,83 aan kleding gekocht, blijkbaar..
Hoe heet dat boek ?quote:Op zondag 10 juni 2012 12:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heb trouwens gisteren een kek kookboek gescoord bij de Wereldwinkel! Met vega recepten van over de hele wereld, dus veel recepten met redelijk wat groenten en fruitVind het groentengehalte in veel kookboeken altijd een bietje tegenvallen, dus win!
Niet echt iets speciaals, wel vrij veel items. Gister nog een trenchcoat, twee broeken, een shirtje, ondergoed... En schoenen zitten ook bij dat bedrag in (drie paar, dit jaar, geloof ik).quote:Op zondag 10 juni 2012 18:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Vind ik best veel. Wat speciaals gekocht?
Ik had tot nog toe een strandjurkje op het strand van Thailand gekocht voor 200 baht en 2x slippers voor 100 baht het paar, dus ik stond op een tientje.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik haal de 200 euro nog niet eens dit jaar qua kleding denk ik. Enige voordeel van niet fijn in je lijf zitten, totaal geen drang om te shoppen want dat betekent confrontatie met het lijf en niet passende kledij. Geen behoefte aan.
Heb nog een zwarte liggen?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:19 schreef loveli het volgende:
Mooi, zacht leer en dat er een map A4 in past.
Zegt me niks, behalve Esprit danquote:Op zondag 10 juni 2012 19:23 schreef loveli het volgende:
Ik wil er eentje in de categorie Leonhard Heijden, Bree of Mandarina Duck. Voor de prijs van Esprit
Ben benieuwdquote:Op zondag 10 juni 2012 19:23 schreef loveli het volgende:
Ik wil er eentje in de categorie Leonhard Heijden, Bree of Mandarina Duck. Voor de prijs van Esprit
Leuk jurkje gezien, hoe doen ze daar met retouren?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:14 schreef conleche het volgende:
Ik hád nog heul geen kleren gekocht dit seizoen, maar nu wel.
http://www.perfectlybasics.nl/ Daar 3 dingen en dan ook nog voor bijna 300 bij Esprit.
Ik hóóp dat de helft terug moet.
Klopt. Heb je ook heel erg gelijk in.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Siral; aan alles merk ik dat je eetprobleem nog steeds sterk aanwezig is. Ik hoop dat je ooit een gezonde kijk op eten/sporten kunt hebben. Ik kan wel alles opnoemen waaraan ik het allemaal merk maar ik denk dat je het zelf ook wel weet. Sterkte want dit klinkt helaas nog niet goed.
Misschien moet ik beter lezen enzo, maar wat doe jij eigenlijk voor een sport dat je trainingsdagen maakt van 6/7 uur?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:57 schreef the85mc het volgende:
Zo, weer thuis van training. Wat een topweertje zeg! Was ook gewogen en iets zwaarder dan thuis.
Mijn lijstje is aardig, alleen heb nog trek..
O 4bth smeerkaas ham
t banaan
L 5 bth ham smeerkaas
D paella, kwark na
En oja 6,5 uur getraind. Geen spierpijn gelukkig
Vraag ik mezelf ook af!!quote:Op zondag 10 juni 2012 19:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Misschien moet ik beter lezen enzo, maar wat doe jij eigenlijk voor een sport dat je trainingsdagen maakt van 6/7 uur?
Weg met die pil dan!quote:Op zondag 10 juni 2012 19:46 schreef Siral het volgende:
[..]
Klopt. Heb je ook heel erg gelijk in.
En het ging een hele tijd beter dan het nu de laatste weken ging, maar hopelijk trekt dat weer bij aangezien ik heel heftig reageer op de hormonen van mijn anticonceptie waar ik een half jaar geleden ook mee was gestopt op aanraden van mijn huisarts, vanwege de depressieve klachten. En nu dus weer mee stop en een andere vorm van anticonceptie heb/ga proberen. Want toen ik pil-loos was voelde ik me 100x beter, ook wat betreft mijn eetprobleem, die werd gewoon leefbaar de laatste tijd.
Thanks..
Zijn er bepaalde klasses qua gewicht? Want voor een beetje een lange(/gespierde) vent lijkt 80 kilo me vrij weinig!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:01 schreef the85mc het volgende:
Wedstrijdzeilen.. Zeilen klinkt niet fanatiek, maar is het welhet is vooral duurtraining van rug armen en buikspieren. En korte explosieve kracht in benen bij overstag (roltack).
Edit:en daarvoor mag ik ook max 80 kg wegen, anders mogen we niet starten..
Owwww, ik zat aan wielrennen te denken. Maar beetje in een bootje dobberen op zonnige dagen. Sporten zegt ie danquote:Op zondag 10 juni 2012 20:01 schreef the85mc het volgende:
Wedstrijdzeilen.. Zeilen klinkt niet fanatiek, maar is het welhet is vooral duurtraining van rug armen en buikspieren. En korte explosieve kracht in benen bij overstag (roltack).
Edit:en daarvoor mag ik ook max 80 kg wegen, anders mogen we niet starten..
Arme jij!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Openingstijden op zondag aangepast
Sport: motor aanduwen *zweet*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:58 schreef LieLie het volgende:
CrosspostjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
CrosspostjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
CrosspostjeAww, how cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
CrosspostjeAww, wat schattig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
CrosspostjeHaha, toffe namen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, nog eentje. Het is een nestje van driequote:Op zondag 10 juni 2012 21:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zijn er nog kittens over uit dat nestje, Lie?
Ik vind het een mooi lijstje!quote:Op zondag 10 juni 2012 21:13 schreef Nallie het volgende:
Heel cute
Eindlijst:
O: havermout met banaan, dadels en beetje kokosmelk
L: 3 knackebrod met filet americain/gerookte zalm/gekookt ei. Rijstwafel pindakaas
T: 2 abrikozen
T: paar broodjes met tapenade
D: vegetarische moussaka (linzen/tomaat/bleekselderij met bladen van aubergine en bechamelsaus)
T: yoghurt met frambozen en een kiwi
Het was in elk geval allemaal lekker
Interessant!quote:Op zondag 10 juni 2012 21:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, nog eentje. Het is een nestje van driede derde lijkt meer op mama, meer wit en met rode en zwarte vlekjes.
Simpele salade it was: bosui, komkommer, cherry tomaten, bleekselderij, 40 gram zalm, sla, paprika, wat noten, drizzle olijfolie en wat tijm. en koffie.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:14 schreef slacker_nl het volgende:
D: tbd - denk dat het een simpele salade wordt
T: tbd - handje nootjes of niks.
Fotootje van nummer drie, twee weken geleden:quote:
Volgens mij ben ik hier een van den weinigen die er niet warm ok koud van wordt.quote:
Zou je me op de hoogte willen houden?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Fotootje van nummer drie, twee weken geleden:
[ afbeelding ]
Vandaag nog een berichtje gestuurd naar iemand die zei interesse te hebben in het begin. Heb de indruk dat ze het toch niet doen, maar zal vandaag of morgen wel wat horen.
Ja, tuurlijk. Heb je enig idee waar ik woon trouwens? Want dat is voor veel mensen hier nogal een eindquote:Op zondag 10 juni 2012 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zou je me op de hoogte willen houden?
Fuck, dat was wat ik vergat.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Al een plek voor de kattenbak gevonden?
Volgens mij weet ik dat ongeveer ja! Vanaf Groningen valt het mee, als ik het goed heb?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Heb je enig idee waar ik woon trouwens? Want dat is voor veel mensen hier nogal een eind
Ooh, dan valt het erg mee inderdaadquote:Op zondag 10 juni 2012 21:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik dat ongeveer ja! Vanaf Groningen valt het mee, als ik het goed heb?
haha, dat is waar de meesten aan denken bij zeilen. Dat doe ik soms ook wel, maar dan heb ik echt geen spierpijn na een dagje varen, alleen een verbrande kop en een katerquote:Op zondag 10 juni 2012 20:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Owwww, ik zat aan wielrennen te denken. Maar beetje in een bootje dobberen op zonnige dagen. Sporten zegt ie dan![]()
Weet je dat ik het nog wel vind meevallen?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: kom havermoutpap
L: 3 zelfgebakken boterhammen, jam/kaas/ei
D: pizza met gerookte zalm
Mooierdje!quote:Op zondag 10 juni 2012 21:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ooh, dan valt het erg mee inderdaad
Van vandaag:
[ afbeelding ]
CrosspostjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kittehs
Venus in pocketformaat
© loveli
Nieuwe week, nieuwe kansen!quote:Op zondag 10 juni 2012 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, met gisteren erbij gewoon een slecht weekend. Verhuisdag gister, dus dat betekende witte puntjes, koeken en chinees. Morgen overdag maar ff proberen wat te normaliseren en in het hotel kijken of ik een salade kan scoren oid.
Voor mezelf zou ik het een prima lijstje vinden. Ook voor doordeweeks.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:54 schreef An24 het volgende:
Okay, ik ook een lijstje
O: volkorenboterham met boter en cervelaat (nieuwe verslaving indeed), gekookt eitje en thee met melk
L: salade met beef, tauge, sla, nootjes enzo. Volkorenbrood met boter, cola light.
T: drie pepadews
D: oudewets hollandse pot: aardappelen, bloemkool, rundervink en cocktailsaus
T: chips en vodka cola
Het was lekker, heb genoten, morgen weer braaf
Oh, ik zeg ook niet dat het heel slecht is. Maar wel een weekendlijstje met ijs en chipsquote:Op zondag 10 juni 2012 21:54 schreef Nallie het volgende:
Zo slecht is hij toch niet LieLie?
Van XM zijn er ook veul slechtere geweest!
En die van Vb zijn altijd goed
Zo, nu kan ik weer lekker slapen, morgen weer maandag...
Zo ziet ons huishouden er dus nog zeker drie weken uitquote:Op zondag 10 juni 2012 22:05 schreef slacker_nl het volgende:
Plaatje voor het volgende topic:
[ afbeelding ]
Tis zo leuk...quote:Op zondag 10 juni 2012 22:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Zo ziet ons huishouden er dus nog zeker drie weken uit
Tink, dank. Tis een weekendlijstje voor mij, ook geen probleem verder.
Tof man!!quote:Op zondag 10 juni 2012 22:08 schreef Siral het volgende:
xco demo op de van gogh markt vanmiddag.
impressie van wat ik dus maandag en zaterdag doe, raaaaaaaggeeeeeeh.
nu al zin in morgen.![]()
Denk niet zo zeer te vèèl, eerder wàt je hebt gegeten...quote:Op zondag 10 juni 2012 22:35 schreef Perruche het volgende:
An, wat is er slecht aan dat lijstje behalve dat het weinig is? Je kan ook overdrijven hoor![]()
Ik heb veeeeel te veel gegeten vandaag!
Mijn lijstje:
O: hard wit broodje met kaas, glas kefir
T: bakje aardbeien met citroen (100 gr?)
L: tosti van dubbele bth kaas en ham met ketchup
T: handje cashewnoten
T: 2 handje2 M&M's
D: naan, kikkererwtencurry, gekookte rijst, sperziebonen met kokos, garnalen in hete curry, raita, mangochutney. Gelukkig zijn er nog 3 andere mensen om dit op te eten! Geen wijn (vrijdag genoeg drank gehad), maar Ame (1 glas).
T: stuk appeltaart
Het is te veel, trust mequote:Op zondag 10 juni 2012 22:37 schreef Siral het volgende:
[..]
Denk niet zo zeer te vèèl, eerder wàt je hebt gegeten...De basis is iniedergeval goed. Morgen is het weer maandag, in het weekend mag!
Ik zou ook weekend lijstjes moeten aanschaffen..
Nou als ik zeer ruig tel kom je aan de 2200 kcal ofzo? En dat lijkt me echt niet bizar.....quote:Op zondag 10 juni 2012 22:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Het is te veel, trust meEn op maandag mag ik het ook hoor. Alleen word ik dan nooit slank
Da's 400 boven wat ik meestal wil. Maar bedankt voor de moeite, ik zal het zo eens invullen op eetmeter!quote:Op zondag 10 juni 2012 22:42 schreef Siral het volgende:
[..]
Nou als ik zeer ruig tel kom je aan de 2200 kcal ofzo? En dat lijkt me echt niet bizar.....
Hooguit blijf je 'gewoon' op gewicht vandaag dusquote:Op zondag 10 juni 2012 22:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Da's 400 boven wat ik meestal wil. Maar bedankt voor de moeite, ik zal het zo eens invullen op eetmeter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |