Doe je dat toevallig tussen 10 en 12?quote:
hoezo?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Doe je dat toevallig tussen 10 en 12?
Dan heb ik vandaag je trainer ontmoet in het Erasmuspark.quote:
Uhh, ff kijken, heb z'n kaartje gekregen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:08 schreef Novem het volgende:
Weet je toevallig hoe die groep/trainer heet?
Ik weet wel dat er urbanathlontraining bij nemo gegeven wordt, maar bij erasmuspark kende ik niet
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben intolerant vandaagheb voortdurend de neiging om moraalridder uit te hangen
![]()
![]()
'Hee je laat wat vallen!' -->meisje die sigaret laat vallen, paar stappen terugloopt, zich bedenkt en wegloopt.
Lalala.
aww que pasa?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]aww!
Heb het ook slecht vandaag met mezelf
Lekker! Ik krijg ook zoiets geloof ikquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
aww que pasa?
Ik heb idd broodje tonijn gehad voor lunch! En ik eet nu shoarma met paprika. En een paprika uit het vuistje
awwquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekker! Ik krijg ook zoiets geloof ik
Geloof dat ik me het leed van iemand anders iets teveel aantrek, ik draai rondjes in mijn hoofd.
Ben dus maar fijn aan het werk gegaan, mind refreshing.
Die is er wel hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
awwtoont wel dat je meeleeft, vind dat niet iets slechts
wel vervelend als er geen oplossing is!
meisje dat!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben intolerant vandaagheb voortdurend de neiging om moraalridder uit te hangen
![]()
![]()
'Hee je laat wat vallen!' -->meisje die sigaret laat vallen, paar stappen terugloopt, zich bedenkt en wegloopt.
Lalala.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die meisjah verdiend geen correkte spellink!![]()
Lalala.
Hoeveel moneyz heb je gewonnen?quote:
quote:
http://eetmeter.voedingscentrum.nl/ < dit?quote:
Dat je zelf de kachel hebt uitgezet terwijl je een thermostaat hebt die dat voor je regelt?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Tssssssssssk Perrr, hoe durf je dat ceasar te noemen P
Wat klopt hier niet?
Wij gaan zo slapen omdat we moeten werken morgen dus we hebben de kachel net uit gezet...
48 E! XM, held
Die idd. Groen is tussen de 50 en 100 gram.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
http://eetmeter.voedingscentrum.nl/ < dit?
Ze hebben iets over het "Nieuwe eten", testje gedaan:
Ons advies is: Ga zo door
Jij eet al heel goed volgens Het Nieuwe Eten!
Naja!
Wat is volgens eetmeter dan de aanbevolen hoeveelheid eiwitten? Eigenlijk is het wel leuk om te zien wat ze je voorschrijven aan ei/kh/vet en te kijken naar welke percentages dat zijn.
Wat is de uitkomst als je lichaamsgewicht keer 0,8 doet? Maar je doet aan hardlopen, dus je mag best wat meer eiwitten nuttigen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
Die idd. Groen is tussen de 50 en 100 gram.
56. Hoezo?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat is de uitkomst als je lichaamsgewicht keer 0,8 doet? Maar je doet aan hardlopen, dus je mag best wat meer eiwitten nuttigen.
Bij mijn weten is Brinta gewoon gemalen havermout..?
0.8gram eiwit per kg lichaamsgewicht is de normale mensen die niet sporten intake. Ze gaan dus naar 1,6 gram voor als je sport (give or take a few). Je zit nu op iets meer dan 2 gram p kg lichaamsgewicht. Ik zeg, das niet erg, vooral niet op dagen dat je sport, dan heb je het gewoon nodig.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
56. Hoezo?
Heb vandaag ook gebodypumpt dus dan neem ik altijd een shakedinges. Ook na het hardlopen wel. Het werkt bij mij fantastisch, ik heb dan echt minder trek! Als ik het niet neem kan ik de hele dag blijven snaaien...
Ik zou boodschappen doen in de ochtend, maar vond 7 uur echt te vroeg en toen werd ik om 10 uur wakker en had om 11:30 afgesproken en moest nog eten/omkleden die kant op hobbelen en toen ben ik boodschappen gaan doen maar was pinpas ff kwijt en heb even het meest noodzakelijke gehaald (eieren voor m'n ontbijt) en helemaal het fruit vergeten. Manjana, manjana. Heb overrijpe bananen in de koelkast liggen, maar daar wordt ik niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een sport vandaag Slacker
Hoezo heb je geen fruit? Plannen FTW
Oja, douchen, slapen
Erbuiten waren ze nog sneller blergh. Maar vind bruine bananen niet lekker dus morgen gooi ik ze weg.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Bananen in de koelkast? Daar kunnen ze echt NIET tegen!
Pel ze dan even want bruine schil zegt niks over de heerlijke zoete inhoudquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Erbuiten waren ze nog sneller blergh. Maar vind bruine bananen niet lekker dus morgen gooi ik ze weg.
Nou... ik had van de week eentje gepeld en ook de binnenkant was bruin, dat was de reden dat ze de koeling ingingen. Ik voorspel nu weinig goeds.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Pel ze dan even want bruine schil zegt niks over de heerlijke zoete inhoud
BReakfast INstant TArwequote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat is de uitkomst als je lichaamsgewicht keer 0,8 doet? Maar je doet aan hardlopen, dus je mag best wat meer eiwitten nuttigen.
Bij mijn weten is Brinta gewoon gemalen havermout..?
Tof! Ben je alleen? Vakantie? Veel plezier!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:15 schreef Probability het volgende:
Jeej ik ben in Spanje! Wel een beetje eng nu hahaha
Ja ben alleenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:46 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Tof! Ben je alleen? Vakantie? Veel plezier!
Heb je een recept? Ik ben geen keukenprinses. Het zijn maar 3 bananen fzo, dus zonde zonde zonde... mwah.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:58 schreef Perruche het volgende:
Slacker wat zonde! Ik gooi bijna nooit eten weg. Kan je er geen bananenbrood van maken, ofzo?
Gewoon cake maken (evt met volkorenmeel en dan de eieren splitsen en het wit opkloppen voor een uchtiger resultaat), of zoiets:quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Heb je een recept? Ik ben geen keukenprinses. Het zijn maar 3 bananen fzo, dus zonde zonde zonde... mwah.
Daar zeg je wat!quote:
meeste heb ik in huis, morgen eens kijken wat ik nog extra moet kopen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Gewoon cake maken (evt met volkorenmeel en dan de eieren splitsen en het wit opkloppen voor een uchtiger resultaat), of zoiets:
http://www.mykitchenaddiction.com/2011/03/coconut-banana-bread/
Dat is wel heel botquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:35 schreef An24 het volgende:
Ja, was dom. Vooral omdat de voorstelling gaat over niet nadenkende mensen en hoe we met elkaar omgaan. Meisje zat te lachen op de serieuze momenten.... Haar telefoon ging een paar keer af. En het meest idioot: ze had haar glas wijn mee de zaal in genomen en zat dat te drinken. Javier waarschuwde nog: beter drink je niet.... Alsof zijn grap over zijn alcoholisme niet genoeg hints opleverde
Woensdag als het goed isquote:
Tis ook wel heel zielig van Guzman. Omdat ik problemen heb met drank mag jij als publiek niet drinken. Uhhhhhhh.quote:
Op de flat slaan, dat gaat helpenquote:Op zondag 10 juni 2012 03:20 schreef Novem het volgende:
Lalala de geneugten van wonen in een flat, omgeven door hardstyleluisterende idioten die glashard beweren dat zij het niet zijn en na het sluiten van de deur gewoon weer verder gaan lalala
*gaat zo politie bellen
*moet verhuizen
*wil erop slaan
Nou, normaal gesproken neem je geen drinken mee in een theater..quote:Op zondag 10 juni 2012 08:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tis ook wel heel zielig van Guzman. Omdat ik problemen heb met drank mag jij als publiek niet drinken. Uhhhhhhh.
Tnx, zo ver is het niet gekomen, zal vandaag eens met de andere buren overleggen, zij hebben namelijk nog veel meer last van ze.quote:Op zondag 10 juni 2012 03:50 schreef loveli het volgende:
Geluidsoverlast => milieudienst van de gemeente, hebben in de regel ook een nummer dat iemand 's nachts uit bed komt voor een geluidsmeting indien nodig.
Ik denk niet dat je daar ons storingsnummer voor moet bellen, zijn ze niet blijquote:Op zondag 10 juni 2012 03:50 schreef loveli het volgende:
Geluidsoverlast => milieudienst van de gemeente, hebben in de regel ook een nummer dat iemand 's nachts uit bed komt voor een geluidsmeting indien nodig.
Ja, ik had vrijdag ook al een rondje gerend, was maar 3,5 km., maar het ging wel aardig. Dus vanavond weer zoiets denk ik. En ik was op een dinsdag begonnen, dus hoef nog maar 2 dagen. Daarna nog een week of twee opbouwen en dan ben ik weer klaar voor een tijdje. (ik zou wel kunnen zeggen voor altijd, maar laten we realistisch blijven,quote:Op zondag 10 juni 2012 10:28 schreef Novem het volgende:
Weer sporten Co? Wanneer ben je klaar met low-carben?
Mijn O was 2.5 kleine boekweitpannekoekjes met een kleine banaan in plakjes, pecannoten en maple syrupZo even lekker hardlopen.
Ah dat is wel fijn dat het niet zoveel moeite kost en dat je zo lang kan "teren" op 2 weekjes low carb.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik had vrijdag ook al een rondje gerend, was maar 3,5 km., maar het ging wel aardig. Dus vanavond weer zoiets denk ik. En ik was op een dinsdag begonnen, dus hoef nog maar 2 dagen. Daarna nog een week of twee opbouwen en dan ben ik weer klaar voor een tijdje. (ik zou wel kunnen zeggen voor altijd, maar laten we realistisch blijven,maar de vorige keer was anderhalf jaar geleden, dus op zich blijft het er wel vrij lang af.) Ik zou nu zo nog heel lang door kunnen gaan trouwens, heb er geen enkele moeite mee. Maar ik denk dat ik precies ben afgevallen wat ik wilde over twee dagen, dus da's mooi.
Wat is kefir?quote:Op zondag 10 juni 2012 10:09 schreef Perruche het volgende:
Ontbijt! Hard wit broodje uit de oven met leerdammer en 2 tomaten erbij, glas kefir.
Ik geloof ook niet dat de storingdienst hetzelfde nummer heeft als de piketdienst waar meldingen over geluidsoverlast terechtkomen. Bij mijn vorige gemeente ging het zelfs automatisch als je een formulier op de site invulde.quote:Op zondag 10 juni 2012 09:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daar ons storingsnummer voor moet bellen, zijn ze niet blijZal per gemeente verschillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |