Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Dat boeit me niet, daar kunnen alleen wij inquote:
Ja psiesquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, daar kunnen alleen wij in![]()
![]()
Ik smeer hem over een kleine 40 min. Happie eten, en naar de tempelquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeuj!
Ik ga nog ff snel wat boodschapjes doen, er zit hier vanaf half 6 al volk begrijp ik net
Zolang jij niet tegen hem aanschopt zal het wel loslopenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:04 schreef Qwea het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat Robben gaat doen vanaaf
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja psies
Maar ik bedoelde dat ik me kan voorstellen dat je die niet online wilt, dáár staan we inderdaad op als een stel aftandse tokkies![]()
Maar deze in Blijdorp ben je a) bijna niet te zien door al die handen en b) wát je ziet, is leuk ende schattig![]()
Ik stop met zeuren. Als je niet online wilt, doen we het niet. Basta!
T begint al 18u héquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeuj!
Ik ga nog ff snel wat boodschapjes doen, er zit hier vanaf half 6 al volk begrijp ik net
Jeeeezus ingquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zolang jij niet tegen hem aanschopt zal het wel loslopen
Walrus, rob, get it![]()
Tis best essentieel voor het team ja, of hij lekker speelt zoals tegen Engeland, of zo'n vorm heeft als in de CL-finale, dat hij onwijs voorspelbaar is en alles huizenhoog over knaltquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:04 schreef Qwea het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat Robben gaat doen vanaaf
Ja, maar in mijn planning zouden we gewoon etend op de bank samen NL kijken en dan later met meer de andere wedstrijd.quote:
Precies. En de tegenstander weet nou wel zoeen beetje dat meneer eigenlijk alleen links is en altijd de bal voor links moet. Dus hij mag wel wat trucs uit zijn doos toveren en hem loeihard inschieten enzo.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis best essentieel voor het team ja, of hij lekker speelt zoals tegen Engeland, of zo'n vorm heeft als in de CL-finale, dat hij onwijs voorspelbaar is en alles huizenhoog over knalt
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Walrus, rob, get it![]()
Proest.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, maar in mijn planning zouden we gewoon etend op de bank samen NL kijken en dan later met meer de andere wedstrijd.
Maar mijn planning loopt vandaag geloof ik ff niet synchroon met die van meneer I.
Nog zo'n mooie sig... ik ben er weer stil vanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Walrus, rob, get it![]()
Nee, want dan moeten ze ook mee eten en ik ben niet zo gastvrijquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Proest.
NL moejje samen met mensen kijken
Daarom barriequenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, want dan moeten ze ook mee eten en ik ben niet zo gastvrij![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, want dan moeten ze ook mee eten en ik ben niet zo gastvrij![]()
Ik flikker altijd de frituur aan, en drinken pakken ze zelf maarquote:
Jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:45 schreef Qwea het volgende:
Kan iemand mij vertellen, waarom je van bier altijd zo moet plassen?
Sexy. Ik heb gvd 3 bier op en al 6 moeten piesenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja
Het hormoon ADH zorgt ervoor dat je minder plast. Soms is dat handig als je te veel vocht kwijt raakt op een of andere manier. Alcohol remt de afgifte van ADH dus moet je meer plassen.
gvdquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sexy. Ik heb gvd 3 bier op en al 6 moeten piesen
Dieet in de kastquote:
Ik zou ze eerst gewoon eens eten in het restaurant. Ik vind het best lekker fast foodquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:28 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn net bij de ikea geweest en kwamen daar een vriend van mijn vriend tegen. Die vertelde dat we de ikea gehaktballetjes moesten komen; bullar of zoDat zou onwijs lekker zijn. Is dat het ook?
We hebben ze gekocht en gaan ze vanavond eten als avondetenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou ze eerst gewoon eens eten in het restaurant. Ik vind het best lekker fast food
Heb je er wel een roomsausje bij?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
We hebben ze gekocht en gaan ze vanavond eten als avondeten
Neequote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je er wel een roomsausje bij?
Op zaterdag 9 juni 2012 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind een sausje erbij wel lekker, anders is het best een saai gerecht. Kan ook een peperroomsausje zijn of zo.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Needie zijn we vergeten. Is het noodzakelijk of is ketchup/mayonaise afdoende?
Utkiekn Qquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:44 schreef Qwea het volgende:
Jeeezus, ik heb mo gebeld. Ben 300 meter van huis en al2x van mn fiets geflikkerd door die kutwind
Ok. Dan gaan we wel weer naar de winkelquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind een sausje erbij wel lekker, anders is het best een saai gerecht. Kan ook een peperroomsausje zijn of zo.
Allemachtig, ben je echt zo bezopen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:44 schreef Qwea het volgende:
Jeeezus, ik heb mo gebeld. Ben 300 meter van huis en al2x van mn fiets geflikkerd door die kutwind
Kuttbullarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:28 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn net bij de ikea geweest en kwamen daar een vriend van mijn vriend tegen. Die vertelde dat we de ikea gehaktballetjes moesten komen; bullar of zoDat zou onwijs lekker zijn. Is dat het ook?
Ik ga toch maar niet naar de Shabu, heb stokbrood en smeersels en de kipdrumsticks liggen as we speak in de panquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:24 schreef Oognip het volgende:
Wij gaan lekker samen voetbal kijken met een bord eten op schoot
Die soort van jam hebben we wel gekochtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Kuttbullar
Ik ben vast een kleuter maar ik moet er steeds om lachen
Ik vind ze niet 'onwijs lekker', maar wel prima te eten met die rode saus die IKEA er bij heeft. Een soort jam
Volgende week jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:10 schreef Greys het volgende:
VIJF OP EEN RIJJJJJJJJJJJJ, SCOOOOORE
Heuj, vaderdag is volgende week toch, niet morgen?
Oeh dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga toch maar niet naar de Shabu, heb stokbrood en smeersels en de kipdrumsticks liggen as we speak in de pan
Nee met Squote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgende week ja
[..]
Oeh dat klinkt lekker
Kijk je alleen?
Hihihiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Allemachtig, ben je echt zo bezopen?![]()
Want het is nou niet windkracht 12 ofzo.
Roze is mooiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, das roze. Of rood, afhankelijk van de tijd van de maand
Dan ga je thuis toch lekker kijkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:06 schreef Samzz het volgende:
Bleeeeh, ik verveel me echt de tyfus. Ik zou naar een vriendin, maar dat gaat niet door. En ik heb geen zin om voetbal te kijken in de stad.
Wat is er mis met het eerste dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:25 schreef Ynske het volgende:
Ken je dat, vrouwen die als gaan shoppen...
Thuis komen met tassen, schoenen, sieraden en weet ik wat nog meer terwijl de kast al uitpuilt?
Daar heb ik gelukkig geen last van...
Ik kom met een gelukzalig gevoel thuis met mijn nieuwe lens.
[ afbeelding ]
Omdat Denemarken misschien ook oranje/rode shirtjes heeft en dus voor de kleurenblinden een van de 2 een andere kleur moetquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:25 schreef Greys het volgende:
Waarom voetbalt Nederland in het zwart ipv oranje?
En hoe kan het dat ze daar in de Oekraïne zijn en dat je keihard 'bloed zweet en tranen' hoort?
Dan heeft ie laat ontbetenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:34 schreef Cat22 het volgende:
En Naard zeurt nu alweer om zijn avondeten... 3 uur na zijn ontbijt!![]()
Eens bedenken wat ik ga ontbijten.
daar is niets mis mee zolang ik maar geen 500 euro voor een handtas etc moet uitgevenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er mis met het eerste dan?
Mooie foto, verder.
Ach je bent nog ruim op tijd voor het voetballenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:33 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, foebal vanaaf. Vandaar dat de stad zo oranje kleurt.![]()
Ik was deze week druk en niet helemaal lekker. Donderdagavond om 9 uur ins bed gedoken (vrijdag ging de wekken om 6 uur), vrijdagavond had ik hetzelfde truukje ook wel willen uithalen, maar toen had ik nog repetitie. Om 23.30 uur thuis, wekker ging weer om 6 uur omdat ik kon worden opgeroepen om te werken. Tot 7 uur gedoezeld in afwachting van een telefoontje wat gelukkig niet kwam, omdat ik rillerig was een paracetamol gepakt en nog een paar uurtjes verder gedut.
Toen werd ik wakker om... 13.30 uur!![]()
En ik had zo nog een paar uur door kunnen slapen, maar ik had nog een afspraak. En de katten moesten hun ontbijt nog.
![]()
Blijkbaar had ik het nodig.
Bestel een pizzaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:37 schreef Oognip het volgende:
Ik heb al 3 dagen hoofdpijn en moet vanavond ook nog werken
Ik ga niet kijken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach je bent nog ruim op tijd voor het voetballen, hopelijk ben je nu de ziektekiemen kwijt
Gaan jullie misschien een camper kopen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind die jam van de ikea erbij helemaal niet lekker.
En ik ben nog alleen thuis slecht timing van vl. Nou ja Ean kijkt de 1e helft mee maar ik denk dat ze meer voor stoorzender speelt. En vanmorgen ben ik naar een camper wezen kijken. Nu goed na gaan denken wat we willen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:41 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Goed drinken bij je dieet kan schelen (iets met afvalstoffen afvoeren enzo...)
Ik probeer inderdaad wel genoeg te drinken, maar vandaag idd nog niet heel veel gehad. Zal zo nog even wat extra drinken. Thanksquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:41 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Goed drinken bij je dieet kan schelen (iets met afvalstoffen afvoeren enzo...)
Ja, dat doe ik er thuis ook altijd bij, een klodder koude ikea-jam. Bril-jant.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Kuttbullar
Ik ben vast een kleuter maar ik moet er steeds om lachen
Ik vind ze niet 'onwijs lekker', maar wel prima te eten met die rode saus die IKEA er bij heeft. Een soort jam
Iemand anders heeft liever een tas van 1000 euro. En hecht totaal geen waarde aan die gave lens.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar is niets mis mee zolang ik maar geen 500 euro voor een handtas etc moet uitgeven
ik hecht daar zo weinig waarde aan, dan liever een gave lens
Ja, dus?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand anders heeft liever een tas van 1000 euro. En hecht totaal geen waarde aan die gave lens.
Tuurlijk. Maar ik toch ook als ik heb geshopt ondanks dat mijn kast uitpuilt?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dus?![]()
Dan mag zij toch blij zijn met d'r lens?
Ik ben altijd blij als ik in de stad ben geweest en NIETS heb gekochtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:43 schreef Muis006 het volgende:
Ken je dat, mensen die weer nieuwe hobbyspullen kopen terwijl ze er al een boel hebben?
Daar heb ik gelukkig geen last van. Ik kom met een gelukzalig gevoel thuis met mijn nieuwe leren jasje
Volg je een speciaal dieet?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:43 schreef BlueEyes het volgende:
Ik zit zelf in ernstige afval-bui, en drink minimaal 2,5 - 3 liter per dag op advies...
(ik kan soms geen water, én toilet, meer zien!)
Herkenbaar!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij als ik in de stad ben geweest en NIETS heb gekocht
Ik heb wel braaf 2 paracetamolletjes genomen, maar die helpen niet. Ik zet maar ff een potje thee neer.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:44 schreef Greys het volgende:
En van te weinig water drinken kan je een knallende pijn in je hoofd krijgen idd.
Kloptquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:44 schreef Greys het volgende:
En van te weinig water drinken kan je een knallende pijn in je hoofd krijgen idd.
Ja, zegt zij van niet dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar ik toch ook als ik heb geshopt ondanks dat mijn kast uitpuilt?
Vandaag 2 paar schoenen en een paar slippers.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond de manier waarop nogal veroordelend. Ik zal het wel verkeerd gelezen hebben.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zegt zij van niet dan?
Ze zegt alleen dat ze blij is dat ZIJ dat niet heeft...
Ik heb dat met internetquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Knap! Heb je het volgehouden? En nu weer over naar 'echt' eten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:45 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik heb gedaan waar ik geloof Zwabber nu mee bezig is
Hopen dat het weer snel slipperweer wordt danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vandaag 2 paar schoenen en een paar slippers.
Ik heb inderdaad ook zo'n hekel aan shoppenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:46 schreef Greys het volgende:
Oh en als ik ga shoppen om het shoppen vind ik niets, hebben jullie dat ook?
En als je gewoon even met iemand mee gaat de stad in terwijl je geen geld hebt, vind je ongeveer alles in de winkel leuk
Knap hoor!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:47 schreef BlueEyes het volgende:
-20kg, en ben nog hééééél rustig aan het doen, omdat ik het 'eng'vind weer normaal te gaan eten, en wil voorkomen dat ik meteen weer alles eraan ga knagen...
Dit zijn lellike maar o zo fijne huisslipperTs.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hopen dat het weer snel slipperweer wordt dan![]()
Nieuwe slippers voor de poezen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit zijn lellike maar o zo fijne huisslipperTs.
Maar voor de andere schoentjes mag het wel zomer worden ja.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dus?![]()
Dan mag zij toch blij zijn met d'r lens?
Dat heb ik dan weer niet... Nog sterker, dat vind ik zelfs compleet achterlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:50 schreef Greys het volgende:
Maar ik heb dat ook wel eens hoor, zo'n idiote shopneiging en dat ik dan van alles koop wat ik daarna dan zelfs soms nooit draag![]()
Gewoon omdat het jurkje zo leuk staat in mijn kast
![]()
![]()
Da's NOG erger.
Ik denk dat Samzz je post anders las, dat jij al die 'wijven die kopen terwijl ze al veel hebben' zeg maar veroordeelde. Maar ik neem aan dat jij ook vindt dat ze dat lekker zelf moeten weten.quote:
Onder andere ja.quote:
tuurlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat Samzz je post anders las, dat jij al die 'wijven die kopen terwijl ze al veel hebben' zeg maar veroordeelde. Maar ik neem aan dat jij ook vindt dat ze dat lekker zelf moeten weten.
(Want ik doe het ook soms)
Ja, VEROORDEEL JE ME NOU?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet... Nog sterker, dat vind ik zelfs compleet achterlijk.
Dat komt me bekend voorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:50 schreef Greys het volgende:
Maar ik heb dat ook wel eens hoor, zo'n idiote shopneiging en dat ik dan van alles koop wat ik daarna dan zelfs soms nooit draag![]()
![]()
![]()
Da's NOG erger.
Jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, VEROORDEEL JE ME NOU?
Maar ja. Nee. Nou. Guilty.
Ooit één keer gehad. Moet wel eerlijk zeggen dat ik dacht dat ik hem zou dragen hoor.
Daarna nooit aan gedurfd.
wat voor jurkje was dat dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ooit één keer gehad. Moet wel eerlijk zeggen dat ik dacht dat ik hem zou dragen hoor.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:50 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Da's NOG erger.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:53 schreef Greys het volgende:
Het was zo'n heul hipperig Sex and the City achtig ding.
Bleek roze. Poederroze zeg maar.
Staat me niet, maar ik was zo verliefd op het jurkie
Marktplaats!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:53 schreef Greys het volgende:
Ja dat is dus het idiote, ik wil hem echt niet kwijtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:53 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Marktplaats!
Wat je daar nog kwijt kan soms...
(of vindt...)
Die heb je nog eens hier gepost toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:53 schreef Greys het volgende:
Stel dat je ooit hoogblonT wordt en dat het je dan wel zou staan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is dus het idiote, ik wil hem echt niet kwijt![]()
STEL dat ik ooit de moed nog vind...
oh maar die is ook echtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:56 schreef Greys het volgende:
Deze dus
Niet op het vest letten, dat hangt gewoon op dezelfde hangert.
[ afbeelding ]
Ik pas er in, maar dan zie je teveel tiet aan de bovenkant.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:57 schreef Samzz het volgende:
Oei, lastige kleur! Wel een leuk model, ga ik echter van m'n leven niet in passen.
Oh ik moet zeggen dat het bij donker haar ook wel staat, al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:57 schreef Muis006 het volgende:
Oeh die kleur, die staat alleen negroide vrouwen vind ik.
Ja best een leuk jurkjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:56 schreef Greys het volgende:
Deze dus
Niet op het vest letten, dat hangt gewoon op dezelfde hangert.
[ afbeelding ]
Ik vind dat wel mooi. Dat heb ik met m'n witte jurk ook. Het is meer dat mijn tieten daar gewoon helemaal niet in passenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik pas er in, maar dan zie je teveel tiet aan de bovenkant.
En dat durf ik dus niet
Echt?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:58 schreef Samzz het volgende:
Ik had trouwens donderdag in de H&M haast een hartverzakking van verbazing. Ik vond een beha in maat 75E.
Ik ook heel hard door de zaak naar m'n vriendin geblért: Krijg nou tieten, Chan! Maat 75E bij de H&M!
Dan laat ik liever dit jurkje heel zodat ik het voor eeuwig in mijn kast kan adorerenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:59 schreef Muis006 het volgende:
Grees, koop een zwart jurkje en naai die blommenband erop
Of laat het doen.
Nee, het was serieus een 75E. Wel een lelijk model, maar toch echt een 75E. Ik wist niet wat ik zag. Ik had er een foto van willen maken, maar dat ben ik vergeten.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?Da's wel een unicum idd
En viel ie dan heel klein of viel het mee?
Da's knapquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:58 schreef Samzz het volgende:
Ik had trouwens donderdag in de H&M haast een hartverzakking van verbazing. Ik vond een beha in maat 75E.
Ik ook heel hard door de zaak naar m'n vriendin geblért: Krijg nou tieten, Chan! Maat 75E bij de H&M!
Oh?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:58 schreef Samzz het volgende:
Ipv dat je ervan kan genieten als je het aanhebtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan laat ik liever dit jurkje heel zodat ik het voor eeuwig in mijn kast kan adoreren![]()
Nee, echt een serieuze E. Groot, roze en de cups waren nogal lelijk. Maar toch echt een E.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:59 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Oh?
En was het ook echt E of meer een mini-minivorm waar nog de helft uitvalt?
Jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ipv dat je ervan kan genieten als je het aanhebt?
Ik heb een collega die ik nog nooit in dezelfde outfit heb gezien. Nog nooit! Ik vraag me echt af of die een huurgarderobe heeft of zoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
ja of een eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenorme walkin closetquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb een collega die ik nog nooit in dezelfde outfit heb gezien. Nog nooit! Ik vraag me echt af of die een huurgarderobe heeft of zo
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Da's mijn idioterie, kan er niets aan doen. Zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen dit aan stukken te knippen.
Vier jaar he! Dat moet een walkin dorp zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja of een eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenorme walkin closet
Ik had laatst een Eurovisiefeestje en ivm Joan d'r indianengedoe had ik een roze indianenjurkje gekocht.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:01 schreef BlueEyes het volgende:
Hmm, roze... Past wel weer onder het Jurkje van Greys
Ja, dat was tijdsbesparing.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had laatst een Eurovisiefeestje en ivm Joan d'r indianengedoe had ik een roze indianenjurkje gekocht.
Daar wilde ik zelf bandjes aan maken. Maar dat lukte niet (of ik had geen zin om het te proberen eigenlijk). Toen kwam ik op het briljante idee om er een zelfde kleur roze bh onder aan te doen, dan leek het of die bandjes aan de jurk hoorden. En dan jurkie met veiligheidsspeldjes (kleintjes) op de bh vast spelden. De speldjes zijn slechts 127 keer los gesprongen die avond
![]()
Ik knijp ze altijd dicht. Nooit last van.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:05 schreef BlueEyes het volgende:
Die minispeldjes blijven NOOIT zitten... Waar die dingen voor uitgevonden zijn vraag ik mij nogsteeds af, ze springen altijd open!
Ik heb er echt van alles mee gedaan, maar zodra ik ook maar een beetje bewoog kon ik mijn jurk weer gaan ophijsenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik knijp ze altijd dicht. Nooit last van.
Kun je beter gewoon nietenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:06 schreef BlueEyes het volgende:
En dan met een tangetje ze weer uit je kleding plukken?
is dat van dat spul wat ook aan de binnenkant van die kruisloze panty's zit?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo had ik een galajurk waar ik van die kledingtape voor gekocht had. Ja alles leuk en aardig maar die jurk was te zwaar voor de tape. Ik bleef hijsen
vastnaaienquote:
Nee, want je kan ze gewoon weer open wurmen met een nagelschaartje.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:06 schreef BlueEyes het volgende:
En dan met een tangetje ze weer uit je kleding plukken?
Kruisloze panty's? Je bedoelt hold upsquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
is dat van dat spul wat ook aan de binnenkant van die kruisloze panty's zit?
dan heb je een adblocker aanstaan, of je hebt iets in de hostfile geblokkeerd staanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Oke ik kan niet quoten wie had dat laatst nog meer???
@yns geen idee het is dubbelzijdig en doorzichtig
ja, vreselijke dingen, die zakken afquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kruisloze panty's? Je bedoelt hold ups?
Nee, hoor. Er zit een siliconenrandje in (of twee) en die blijft aan de huid 'plakken'. Je hebt ze ook zonder die rand, die moet je met jarretels omhoog houdenquote:
Mijn bondscoach zit heftig gefrustreerd in Frankrijk met 3 vrienden, in een durp waar ze geen NL's elftal uitzenden, dus moet ik per sms de heren op de hoogte houden...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:11 schreef Bamba het volgende:
Ik zit hier met een bondscoach op de bankWel schattig, die mannen die zo in voetbal op kunnen gaan
Ik heb daar met hold ups totaal geen last van en ik draag ze bijna dagelijks.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:12 schreef BlueEyes het volgende:
Das net zo vreselijk als een strapless bh... Daar zit ook van dat gummyspul aan de binnenkant om 'zakken' te voorkomen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:13 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Mijn bondscoach zit heftig gefrustreerd in Frankrijk met 3 vrienden, in een durp waar ze geen NL's elftal uitzenden, dus moet ik per sms de heren op de hoogte houden...
Ik wil alleen nog maar die van de Hema. Goedkoop, uitstekende pasvorm en je ziet ze bijna niet zittenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:14 schreef Greys het volgende:
Mss scheelt het per merk van die kousen. Ik heb ook wel eens 1 paar gehad dat constant afzakte.
Maar de meeste soorten/merken tegenwoordig blijven idd prima hangen
Check ons budget-toppers zijn danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:15 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb dat jurkje ook!
En heb de rose-variant al sinds het begin dat ze in de winkel zijn.
De mijne gaat ook omgebouwd/geverfd worden na het EK!
en irritant!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:14 schreef Greys het volgende:
Mss scheelt het per merk van die kousen. Ik heb ook wel eens 1 paar gehad dat constant afzakte.
wit rokje kopen en blauw vervenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:14 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens wel dat oranje jurkje van Supertrash gekocht. Maar het idee daarachter is om hem zwart te verven, zo bespaar ik 60 euro
.
als je net bodylotion opgesmeerd hebt zakken ze ook afquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:14 schreef Greys het volgende:
Waarom zou ik dat doenquote:
Da's ook wel logisch he.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:18 schreef BlueEyes het volgende:
Toch is er wel verschil in kwaliteit vind ik met de originele Supertrash en deze Appie-versie hoor..
nee heb ik laatst gedaanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen?
[..]
Da's ook wel logisch he.
Gaat goed hoor, maandag weer terug naar de gynaecoloog. Af en toe wat pijn, maar de wond geneest goed gelukkig!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb volgens mij nergens meer een figuur voor dus waag mij al zeker niet in dat jurkje
Hoe is het inmiddels met je pijn bamba? is de ontsteking nu weg?
Oh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb 'm momenteel aan. Wel toevallig, Nederland voetbalt en zulks.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja, kloptquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:24 schreef Greys het volgende:
Staat goed!
En je bh bandjes komen er dan gewoon boven uit ofzo? (Kan het niet zien)
27 graden en een berg opwinding en zenuwen, dan zweet ik me ook te pletterquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo, die trainer van Denemarken zweet zich te pletter
Ja maar hij had echt gruwelijke vlekken in zijn hemdquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
27 graden en een berg opwinding en zenuwen, dan zweet ik me ook te pletter
Daar kan ik niet zo goed tegen, die gaan heel erg snijden...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:27 schreef BlueEyes het volgende:
Strapless met van die plasticbandjes is wel te doen Samzz
Ik vind het ook niet lelijk meerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:28 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat het tegenwoordig ook prima kan, een 'zichtbare' bh.
Mits het een beetje een nette/mooie is
Een jurk met een diepe rug en dat je dan gewoon je bh dwars over je rug ziet lopen mag tegenwoordig ook gewoon. Mits geen verwassen onelegant gebeuren.
ik hield er meteen mee op danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:30 schreef BlueEyes het volgende:
Tsk, stuur ik sms met 1-0 voor de Denen, krijg ik sms terug dat ik ze niet moet gaan fucken...
Nou ja, het ligt ook niet echt in de verwachting. Veel mensen dachten dat bij 2 of 3 tegen 0 nog een goaltje voor de Denen zou vallenquote:
Pap?quote:
Altijd gevaarlijk he?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:33 schreef Greys het volgende:
Ja ze zouden het wel even gemakkelijk gaan winnen
Ik snap die onderschatting van Denemarken nooit zo, na 1992.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:33 schreef Greys het volgende:
Ja ze zouden het wel even gemakkelijk gaan winnen
Nee idd, ze moeten nu winnen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:35 schreef Bamba het volgende:
Mijn vriend wist al dat ze die Denen niet moesten onderschatten. Hij zei ook dat wanneer ze vandaag gelijkspelen of verliezen ze de poule niet doorkomen.
Echt ja? Ik heb er ook wel eens aan gedacht, maar ze worden er niet dikker van toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:36 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens m'n wimpers laten verven. Echt een aanrader.
Ja? Ik heb nog een bon om voor de bruiloft m'n wimpers of wenkbrauwen te laten verven. Wimpers leek me niet zo zinnig ivm mascara, maar ik ben ook bang dat m'n wenkbrauwen te donker uitvallenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:36 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens m'n wimpers laten verven. Echt een aanrader.
Ik zou het juist doen ivm mascaraquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja? Ik heb nog een bon om voor de bruiloft m'n wimpers of wenkbrauwen te laten verven. Wimpers leek me niet zo zinnig ivm mascara, maar ik ben ook bang dat m'n wenkbrauwen te donker uitvallen
foto?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het juist doen ivm mascara. Daarom heb ik het ook gedaan. Je rolt uit bed en je hebt gewoon een oogopslag
.
En als je voor wat meer effect wilt, klein beetje mascara en klaar. Ik draag gewoon helemaal geen mascara vandaag en het ziet er gewoon tof uit
.
Nee, daar ga je niks van zienquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:42 schreef Oognip het volgende:
Kun je je wimpers ook laten verven als ze al zwart zijn? Of zal je daar weinig van zien?
Ik zal het proberen...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
foto?
BlueEyes, dan zou ik het idd 2 weken van te voren doen ofzo. Ik heb hele lichte wenkbrauwen, als in: bijna niet zichtbaar. Maar wel donkerbruin haar. Ik kleur ze af en toe zelf wel in, maar dan vind ik het ook al snel te donker.
Oranje of zo? Of hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:42 schreef Oognip het volgende:
Kun je je wimpers ook laten verven als ze al zwart zijn? Of zal je daar weinig van zien?
Wepnimpersquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:42 schreef Bamba het volgende:
Waarschijnlijk krijg ik ook nog wepnimpers voor het mooie effect die dag
Ik moet alleen wel een goed merk hebben, ik ben wel bang dat ze halverwege de dag op m'n wang zittenquote:
Niet teveel snotteren en in je ogen wrijvenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:44 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik moet alleen wel een goed merk hebben, ik ben wel bang dat ze halverwege de dag op m'n wang zitten
Ja dat lijkt mij ook hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:44 schreef BlueEyes het volgende:
Het is mooier als je ze verft denk ik, dat ziet er minder gemaakt uit, dan als je ze kleurt met poeder of iets.
Misschien eens vragen aan degene die je gaat opmaken die dag? Wat voor kleur ze kan bewerkstelligen?
Bij zelf inkleuren met potloodje/borsteltje zie je het duidelijker dat het niet echt is, dan wanneer haartje voor haartje geverfd is.. (mijn mening hoor)
Ja euh... Ik ga het proberenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:45 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Niet teveel snotteren en in je ogen wrijven
Wenkbrauwen zou ik denk ik ook verven. Al teken ik ze zelf gewoon bij, maar dat is omdat ik al redelijk donkere wenkbrauwen heb, in tegenstelling tot m'n wimpers.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook hoorIk zal het wel eens aan de schoonheidsspecialiste vragen als ik ga. Nichtje van mijn vriend maakt me op die dag. Ik wil me nog wel op laten maken bij Douglas ofzo voor kleuradvies.
Nou dan mag ik blijkbaar blij zijn met zwarte wimpersquote:
Bij mij is het precies andersomquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wenkbrauwen zou ik denk ik ook verven. Al teken ik ze zelf gewoon bij, maar dat is omdat ik al redelijk donkere wenkbrauwen heb, in tegenstelling tot m'n wimpers.
Na woensdag alle oranjespulletjes weer de zolder opquote:
Kom op zeg, zoveel kansen en geen benutten? Hoeren. Ga me bezatten. Hef vN frustratie mn hoed gemoltquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Na woensdag alle oranjespulletjes weer de zolder opdie van mij liggen er sowieso nog, hoef er alleen de vogeltjes en monskeys bij te mikken
Nu alquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom op zeg, zoveel kansen en geen benutten? Hoeren. Ga me bezatten. Hef vN frustratie mn hoed gemolt
Tweede helft wordt het 2-1 voor Nederlandquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom op zeg, zoveel kansen en geen benutten? Hoeren. Ga me bezatten. Hef vN frustratie mn hoed gemolt
Deze is toch ook goed?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:02 schreef BlueEyes het volgende:
Eigenlijk had er een oranje wapper-smileytje moeten zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wimperverf resultaat. Normaal gesproken heb ik dus blonde wimpers, 4x zo licht dan m'n wenkbrauwen ongeveer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Klopt. Het is gewoon zwart. En als ik ze voller wil, dan doe ik er een laagje mascara op. Maar daar heb ik geen zin in als ik zondag ochtend naar m'n paard fietsquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:04 schreef Greys het volgende:
Ja bij blonde wimpers zie je dan echt veel verschil
Voor mij zou het nul zin hebben.
Lijkt me ideaal!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Het is gewoon zwart. En als ik ze voller wil, dan doe ik er een laagje mascara op. Maar daar heb ik geen zin in als ik zondag ochtend naar m'n paard fiets.
Oh, dat durf ik nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Lijkt me ideaal!
Ik heb wel eens gedacht om een streepje eyeliner te laten tatoeëren, omdat ik dat elke dag op heb, maar als dat lelijk wordt![]()
Gewoon ff aan de kant gooien, daar kunnen ze tegenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil broodjes in de oven gooien maar ben op- en omsingeld door kittens.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |