Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Dat boeit me niet, daar kunnen alleen wij inquote:
Ja psiesquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, daar kunnen alleen wij in![]()
![]()
Ik smeer hem over een kleine 40 min. Happie eten, en naar de tempelquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeuj!
Ik ga nog ff snel wat boodschapjes doen, er zit hier vanaf half 6 al volk begrijp ik net
Zolang jij niet tegen hem aanschopt zal het wel loslopenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:04 schreef Qwea het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat Robben gaat doen vanaaf
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja psies
Maar ik bedoelde dat ik me kan voorstellen dat je die niet online wilt, dáár staan we inderdaad op als een stel aftandse tokkies![]()
Maar deze in Blijdorp ben je a) bijna niet te zien door al die handen en b) wát je ziet, is leuk ende schattig![]()
Ik stop met zeuren. Als je niet online wilt, doen we het niet. Basta!
T begint al 18u héquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeuj!
Ik ga nog ff snel wat boodschapjes doen, er zit hier vanaf half 6 al volk begrijp ik net
Jeeeezus ingquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zolang jij niet tegen hem aanschopt zal het wel loslopen
Walrus, rob, get it![]()
Tis best essentieel voor het team ja, of hij lekker speelt zoals tegen Engeland, of zo'n vorm heeft als in de CL-finale, dat hij onwijs voorspelbaar is en alles huizenhoog over knaltquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:04 schreef Qwea het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat Robben gaat doen vanaaf
Ja, maar in mijn planning zouden we gewoon etend op de bank samen NL kijken en dan later met meer de andere wedstrijd.quote:
Precies. En de tegenstander weet nou wel zoeen beetje dat meneer eigenlijk alleen links is en altijd de bal voor links moet. Dus hij mag wel wat trucs uit zijn doos toveren en hem loeihard inschieten enzo.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis best essentieel voor het team ja, of hij lekker speelt zoals tegen Engeland, of zo'n vorm heeft als in de CL-finale, dat hij onwijs voorspelbaar is en alles huizenhoog over knalt
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Walrus, rob, get it![]()
Proest.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, maar in mijn planning zouden we gewoon etend op de bank samen NL kijken en dan later met meer de andere wedstrijd.
Maar mijn planning loopt vandaag geloof ik ff niet synchroon met die van meneer I.
Nog zo'n mooie sig... ik ben er weer stil vanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Walrus, rob, get it![]()
Nee, want dan moeten ze ook mee eten en ik ben niet zo gastvrijquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Proest.
NL moejje samen met mensen kijken
Daarom barriequenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, want dan moeten ze ook mee eten en ik ben niet zo gastvrij![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, want dan moeten ze ook mee eten en ik ben niet zo gastvrij![]()
Ik flikker altijd de frituur aan, en drinken pakken ze zelf maarquote:
Jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:45 schreef Qwea het volgende:
Kan iemand mij vertellen, waarom je van bier altijd zo moet plassen?
Sexy. Ik heb gvd 3 bier op en al 6 moeten piesenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja
Het hormoon ADH zorgt ervoor dat je minder plast. Soms is dat handig als je te veel vocht kwijt raakt op een of andere manier. Alcohol remt de afgifte van ADH dus moet je meer plassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |