Volgende week jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:10 schreef Greys het volgende:
VIJF OP EEN RIJJJJJJJJJJJJ, SCOOOOORE
Heuj, vaderdag is volgende week toch, niet morgen?
Oeh dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga toch maar niet naar de Shabu, heb stokbrood en smeersels en de kipdrumsticks liggen as we speak in de pan
Nee met Squote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgende week ja
[..]
Oeh dat klinkt lekker
Kijk je alleen?
Hihihiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Allemachtig, ben je echt zo bezopen?![]()
Want het is nou niet windkracht 12 ofzo.
Roze is mooiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, das roze. Of rood, afhankelijk van de tijd van de maand
Dan ga je thuis toch lekker kijkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:06 schreef Samzz het volgende:
Bleeeeh, ik verveel me echt de tyfus. Ik zou naar een vriendin, maar dat gaat niet door. En ik heb geen zin om voetbal te kijken in de stad.
Wat is er mis met het eerste dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:25 schreef Ynske het volgende:
Ken je dat, vrouwen die als gaan shoppen...
Thuis komen met tassen, schoenen, sieraden en weet ik wat nog meer terwijl de kast al uitpuilt?
Daar heb ik gelukkig geen last van...
Ik kom met een gelukzalig gevoel thuis met mijn nieuwe lens.
[ afbeelding ]
Omdat Denemarken misschien ook oranje/rode shirtjes heeft en dus voor de kleurenblinden een van de 2 een andere kleur moetquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:25 schreef Greys het volgende:
Waarom voetbalt Nederland in het zwart ipv oranje?
En hoe kan het dat ze daar in de Oekraïne zijn en dat je keihard 'bloed zweet en tranen' hoort?
Dan heeft ie laat ontbetenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:34 schreef Cat22 het volgende:
En Naard zeurt nu alweer om zijn avondeten... 3 uur na zijn ontbijt!![]()
Eens bedenken wat ik ga ontbijten.
daar is niets mis mee zolang ik maar geen 500 euro voor een handtas etc moet uitgevenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er mis met het eerste dan?
Mooie foto, verder.
Ach je bent nog ruim op tijd voor het voetballenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:33 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, foebal vanaaf. Vandaar dat de stad zo oranje kleurt.![]()
Ik was deze week druk en niet helemaal lekker. Donderdagavond om 9 uur ins bed gedoken (vrijdag ging de wekken om 6 uur), vrijdagavond had ik hetzelfde truukje ook wel willen uithalen, maar toen had ik nog repetitie. Om 23.30 uur thuis, wekker ging weer om 6 uur omdat ik kon worden opgeroepen om te werken. Tot 7 uur gedoezeld in afwachting van een telefoontje wat gelukkig niet kwam, omdat ik rillerig was een paracetamol gepakt en nog een paar uurtjes verder gedut.
Toen werd ik wakker om... 13.30 uur!![]()
En ik had zo nog een paar uur door kunnen slapen, maar ik had nog een afspraak. En de katten moesten hun ontbijt nog.
![]()
Blijkbaar had ik het nodig.
Bestel een pizzaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:37 schreef Oognip het volgende:
Ik heb al 3 dagen hoofdpijn en moet vanavond ook nog werken
Ik ga niet kijken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach je bent nog ruim op tijd voor het voetballen, hopelijk ben je nu de ziektekiemen kwijt
Gaan jullie misschien een camper kopen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind die jam van de ikea erbij helemaal niet lekker.
En ik ben nog alleen thuis slecht timing van vl. Nou ja Ean kijkt de 1e helft mee maar ik denk dat ze meer voor stoorzender speelt. En vanmorgen ben ik naar een camper wezen kijken. Nu goed na gaan denken wat we willen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:41 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Goed drinken bij je dieet kan schelen (iets met afvalstoffen afvoeren enzo...)
Ik probeer inderdaad wel genoeg te drinken, maar vandaag idd nog niet heel veel gehad. Zal zo nog even wat extra drinken. Thanksquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:41 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Goed drinken bij je dieet kan schelen (iets met afvalstoffen afvoeren enzo...)
Ja, dat doe ik er thuis ook altijd bij, een klodder koude ikea-jam. Bril-jant.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Kuttbullar
Ik ben vast een kleuter maar ik moet er steeds om lachen
Ik vind ze niet 'onwijs lekker', maar wel prima te eten met die rode saus die IKEA er bij heeft. Een soort jam
Iemand anders heeft liever een tas van 1000 euro. En hecht totaal geen waarde aan die gave lens.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar is niets mis mee zolang ik maar geen 500 euro voor een handtas etc moet uitgeven
ik hecht daar zo weinig waarde aan, dan liever een gave lens
Ja, dus?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand anders heeft liever een tas van 1000 euro. En hecht totaal geen waarde aan die gave lens.
Tuurlijk. Maar ik toch ook als ik heb geshopt ondanks dat mijn kast uitpuilt?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dus?![]()
Dan mag zij toch blij zijn met d'r lens?
Ik ben altijd blij als ik in de stad ben geweest en NIETS heb gekochtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:43 schreef Muis006 het volgende:
Ken je dat, mensen die weer nieuwe hobbyspullen kopen terwijl ze er al een boel hebben?
Daar heb ik gelukkig geen last van. Ik kom met een gelukzalig gevoel thuis met mijn nieuwe leren jasje
Volg je een speciaal dieet?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:43 schreef BlueEyes het volgende:
Ik zit zelf in ernstige afval-bui, en drink minimaal 2,5 - 3 liter per dag op advies...
(ik kan soms geen water, én toilet, meer zien!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |