gvdquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sexy. Ik heb gvd 3 bier op en al 6 moeten piesen
Dieet in de kastquote:
Ik zou ze eerst gewoon eens eten in het restaurant. Ik vind het best lekker fast foodquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:28 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn net bij de ikea geweest en kwamen daar een vriend van mijn vriend tegen. Die vertelde dat we de ikea gehaktballetjes moesten komen; bullar of zoDat zou onwijs lekker zijn. Is dat het ook?
We hebben ze gekocht en gaan ze vanavond eten als avondetenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou ze eerst gewoon eens eten in het restaurant. Ik vind het best lekker fast food
Heb je er wel een roomsausje bij?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
We hebben ze gekocht en gaan ze vanavond eten als avondeten
Neequote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je er wel een roomsausje bij?
Op zaterdag 9 juni 2012 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind een sausje erbij wel lekker, anders is het best een saai gerecht. Kan ook een peperroomsausje zijn of zo.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Needie zijn we vergeten. Is het noodzakelijk of is ketchup/mayonaise afdoende?
Utkiekn Qquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:44 schreef Qwea het volgende:
Jeeezus, ik heb mo gebeld. Ben 300 meter van huis en al2x van mn fiets geflikkerd door die kutwind
Ok. Dan gaan we wel weer naar de winkelquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind een sausje erbij wel lekker, anders is het best een saai gerecht. Kan ook een peperroomsausje zijn of zo.
Allemachtig, ben je echt zo bezopen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:44 schreef Qwea het volgende:
Jeeezus, ik heb mo gebeld. Ben 300 meter van huis en al2x van mn fiets geflikkerd door die kutwind
Kuttbullarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:28 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn net bij de ikea geweest en kwamen daar een vriend van mijn vriend tegen. Die vertelde dat we de ikea gehaktballetjes moesten komen; bullar of zoDat zou onwijs lekker zijn. Is dat het ook?
Ik ga toch maar niet naar de Shabu, heb stokbrood en smeersels en de kipdrumsticks liggen as we speak in de panquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:24 schreef Oognip het volgende:
Wij gaan lekker samen voetbal kijken met een bord eten op schoot
Die soort van jam hebben we wel gekochtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Kuttbullar
Ik ben vast een kleuter maar ik moet er steeds om lachen
Ik vind ze niet 'onwijs lekker', maar wel prima te eten met die rode saus die IKEA er bij heeft. Een soort jam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |