Bij mij is het precies andersomquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wenkbrauwen zou ik denk ik ook verven. Al teken ik ze zelf gewoon bij, maar dat is omdat ik al redelijk donkere wenkbrauwen heb, in tegenstelling tot m'n wimpers.
Na woensdag alle oranjespulletjes weer de zolder opquote:
Kom op zeg, zoveel kansen en geen benutten? Hoeren. Ga me bezatten. Hef vN frustratie mn hoed gemoltquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Na woensdag alle oranjespulletjes weer de zolder opdie van mij liggen er sowieso nog, hoef er alleen de vogeltjes en monskeys bij te mikken
Nu alquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom op zeg, zoveel kansen en geen benutten? Hoeren. Ga me bezatten. Hef vN frustratie mn hoed gemolt
Tweede helft wordt het 2-1 voor Nederlandquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom op zeg, zoveel kansen en geen benutten? Hoeren. Ga me bezatten. Hef vN frustratie mn hoed gemolt
Deze is toch ook goed?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:02 schreef BlueEyes het volgende:
Eigenlijk had er een oranje wapper-smileytje moeten zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wimperverf resultaat. Normaal gesproken heb ik dus blonde wimpers, 4x zo licht dan m'n wenkbrauwen ongeveer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Klopt. Het is gewoon zwart. En als ik ze voller wil, dan doe ik er een laagje mascara op. Maar daar heb ik geen zin in als ik zondag ochtend naar m'n paard fietsquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:04 schreef Greys het volgende:
Ja bij blonde wimpers zie je dan echt veel verschil
Voor mij zou het nul zin hebben.
Lijkt me ideaal!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Het is gewoon zwart. En als ik ze voller wil, dan doe ik er een laagje mascara op. Maar daar heb ik geen zin in als ik zondag ochtend naar m'n paard fiets.
Oh, dat durf ik nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Lijkt me ideaal!
Ik heb wel eens gedacht om een streepje eyeliner te laten tatoeėren, omdat ik dat elke dag op heb, maar als dat lelijk wordt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |