Makes sense.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:29 schreef HiZ het volgende:
[..]
De White Walkers waren verslagen en waren in een soort winterslaap stel ik me voor; na het sterven van de laatste draak is de magie die ze onder controle hield verdwenen en zijn ze weer ontwaakt of zo.
Magic is back. Maar of dat nou veroorzaakt is door de geboorte van de draken, of dat de draken juist geboren zijn omdat magie terug is, dat staat nog open.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:00 schreef HiZ het volgende:
[..]
Iedereen kan dood, maar je kunt niet een centraal plot element verwijderen zonder het verhaal te vernielen. En door de informatie van die magier is Daenerys van een hoofdpersoon in een plot-element veranderd. Ze kan niet meer dood voor het einde van de serie.
Dat kan best. Waarom niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:00 schreef HiZ het volgende:
[..]
Iedereen kan dood, maar je kunt niet een centraal plot element verwijderen zonder het verhaal te vernielen. En door de informatie van die magier is Daenerys van een hoofdpersoon in een plot-element veranderd. Ze kan niet meer dood voor het einde van de serie.
Ik weet niet precies over welk gebeuren je het hebt maar ik denk het niet. De magie die die drakeneieren liet uitkomen had volgens mij exclusief te maken met Dany en haar Targaeryen bloed, niet met die enge dikke heks.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:03 schreef arucard het volgende:
Die draken werden toch ook eigenlijk geboren door magie? Dat gebeuren in dat tentje aan het einde van s01
Volgens mij wel, dezelfde magie waarmee ze Drogo weer tot leven wekte. Een leven voor een leven.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:03 schreef arucard het volgende:
Die draken werden toch ook eigenlijk geboren door magie? Dat gebeuren in dat tentje aan het einde van s01
En de omdat ze bereid was haar leven ook te geven voor die draken. De draken hoorden hun bloed roepen ennnn presto, 3 vuurspugende slamanders.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens mij wel, dezelfde magie waarmee ze Drogo weer tot leven wekte. Een leven voor een leven.
Sla-mandersquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En de omdat ze bereid was haar leven ook te geven voor die draken. De draken hoorden hun bloed roepen ennnn presto, 3 vuurspugende slamanders.
Ik dacht dat Mirri Maz Duur een begrafenis-offer van Daenerys was. Tezamen met haarzelf en haar drie drakeneieren. En doordat Deanerys wel de Targaryen magie heeft (wat Viserys niet had), hebben haar 3 offers icm haar magie de eieren doen uitkomen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:04 schreef ems. het volgende:
[..]
De magie die die drakeneieren liet uitkomen had volgens mij exclusief te maken met Dany en haar Targaeryen bloed, niet met die enge dikke heks.
Ja, dat ook. Maar wat die heks dus deed toen ze nog in de tent zat in plaats van tegen de brandstapel had verder niet met het draken-wek-ritueel te maken, behalve dat het Daenerys inspireerde om het ook te doenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:46 schreef Asskimo het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mirri Maz Duur een begrafenis-offer van Daenerys was. Tezamen met haarzelf en haar drie drakeneieren. En doordat Deanerys wel de Targaryen magie heeft (wat Viserys niet had), hebben haar 3 offers icm haar magie de eieren doen uitkomen.
MMD deed het niet specifiek om de draken te wekken, maar er zijn uiteindelijk wel mensenlevens geofferd (niet alleen MMD maar Rhaego) om de drakeneieren tot leven te wekken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:18 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Maar wat die heks dus deed toen ze nog in de tent zat in plaats van tegen de brandstapel had verder niet met het draken-wek-ritueel te maken, behalve dat het Daenerys inspireerde om het ook te doen
Dat zou inderdaad best mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:24 schreef Gwywen het volgende:
[..]
MMD deed het niet specifiek om de draken te wekken, maar er zijn uiteindelijk wel mensenlevens geofferd (niet alleen MMD maar Rhaego) om de drakeneieren tot leven te wekken.
Ik denk niet dat de draakjes ook tot leven waren gekomen als Daenerys alleen MMD op het vuur had gegooid zonder wat eraan vooraf gegaan is.
Mirri Maz Duur zei ook nog iets over het kind dat ze uit Daenerys gehaald had, met schubbenhuid en vleermuisvleugels. Of dat metaforisch bedoeld was of echt zo, weet ik niet.
Ik denk in elk geval dat de bloedmagie toen allang in werking was gezet en dat het offer van Daenerys' kind wel degelijk van belang was voor het uitkomen van de draakjes.
bahquote:
Was het aan het luisteren; intro was best nice maar heb 'm halverwege uitgezet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:46 schreef Snoos het volgende:
[..]
bah![]()
tekst komt niet goed in het nummer naar boven. hoor meer de muziek
orgineel is in mijn mening vele malen beter.
Ik denk dat Deanerys met haar draken nog wat white walkers moet wegvagen voordat ze doodgaat.
Zie haar alleen niet op de troon zitten. alhoewel komt haar karakter een beetje overeen met joffrey.
Op welke manier komt haar karakter overeen met Joffrey.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:46 schreef Snoos het volgende:
[..]
bah![]()
tekst komt niet goed in het nummer naar boven. hoor meer de muziek
orgineel is in mijn mening vele malen beter.
Ik denk dat Deanerys met haar draken nog wat white walkers moet wegvagen voordat ze doodgaat.
Zie haar alleen niet op de troon zitten. alhoewel komt haar karakter een beetje overeen met joffrey.
Ze zijn allebei blond.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op welke manier komt haar karakter overeen met Joffrey._
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Allebei zeikerige en drammerige kinderenquote:Op zondag 10 juni 2012 00:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op welke manier komt haar karakter overeen met Joffrey._
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was iemand die zei dat er een stark soldaat tussen liep en een ander die zei van niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Season 1 episode 1 14:09
Zelfde schild
spoiler voor de zekerheid maar
[ Bericht 66% gewijzigd door Snoos op 10-06-2012 00:47:49 ]
Niet, dat zou wel heel makkelijk zijn.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:37 schreef Snoos het volgende:
weer verkeerde knop/
Hoe delete ik deze noob posts ?
quote:Op zondag 10 juni 2012 00:37 schreef Snoos het volgende:
[..]
Allebei zeikerige en drammerige kinderen![]()
En komen allebei in mijn ogen verwend over.
net van die kinderen zoals in deze reclame
Vervang het i want those sweeties met where are my dragons en klaar
quote:Op zondag 10 juni 2012 00:37 schreef Snoos het volgende:
weer verkeerde knop/
Hoe delete ik deze noob posts ?
zo even gevuld dan
over dit plaatje dat khaleesi had gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was iemand die zei dat er een stark soldaat tussen liep en een ander die zei van niet.Die bovenste is vanaf nu mn wallpaperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Season 1 episode 1 14:09
Zelfde schild
spoiler voor de zekerheid maar![]()
Daenarys: springt in de bres voor vijandige vrouwen die verkracht worden door haar soldatenquote:Op zondag 10 juni 2012 00:37 schreef Snoos het volgende:
[..]
Allebei zeikerige en drammerige kinderen![]()
En komen allebei in mijn ogen verwend over.
net van die kinderen zoals in deze reclame
Vervang het i want those sweeties met where are my dragons en klaar
Op zondag 10 juni 2012 02:00 schreef Klauz het volgende:
Wat?! Meneer heeft een oorlog veroorzaakt die waarschijnlijk al tienduizenden slachtoffers heeft gemaakt, inclusief een man die feitelijk de paus is.quote:Op zondag 10 juni 2012 03:27 schreef NoCigar het volgende:
Wat is erger: een kleine nare sadist die eigenlijk maar beperkte schade aanricht of iemand die bereid is de halve wereld af te slachten met haar klote-draakjes of nep-mongolen?
Inderdaad.quote:Op zondag 10 juni 2012 04:55 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Wat?! Meneer heeft een oorlog veroorzaakt die waarschijnlijk al tienduizenden slachtoffers heeft gemaakt, inclusief een man die feitelijk de paus is.
Hoe laat??quote:Op zondag 10 juni 2012 12:18 schreef Khaleesi het volgende:
Morgen eindelijk weer een nieuwe aflev....![]()
![]()
Oh noeesssss!
Omdat GoT zoveel flauwe kijkers heeft.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:59 schreef arucard het volgende:
Waarom heeft GoT toch zoveel van die flauwe plaatjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |