Dat is altijd maar de vraagquote:
Hahahaha normaal lukt het dus wel maar heb het verkeerde haakje dus gepakt thanks hoe stom is dit weer van mequote:Op donderdag 14 juni 2012 17:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wijzig de [\spoiler] in [/spoiler]. Zo moeilijk is het niet, gewoon een ander haakje aanhouden...
Ja je doet je nickname wel eer aan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:27 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Hahahaha normaal lukt het dus wel maar heb het verkeerde haakje dus gepakt thanks hoe stom is dit weer van me
Come on, dit kan gewoon niet serieus zijnquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:26 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Je kent GTST toch? Daar kan alles in.
Hahahaha dit is nog niks bij wat voor stomme dingen ik af en toe nog meer kan doenquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja je doet je nickname wel eer aan.
Wil je je spoiler post nog even editten? Niet iedereen wil de spoilers lezenquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:29 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Hahahaha dit is nog niks bij wat voor stomme dingen ik af en toe nog meer kan doen
heb ik al gedaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wil je je spoiler post nog even editten? Niet iedereen wil de spoilers lezen
Als dit serieus is, dan is dit geen Spangas meer. Dan is dit godverdomme nog triester.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |