Helaas wel. En dat voor een soap die ongelooflijk goede tijden heeft gekendquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als dit serieus is, dan is dit geen Spangas meer. Dan is dit godverdomme nog triester.
Inderdaad, vroeger, en dan heb ik het over zo'n 15 jaar geleden, vond ik GTST echt spannend. Oké, ik was ook wat jonger, maar ik heb het idee dat er toen veel meer boeiender dingen gebeurde.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helaas wel. En dat voor een soap die ongelooflijk goede tijden heeft gekend
Maar ja, hetzelfde gold voor Onderweg Naar Morgen
Djamila is nu niet het kindje die lana speelt hoor, dit is een ander kindje. Het kindje is drie dus groeit wel iets harder dan lana officieelquote:Op maandag 11 juni 2012 20:46 schreef amaranta het volgende:
De echte Lana is een kleine vier maanden ouder dan de GTST lana.
http://www.nononsensmodels.nl/djamila-aalbregt.html
Sterker nog: het wás ook veel boeiender en spannender! Het huidige GTST heeft een nog lager niveau dan de gemiddelde amateursoap op YouTubequote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Inderdaad, vroeger, en dan heb ik het over zo'n 15 jaar geleden, vond ik GTST echt spannend. Oké, ik was ook wat jonger, maar ik heb het idee dat er toen veel meer boeiender dingen gebeurde.
Dat vond ik op BNN wel leuk.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helaas wel. En dat voor een soap die ongelooflijk goede tijden heeft gekend
Maar ja, hetzelfde gold voor Onderweg Naar Morgen
Nah, mijn inziens heeft ONM gepiekt in de tijd van TROS/Veronica, de eerste 2 seizoenen dus. Toen het werd overgeheveld naar het commerciële Veronica begon het langzaamaan af te brokkelen, en het is eigenlijk nooit meer goedgekomen (op de Hidde Maas-periode na danquote:
Kan niet wachten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:17 schreef LetsGame het volgende:
Nog 2 maanden en we kunnen genieten van seizoen 6
Wie is de regisseur? Dit slaat nergens op inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:13 schreef James1988 het volgende:
Zegt genoeg over het niveau sinds de 4500e aflevering. Over Amy hoor je ze ook niet meer
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:13 schreef James1988 het volgende:
Zegt genoeg over het niveau sinds de 4500e aflevering. Over Amy hoor je ze ook niet meer
- Michiel Geijskesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:24 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Wie is de regisseur? Dit slaat nergens op inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |