SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
NOTE VAN DE MODS: Dit topic is om over GTST te praten, niet om persoonlijke vetes uit te vechten.
Dus gaarne niet persoonlijk worden, niet trollen en gewoon normaal doen!
Game on!![]()
Je brengt ze nog op ideeenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:50 schreef PeterKelder het volgende:
Oké, dat Lapohunten is niet zo netjes, maar de TT geeft wel het huidige niveau van GTST aan. En het valt me nog mee dat de voice-over aan het begin van de aflevering niet zegt: "Wat vooraf ging... in Spangas"
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:48 schreef loezzzje het volgende:
Lapohunter was ook het eerste wat ik dacht
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:48 schreef loezzzje het volgende:
Lapohunter was ook het eerste wat ik dacht
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:17 schreef datisstom het volgende:
Die Bilal neemt Nuran mee naar Turkije en houdt haar daar gevangen, let maar op.
Prima idee, op voorwaarde dat hij die zus ook meeneemt en niemand ze gaat zoeken, zodat ze nooit meer gevonden worden.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:17 schreef datisstom het volgende:
Die Bilal neemt Nuran mee naar Turkije en houdt haar daar gevangen, let maar op.
Bing mag ze zoeken om vervogens ook voor altijd te verdwijnenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prima idee, op voorwaarde dat hij die zus ook meeneemt en niemand ze gaat zoeken, zodat ze nooit meer gevonden worden.
Ik heb maanden niet gekeken, sinds die Turkse tutjes erin kwamen, maar dit nodigt niet echt uit om het weer dagelijks te volgen, neequote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:49 schreef Frey het volgende:
De schrijvers hebben ook tranen in de ogen, zo trots zijn ze op hun geweldige verhaallijnen.
Die zijn idd mooi, al vind ik die 2e van seizoen 8 wel een beetje lijken op die van seizoen 7.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:54 schreef Frey het volgende:
Toch vind ik deze foto's voor seizoen 8 en 9 mooier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan dan alleen in de eerste maanden van seizoen 6 gebeurd zijn, want die heb ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:56 schreef PeterKelder het volgende:
En weer iets wat wij niet wisten, nu van Janine:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat kan dan alleen in de eerste maanden van seizoen 6 gebeurd zijn, want die heb ik nog niet gezien.
De bitchfight tussen Nuran en Yvon, waarbij laatstgenoemde haar hoofddoek eraf trekt. Het blijkt dat er een bom onder zit die op afstand aangezet kan worden. Bing en Bilal willen die bom eraf trekken, maar hij ontploft. Wie overleeft de bom?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:39 schreef DaMart het volgende:
Ik zie de cliffhanger al voor me: laatste shot, Nuran doet langzaam haar hoofddoek af... wat zit eronder? Zie het volgend seizoen!![]()
.
Zoiets ja.. Die Bilal is iets the enthousiastquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:17 schreef datisstom het volgende:
Hopelijk allebei niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De bitchfight tussen Nuran en Yvon, waarbij laatstgenoemde haar hoofddoek eraf trekt. Het blijkt dat er een bom onder zit die op afstand aangezet kan worden. Bing en Bilal willen die bom eraf trekken, maar hij ontploft. Wie overleeft de bom?
Precies. En dan geen hele week begrafenis geneuzel, maar gewoon het vliegtuig in met 30 liter brandstof zodat hij er boven de Noordzee mee kapt en het water in stort.quote:
Waar staat dit?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:56 schreef PeterKelder het volgende:
En weer iets wat wij niet wisten, nu van Janine:
[..]
Wilbert geeft in Telekids een kaart weg van de andere GTST-seizoensfoto.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:54 schreef Frey het volgende:
Toch vind ik deze foto's voor seizoen 8 en 9 mooier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kreeg even een Harry Potter momentjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie de cliffhanger al voor me: laatste shot, Nuran doet langzaam haar hoofddoek af... wat zit eronder? Zie het volgend seizoen!![]()
.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:20 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Kreeg even een Harry Potter momentje![]()
[ afbeelding ]
Daar dacht ik dus ook aan, of een loverboyquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:33 schreef Moofasah het volgende:
Misschien is die Bilal wel een vrouwenhandelaar die potentie ziet in Nuran..?
Ja en meestal nederlandsquote:Op maandag 11 juni 2012 10:12 schreef loezzzje het volgende:
Zou Nuran erin trappen ja, als hij een loverboy is?
Dat zijn toch meestal van die kansloze 16jarige meisjes?
Tuurlijk. Ik denk dat het al begon met het telefoontje wat hij kreeg en daarna ineens weg moestquote:Op maandag 11 juni 2012 10:19 schreef Crohnjurist het volgende:
Maar er is wel iets mis met Bilal dat kan niet anders.
eindelijk een verstandige keuze van de schrijvers.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:41 schreef purebliss het volgende:
ik weet niet hoe ik hier een atrikel moet plaatsten dus daarom de link:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ST-schrijvers__.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |