SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
NOTE VAN DE MODS: Dit topic is om over GTST te praten, niet om persoonlijke vetes uit te vechten.
Dus gaarne niet persoonlijk worden, niet trollen en gewoon normaal doen!
Game on!![]()
Je brengt ze nog op ideeenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:50 schreef PeterKelder het volgende:
Oké, dat Lapohunten is niet zo netjes, maar de TT geeft wel het huidige niveau van GTST aan. En het valt me nog mee dat de voice-over aan het begin van de aflevering niet zegt: "Wat vooraf ging... in Spangas"
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:48 schreef loezzzje het volgende:
Lapohunter was ook het eerste wat ik dacht
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:48 schreef loezzzje het volgende:
Lapohunter was ook het eerste wat ik dacht
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:17 schreef datisstom het volgende:
Die Bilal neemt Nuran mee naar Turkije en houdt haar daar gevangen, let maar op.
Prima idee, op voorwaarde dat hij die zus ook meeneemt en niemand ze gaat zoeken, zodat ze nooit meer gevonden worden.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:17 schreef datisstom het volgende:
Die Bilal neemt Nuran mee naar Turkije en houdt haar daar gevangen, let maar op.
Bing mag ze zoeken om vervogens ook voor altijd te verdwijnenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prima idee, op voorwaarde dat hij die zus ook meeneemt en niemand ze gaat zoeken, zodat ze nooit meer gevonden worden.
Ik heb maanden niet gekeken, sinds die Turkse tutjes erin kwamen, maar dit nodigt niet echt uit om het weer dagelijks te volgen, neequote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:49 schreef Frey het volgende:
De schrijvers hebben ook tranen in de ogen, zo trots zijn ze op hun geweldige verhaallijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |