eigenlijkk he, zou ik dat wel willen maar durf geen gaatjes te laten zettenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
Lut, hoe is het eigenlijk met je oorknopjes? wissel je al wat vaker af?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:45 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oh dat is een mooiequote:
Oorbellen zijn zooooooooooo leuk. Ik zou zeggen; gewoon doen en neem iemand mee als support, maar als je er echt bang voor bent kan ik me voorstellen dat het niet zo makkelijk isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
eigenlijkk he, zou ik dat wel willen maar durf geen gaatjes te laten zetten![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:51 schreef Muis006 het volgende:
Ynske, het is echt zo gepiept! Wel bij een goede juwelier laten doen zodat ze goed prikken.
Mijn 2e gaatje rechts (Qwee kom er maar in) is slecht geschoten, te dicht op de ander, en het wil maar niet dichtgroeien (nogmaals, Qwee kom er maar in)
Daar zou ik ook niet zo blij van worden, mensen die niks laten weten...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik had echt ontelbaar veel gaatjes maar ik heb ze weer dicht laten groeien omdat iedereen ging stretchen, rebel die ik dr ben![]()
Oh echt kolere, ze zouden die honden brengen tussen zes en half zeven, dus ik dacht ga ff lekker lang met die honden wandelen want anders is Piet zo blij als ik thuis kom en dan weer naar buiten moet en tis zo een gehannes, die honden snel weer mee naar buiten ( honden zijn nog nooit hier geweest, dan ga ik altijd liever buiten even met ze, even spelen en dan naar binnen, werkt altijd ).
Ik heb tot 19.00 gewandeld met ze, gesmst, niks gehoord, en nu nog niks.
Ik stik van de honger maar ik wil niet gaan koken omdat ze mss nog kunnen komen.
Zouden ze nu gewoon niet komen en niks laten horen?
Ik haat het zo he
Wie hebben is er zoveel stress rondom het feestje en is er iets in de soep gelopen, en zijn ze nu maar vertrokken, of idd nummer kwijt?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:37 schreef oh-oh het volgende:
Toen met dat gedonder met die herplaatshond vond ik ze ook al zo lame.
Heb ik me weer uitgesloofd met die stomme maneki neko ook![]()
![]()
Denk je dat ze nog komen of zouden ze mn nummer kwijt zijn en gewoon naar het feest gegaan zijn??
Zoiets verpest echt een beetje mn vrijdagavond hoor, ik wil koken en mn schoenen uit en zo
Dat zou ik ook doen ja!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Tja, ik heb haar nog gesmst he.
Ze hoeren maar op met die honden, ik ben er weer klaar mee, ik zit maar te wachten en te wachten, ik ga eten koken en verder mn ding doen
Wat raar? Wat voor honden?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Te laat ook om nog aan die pasta te beginnen, dus ik doe shoerme, met tzaziki en uien en pitabrood, ik hoop bijna dat ze nog komen, zoenen zal ik ze
En dan te bedenken dat ze dat in het Engels een Blackbird noemenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:14 schreef Strega het volgende:
http://www.tuinadvies.be/fotoweek_2312.htm
Kiek dan, albino merel.....
H'e oud meisje! Ben al druk aan een mail voor je bezig!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:28 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze dat in het Engels een Blackbird noemen
We hadden er op vakantie op een camping twee die steeds bij de tent bleven. Een koppel dat nogal herkenbaar was. De man had allemaal witte vlekken op zijn hoofd en zijn vrouw had een soort kuifkapsel. We noemden ze Frank en Merella. Dan was er nog een tweede vrouwtje die Frank ook wel wilde. Die noemden we Carolientje (wil een man. dat floot ze ook steeds)
Je vroeg vorige week hoe het was en toen was het prima met ons. En nu gaat het opeens echt klote.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:30 schreef Strega het volgende:
[..]
H'e oud meisje! Ben al druk aan een mail voor je bezig!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:28 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze dat in het Engels een Blackbird noemen
We hadden er op vakantie op een camping twee die steeds bij de tent bleven. Een koppel dat nogal herkenbaar was. De man had allemaal witte vlekken op zijn hoofd en zijn vrouw had een soort kuifkapsel. We noemden ze Frank en Merella. Dan was er nog een tweede vrouwtje die Frank ook wel wilde. Die noemden we Carolientje (wil een man. dat floot ze ook steeds)
Oh kutzooi zegquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:33 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
Je vroeg vorige week hoe het was en toen was het prima met ons. En nu gaat het opeens echt klote.
Ik ben vandaag op staande voet ontslagen. Dat verhaal kan ik hier niet echt kwijt omdat ik er juridisch mee aan de slag moet gaan. Maar ik zag hem aankomen.
Bah dat is geen afspreken nee, ik heb daar ook een hekel aanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Te laat ook om nog aan die pasta te beginnen, dus ik doe shoerme, met tzaziki en uien en pitabrood, ik hoop bijna dat ze nog komen, zoenen zal ik ze
Wat rot voor jequote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:33 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
Je vroeg vorige week hoe het was en toen was het prima met ons. En nu gaat het opeens echt klote.
Ik ben vandaag op staande voet ontslagen. Dat verhaal kan ik hier niet echt kwijt omdat ik er juridisch mee aan de slag moet gaan. Maar ik zag hem aankomen.
Is al een tijdje zo. Iedereen in mijn omgeving kende mijn nick en ik kon dingen gewoon niet kwijt hier zonder dat iedereen die mij kent maar mee kon lezen. Dat ontstond eigenlijk nadat mijn vader was overleden en ik helemaal niet lekker in mijn vel zat en alleen maar meer shit kreeg. Maar ik bleek sowieso even geen trek te hebben om veel op fok te posten. En nu staat deze opgeslagen op de computer en ben ik te lam om opnieuw in te loggen als Nokquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Zo, gegeten!
( What´s up met de cloon trouwens? )
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:37 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
Is al een tijdje zo. Iedereen in mijn omgeving kende mijn nick en ik kon dingen gewoon niet kwijt hier zonder dat iedereen die mij kent maar mee kon lezen. Dat ontstond eigenlijk nadat mijn vader was overleden en ik helemaal niet lekker in mijn vel zat en alleen maar meer shit kreeg. Maar ik bleek sowieso even geen trek te hebben om veel op fok te posten. En nu staat deze opgeslagen op de computer en ben ik te lam om opnieuw in te loggen als Nok
Dat is ook stom. Jij zit er dan op te wachten. Voor hetzelfde geld was je dan in die tijd een lekkere wandeling gaan maken met je eigen hondjes.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:37 schreef oh-oh het volgende:
Nja, ik ben echt heel flexibel, ik had met liefde op die honden gepast, en als ze net gewoon rond half 7 even gesmst had dat het niet door zou gaan, ook prima. Maar gewoon niks laten horen vind ik echt stom
Ik wilde voor jullie ook wel herkenbaar zijn.quote:
Ja dat heb ik dus gedaan, van 18 tot 19, en daarna nog een uur gewacht en dus ook niet gekookt en zo.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:38 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
Dat is ook stom. Jij zit er dan op te wachten. Voor hetzelfde geld was je dan in die tijd een lekkere wandeling gaan maken met je eigen hondjes.
Ja je hebt hun iedere keer uitgeholpen toch en dan nu zoiets, stank voor dank is hetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:39 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
Ik wilde voor jullie ook wel herkenbaar zijn.
En ja.... verlies van baan is zwaar kut. En ik heb er zooooo mijn best gedaan.
Oudjongetje natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:40 schreef oh-oh het volgende:
Heeft je man wel werk?
Kut, hoe moet ik die nu noemen![]()
Oud Jongetjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:40 schreef oh-oh het volgende:
Heeft je man wel werk?
Kut, hoe moet ik die nu noemen![]()
Ja, dat ja. Maar ik had ook kritiek en die heb ik geuit. Op een nette manier, dat wel. Maar nu wordt er een heel andere reden aangedragen voor ontslag, natuurlijk. Dat snap je vast.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja je hebt hun iedere keer uitgeholpen toch en dan nu zoiets, stank voor dank is het
Ja ze houden niet van mensen met een andere mening dan de gangbare , komt me bekend voor helaasquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:46 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
Oud Jongetje![]()
En nee, die is ook nog steeds hard op zoek en solliciteert zich suf.
[..]
Ja, dat ja. Maar ik had ook kritiek en die heb ik geuit. Op een nette manier, dat wel. Maar nu wordt er een heel andere reden aangedragen voor ontslag, natuurlijk. Dat snap je vast.
Lekker spetterenquote:
Mooi!quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Heeeeeee, ik bedenk me net dat die Maneki Neko wel echt een superkado is voor Thessa
Ja dat is zeker een leuk ding om te gevenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Ze is ook al gek op boedha´s dus die gaat ze echt geweldig vinden weet ik zeker, en het is niet zo een stom stuk dertienineendozijn speelgoed
Een mini douchegordijntjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:53 schreef Pagan het volgende:
Heey oudmeisje ('71, zo jong nog?), wat ongelofelijk kut voor je/jullie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar je weetzzz, 1 deur dicht, 3 deuren open.
Ik ben er de mens niet naar om bij de pakken neer te zitten. En reken maar dat ik dit keer ga knokken voor mijn rechten. Dingen blijven in diverse vormen op je pad komen tot je er echt iets mee gaat doen. Dus dit keer ga ik niet in de slachtofferrol zitten. Ik zal strijdbaar zijn en rehabilitatie eisen.Those who look before they leap, never leap
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:04 schreef Pagan het volgende:
En zo kwam Qwea op haar in vacopeds gehulde platpoten door dit Shakespeariaanse drama klossen.![]()
Maar toch... volkomen zwaar kut.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:04 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]![]()
Maar je weetzzz, 1 deur dicht, 3 deuren open.
Ik ben er de mens niet naar om bij de pakken neer te zitten. En reken maar dat ik dit keer ga knokken voor mijn rechten. Dingen blijven in diverse vormen op je pad komen tot je er echt iets mee gaat doen. Dus dit keer ga ik niet in de slachtofferrol zitten. Ik zal strijdbaar zijn en rehabilitatie eisen.
Ga je naar een meet?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 08:26 schreef Miniem het volgende:
Mijn bestelling van Vistaprint is verzonden
Zit nu in de trein naar Enschede.
Wifi
Ik moet straks nog 2x overstappen, maar dit is de trein waar ik het langst in zitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 08:38 schreef Pisces29 het volgende:
Veel plezierLekker WiFi zeker als je zo lang onderweg bent
Cryptisch als altijd.quote:
gister na improvisatie nog ff bij vrienden langs geweest, was om half 4 thuis en om 9 stond de postbode aan de deur met een pakketjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:31 schreef Pagan het volgende:
Mogge allen!![]()
Miniem, ik stond laatst geparkeerd bij een nieuw type mini clubman. Waarom noemen ze die dingen nog steeds mini, dat ding was bijna net zo groot als onze auto.
Veel plezier op de meet.
[..]
Cryptisch als altijd.Please, enlightnen us?
Miniem heeft ze voor me besteldquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:46 schreef Pagan het volgende:
Ach, je kunt nooit genoeg glaswerk hebben. Is die koffiemok nog gelukt?
Geen nootjes en bier? Ik heb een BBQ, maar als ik zo buiten kijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
Zonder regen de boodschappen kunnen doenEn moor oranjekoppen gescoord bij de bakker, voor vanavond
Ze doen er altijd een schepje bovenop, die verkopers uit Azië op Ebayquote:Excellent buyer. A++++++.
Whehe, misschien blijft het droog vanavond, dan kan het wel qua temperatuurquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen nootjes en bier? Ik heb een BBQ, maar als ik zo buiten kijk
De voetbal is al om 18u hèquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, misschien blijft het droog vanavond, dan kan het wel qua temperatuur
En de gebakjes zijn voor na het avondetenSnacks zijn voor later
Jup, ik hoef geen bier om 6 uurquote:
Als je er niet van houdt is het ideaal, ook ff boodschappen doen dan ofzo, er is echt niemand danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:24 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Maar als het lekker weer is ga ik lekker wandelen dan hoor, lekker rustig buiten
Ja echt geheel lege supermarktenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:24 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Maar als het lekker weer is ga ik lekker wandelen dan hoor, lekker rustig buiten
Nee, is het wat?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
Piscie, heb je de EK hit van Armin van Buuren al gehoord?
Boeboe heeft echt een witte 'bril' alsof hij hele dag ligt te zonnenquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:27 schreef Ynske het volgende:
hofferhoffer hoffer, ze hebben m in mtricht in de aanbieding....
zometeen maar eens de auto in kruipt
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Boeboe heeft echt een witte 'bril' alsof hij hele dag ligt te zonnen![]()
t leeft hier zo ontzettend niet hequote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, is het wat?![]()
Ik zag vanochtend wel de oranje hit van eh hoe heet die kleine dwerg van 15? Ralf? En de Smurfen ook nog. Zijn er ook mensen zónder oranje hit?
vreselijkquote:
Neh, ik bedoel meer dat elke gladiool een plaat heeft, en ook dat van Ralf klinkt voor geen meter. Als ze nou leuke plaatjes makenquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
vreselijk
k ga ook gewoon de auto in t vrijthof smijten
Heb je het nou over leuke voetbalplaatjes???????quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neh, ik bedoel meer dat elke gladiool een plaat heeft, en ook dat van Ralf klinkt voor geen meter. Als ze nou leuke plaatjes maken
Viva hollandiaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je het nou over leuke voetbalplaatjes???????
Heb je er OOIT al eens een gehoord?
![]()
Ik moet zo lachen om Coen en Sander die klagen over de vieze schijthuizen daar op de radio nu![]()
Die pot was zo smerig dat drollen weer terug naar binnen kruipen
Ja die van Andre Hazesquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je het nou over leuke voetbalplaatjes???????
Heb je er OOIT al eens een gehoord?
![]()
Ik moet zo lachen om Coen en Sander die klagen over de vieze schijthuizen daar op de radio nu![]()
Die pot was zo smerig dat drollen weer terug naar binnen kruipen
Ik wacht op je shirtje hea! Boeboe is wel tofquote:
Ja die kan er van de meeste recente plaatjes dan nog best doorquote:
Ik duld ook alleen Andre tijdens het voetbalquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:46 schreef oh-oh het volgende:
Oh, nou, ok jullie hebben een andere smaak dan ik geloof ik
Voetbal maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik duld ook alleen Andre tijdens het voetbal
Ik zit nu een playlist te maken, maar het is echt te bizar voor woorden wie er allemaal een 'hitje' moet makenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, is het wat?![]()
Ik zag vanochtend wel de oranje hit van eh hoe heet die kleine dwerg van 15? Ralf? En de Smurfen ook nog. Zijn er ook mensen zónder oranje hit?
Even denken welke je bedoeldquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:47 schreef oh-oh het volgende:
Dat ene Duitse nummer wat ze toen gebruikten op tv de hele tijd, dat vond ik wel leuk, en dat Shakira gedoetje
O RLY!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
Klassiekers zijn toch wel 'Wij houden van Oranje', en Viva Hollandia gaat ook wel richting de kant van klassieker, die blijf je ook ieder toernooi horen
Wir Sind Helden - Wenn es Passiertquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:47 schreef oh-oh het volgende:
Dat ene Duitse nummer wat ze toen gebruikten op tv de hele tijd, dat vond ik wel leuk, en dat Shakira gedoetje
Je had Waka Waka en die van K'naan (Waving Flag), die waren nog enigszins redelijk, allebei officiële anthems, eentje van de FIFA, ander van de hoofdsponsor (Coca Cola). Ik zei net in F&F, dat officiële anthem nuquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:49 schreef oh-oh het volgende:
jaa waka wakaaaaa dat was echt zo lekker debiel
![]()
Dat nummer van ich wil da seeeeeein
Oh dit vind ik niks, maar ik hou sowieso niet van Duitse zang, op Rammstein na dan.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wir Sind Helden - Wenn es Passiert
Ik heb die band in 2007 in de Effenaar gezien, was erg leuk
Oh die ken ik dan nog niet, ben benieuwdquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je had Waka Waka en die van K'naan (Waving Flag), die waren nog enigszins redelijk, allebei officiële anthems, eentje van de FIFA, ander van de hoofdsponsor (Coca Cola). Ik zei net in F&F, dat officiële anthem nuecht om te janken, zo'n slechte oostblok discostamper ingezongen door een of ander duits mokkel
Ja, moejje wachten tot 15uquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wacht op je shirtje hea! Boeboe is wel tof
het thema-nummer van WK 1998 is ook erg bekend. Kan het zo min of meer mee neurieen, maar geen idee meer van wie of hoe dat nummer heet. In ook een keer een band met drums die een dansbaar nummer maakte was dacht ik ook voor een EK/WKquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Ricky Martin had er ook eentje, the cup of life![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh en had JLO niet ook ooit es een voetbalhit?
Dario G?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
het thema-nummer van WK 1998 is ook erg bekend. Kan het zo min of meer mee neurieen, maar geen idee meer van wie of hoe dat nummer heet. In ook een keer een band met drums die een dansbaar nummer maakte was dacht ik ook voor een EK/WK
quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, moejje wachten tot 15udan ga ik omkleden
Kijk jij alleen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn brullie is wel gewoon beter hoor. Die gaat om 17.45 gewoon op![]()
oui madammequote:
Jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Had je nog gezien dat ik dacht dat jij op op een foto stond maar dat het een vriendin was?
Ja die clip is tofquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:54 schreef oh-oh het volgende:
Nja, maar wel echt leuk bij al die voetbalbeelden telkens.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die ken ik dan nog niet, ben benieuwd
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Had je nog gezien dat ik dacht dat jij op op een foto stond maar dat het een vriendin was?
Ik dacht echt 'kanonne, zo zie je maar weer hoe teveel wind en slecht weer je kapsel en gezicht verpest'quote:
Yeahquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat was echt een dikke faal, geeft ze ook es een compliment
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Jaquote:
Hadden ze beter endless summer van SCOOTERRRRRRRRRRRR kunnen doenquote:
Ik vlieg elke keer bijna op als Ernst Daniël zo Ernstig gaat jodelenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind die van Yes-R, Wolter, en E.D Smid nog best te pruimen
Sowieso is het een heel apart genre, wat maar 3 weekjes in de 2 jaar aan te horen is![]()
Het is wel ff schrikken ja, eerst die mocro en dan ineens 'Ja ben jij ook voor NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDERLAAAAAAAAAAAAAAAAAAND'quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vlieg elke keer bijna op als Ernst Daniël zo Ernstig gaat jodelen
Ja! Precies datquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is wel ff schrikken ja, eerst die mocro en dan ineens 'Ja ben jij ook voor NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDERLAAAAAAAAAAAAAAAAAAND'![]()
Dat is nog het meest tenenkrommend vaak ja, ook die Telegraaf reclame met VdVquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:01 schreef Bos81 het volgende:
Dat nummer van de geluksvogel is echt gewoon geniaal fout, dat het weer een goed nummer maakt. Die bijbehorende clip met de oranje-spelers maakt het wel compleet
Ik vind de reclame met Sneijder van Lipton ice gewoon vreselijk en echt een loden loekie waardquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is nog het meest tenenkrommend vaak ja, ook die Telegraaf reclame met VdVdat die artiesten nou een paar euri's bij elkaar proberen te schrapen met zo'n EK-hitje snap ik ergens wel. Maar die voetballers die allemaal mee gaan doen dan
Kan me niet voorstellen dat ze er meer mee verdienen dan een weeksalarisje ofzo, waarom jezelf dan zo ongenadig voor lul zetten
Misschien moeten ze wel en zitten ze in een contractjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is nog het meest tenenkrommend vaak ja, ook die Telegraaf reclame met VdVdat die artiesten nou een paar euri's bij elkaar proberen te schrapen met zo'n EK-hitje snap ik ergens wel. Maar die voetballers die allemaal mee gaan doen dan
Kan me niet voorstellen dat ze er meer mee verdienen dan een weeksalarisje ofzo, waarom jezelf dan zo ongenadig voor lul zetten
Waar moet ik kijken?quote:
Nee ze hebben nu die nummer-shirtsquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Heineken eigenlijk dit jaar geen hoofddeksels meer bij de blikjes? Dat is ook een grote faal
Volgens mij hadden ze wel iets, maar ik hoef geen sap wat van paarden afkomstig is.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Heineken eigenlijk dit jaar geen hoofddeksels meer bij de blikjes? Dat is ook een grote faal
Nee alle vrouwen die van zo'n jurk houden hebben er nu al eentje, en die griet van Edgar Davids heeft ze ook nog gemaakt voor Appiequote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ze hebben nu die nummer-shirtsBavaria had wel weer een jurkie geloof ik, maar was niet zo'n succes als de vorige
Dan heb je het lang volgehouden ik had al last van irritaties voordat hij die break nam..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
Die Gijp begint ook best wel irritant te worden, trouwens
De ex van Edgar, dat is zo een schatjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee alle vrouwen die van zo'n jurk houden hebben er nu al eentje, en die griet van Edgar Davids heeft ze ook nog gemaakt voor Appie
Nee serieus, zn ex vrouw, dat is echt zo een lief mensquote:
Die van nu, dat is echt een Kenau met hoofdletter K. Een keer bij Koffietijd gezien, wat een krengetje is dat. Ze zegt zelf ook al hoe makkelijk ze vroeger was, maar volgens mij is het niet veranderdquote:
Ik volg ook liever Studio sport dan die 4 stuiterballen op 5quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan heb je het lang volgehouden ik had al last van irritaties voordat hij die break nam..
Bier en tieten, neemt me meteen terug naar Sabaton @ Effenaar NIne eleven 2011quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Moet u nog optreden straks met Adriaan??quote:
Huh? Welk?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
Waar is die toffe met die leuke tekst Qwea?
OMGquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:18 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sta er weer als een kansloze kutmongool op
Oh, ik ben misschien in de war met iemand anders uit het Action topicquote:
OH sorry ik dacht echt even dat je dat ironisch zeiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee serieus, zn ex vrouw, dat is echt zo een lief mens
Nee, dat wil gewoon echt niet op foto'squote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:20 schreef oh-oh het volgende:
Q hoe kun jij er ook anders opstaan dan als een kansloze kutmongool ??
![]()
![]()
De leukste zijn die meiden die je nooit op tv zietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OH sorry ik dacht echt even dat je dat ironisch zei![]()
Voetbalvrouwen kunnen natuurlijk echte bitches zijn, kijk alleen maar naar Yolanthe..
Gladys is echt echt echt een schatjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OH sorry ik dacht echt even dat je dat ironisch zei![]()
Voetbalvrouwen kunnen natuurlijk echte bitches zijn, kijk alleen maar naar Yolanthe..
Wacht, ik heb er ook nog 1 met vlag, maar die laat ik maar wegquote:
Zonder foto´s wil ik het ook nog es meemakenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, dat wil gewoon echt niet op foto'sDat is echt gewoon te erg voor woorden.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zonder foto´s wil ik het ook nog es meemaken
Fuck you, IEDEREEN herkent me op Texel, de boodmevrouw sowieso, dus daar kan ik nooit meer komen, die zal Q ook nooit meer vergetenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Gelukkig (her)kent niemand je op Texel hea, dan kun je gerust samen bieren op de bood
Zeg mevrouwtje, ik heb anders ook nog te erge pics van jouquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zonder foto´s wil ik het ook nog es meemaken
quote:
Dat was epicquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fuck you, IEDEREEN herkent me op Texel, de boodmevrouw sowieso, dus daar kan ik nooit meer komen, die zal Q ook nooit meer vergetenDie kende ze al bij naam voor ze er was
![]()
Baaf kan dat beamen
Die vlag laat ik afquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Je steigt zo op
![]()
Die ezel in de boekenkast![]()
En is dat vinyl onderin?
Ah joh, over een jaar ga je weer en maak je een frisse start!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fuck you, IEDEREEN herkent me op Texel, de boodmevrouw sowieso, dus daar kan ik nooit meer komen, die zal Q ook nooit meer vergetenDie kende ze al bij naam voor ze er was
![]()
Baaf kan dat beamen
Vanaf welk jaar?quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat was epic
"Ooooh, dan ben JIJ Qwea"
-Wait, whut?
"Jaaaa! Van die e-mail!"
-Ooh, hehe, uhu
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik kocht drie kaartjes voor de bood, en we waren met twee, Baaf en ik.
Oh waar is nummer drie dan?
Die komt nog.
Oh dat is zeker Qwea???
Baaf en ik echt![]()
![]()
![]()
![]()
En toen begon ze over die eerste boodtocht van Sjonquote:
ROFLquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En toen begon ze over die eerste boodtocht van Sjon![]()
Dikke lul 3 bier!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:31 schreef oh-oh het volgende:
En verse start over een jaar mijn aars, het was 2012, de keer daarvoor was 2010![]()
Oh dat heb ik helemaal gemist, arme Sjon, maakte het toen echt zo'n herrie?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:33 schreef oh-oh het volgende:
Ja arme Sjon, die was echt bang he, gelukkig hebben we een nieuwe boot met een stillere motor, nu vindt ie het vast minder eng![]()
Boh, 92? Misschien nog wel eerder. En das niet eens alles, er is nog veel meerquote:
Dat was echt fakking geniaalquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik kocht drie kaartjes voor de bood, en we waren met twee, Baaf en ik.
Oh waar is nummer drie dan?
Die komt nog.
Oh dat is zeker Qwea???
Baaf en ik echt![]()
![]()
![]()
![]()
Tof!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Boh, 92? Misschien nog wel eerder. En das niet eens alles, er is nog veel meer
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:37 schreef Qwea het volgende:
"Oh-oh!!!!!!!!!!!!!! IK ZIT AAN HET BIER EN IK HEB EEN GLAS VOOR JUHHHHHH. OP DE BOOD!"
-Zoeen van texel/skuumkoppe???
"Nee, HeinekenSkuum stond er niet"
-JA GODVERDOMME DIE HOEF IK NIET
"Hey Oh-oh! Kijk, bier, kijk, texelse glazen! Douw ze in je taaaas!"
-Nee, nee, dat durf ik niet
*Q doet tassie open en flikkert er 3 glazen in*
En dan gvd gewoon 1 glas laten flikkeren, botte hoer.quote:
en dan neem je kutcakes mee, douwt ze die in dr buggy, EEN HELE MIDDAG, ze kwamen er vet verneukt uitquote:
dat deej ik heul niet dat deed Joquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan gvd gewoon 1 glas laten flikkeren, botte hoer.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
en dan neem je kutcakes mee, douwt ze die in dr buggy, EEN HELE MIDDAG, ze kwamen er vet verneukt uit
HET WERKTE WELquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet nog lachen om dat bericht over de haringstal![]()
![]()
Rot op, ik hield het geen week vol met dr, echt, vet respect voor MMquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
Echt, als 1 van jullie een kerel was, dan waren jullie een ideale match
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Rot op, ik hield het geen week vol met dr, echt, vet respect voor MM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tofquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh trouwens, ik had die aanvalluh foto van Chico geenterd in een wedstrijd van die toffe frietkraam, wat een reacties zeg
Komt Teun zelf gisteren op mn FB chat vragen of dat wel echt een eigen foto is want niemand geloofde het![]()
Hij zei dat er grote kans was dat ik zou winnen, en ik wil heel geen BBQ voor 25 man winnen![]()
Maar je kan ook tompoucen winnen, dus hij zei al dat ie me dan door zou schuiven voor de tompoucen, mocht het zover komen![]()
![]()
![]()
quote:
Met de finaaahaaaaaalequote:
Ik zie wel een PM wanneer ik moet langskomen om ze te etenquote:
Ik twee jij de rest?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zie wel een PM wanneer ik moet langskomen om ze te eten
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet nog lachen om dat bericht over de haringstal![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:59 schreef Barbaaf het volgende:
![]()
![]()
![]()
En inderdaad, iedereen op Texel (her)kent oh-oh inmiddels, en bushalte-challenged Q. is er ook eentje die je niet snel vergeet
Goddank is haar verblijf beperkt tot in de havenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:59 schreef Barbaaf het volgende:
![]()
![]()
![]()
En inderdaad, iedereen op Texel (her)kent oh-oh inmiddels, en bushalte-challenged Q. is er ook eentje die je niet snel vergeet
IK ZWEER HET OP DAT BORDJUH STOND HEUL GEEN TESO HAVEN IETSquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:01 schreef oh-oh het volgende:
JA KUTZOOI, DR GAAT GEEN BUS NAAR DE HAVEN, GODVERDOMME, BLABLABLA.
Mevroi moest met de oto naar de haven gebracht en wat rijdt er langs zodra we wegrijden=
Juist ja, de bus naar de Teso![]()
![]()
![]()
![]()
Sure snol, je ken gewoon nie lezen niequote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
IK ZWEER HET OP DAT BORDJUH STOND HEUL GEEN TESO HAVEN IETS
Handiger dan een tekentangquote:
quote:
Wohhhquote:
Wat lekkers tussen het gras strooien, dan gaat hij vanzelf zoeken. Kevertjes ofzoquote:
Kut Baaf, matig is niet goed.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat lekkers tussen het gras strooien, dan gaat hij vanzelf zoeken. Kevertjes ofzo![]()
Hier is 't matig, PC nog kapot, werk nu met een aftandse laptop maar daar komt komende week verandering in. Twee leuke vacatures op het oog waar ik volgende week meer over hoop te horen.
Bedankt voor het enorme pak kaartenquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Bedankt voor het enorme pak kaarten(Die van Kees blijft ook echt zo mooi)
En voor de lekkere Lush verrassing, pakje ruikt, is vast voor jou![]()
Tashi staat al klaar in z'n Oranje shirt. (nummer 11). Foto's zijn leuk, laat Pagan ze zo even uppen.![]()
Kundun wil z'n sjaal niet om.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Billy zn broer Mucho is er ook klaar voor
quote:
We duimen voor een leuke baanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat lekkers tussen het gras strooien, dan gaat hij vanzelf zoeken. Kevertjes ofzo![]()
Hier is 't matig, PC nog kapot, werk nu met een aftandse laptop maar daar komt komende week verandering in. Twee leuke vacatures op het oog waar ik volgende week meer over hoop te horen.
yep das de 8mmquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:15 schreef Barbaaf het volgende:
Dat is met de 8mm? Mooi zacht fisheye-effect. Ik dacht trouwens dat je van de Nikon was?
Inderdaad, en een mooie foto ookquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
Op de laatste foto is het echt een dametjedie pootjes zo, die oogjes, en zonder oren is het net alsof ze als een oude dame een knot draagt
Haha, daar heb ik de foto even opnieuw voor bekekenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:02 schreef Barbaaf het volgende:
Op die eerste lijkt het alsof ze Billy wil opeten
thnx!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:30 schreef oh-oh het volgende:
Mooi Yns![]()
Ik was net in de Jumbo, lekker rustig![]()
Nu koken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |