eigenlijkk he, zou ik dat wel willen maar durf geen gaatjes te laten zettenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
Lut, hoe is het eigenlijk met je oorknopjes? wissel je al wat vaker af?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:45 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oh dat is een mooiequote:
Oorbellen zijn zooooooooooo leuk. Ik zou zeggen; gewoon doen en neem iemand mee als support, maar als je er echt bang voor bent kan ik me voorstellen dat het niet zo makkelijk isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
eigenlijkk he, zou ik dat wel willen maar durf geen gaatjes te laten zetten![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:51 schreef Muis006 het volgende:
Ynske, het is echt zo gepiept! Wel bij een goede juwelier laten doen zodat ze goed prikken.
Mijn 2e gaatje rechts (Qwee kom er maar in) is slecht geschoten, te dicht op de ander, en het wil maar niet dichtgroeien (nogmaals, Qwee kom er maar in)
Daar zou ik ook niet zo blij van worden, mensen die niks laten weten...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik had echt ontelbaar veel gaatjes maar ik heb ze weer dicht laten groeien omdat iedereen ging stretchen, rebel die ik dr ben![]()
Oh echt kolere, ze zouden die honden brengen tussen zes en half zeven, dus ik dacht ga ff lekker lang met die honden wandelen want anders is Piet zo blij als ik thuis kom en dan weer naar buiten moet en tis zo een gehannes, die honden snel weer mee naar buiten ( honden zijn nog nooit hier geweest, dan ga ik altijd liever buiten even met ze, even spelen en dan naar binnen, werkt altijd ).
Ik heb tot 19.00 gewandeld met ze, gesmst, niks gehoord, en nu nog niks.
Ik stik van de honger maar ik wil niet gaan koken omdat ze mss nog kunnen komen.
Zouden ze nu gewoon niet komen en niks laten horen?
Ik haat het zo he
Wie hebben is er zoveel stress rondom het feestje en is er iets in de soep gelopen, en zijn ze nu maar vertrokken, of idd nummer kwijt?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:37 schreef oh-oh het volgende:
Toen met dat gedonder met die herplaatshond vond ik ze ook al zo lame.
Heb ik me weer uitgesloofd met die stomme maneki neko ook![]()
![]()
Denk je dat ze nog komen of zouden ze mn nummer kwijt zijn en gewoon naar het feest gegaan zijn??
Zoiets verpest echt een beetje mn vrijdagavond hoor, ik wil koken en mn schoenen uit en zo
Dat zou ik ook doen ja!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Tja, ik heb haar nog gesmst he.
Ze hoeren maar op met die honden, ik ben er weer klaar mee, ik zit maar te wachten en te wachten, ik ga eten koken en verder mn ding doen
Wat raar? Wat voor honden?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Te laat ook om nog aan die pasta te beginnen, dus ik doe shoerme, met tzaziki en uien en pitabrood, ik hoop bijna dat ze nog komen, zoenen zal ik ze
En dan te bedenken dat ze dat in het Engels een Blackbird noemenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:14 schreef Strega het volgende:
http://www.tuinadvies.be/fotoweek_2312.htm
Kiek dan, albino merel.....
H'e oud meisje! Ben al druk aan een mail voor je bezig!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:28 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze dat in het Engels een Blackbird noemen
We hadden er op vakantie op een camping twee die steeds bij de tent bleven. Een koppel dat nogal herkenbaar was. De man had allemaal witte vlekken op zijn hoofd en zijn vrouw had een soort kuifkapsel. We noemden ze Frank en Merella. Dan was er nog een tweede vrouwtje die Frank ook wel wilde. Die noemden we Carolientje (wil een man. dat floot ze ook steeds)
Je vroeg vorige week hoe het was en toen was het prima met ons. En nu gaat het opeens echt klote.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:30 schreef Strega het volgende:
[..]
H'e oud meisje! Ben al druk aan een mail voor je bezig!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:28 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze dat in het Engels een Blackbird noemen
We hadden er op vakantie op een camping twee die steeds bij de tent bleven. Een koppel dat nogal herkenbaar was. De man had allemaal witte vlekken op zijn hoofd en zijn vrouw had een soort kuifkapsel. We noemden ze Frank en Merella. Dan was er nog een tweede vrouwtje die Frank ook wel wilde. Die noemden we Carolientje (wil een man. dat floot ze ook steeds)
Oh kutzooi zegquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:33 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
Je vroeg vorige week hoe het was en toen was het prima met ons. En nu gaat het opeens echt klote.
Ik ben vandaag op staande voet ontslagen. Dat verhaal kan ik hier niet echt kwijt omdat ik er juridisch mee aan de slag moet gaan. Maar ik zag hem aankomen.
Bah dat is geen afspreken nee, ik heb daar ook een hekel aanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Te laat ook om nog aan die pasta te beginnen, dus ik doe shoerme, met tzaziki en uien en pitabrood, ik hoop bijna dat ze nog komen, zoenen zal ik ze
Wat rot voor jequote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:33 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
Je vroeg vorige week hoe het was en toen was het prima met ons. En nu gaat het opeens echt klote.
Ik ben vandaag op staande voet ontslagen. Dat verhaal kan ik hier niet echt kwijt omdat ik er juridisch mee aan de slag moet gaan. Maar ik zag hem aankomen.
Is al een tijdje zo. Iedereen in mijn omgeving kende mijn nick en ik kon dingen gewoon niet kwijt hier zonder dat iedereen die mij kent maar mee kon lezen. Dat ontstond eigenlijk nadat mijn vader was overleden en ik helemaal niet lekker in mijn vel zat en alleen maar meer shit kreeg. Maar ik bleek sowieso even geen trek te hebben om veel op fok te posten. En nu staat deze opgeslagen op de computer en ben ik te lam om opnieuw in te loggen als Nokquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Zo, gegeten!
( What´s up met de cloon trouwens? )
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:37 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
Is al een tijdje zo. Iedereen in mijn omgeving kende mijn nick en ik kon dingen gewoon niet kwijt hier zonder dat iedereen die mij kent maar mee kon lezen. Dat ontstond eigenlijk nadat mijn vader was overleden en ik helemaal niet lekker in mijn vel zat en alleen maar meer shit kreeg. Maar ik bleek sowieso even geen trek te hebben om veel op fok te posten. En nu staat deze opgeslagen op de computer en ben ik te lam om opnieuw in te loggen als Nok
Dat is ook stom. Jij zit er dan op te wachten. Voor hetzelfde geld was je dan in die tijd een lekkere wandeling gaan maken met je eigen hondjes.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:37 schreef oh-oh het volgende:
Nja, ik ben echt heel flexibel, ik had met liefde op die honden gepast, en als ze net gewoon rond half 7 even gesmst had dat het niet door zou gaan, ook prima. Maar gewoon niks laten horen vind ik echt stom
Ik wilde voor jullie ook wel herkenbaar zijn.quote:
Ja dat heb ik dus gedaan, van 18 tot 19, en daarna nog een uur gewacht en dus ook niet gekookt en zo.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:38 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
Dat is ook stom. Jij zit er dan op te wachten. Voor hetzelfde geld was je dan in die tijd een lekkere wandeling gaan maken met je eigen hondjes.
Ja je hebt hun iedere keer uitgeholpen toch en dan nu zoiets, stank voor dank is hetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:39 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
Ik wilde voor jullie ook wel herkenbaar zijn.
En ja.... verlies van baan is zwaar kut. En ik heb er zooooo mijn best gedaan.
Oudjongetje natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:40 schreef oh-oh het volgende:
Heeft je man wel werk?
Kut, hoe moet ik die nu noemen![]()
Oud Jongetjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:40 schreef oh-oh het volgende:
Heeft je man wel werk?
Kut, hoe moet ik die nu noemen![]()
Ja, dat ja. Maar ik had ook kritiek en die heb ik geuit. Op een nette manier, dat wel. Maar nu wordt er een heel andere reden aangedragen voor ontslag, natuurlijk. Dat snap je vast.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja je hebt hun iedere keer uitgeholpen toch en dan nu zoiets, stank voor dank is het
Ja ze houden niet van mensen met een andere mening dan de gangbare , komt me bekend voor helaasquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:46 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
Oud Jongetje![]()
En nee, die is ook nog steeds hard op zoek en solliciteert zich suf.
[..]
Ja, dat ja. Maar ik had ook kritiek en die heb ik geuit. Op een nette manier, dat wel. Maar nu wordt er een heel andere reden aangedragen voor ontslag, natuurlijk. Dat snap je vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |