En daarom maak ik me er niet meer druk om.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Af en toe zit er zeker wat leuks bij, maar met dit soort keuzes.....
We waren volgens mij ook wel uitgefeest na al die afterparty'squote:
Ik ben kapot van al dat gefeest.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:46 schreef minthy het volgende:
[..]
We waren volgens mij ook wel uitgefeest na al die afterparty's
Idem hier, en dan komt het weekend er ook nog achteraanquote:
Maar niet teveel de radio aan deze week, anders gaat m'n vogel dat ook nog meefluitenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:48 schreef ConscienceNL het volgende:
Aantal keer on-air
154
Artiest
Ben Howard
Titel
Keep Your Head Up
Ik ook, en dan mag ik het hele weekend ook nog werken! Life sucksquote:
Dragostea din tei?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je favoriete zomernummer in de mix nu, hoor ik
Ah, WTF gok ik... Ik heb veel favorietjes qua zomermuziekquote:
En niet eens Plagequote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, WTF gok ik... Ik heb veel favorietjes qua zomermuziek
Nee, daar ben ik mee doodgegooid... En daarnaast haat ik het omdat Wolfje het tof vindt. Ik bied graag weerstandquote:
Ahw, ik dan gelukkig nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, en dan mag ik het hele weekend ook nog werken! Life sucks
Geen idee, weet je misschien nog een titel oid?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:56 schreef Evertjan het volgende:
weet iemand de naam van de jonge Britse zanger met zwart wild haar en een baard. Kan er niet meer opkomen hoe hij heet.
Heb volgende week vrij veel vrij, dus dat scheeltquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:57 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ahw, ik dan gelukkig nietHooguit wat voor mezelf
Ik lees hetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:02 schreef Evertjan het volgende:
BART ARENS IN EKSTRA WEEKEND OMG WTHG !!!!! IK WORDT HELEMAAL GEK!!!!!
nee wel vaak op 3FM langs geweest vorig jaarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, weet je misschien nog een titel oid?
tissue nodig?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:02 schreef Evertjan het volgende:
BART ARENS IN EKSTRA WEEKEND OMG WTHG !!!!! IK WORDT HELEMAAL GEK!!!!!
Popje, ik doelde op je 'ik wordt'. Ik vind Bart een prima DJ.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mensen die het talent van Bart Arens niet zien
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Popje, ik doelde op je 'ik wordt'. Ik vind Bart een prima DJ.
Jonathan Jeremiah?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:56 schreef Evertjan het volgende:
weet iemand de naam van de jonge Britse zanger met zwart wild haar en een baard. Kan er niet meer opkomen hoe hij heet.
of Jive Jones!quote:
Lanparty geven? Op je werk of wat?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb volgende week vrij veel vrij, dus dat scheelt![]()
En volgende week zaterdag ga ik weer van 10 tot 22 een lanparty geven, dus mooi extra uren maken op het werk
hoihoiquote:
Hehe, Lanparty's zijn wel leuk iddquote:
Heb me rot gelachen vorig jaar, gekkenhuis! Mooi klein groepje, erg gezelligquote:
Nee, en dat zal de komende 3 uur ook niet gebeuren vrees ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:10 schreef Qunix het volgende:
Meld.
Nog wat spannends gebeurd afgelopen 10 minuten?
Jimmy Fallon is wel een held zegquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:07 schreef 3rdRock het volgende:
cool! Carly Rae Jepsen feat The Roots en Jimmy Fallon!
Hmm...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:11 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Nee, en dat zal de komende 3 uur ook niet gebeuren vrees ik.
Als The Roots er bij betrokken is, kan het niet anders dan onwijs goed zijn. Feit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:07 schreef 3rdRock het volgende:
cool! Carly Rae Jepsen feat The Roots en Jimmy Fallon!
veel plezierquote:
ik hoop er zelfs een 2e scherm voor geregeld te hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:23 schreef CindieY het volgende:
EkstraEkstraWeekend tijdens Nederland-Duitsland, dat wordt nog wat
volgens mij wel, maar zonder Ekdom geloof ik.....maar zeker weten doe ik het niet..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:24 schreef Qunix het volgende:
Hoe zit het volgende week eigenlijk? Is er dan ook een EW?
Volgende week ben ik er niet. Ook niet bij Stenders.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij wel, maar zonder Ekdom geloof ik.....maar zeker weten doe ik het niet..
dan zullen ze EW en Stenders wel niet uitzenden....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Volgende week ben ik er niet. Ook niet bij Stenders.
Gelukkig. Maar van uitstel komt afstel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan zullen ze EW en Stenders wel niet uitzenden....
Inderdaad. Dat wordt een podcast om terug te luisteren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:23 schreef CindieY het volgende:
EkstraEkstraWeekend tijdens Nederland-Duitsland, dat wordt nog wat
Die van Jonathan Jeremiah, Sam Sparro of Alexis Jordan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:29 schreef 3rdRock het volgende:
happiness. dat is lang geleden. die kan ik wel weer een keer horen
Hoe kun je dat dan ook laten schietenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat wordt een podcast om terug te luisteren.![]()
PS. Ik moet mijn mondharp optreden laten schieten
die van Alexis natuurlijk, die draaiden zequote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:32 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Die van Jonathan Jeremiah, Sam Sparro of Alexis Jordan?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die van Alexis natuurlijk, die draaiden ze. hoewel die van JJ ook wel mag, die van Sam S ken ik zo gauw niet....
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:46 schreef minthy het volgende:
[..]
We waren volgens mij ook wel uitgefeest na al die afterparty's
ja, die is wel lekker jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kan niet anders dan dat je die wel eens op 3FM hebt gehoord. Topplaat, vind ik.
Ik rij nu net Amersfoort uit. Kom maar vast naar het station in Zwolle. Je kunt mij herkennen aan een oranje indianen tooi, vlaggetjes op mijn wangen en een tong die om de haverklap uit m'n mond schiet (Een van de onvermijdelijke bijeffecten van mondharp spelen op hoog niveau)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe kun je dat dan ook laten schietenJe kunt nog altijd in Zwolle uitstappen
, als je daar nog niet voorbij bent.
Ik zie 't al helemaal voor mequote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik rij nu net Amersfoort uit. Kom maar vast naar het station in Zwolle. Je kunt mij herkennen aan een oranje indianen tooi, vlaggetjes op mijn wangen en een tong die om de haverklap uit m'n mond schiet (Een van de onvermijdelijke bijeffecten van mondharp spelen op hoog niveau)
neem je wel een dwangbuis mee?quote:
Waarom zou ik die moeten meenemen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neem je wel een dwangbuis mee?
hee, Prerogative! die ken ik eigenlijk alleen van Britney...
om die geflipte hangtongindiaan in af te voerenquote:
Tot zo!quote:
Wat impliceer jij daarmee!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neem je wel een dwangbuis mee?
hee, Prerogative! die ken ik eigenlijk alleen van Britney...
van het lachen jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tot zo!
[..]
Wat impliceer jij daarmee!![]()
Ok, het is wel zo dat vrouwen plat gaan van mijn mondharp spel
kroepoekslip???twitter:
ik hoorde laats dat hij iets doet in zikzakkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:06 schreef Qunix het volgende:
Fatboy Slim remix
Hoor je ook niets meer van........
Slim van hemquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik hoorde laats dat hij iets doet in zikzakken
[ afbeelding ]
ja, die mondharp kan niet missenquote:
Ik heb nog niet gespeeldquote:
Om Mart Smeets z'n woorden maar te gebruiken:quote:
mijn woonplaats in 2010. mooie stadquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Om Mart Smeets z'n woorden maar te gebruiken:
"De mondharp trein wacht op niemand"
Ik ga weer verder naar het mooie Groningen.
* CindieY zwaait even naar henkde_jquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Om Mart Smeets z'n woorden maar te gebruiken:
"De mondharp trein wacht op niemand"
Ik ga weer verder naar het mooie Groningen.
nog geen kwart voor negenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
er is zeer geen wisseling vd wacht vandaag?
maar ik denk niet dat Bart de knoppen van Gerard mag beroeren...quote:
tja, ben op Fok! net zo alleen als in het dagelijks levenquote:
dank voor deze mededeling. kan ik rustig stervenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:44 schreef wolfrolf het volgende:
Wisten jullie dat Dirk Advocaat coach van Rusland is?
Bij deze
Wist je dat niet? amateurquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:44 schreef wolfrolf het volgende:
Bij deze
Dick Advocaat van Rusland?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:44 schreef wolfrolf het volgende:
Bij deze
Dat is zijn juiste naam iddquote:
Ik gok dat jij geen Nederlandse zender kijktquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is zijn juiste naam idd
Maar op TV stond net Dirk vermeld
Nederland 1!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik gok dat jij geen Nederlandse zender kijkt
Dat was niet eens mijn poging tot grappig zijn. Je mist de diepere laagquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is zijn juiste naam idd
Maar op TV stond net Dirk vermeld
en jij een komma waardoor wolfie de grap niet snapt. of ik zie een andere laag dan die diepere die jij bedoeltquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat was niet eens mijn poging tot grappig zijn. Je mist de diepere laag
welke josti heeft dat bedacht???quote:
De komma zou het te plat maken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en jij een komma waardoor wolfie de grap niet snapt. of ik zie een andere laag dan die diepere die jij bedoelt
kraakt jouw bed ook zo?quote:
En vorig uur waren zowel het A- als B-blok ongeveer een halve minuut...quote:
zou dat door het voetbal komen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En vorig uur waren zowel het A- als B-blok ongeveer een halve minuut...
Dacht ik ook al.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zou dat door het voetbal komen?
Bruin Ster![]()
Zozo 2x 1 minuutquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dacht ik ook al.
Volgend uur trouwens weer wat meer, zowel een minuut A als B.
Wat was dat een feest op Pinkpop zeg. Wat een showquote:
dat is een band die ik nog wel een live wel zien. heerlijke energieke platenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat was dat een feest op Pinkpop zeg. Wat een show
Echt aan te raden. Ook wat die zanger allemaal vertelt tussen de nummers door. Net cabaretquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is een band die ik nog wel een live wel zien. heerlijke energieke platen
maar dinsdag eerst Rise Against!
heb je verhalen over The Hives wel eens gelezen? 1 of ander geheim bandlid en allerlei andere bullshit. en je 1e plaat in USA Your New Favourite Band noemen getuigd ook niet echt van bescheidenheid....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Echt aan te raden. Ook wat die zanger allemaal vertelt tussen de nummers door. Net cabaret
binnenkort maar ff youtube ofzo. wat een mix!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:37 schreef Qunix het volgende:
UPC
Traag en vaak geen internet... Zo spontaan op deze avond
Geen Sandstorm gehoord
Probeer de smallband webcamstream dan eens.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:40 schreef Qunix het volgende:
Zo dat was weer 3 seconden beeld+audio... Geloof uit het raam. Nu weer 10min bufferen.
throw your hands up!quote:
De momenten dat ik geen internet heb, heb ik daar niet veel aanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Probeer de smallband webcamstream dan eens.
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-sb
ja, duurde vrij lang. ben ff geswitcht naar audiostream maar hier doet de cam het weer met het goede geluidquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:08 schreef Qunix het volgende:
Juist... Heb ik weer fatsoenlijk normaal internet..... Zij zijn al bezig en ik hoor nog Jon Bakker.
Stenders draait sowieso vanalles wat de rest niet draaitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wel baas dat Stenders deze ploat draait
Gaat 't over Euphoria? Die wordt namelijk, tot mijn grote spijt, door veel meer dj's gedraaid.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Stenders draait sowieso vanalles wat de rest niet draait
Videomensen waren vast blij dat ze klaar waren... dus zijn direct na de uitzending weekend gaan vieren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, duurde vrij lang. ben ff geswitcht naar audiostream maar hier doet de cam het weer met het goede geluid
ik weet niet hoe de songfestivalsong heet, maar ik denk van wel.....ik heb em nog niet elders gehoord, maar ik heb dan ook amper 3fm geluisterdquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gaat 't over Euphoria? Die wordt namelijk, tot mijn grote spijt, door veel meer dj's gedraaid.
lijfstraffen!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Videomensen waren vast blij dat ze klaar waren... dus zijn direct na de uitzending weekend gaan vieren.
je spoilertquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:29 schreef CindieY het volgende:
Commentaar geven bij een voetbalwedstrijd, leuke opdracht
Luister dan ook gewoon FMquote:
dat ga ik woensdag wel doen! morgenavond zit ik lekker bij papsie en mamsie en kijk ik met hen meequote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Luister dan ook gewoon FMGa je morgen soms ook de wedstrijd streamen? Iedereen allang aan 't juichen geweest, zie jij de bal nog ergens midden op 't veld.
SPOILER: Vrijdag de 13 08-06-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
leuke avond gehad/hebbende?quote:
http://t.co/EJLZiePfquote:
ik pm je mn rekeningnummer wel evenquote:
ah, dat ga ik onthouden. ik zie je met carnaval!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:47 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat is de perfecte openingszin voor ek/wk of carnaval ofzo als je scheids bent!
ik ken em nog nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:48 schreef minthy het volgende:
Jammer dat ze weer dezelfde RR als vanmiddag doen
Te herkennen aan je fluitje?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, dat ga ik onthouden. ik zie je met carnaval!
en mijn gebodypainte scheidsrechtskostuumquote:
Balen van je verbinding, zeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:50 schreef Qunix het volgende:
Ik luister dit wel morgen/.... Veel storingen.
Oelalaaa. En hoe denk je mij te vinden in het feestgedruis? Misschien ben ik wel een heks?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en mijn gebodypainte scheidsrechtskostuum
ik spreek gewoon alles en iedereen en de eerste die hapt ben jij....of een andere geluksvogel die op mijn fluitje mag blazenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:51 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Oelalaaa. En hoe denk je mij te vinden in het feestgedruis? Misschien ben ik wel een heks?
Ja, das klote... Hier gaat het al een paar dagen vrij goed *klopt af*quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Als ik ping krijg ik ook veel "lost" meldingen.
Da's taal die ik niet helemaal begrijpquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Als ik ping krijg ik ook veel "lost" meldingen.
Haha zou je denken? Ik ga mensen tezamen brengen als Cupido!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik spreek gewoon alles en iedereen en de eerste die hapt ben jij....of een andere geluksvogel die op mijn fluitje mag blazen
tis bij Qunix zo instabiel als een actieve vulkaan....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's taal die ik niet helemaal begrijpIk begreep dat je last hebt met UPC?
ik ga niet....carnaval is niks voor Rockiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:55 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Haha zou je denken? Ik ga mensen tezamen brengen als Cupido!
En ik denk ook Chickie van Verkade
Ahhhwquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga niet....carnaval is niks voor Rockie
Dat had ik dan al wel begrepen, ik ben niet helemaal domquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis bij Qunix zo instabiel als een actieve vulkaan....
van mij ook, als ik er maar niet heen hoefquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:57 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ahhhw
Van mij mag het wel vaker in t jaar carnaval zijn!
zo klopt ie beterquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat had ik dan al wel begrepen, ik ben niet helemaal helemaal niet dom
Jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's taal die ik niet helemaal begrijpIk begreep dat je last hebt met UPC?
Ziggoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja
Dus er is soort van internet, maar niet elke seconden. Hierdoor ontstaan er gaten en dat geeft veel storing.
puddingtarzanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:04 schreef CindieY het volgende:
Zucht, krachtpatser hier hoorIk krijg verdorie niet eens een draaidop open.
Gelukkig is daar de postbode-elastiek, voor extra gripquote:
zoek gewoon een sterke ventquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gelukkig is daar de postbode-elastiek, voor extra grip![]()
Quizzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:16 schreef CindieY het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:20 schreef CindieY het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:20 schreef CindieY het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk Rock dus.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, ik heb Sail en Rudimental nog niet gehoord....why not? draaien die hap!
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:22 schreef Qunix het volgende:
wie anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Duidelijk Rock dus.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |