quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, da's voor het hele toernooi tot nu toe.
Hier doel ik op dat als die de 30 gaat raken dat die dan al stukken minder zal zijn dan eerst.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, alleen denken we dat al jaren en blijkt het nog nergens uit.
Is er iemand die verwacht had dat Nadal nu over zijn top zou zijn? Volgens mij verwachten we dat Nadal niet tot zijn 31e slamfinales blijft spelen, dat is wat andersquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja qua blessures, niet zo van de 27 passeren ofzo. Hij zou nu qua leeftijd ongeveer op zijn hoogtepunt moeten zijn. En dat is ie ook welquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vergeet niet dat als Nadal zijn spel iets zal aanpassen om zijn fysiek iets te ontzien en iets minder gaat spelen, dat hij dan nog jaaaren door kan gaan. Qua niveau op gravel kan hij gewoon niet benaderd worden, door niemand niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja qua blessures, niet zo van de 27 passeren ofzo. Hij zou nu qua leeftijd ongeveer op zijn hoogtepunt moeten zijn. En dat is ie ook welDe enige reden dat hij nu niet 5 GS op rij aan het winnen is is vanwege Djokovic. Dit is de beste periode van zijn carriere wat mij betreft.
Dan kunnen we dus nog twee jaar zijn naam op de beker schrijvenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:22 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa gaat op z'n 28ste met tennis stoppen. Z'n knieen zijn dan kapot heb ik hier wel eens gelezen.
Nadal die zijn spel aanpast?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Vergeet niet dat als Nadal zijn spel iets zal aanpassen en iets minder gaat spelen, dat hij dan nog jaaaren door kan gaan. Qua niveau op gravel kan hij gewoon niet benaderd worden, door niemand niet.
Operation *insert Spaanse naam* maakt een vroegtijdig einde aan zijn carrierequote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan kunnen we dus nog twee jaar zijn naam op de beker schrijven
om zn fysiek te ontzienquote:
Siemerink...quote:
quote:
Dat kan maar het is niet een gegeven, zoals jij lijkt te suggereren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:21 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Hier doel ik op dat als die de 30 gaat raken dat die dan al stukken minder zal zijn dan eerst.
Het is toch helemaal niet te zeggen tot wanneer Nadal fit blijft? Misschien staat hij op zijn 35e nog wel in GS-finales.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Is er iemand die verwacht had dat Nadal nu over zijn top zou zijn? Volgens mij verwachten we dat Nadal niet tot zijn 31e slamfinales blijft spelen, dat is wat anders
Tot nu toe ishet wel te overzien. Hoeveel GS'en heeft hij tot nu toe moeten missen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja qua blessures, niet zo van de 27 passeren ofzo.
Ja, denk het ook.quote:Hij zou nu qua leeftijd ongeveer op zijn hoogtepunt moeten zijn. En dat is ie ook welDe enige reden dat hij nu niet 5 GS op rij aan het winnen is is vanwege Djokovic. Dit is de beste periode van zijn carriere wat mij betreft.
Denk dat het weinig uitmaakt, iedereen wordt tegen Nadal opgevreten op gravelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:28 schreef Autobandje het volgende:
Wat was Nadal dominant zeg, arme Ferrer kansloos. Als Federer in de finale komt wordt ie opgevreten, dus denk dat Nadal / Djoko veel interessanter zou zijn
1 toch maar? Wimbledon 2010quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tot nu toe ishet wel te overzien. Hoeveel GS'en heeft hij tot nu toe moeten missen?
Nee tuurlijk niet. Maar zijn spel kost zoveel kracht, dat het niet onlogisch is dat Nadal sneller aftakelt dan anderen. Je weet het nooit natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Dat kan maar het is niet een gegeven, zoals jij lijkt te suggereren.
[..]
Het is toch helemaal niet te zeggen tot wanneer Nadal fit blijft? Misschien staat hij op zijn 35e nog wel in GS-finales.
[..]
Tot nu toe ishet wel te overzien. Hoeveel GS'en heeft hij tot nu toe moeten missen?
[..]
Ja, denk het ook.
Ja, precies. Ik bedoel te zeggen dat het wel meevalt hoeveel echte invloed blessures op Nadals carrière hebben gehad. Laten we hopen dat het zo blijft. Ik heb liever dat mijn favorieten niet winnen dan dat ze winnen omdat hun grootste concurrent een blessure heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |