Dat hebben alle toppers wel. die kunnen zich dan ineens na een 'pissed off' momentje weer helemaal oppeppen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit zeker. Ik vind het ook leuk om te zien hoe het alleen maar averechts werkt als je Nadal boos maakt, zoals Soderling een paar jaar geleden op Wimbledon deed. Daarna maakte hij amper nog een punt.
Dat mag ik toch niet hopen, want dan is het echt dramatisch.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:03 schreef Morthill het volgende:
agh, ik heb docenten gehad die slechter Engels praten
oh, ik heb bij twee vakken een docent gehad die vrijwel geen Engels kon en dat op universiteit. Dat was echt afschuwelijk. Blij dat ik die colleges kon skippen, want als die lui in het Engels aan het praten waren viel je gewoon in slaap.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat mag ik toch niet hopen, want dan is het echt dramatisch.
Klopt, da's voor het hele toernooi tot nu toe.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, da's voor het hele toernooi tot nu toe.
match summary.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
hapquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
stuk of 6 wel, mits hij toch wel eens gaat doserenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:15 schreef Morthill het volgende:
Hoeveel RG's gaat Nadal nog winnen na dit jaar? 2? 3?
Om serieus te reageren, ik mag toch hopen dat er in godsnaam iemand in de komende 6 jaar komt die hem regelmatig kan kloppen op gravel. Fysiek is hij dan ook wel over zijn top heenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:17 schreef franklop het volgende:
[..]
stuk of 6 wel, mits hij toch wel eens gaat doseren
Ik denk dat Nadal veel sneller zal inleveren dan Federer bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Om serieus te reageren, ik mag toch hopen dat er in godsnaam iemand in de komende 6 jaar komt die hem regelmatig kan kloppen op gravel. Fysiek is hij dan ook wel over zijn top heenAls hij op zijn 31e fitter is dan de rest van de Tour is dat gewoon best sneu.
Ja, alleen denken we dat al jaren en blijkt het nog nergens uit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:19 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik denk dat Nadal veel sneller zal inleveren dan Federer bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |