Dat bestrijd ik toch niet. Ik zeg alleen dat Murray een heel andere wedstrijd tegen Nadal zou spelen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:40 schreef Morthill het volgende:
Nou, zo geweldig is Murray niet op gravel en zo slecht is Ferrer niet. Het is echt geen wonder dat hij won, dat is gewoon een 50/50-wedstrijd op gravel.
Heeft iemand hier gezegd dat zijn tegenstanders een 'slechte dag' zouden hebben?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:42 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa is gewoon veel beter op gravel dan de rest. Het is niet zo dat z'n tegenstanders zwak zijn of juist tegen Nadal slecht spelen. Zondag wordt de volgende eraf geblazen, die dan weer een "slechte" dag zou hebben.
dit dusquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:45 schreef alors het volgende:
Ik kijk liever dit, een wedstrijd waarbij in iig iemand de ander overklast ook al is het met minder spanning, dan een dameswedstrijd waarbij de helft van de ballen in het net wordt gemept en waar het dubbele fouten regent en ik me afvraag hoe ze in godsnaam op dit niveau terecht zijn gekomen.
Wat is het verschil met een partij waarbij de helft van de ballen in het net gaan, voorbij de baseline of langs de lijn? Het blijven fouten. Er komt vrijwel geen mooi spel aan deze partij te pas. Nadal is inderdaad veel beter. Maar het maakt het spel niet leuker.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:45 schreef alors het volgende:
Ik kijk liever dit, een wedstrijd waarbij in iig iemand de ander overklast ook al is het met minder spanning, dan een dameswedstrijd waarbij de helft van de ballen in het net wordt gemept en waar het dubbele fouten regent en ik me afvraag hoe ze in godsnaam op dit niveau terecht zijn gekomen.
Hij is bijna weer weg... nog 2 gamesquote:
In het vorige topic, ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Heeft iemand hier gezegd dat zijn tegenstanders een 'slechte dag' zouden hebben?
Niet altijd, als de tegenstander het initiatief niet neemt, zal Nadal dat wel doen, en zijn tegenstander alle kanten op sturenquote:
Meh, hij heeft zijn service weer beter gemaakt, zet echt druk vanuit zijn eigen spel nu hoor.quote:
Dat dus, hij zou sowieso wel verliezen, maar nu is het gewoon totaal kansloos.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:49 schreef Norrage het volgende:
Ferrer speelt volledig ongeinspireerd. Die had de wedstrijd opgegeven toen ie de baan opliep....
Dat is ook wel de kracht van toptennissers, dat intimiderende effect. Toen Tsonga op MP kwam tegen Djokovic, toen was er nog steeds die dreiging dat Djoko wel weer terug zou komen. Buiten de top heeft niemand dat, en het is een belangrijk wapen voor topspelers.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:49 schreef Norrage het volgende:
Ferrer speelt volledig ongeinspireerd. Die had de wedstrijd opgegeven toen ie de baan opliep....
Dat weet ik zo net nog niet. als Federer de finale haalt wel, maar Djokovic heeft Nadal al meerdere keren klein gekregen, zowel op gravel als in een gs finale. Dat laatste zelfs drie keer op rij. Dat zit bij Nadal ook wel in z'n hoofd hoor, hoe goed hij nu ook speelt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:53 schreef Niox het volgende:
Toch jammer dat een potentieel fantastische partij als Djoko - Fed inmiddels gedegradeerd is tot een wedstrijdje om wie er tweede mag worden.
Vorig jaar won Djoko in de voorgaande toernooien nog met gemak van Nadal... Dit jaar ligt het iets anders...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet. als Federer de finale haalt wel, maar Djokovic heeft Nadal al meerdere keren klein gekregen, zowel op gravel als in een gs finale. Dat laatste zelfs drie keer op rij. Dat zit bij Nadal ook wel in z'n hoofd hoor, hoe goed hij nu ook speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |