Dat is ook wel de kracht van toptennissers, dat intimiderende effect. Toen Tsonga op MP kwam tegen Djokovic, toen was er nog steeds die dreiging dat Djoko wel weer terug zou komen. Buiten de top heeft niemand dat, en het is een belangrijk wapen voor topspelers.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:49 schreef Norrage het volgende:
Ferrer speelt volledig ongeinspireerd. Die had de wedstrijd opgegeven toen ie de baan opliep....
Dat weet ik zo net nog niet. als Federer de finale haalt wel, maar Djokovic heeft Nadal al meerdere keren klein gekregen, zowel op gravel als in een gs finale. Dat laatste zelfs drie keer op rij. Dat zit bij Nadal ook wel in z'n hoofd hoor, hoe goed hij nu ook speelt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:53 schreef Niox het volgende:
Toch jammer dat een potentieel fantastische partij als Djoko - Fed inmiddels gedegradeerd is tot een wedstrijdje om wie er tweede mag worden.
Vorig jaar won Djoko in de voorgaande toernooien nog met gemak van Nadal... Dit jaar ligt het iets anders...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet. als Federer de finale haalt wel, maar Djokovic heeft Nadal al meerdere keren klein gekregen, zowel op gravel als in een gs finale. Dat laatste zelfs drie keer op rij. Dat zit bij Nadal ook wel in z'n hoofd hoor, hoe goed hij nu ook speelt.
Gelukkig maar inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:00 schreef mitt het volgende:
Ik kan me serieus niet voorstellen dat Federer gaat winnen van Djokovic.
Serieus . Jezus wat weinig.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:57 schreef TheGeneral het volgende:Je
6-2 6-2 5-1..
En Nadal heeft 11 winners
Dit zeker. Ik vind het ook leuk om te zien hoe het alleen maar averechts werkt als je Nadal boos maakt, zoals Soderling een paar jaar geleden op Wimbledon deed. Daarna maakte hij amper nog een punt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:59 schreef Nalbandian het volgende:
Nadal toont wel altijd 110% inzet, en dan maakt het hem geen barst uit of het Federer of een qualifier is die tegenover hem staat. Dat is een kwaliteit van hem die je moet waarderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |