Als dit allemaal waar is, wat ik ten zeerste betwijfel, dan raad ik je van harte aan je maatschappelijk werker te bellen met de mededeling dat je je complete privéleven online zet en daar geheel geen kwaad in ziet. (In wel meer dingen die dat eigenlijk wel rechtvaardigen niet, trouwens.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:08 schreef helloisitme het volgende:
dat zie je verkeerd NotYou. me dochter had op dat moment haar vriendje Michael van 19. zij is samen met hem weggelopen en hij heeft haar naar dat drugspand gebracht. (en naar een kraakpand en naar een flat van een stel dat aan SM deed) dus ja ze is genoeg met seks geconfronteerd maar zelf was ze gewoon trouw aan Michael....dus sorry maar je oordeel klopt niet.
Dat een 16-jarige überhaupt naakt door het huis wil lopen... met jouw vriend in huis dan vooral he.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:14 schreef helloisitme het volgende:
ik ga mijn dochter niet verbieden om naakt te slapen. het is hun huis en dat van mij en me oudste slaapt altijd naakt of met een t-shirt. ze gaat gewoon plassen en meestal is het niet bezet. dit was ook de 1e keer dat het tot een confrontatie kwam.
Dat snap ik wel. Maar dan kan ze toch wat aantrekken? Lijkt me niet zo vreemd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:17 schreef helloisitme het volgende:
alleen s nachts missbehavin. niet overdag, absoluut nooit.en dan slaapt ze, ze loopt alleen als ze moet plassen of iets dergelijks.
Je vraagt om ellende zo, dat weet je toch wel heh?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:14 schreef helloisitme het volgende:
ik ga mijn dochter niet verbieden om naakt te slapen. het is hun huis en dat van mij en me oudste slaapt altijd naakt of met een t-shirt. ze gaat gewoon plassen en meestal is het niet bezet. dit was ook de 1e keer dat het tot een confrontatie kwam.
Ze kan toch even iets aantrekken als ze 's nachts uit haar kamer loopt, dan trekt ze het weer uit als ze weer terug is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:17 schreef helloisitme het volgende:
alleen s nachts missbehavin. niet overdag, absoluut nooit.en dan slaapt ze, ze loopt alleen als ze moet plassen of iets dergelijks.
Jazeker. Een vroeg puberende zoon.. Maar die bepaalt de regels in mijn huis niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:20 schreef helloisitme het volgende:
missbehavin heb je zelf kids? jess is volop aan het puberen en ik geloof niet dat ze momenteel ook maar iets van mij aan zou nemen. we hebben wel een goede band maar momenteel...
Volgens mij ben jij als dat waar is veel te goed van vertrouwen of verstandelijk/psychisch niet in staat overwogen besluiten te nemen wat je weer een ideaal doelwit maakt voor kwaadwillende mannen. Hoeft niets aan de hand te zijn maar het kan ook maar zo wel het geval zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:15 schreef helloisitme het volgende:
NotYou wij hebben hulp van jeugdzorg en de maatschappelijke dienst veluwe. zij houden ons ook wel aan een strak lijntje maar volgens hun zit er een stijgende lijn in ons leven.
Ja dat is ook niet verkeerd, maar in dit geval, met pubermeiden en je vriend in huis liggen de zaken toch iets anders lijkt me. Wij zijn ook erg vrij, daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:22 schreef helloisitme het volgende:
ok missbehavin. ja ik steek anders in elkaar. ik ben van de vrije opvoeding, de eerste jaren dat de kids er waren hebben we ook een tijd ( toen wij uit elkaar waren, mijn exman en ik) bij mijn ouders gewoond en zijn de meiden een beetje opgevoed door hun hele familie. Standaard is het in geen geval.
Ik krijg eerder de indruk dat die meiden GEEN opvoeding krijgenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:24 schreef missbehavin het volgende:
En het lijkt me dat die vrije opvoeding van je niet echt werkt, als je dochter op haar 16e wegloopt met haar oudere vriend.No offense..
Nou, ben benieuwd !quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:25 schreef helloisitme het volgende:
dat ging buiten mij om. jess had op dat moment haar eigen problemen. maar ze is beneden, ik ga nu met haar in gesprek en laat later de uitkomst wel weten.
Buiten jou om?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:25 schreef helloisitme het volgende:
dat ging buiten mij om. jess had op dat moment haar eigen problemen. maar ze is beneden, ik ga nu met haar in gesprek en laat later de uitkomst wel weten.
Schattebout, hij heeft niks gedaan... hij kreeg een erectie omdat hij een naakte 16 jarige zag, hij heeft haar niet besprongen ofzo.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:26 schreef HostiMeister het volgende:
Ik snap dat gejank over naakt pissen niet zo. Lekker fucking boeiend, jullie doen allemaal alsof alle mannen helemaal geen zelfcontrole hebben en alleen maar achter hun pik aanrennen. Erg leuk zo'n vooroordeel maar als je je als 35 jarige vent niet kan inhouden omdat je toevallig een naakte tiener ziet dan klopt er sowieso iets niet.
Ik raad je aan om iets minder namen en werkgevers te noemenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:25 schreef helloisitme het volgende:
Dat weet ik, daarom snap ik die reacties van de mensen hier ook niet die zeggen dat 'ze best wel wat kan aantrekken'. Alsof dat ook maar iets zou uitmaken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Schattebout, hij heeft niks gedaan... hij kreeg een erectie omdat hij een naakte 16 jarige zag, hij heeft haar niet besprongen ofzo.
Het gaat er eigenlijk meer om dat je ''de kat niet om het spek moet binden''.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:26 schreef HostiMeister het volgende:
Ik snap dat gejank over naakt pissen niet zo. Lekker fucking boeiend, jullie doen allemaal alsof alle mannen helemaal geen zelfcontrole hebben en alleen maar achter hun pik aanrennen. Erg leuk zo'n vooroordeel maar als je je als 35 jarige vent niet kan inhouden omdat je toevallig een naakte tiener ziet dan klopt er sowieso iets niet.
Ouderwets weet ik niet. Maar ik heb genoeg nakende ouders en broers/zussen gezien van mijn vrienden/vriendinnen als ik eens ergens bleef pitten. Maar ik snap je punt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het gaat er eigenlijk meer om dat je ''de kat niet om het spek moet binden''.
Ze kent Harry pas 1,5 jaar, zo lang is dat niet en na Harry komt er weer een Henkie misschien
en Henkie zit misschien anders in elkaar dan Harry.
Bovendien is het best wel normaal om je dochters zo op te voeden dat ze niet in hun
nakende niksie door het huis lopen als er een vriend van Mams op bezoek is.
Of ben ik nu écht heel ouderwetszo ook nog kunnen
Die vrije opvoeding werkt dus niet erg, aangezien één van je kinderen al uit huis is geplaatst.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:22 schreef helloisitme het volgende:
ok missbehavin. ja ik steek anders in elkaar. ik ben van de vrije opvoeding, de eerste jaren dat de kids er waren hebben we ook een tijd ( toen wij uit elkaar waren, mijn exman en ik) bij mijn ouders gewoond en zijn de meiden een beetje opgevoed door hun hele familie. Standaard is het in geen geval.
Zoals ik gisteren al zei: een kamerjas aangooien duurt dertig seconden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:14 schreef helloisitme het volgende:
Praat geen poep man.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je dochter lokt het ook wel uit zo door gezellig naakt te gaan plassen.
ik was ook niet van plan midden in de nacht mensen tegen te komen als ik naar mijn eigen wc ging, neequote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je dochter lokt het ook wel uit zo door gezellig naakt te gaan plassen.
Dat. (Plus ook nog het zoontje die reeds uit huis geplaatst is)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:58 schreef wolkenkrabber het volgende:
Ik denk dat je gewoon met je dochters moet gaan praten zowieso dat ze niet naakt door het huis lopen.. Maar probeer ook te vissen of er ies is..
Het lijkt me ook niet verstandig om je dochters zo snel bij jouw liefdesleven te betrekken... Want als harry wel een degelijke man is en weer vertrekt zijn ze nog een vader figuur kwijt.
Ik snap dat je niet alleen wilt zijn. Maar nou en! Je bent niet alleen verantwoordelijk voor jezelf maar ook voor 2 jonge meiden... Als je dat nu verpest kan je dat niet meer terugdraaien. Beetje voorzichtigheid kan geen kwaad.
Pedoalert!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:15 schreef mossad_agent het volgende:
Als ik een naakte goed gevormde 16 jarige meid tegenkom krijg ik ook een stijve, niets mis mee, integendeel zelfs!
Neen joh is helemaal niets mis mee... Alle volwassen mannen willen nu eenmaal op zestienjarigen kruipen. Ocharme deze stiefvader, waar gaat de wereld toch heen als men niet meer geil mag worden van (stief)kinderen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:15 schreef mossad_agent het volgende:
Als ik een naakte goed gevormde 16 jarige meid tegenkom krijg ik ook een stijve, niets mis mee, integendeel zelfs!
Je weet mijn leeftijd?? Wie weet ben ik 13....quote:
Wie zegt dat hij op dat meisje wou kruipen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen joh is helemaal niets mis mee... Alle volwassen mannen willen nu eenmaal op zestienjarigen kruipen. Ocharme deze stiefvader, waar gaat de wereld toch heen als men niet meer geil mag worden van (stief)kinderen.![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen joh is helemaal niets mis mee... Alle volwassen mannen willen nu eenmaal op zestienjarigen kruipen. Ocharme deze stiefvader, waar gaat de wereld toch heen als men niet meer geil mag worden van (stief)kinderen.![]()
Wat een onzin, het is gewoon normaal hoorquote:
quote:Pedofilie (woord afkomstig uit het Grieks; pais (παις, wortel paid- = 'knaap', 'kind', pedo = 'kind') en filia (φιλια, 'vriendschap') is een term, die wordt gebruikt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen van volwassenen en bepaalde adolescenten tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn.
bronquote:Mannelijke homofiele pedofilie wordt ook wel pederastie genoemd. Het zich specifiek aangetrokken voelen tot pubers heet efebofilie.
True. Maar als je dat afzet tegen een moeder die aangeeft jaloers te zijn op haar nog strak in het vel zittende dochter zou dat ook gerust aan de fantasie van moeder toe te schrijven zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:26 schreef Deisyy het volgende:
Het gaat natuurlijk niet alleen om de stijve van de stiefvader, maar ook om het feit dat hij in het zwembad verlekkerd naar de dochters zit te kijken.
Ze is 16 en heeft geen zin in een gesprek.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:28 schreef helloisitme het volgende:
Heb gepraat met Jess...zoals ik al dacht wil ze aan mij helemaal niet kwijt en ging het gesprek helemaal nergens over.
Ze antwoord in korte zinnen, of zelfs nog minder, woorden alleen. Als ik haar vraag hoe het gaat is het "best" en ze stond op het punt om de stad in te gaan. Ik krijg helemaal niets uit haar, dus ik ben nu nog helemaal niet wijzer geworden...
Kun jij je libido beinvloeden, kun jij je lichamelijke reactie van geilheid stop zettenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik lees nu deel 1 en ik lach me dood om skull-splitter die stellig blijft beweren dat mannen er niks aan kunnen doen.
Dit kan wel ergens in de FOK layout worden opgenomen want sommigen mensjes blijken nog steeds niet te weten wat een pedofiel is. Op zich vreemd want ze komen vaak genoeg in het nieuws.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zucht... nog één keer dan
[..]
[..]
bron
Ik lach me dood om mensen die niet weten wat een pedofiel is en hoe het menselijk lichaam werkt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik lees nu deel 1 en ik lach me dood om skull-splitter die stellig blijft beweren dat mannen er niks aan kunnen doen.
Het zijn hier alleen de vrouwen die dat denken, let maar op. Komt ook door de mediagekte van de laatste jaren die op z'n hoogtepunt is door Robert M.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:31 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ik lach me dood om mensen die niet weten wat een pedofiel is en hoe het menselijk lichaam werkt.![]()
Dit ja. Dit schreeuwt 'loser met issues'.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Hoe oud is Harry dat hij de huur niet kan opbrengen en bij zijn moeder woonde?
Ook weer waar, haar vermoeden dat hij verlekkerd naar de dochters kijkt kan ook komen vanuit haar onzekerheid ....... of niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
True. Maar als je dat afzet tegen een moeder die aangeeft jaloers te zijn op haar nog strak in het vel zittende dochter zou dat ook gerust aan de fantasie van moeder toe te schrijven zijn.
Onderzoek wijst uit dat mannen het lichaam van een 17-jarige fysiek het meest aantrekkelijk vinden. Ik ben dan ook zeer verbaasd dat een man opgewonden raakt bij het zien van een naakt exemplaar midden in de nacht.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Misschien een idee om daar wat aan te gaan werken, zodat als er iets gebeurd ze ook het gevoel hebben bij je terecht te kunnen voor een gesprek. Zou misschien ook wat jaloezie kunnen weghalen...Ik blijf erbij dat door jou eigen onzekerheid de kans groot is dat je dingen ziet die er niet zijn. Betekent natuurlijk niet dat je niet waakzaam moet blijven om te voorkomen dat iemand aan je dochters zit...maar dat moet elke ouder mi.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:32 schreef helloisitme het volgende:
jullie horen vanavond van me hoe het gegaan is...ik ga echt mn best doen want ze zijn ook niet echt gewend hele gesprekken met mij te hebben.
nou dat is triestquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:32 schreef helloisitme het volgende:
jullie horen vanavond van me hoe het gegaan is...ik ga echt mn best doen want ze zijn ook niet echt gewend hele gesprekken met mij te hebben.
Die hebben ook meer behoefte aan een gesprek met moeders dan een puberquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:54 schreef simmu het volgende:
[..]
nou dat is triest![]()
ik heb met mijn dochter van 3 al hele gesprekken
Hehehe ja, herkenbaar. Ben er hier ook vroeg mee begonnen, zodat nu een hoop bespreekbaar is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:54 schreef simmu het volgende:
[..]
nou dat is triest![]()
ik heb met mijn dochter van 3 al hele gesprekken
Hmm, kan ik me niet voorstellen hoor. Zo'n 17-jarig lichaam is mij nog veeeeels te jongens-achtig. Pas boven de 25 vind ik het echt vrouwelijk (uitzonderingen uiteraard daar gelaten).quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:47 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Onderzoek wijst uit dat mannen het lichaam van een 17-jarige fysiek het meest aantrekkelijk vinden. Ik ben dan ook zeer verbaasd dat een man opgewonden raakt bij het zien van een naakt exemplaar midden in de nacht.
Persoonlijk prefereer ik ook een mooie 25 jarige maar ik kan niet ontkennen dat de 17 jarigen van nu gemiddeld een aantrekkelijker lichaam hebben. Niet te vergelijken met de 17 jarigen toen ik 17 was helaas.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hmm, kan ik me niet voorstellen hoor. Zo'n 17-jarig lichaam is mij nog veeeeels te jongens-achtig. Pas boven de 25 vind ik het echt vrouwelijk (uitzonderingen uiteraard daar gelaten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |