True. Maar als je dat afzet tegen een moeder die aangeeft jaloers te zijn op haar nog strak in het vel zittende dochter zou dat ook gerust aan de fantasie van moeder toe te schrijven zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:26 schreef Deisyy het volgende:
Het gaat natuurlijk niet alleen om de stijve van de stiefvader, maar ook om het feit dat hij in het zwembad verlekkerd naar de dochters zit te kijken.
Ze is 16 en heeft geen zin in een gesprek.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:28 schreef helloisitme het volgende:
Heb gepraat met Jess...zoals ik al dacht wil ze aan mij helemaal niet kwijt en ging het gesprek helemaal nergens over.
Ze antwoord in korte zinnen, of zelfs nog minder, woorden alleen. Als ik haar vraag hoe het gaat is het "best" en ze stond op het punt om de stad in te gaan. Ik krijg helemaal niets uit haar, dus ik ben nu nog helemaal niet wijzer geworden...
Kun jij je libido beinvloeden, kun jij je lichamelijke reactie van geilheid stop zettenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik lees nu deel 1 en ik lach me dood om skull-splitter die stellig blijft beweren dat mannen er niks aan kunnen doen.
Dit kan wel ergens in de FOK layout worden opgenomen want sommigen mensjes blijken nog steeds niet te weten wat een pedofiel is. Op zich vreemd want ze komen vaak genoeg in het nieuws.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zucht... nog één keer dan
[..]
[..]
bron
Ik lach me dood om mensen die niet weten wat een pedofiel is en hoe het menselijk lichaam werkt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik lees nu deel 1 en ik lach me dood om skull-splitter die stellig blijft beweren dat mannen er niks aan kunnen doen.
Het zijn hier alleen de vrouwen die dat denken, let maar op. Komt ook door de mediagekte van de laatste jaren die op z'n hoogtepunt is door Robert M.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:31 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ik lach me dood om mensen die niet weten wat een pedofiel is en hoe het menselijk lichaam werkt.![]()
Dit ja. Dit schreeuwt 'loser met issues'.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Hoe oud is Harry dat hij de huur niet kan opbrengen en bij zijn moeder woonde?
Ook weer waar, haar vermoeden dat hij verlekkerd naar de dochters kijkt kan ook komen vanuit haar onzekerheid ....... of niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
True. Maar als je dat afzet tegen een moeder die aangeeft jaloers te zijn op haar nog strak in het vel zittende dochter zou dat ook gerust aan de fantasie van moeder toe te schrijven zijn.
Onderzoek wijst uit dat mannen het lichaam van een 17-jarige fysiek het meest aantrekkelijk vinden. Ik ben dan ook zeer verbaasd dat een man opgewonden raakt bij het zien van een naakt exemplaar midden in de nacht.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Misschien een idee om daar wat aan te gaan werken, zodat als er iets gebeurd ze ook het gevoel hebben bij je terecht te kunnen voor een gesprek. Zou misschien ook wat jaloezie kunnen weghalen...Ik blijf erbij dat door jou eigen onzekerheid de kans groot is dat je dingen ziet die er niet zijn. Betekent natuurlijk niet dat je niet waakzaam moet blijven om te voorkomen dat iemand aan je dochters zit...maar dat moet elke ouder mi.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:32 schreef helloisitme het volgende:
jullie horen vanavond van me hoe het gegaan is...ik ga echt mn best doen want ze zijn ook niet echt gewend hele gesprekken met mij te hebben.
nou dat is triestquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:32 schreef helloisitme het volgende:
jullie horen vanavond van me hoe het gegaan is...ik ga echt mn best doen want ze zijn ook niet echt gewend hele gesprekken met mij te hebben.
Die hebben ook meer behoefte aan een gesprek met moeders dan een puberquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:54 schreef simmu het volgende:
[..]
nou dat is triest![]()
ik heb met mijn dochter van 3 al hele gesprekken
Hehehe ja, herkenbaar. Ben er hier ook vroeg mee begonnen, zodat nu een hoop bespreekbaar is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:54 schreef simmu het volgende:
[..]
nou dat is triest![]()
ik heb met mijn dochter van 3 al hele gesprekken
Hmm, kan ik me niet voorstellen hoor. Zo'n 17-jarig lichaam is mij nog veeeeels te jongens-achtig. Pas boven de 25 vind ik het echt vrouwelijk (uitzonderingen uiteraard daar gelaten).quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:47 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Onderzoek wijst uit dat mannen het lichaam van een 17-jarige fysiek het meest aantrekkelijk vinden. Ik ben dan ook zeer verbaasd dat een man opgewonden raakt bij het zien van een naakt exemplaar midden in de nacht.
Persoonlijk prefereer ik ook een mooie 25 jarige maar ik kan niet ontkennen dat de 17 jarigen van nu gemiddeld een aantrekkelijker lichaam hebben. Niet te vergelijken met de 17 jarigen toen ik 17 was helaas.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hmm, kan ik me niet voorstellen hoor. Zo'n 17-jarig lichaam is mij nog veeeeels te jongens-achtig. Pas boven de 25 vind ik het echt vrouwelijk (uitzonderingen uiteraard daar gelaten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |