Dat weet ik, daarom snap ik die reacties van de mensen hier ook niet die zeggen dat 'ze best wel wat kan aantrekken'. Alsof dat ook maar iets zou uitmaken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Schattebout, hij heeft niks gedaan... hij kreeg een erectie omdat hij een naakte 16 jarige zag, hij heeft haar niet besprongen ofzo.
Het gaat er eigenlijk meer om dat je ''de kat niet om het spek moet binden''.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:26 schreef HostiMeister het volgende:
Ik snap dat gejank over naakt pissen niet zo. Lekker fucking boeiend, jullie doen allemaal alsof alle mannen helemaal geen zelfcontrole hebben en alleen maar achter hun pik aanrennen. Erg leuk zo'n vooroordeel maar als je je als 35 jarige vent niet kan inhouden omdat je toevallig een naakte tiener ziet dan klopt er sowieso iets niet.
Ouderwets weet ik niet. Maar ik heb genoeg nakende ouders en broers/zussen gezien van mijn vrienden/vriendinnen als ik eens ergens bleef pitten. Maar ik snap je punt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het gaat er eigenlijk meer om dat je ''de kat niet om het spek moet binden''.
Ze kent Harry pas 1,5 jaar, zo lang is dat niet en na Harry komt er weer een Henkie misschien
en Henkie zit misschien anders in elkaar dan Harry.
Bovendien is het best wel normaal om je dochters zo op te voeden dat ze niet in hun
nakende niksie door het huis lopen als er een vriend van Mams op bezoek is.
Of ben ik nu écht heel ouderwetszo ook nog kunnen
Die vrije opvoeding werkt dus niet erg, aangezien één van je kinderen al uit huis is geplaatst.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:22 schreef helloisitme het volgende:
ok missbehavin. ja ik steek anders in elkaar. ik ben van de vrije opvoeding, de eerste jaren dat de kids er waren hebben we ook een tijd ( toen wij uit elkaar waren, mijn exman en ik) bij mijn ouders gewoond en zijn de meiden een beetje opgevoed door hun hele familie. Standaard is het in geen geval.
Zoals ik gisteren al zei: een kamerjas aangooien duurt dertig seconden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:14 schreef helloisitme het volgende:
ik ga mijn dochter niet verbieden om naakt te slapen. het is hun huis en dat van mij en me oudste slaapt altijd naakt of met een t-shirt. ze gaat gewoon plassen en meestal is het niet bezet. dit was ook de 1e keer dat het tot een confrontatie kwam.
Praat geen poep man.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je dochter lokt het ook wel uit zo door gezellig naakt te gaan plassen.
ik was ook niet van plan midden in de nacht mensen tegen te komen als ik naar mijn eigen wc ging, neequote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je dochter lokt het ook wel uit zo door gezellig naakt te gaan plassen.
Dat. (Plus ook nog het zoontje die reeds uit huis geplaatst is)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:58 schreef wolkenkrabber het volgende:
Ik denk dat je gewoon met je dochters moet gaan praten zowieso dat ze niet naakt door het huis lopen.. Maar probeer ook te vissen of er ies is..
Het lijkt me ook niet verstandig om je dochters zo snel bij jouw liefdesleven te betrekken... Want als harry wel een degelijke man is en weer vertrekt zijn ze nog een vader figuur kwijt.
Ik snap dat je niet alleen wilt zijn. Maar nou en! Je bent niet alleen verantwoordelijk voor jezelf maar ook voor 2 jonge meiden... Als je dat nu verpest kan je dat niet meer terugdraaien. Beetje voorzichtigheid kan geen kwaad.
Pedoalert!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:15 schreef mossad_agent het volgende:
Als ik een naakte goed gevormde 16 jarige meid tegenkom krijg ik ook een stijve, niets mis mee, integendeel zelfs!
Neen joh is helemaal niets mis mee... Alle volwassen mannen willen nu eenmaal op zestienjarigen kruipen. Ocharme deze stiefvader, waar gaat de wereld toch heen als men niet meer geil mag worden van (stief)kinderen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:15 schreef mossad_agent het volgende:
Als ik een naakte goed gevormde 16 jarige meid tegenkom krijg ik ook een stijve, niets mis mee, integendeel zelfs!
Je weet mijn leeftijd?? Wie weet ben ik 13....quote:
Wie zegt dat hij op dat meisje wou kruipen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen joh is helemaal niets mis mee... Alle volwassen mannen willen nu eenmaal op zestienjarigen kruipen. Ocharme deze stiefvader, waar gaat de wereld toch heen als men niet meer geil mag worden van (stief)kinderen.![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen joh is helemaal niets mis mee... Alle volwassen mannen willen nu eenmaal op zestienjarigen kruipen. Ocharme deze stiefvader, waar gaat de wereld toch heen als men niet meer geil mag worden van (stief)kinderen.![]()
Wat een onzin, het is gewoon normaal hoorquote:
quote:Pedofilie (woord afkomstig uit het Grieks; pais (παις, wortel paid- = 'knaap', 'kind', pedo = 'kind') en filia (φιλια, 'vriendschap') is een term, die wordt gebruikt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen van volwassenen en bepaalde adolescenten tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn.
bronquote:Mannelijke homofiele pedofilie wordt ook wel pederastie genoemd. Het zich specifiek aangetrokken voelen tot pubers heet efebofilie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |