abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:14:06 #76
236046 NotYou
tigerblood
pi_112602781
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:08 schreef helloisitme het volgende:
dat zie je verkeerd NotYou. me dochter had op dat moment haar vriendje Michael van 19. zij is samen met hem weggelopen en hij heeft haar naar dat drugspand gebracht. (en naar een kraakpand en naar een flat van een stel dat aan SM deed) dus ja ze is genoeg met seks geconfronteerd maar zelf was ze gewoon trouw aan Michael....dus sorry maar je oordeel klopt niet.
Als dit allemaal waar is, wat ik ten zeerste betwijfel, dan raad ik je van harte aan je maatschappelijk werker te bellen met de mededeling dat je je complete privéleven online zet en daar geheel geen kwaad in ziet. (In wel meer dingen die dat eigenlijk wel rechtvaardigen niet, trouwens. :') ) :D ^O^

In dat geval zal Harry ook al wel gescoord hebben. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_112602816
ik ga mijn dochter niet verbieden om naakt te slapen. het is hun huis en dat van mij en me oudste slaapt altijd naakt of met een t-shirt. ze gaat gewoon plassen en meestal is het niet bezet. dit was ook de 1e keer dat het tot een confrontatie kwam.
pi_112602818
Ik denk al, wat komt dit verhaal me bekend voor, maar dit zie je echt zo vaak in van die Brazzers filmpjes enzo. My friends hot mom, my girlfriends best friend enzo, goeie shit though.
pi_112602845
NotYou wij hebben hulp van jeugdzorg en de maatschappelijke dienst veluwe. zij houden ons ook wel aan een strak lijntje maar volgens hun zit er een stijgende lijn in ons leven.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:16:04 #80
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_112602848
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:14 schreef helloisitme het volgende:
ik ga mijn dochter niet verbieden om naakt te slapen. het is hun huis en dat van mij en me oudste slaapt altijd naakt of met een t-shirt. ze gaat gewoon plassen en meestal is het niet bezet. dit was ook de 1e keer dat het tot een confrontatie kwam.
Dat een 16-jarige überhaupt naakt door het huis wil lopen... met jouw vriend in huis dan vooral he.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  Moderator vrijdag 8 juni 2012 @ 10:17:08 #81
184769 crew  Deisyy
pi_112602895
Nou ben ik niet zo van het bier, maar als het al een nacht staat lijkt het me lauw, dood, dus niet te zuipen :{

Maar al met al vind ik het een vreemd verhaal dat je vriend verlekkerd naar je dochters zit te kijken terwijl hij na een jaar al "vadergevoelens" zou hebben. Ook hoort je dochter niet naakt door het huis te wandelen nu de vriend van haar moeder er woont, die ze pas anderhalf jaar kent, ze kan net zo goed even een shortje of ponnetje aantrekken.

Ik zou zeggen: Hou je ogen open, wees alert!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_112602902
alleen s nachts missbehavin. niet overdag, absoluut nooit.en dan slaapt ze, ze loopt alleen als ze moet plassen of iets dergelijks.
pi_112602913
dank je wel Deissy. ik ga vandaag met haar in gesprek en laat zeker de uitkomst weten.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:18:00 #84
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_112602914
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:17 schreef helloisitme het volgende:
alleen s nachts missbehavin. niet overdag, absoluut nooit.en dan slaapt ze, ze loopt alleen als ze moet plassen of iets dergelijks.
Dat snap ik wel. Maar dan kan ze toch wat aantrekken? Lijkt me niet zo vreemd.
pi_112602915
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:14 schreef helloisitme het volgende:
Je vraagt om ellende zo, dat weet je toch wel heh? :')

Harry is NIET hun vader, Harry is een normale kerel van 35 jaar, en misshien komt er na Ome Harry
nog een Ome Kees en Na Ome Kees nog een Ome Henkie en dan gaat het een keertje fout,

Maar jah, het zijn jouw dochters, dus succes dan maar.
  Moderator vrijdag 8 juni 2012 @ 10:18:56 #86
184769 crew  Deisyy
pi_112602947
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:17 schreef helloisitme het volgende:
Ze kan toch even iets aantrekken als ze 's nachts uit haar kamer loopt, dan trekt ze het weer uit als ze weer terug is.

Ik slaap ook naakt, maar als de vriend van mijn dochter bij ons slaapt trek ik snel even iets aan als ik 's nachts naar het toilet moet.
pi_112602983
missbehavin heb je zelf kids? jess is volop aan het puberen en ik geloof niet dat ze momenteel ook maar iets van mij aan zou nemen. we hebben wel een goede band maar momenteel...
pi_112602985
16 is toch legaal? :D
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:21:02 #89
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_112603019
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:20 schreef helloisitme het volgende:
missbehavin heb je zelf kids? jess is volop aan het puberen en ik geloof niet dat ze momenteel ook maar iets van mij aan zou nemen. we hebben wel een goede band maar momenteel...
Jazeker. Een vroeg puberende zoon.. Maar die bepaalt de regels in mijn huis niet.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:21:09 #90
236046 NotYou
tigerblood
pi_112603022
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:15 schreef helloisitme het volgende:
NotYou wij hebben hulp van jeugdzorg en de maatschappelijke dienst veluwe. zij houden ons ook wel aan een strak lijntje maar volgens hun zit er een stijgende lijn in ons leven.
Volgens mij ben jij als dat waar is veel te goed van vertrouwen of verstandelijk/psychisch niet in staat overwogen besluiten te nemen wat je weer een ideaal doelwit maakt voor kwaadwillende mannen. Hoeft niets aan de hand te zijn maar het kan ook maar zo wel het geval zijn. ^O^ Ik zou deze situatie niet op Fok! maar met je begeleiders bespreken. :s)
Je suis Charlie Sheen
pi_112603046
ok missbehavin. ja ik steek anders in elkaar. ik ben van de vrije opvoeding, de eerste jaren dat de kids er waren hebben we ook een tijd ( toen wij uit elkaar waren, mijn exman en ik) bij mijn ouders gewoond en zijn de meiden een beetje opgevoed door hun hele familie. Standaard is het in geen geval.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:23:03 #92
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_112603087
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:22 schreef helloisitme het volgende:
ok missbehavin. ja ik steek anders in elkaar. ik ben van de vrije opvoeding, de eerste jaren dat de kids er waren hebben we ook een tijd ( toen wij uit elkaar waren, mijn exman en ik) bij mijn ouders gewoond en zijn de meiden een beetje opgevoed door hun hele familie. Standaard is het in geen geval.
Ja dat is ook niet verkeerd, maar in dit geval, met pubermeiden en je vriend in huis liggen de zaken toch iets anders lijkt me. Wij zijn ook erg vrij, daar gaat het niet om.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:24:00 #93
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_112603118
En het lijkt me dat die vrije opvoeding van je niet echt werkt, als je dochter op haar 16e wegloopt met haar oudere vriend. :{ No offense..
pi_112603171
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:24 schreef missbehavin het volgende:
En het lijkt me dat die vrije opvoeding van je niet echt werkt, als je dochter op haar 16e wegloopt met haar oudere vriend. :{ No offense..
Ik krijg eerder de indruk dat die meiden GEEN opvoeding krijgen :') maar dat kan aan mij
liggen :+
pi_112603181
dat ging buiten mij om. jess had op dat moment haar eigen problemen. maar ze is beneden, ik ga nu met haar in gesprek en laat later de uitkomst wel weten.
pi_112603201
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:25 schreef helloisitme het volgende:
dat ging buiten mij om. jess had op dat moment haar eigen problemen. maar ze is beneden, ik ga nu met haar in gesprek en laat later de uitkomst wel weten.
Nou, ben benieuwd ! c_/
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:26:18 #97
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_112603202
quote:
Buiten jou om? :') Het is JOUW dochter... Zucht..
pi_112603221
Ik snap dat gejank over naakt pissen niet zo. Lekker fucking boeiend, jullie doen allemaal alsof alle mannen helemaal geen zelfcontrole hebben en alleen maar achter hun pik aanrennen. Erg leuk zo'n vooroordeel maar als je je als 35 jarige vent niet kan inhouden omdat je toevallig een naakte tiener ziet dan klopt er sowieso iets niet.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 juni 2012 @ 10:28:08 #99
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_112603260
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:26 schreef HostiMeister het volgende:
Ik snap dat gejank over naakt pissen niet zo. Lekker fucking boeiend, jullie doen allemaal alsof alle mannen helemaal geen zelfcontrole hebben en alleen maar achter hun pik aanrennen. Erg leuk zo'n vooroordeel maar als je je als 35 jarige vent niet kan inhouden omdat je toevallig een naakte tiener ziet dan klopt er sowieso iets niet.
Schattebout, hij heeft niks gedaan... hij kreeg een erectie omdat hij een naakte 16 jarige zag, hij heeft haar niet besprongen ofzo.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Moderator vrijdag 8 juni 2012 @ 10:28:16 #100
184769 crew  Deisyy
pi_112603264
quote:
Ik raad je aan om iets minder namen en werkgevers te noemen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')