quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Vind t maar een rare gozert eigenlijk. Altijd al gevonden. Dan maar hard gaan nadenken oid.
Toen ze daar mee begonnen waren ze al niet meer tof.quote:
Yup... Ik heb weinig afknappers, maar als een vent meer make-up gebruikt dan ik?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Toen ze daar mee begonnen waren ze al niet meer tof.
Wel heel benieuwd naar de 3 nieuwe albums...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Toen ze daar mee begonnen waren ze al niet meer tof.
664 keer in meiquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:11 schreef minthy het volgende:
Hoor net dat m'n vogel een stuk van het refrein meezingt van dit nummer. Kapotgedraaid dus
Volgens mij het eerste... En natuurlijk trek je dan een mesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:17 schreef CindieY het volgende:
Was er nou maar 1 paar schoenen dat ze ruzie kregen of was het een gevalletje 'we willen niet dezelfde schoenen hebben'?
Waarom lieg je tegen me? Heb er de hele nacht van liggen dromenquote:
Wanneer kon er ook alweer een clubje bij je komen eten?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:41 schreef borisz het volgende:
Vanavond een ouderwetse kindermaaltijd. Pasta met gehaktballetjes in tomatensaus.
Klinkt meer als 2 honden...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Wanneer kon er ook alweer een clubje bij je komen eten?
Wat Minthy zegt!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:41 schreef borisz het volgende:
Vanavond een ouderwetse kindermaaltijd. Pasta met gehaktballetjes in tomatensaus.
De ballen volgens geheim recept![]()
Aaah, lief!quote:
Jij rijdt he naar 040?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat Minthy zegt!
En we moeten ook eens bij Roel eten als ik Instagram moet geloven!
Ja!! Oh, wat ziet dat er elke keer weer als een feestje uitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat Minthy zegt!
En we moeten ook eens bij Roel eten als ik Instagram moet geloven!
Primaquote:
Jong, ik fiets wel een stukkie om, kun je zo achteropquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Prima
Alhoewel de drankcollectie van Roel ook niet verkeerd is
Dat bedoel ik. Kan ik tenminste drinken. Maar goed die kelder is zo groot. Met dertig mensen moet je nog stevig doortanken om die kelder leeg te krijgen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Prima
Alhoewel de drankcollectie van Roel ook niet verkeerd is
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Jong, ik fiets wel een stukkie om, kun je zo achterop
Ook goed!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Slumberparty!
Volgende dag naar huis
"Als ik van Perszie"quote:
Nja, wel geinig, maar ik moet nog een beetje in het EK groeien geloof ik... Kan me nog niet zoveel boeienquote:
Wel duimen dat we winnen morgenavond, dan kan ik daarna op stapquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Nja, wel geinig, maar ik moet nog een beetje in het EK groeien geloof ik... Kan me nog niet zoveel boeien
Tuurlijk! Ik ga ook wel kijken gok ik, of er moet nog iets leukers tussendoor komenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wel duimen dat we winnen morgenavond, dan kan ik daarna op stap
Ben je vrij? Morgenavond ook Zwolse halve marathon en de 4 Engelse mijlen, weet niet of je daar hinder van zou ondervinden als je moet werkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik ga ook wel kijken gok ik, of er moet nog iets leukers tussendoor komen
Ik mag in de ochtend werken, dus ga er vanuit dat ik geen last hebquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben je vrij? Morgenavond ook Zwolse halve marathon en de 4 Engelse mijlen, weet niet of je daar hinder van zou ondervinden als je moet werken
Nou, fijn weekend dan maar...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ja krijg opeens allemaal bevestigingen binnen
En ik ga zo weg
Het is toen dus geen MH geweest, op een gegeven moment (toen het al heel lang gedraaid werd) wilden ze het geloof ik megahit maken en toen vond Sander dat ze beter de nieuwe single konden doen, maar dat wilde de rest niet en is het daarbij gebleven. Maarja dit is echtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dit niet al eens Megahit geweest? Ze draaiden 'm al retevaak in elk geval
En Sander bepaalt dat natuurlijk allemaal in z'n eentjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:33 schreef alors het volgende:
[..]
Het is toen dus geen MH geweest, op een gegeven moment (toen het al heel lang gedraaid werd) wilden ze het geloof ik megahit maken en toen vond Sander dat ze beter de nieuwe single konden doen, maar dat wilde de rest niet en is het daarbij gebleven. Maarja dit is echtzo wordt een nummer gewoon verpest doordat het zo opgedrongen wordt.
Nee maar het ging toen om twee nummer en Sander was blijkbaar bepalend voor de meerderheid toen, en toen werd een ander nummer gekozen. Whatever.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En Sander bepaalt dat natuurlijk allemaal in z'n eentje. Als 95% een nummer MH wil maken, lijkt me dat toch voldoende of niet?
Mwah, de keuze van de MH is deze keer wel heel treurig. Voor een plaat die al sinds oktober gedraaid wordt.quote:
Wel mee eensquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, de keuze van de MH is deze keer wel heel treurig. Voor een plaat die al sinds oktober gedraaid wordt.
Kennelijk kon Sanne Hans niet..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, de keuze van de MH is deze keer wel heel treurig. Voor een plaat die al sinds oktober gedraaid wordt.
Eens hoor, maar ik heb al jaren geleden opgegeven nog te hopen op elke week een goede megahit en besloten me ook niet meer druk te maken om wat er nu megahit is. Zo gaat 't al jaren bij 3FM (en elke andere zender, trouwens).quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Af en toe zit er zeker wat leuks bij, maar met dit soort keuzes.....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eens hoor, maar ik heb al jaren geleden opgegeven nog te hopen op elke week een goede megahit en besloten me ook niet meer druk te maken om wat er nu megahit is. Zo gaat 't al jaren bij 3FM (en elke andere zender, trouwens).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |