SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.![]()
![]()
TT
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
ach Loes, dat was heel laat op de avond, iedereen lag toen al te snurkenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:39 schreef Liesje68 het volgende:
En niet eens iets stoms gedaan deze keer...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kind, kom er bij!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:42 schreef GlenHighland het volgende:
Gezellig tussen al die 40ers (bj 68 hier)![]()
![]()
quote:nu klink je net als mijn moeder..!
en de snelheid...!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:44 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
We trekken de gemiddelde leeftijd flink omhoog hier
de jeugd van tegenwoordig....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en de snelheid...!!
de jeugd van tegenwoordig....![]()
![]()
![]()
ouderen... altijd maar klagen klagen klagen....quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en de snelheid...!!
de jeugd van tegenwoordig....![]()
zeg, wij hebben het land helpen opbouwen jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ouderen... altijd maar klagen klagen klagen....![]()
Oh wait.... dat waren onze ouders![]()
![]()
luister eens meisje....quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ouderen... altijd maar klagen klagen klagen....
verwerven...erven...en nu zijn de jonkies aan zet met hun Garmins....bedervenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:48 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
zeg, wij hebben het land helpen opbouwen ja![]()
Oh wait.... dat waren onze ouders
Ach, ze zorgen straks voor een boel werkgelegenheidquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ouderen... altijd maar klagen klagen klagen....
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Vlegel!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ouderen... altijd maar klagen klagen klagen....![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:50 schreef DeLuna het volgende:
Kan iemand mij in de OP zetten bij de 4 Mijl van Groningen?![]()
Leuk!
En zet mij er dan ook gelijk maar bij.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:50 schreef DeLuna het volgende:
Kan iemand mij in de OP zetten bij de 4 Mijl van Groningen?![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:53 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
En zet mij er dan ook gelijk maar bij.Nog meer gegadigden. We kunnen wel bijna een mini-meet houden daar
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:50 schreef DeLuna het volgende:
Kan iemand mij in de OP zetten bij de 4 Mijl van Groningen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:53 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
En zet mij er dan ook gelijk maar bij.je zou haast vergeten dat dit ooit een beginnerstopic was
Dag 3 van de avondvierdaagse zit er op. Nog geen blaren en weinig last van m'n spieren. Echt benieuwd hoe na zo'n bizarre voorbereiding de 10km zondag in Amersfoort zal gaan...![]()
Volgens mij ging DJMO ook.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:55 schreef justmattie het volgende:
[..]Nog meer gegadigden. We kunnen wel bijna een mini-meet houden daar
![]()
TT Hardlopen als Lifestyle is gepaster tegenwoordig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]je zou haast vergeten dat dit ooit een beginnerstopic was
![]()
Ik ben ook nog zeker wel een beginner hoor. Maar ik studeer in Groningen dus dit is wel tof dan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]je zou haast vergeten dat dit ooit een beginnerstopic was
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
fixedquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:55 schreef justmattie het volgende:
[..]Nog meer gegadigden. We kunnen wel bijna een mini-meet houden daar
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Yska en haar vriend doen ook mee
(die doos heeft zich nog steeds niet gemeld hier, maar zij is inmiddels ook met start to run begonnen
)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Nu staat de teller al op 5 lopers vanuit dit topic. Nicequote:
In galajurk?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:13 schreef beverstraat het volgende:
Ben vandaag voor de eerste keer "deftig" gaan lopen!![]()
![]()
Wat me opviel is dat je snel pijn krijgt aan de lies..nochtans ben ik een sportieve ex-competitie wielrenner, hoe kan dat? En goede schoenen zijn idd wel nodig
You Only Live Onces![]()
Omdat de belasting op je lichaam heel anders is, neem dus ook de tijd om goed op te warmen en je cooling down te doen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:15 schreef beverstraat het volgende:
Wat me opviel is dat je snel pijn krijgt aan de lies..nochtans ben ik een sportieve ex-competitie wielrenner, hoe kan dat? En goede schoenen zijn idd wel nodig![]()
aangemeten?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:16 schreef beverstraat het volgende:
[..]
In een training met sportieve schoenen![]()
cooling down....quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:16 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Omdat de belasting op je lichaam heel anders is, neem dus ook de tijd om goed op te warmen en je cooling down te doen.You Only Live Onces![]()
Ha hardloopmaatje belde net af voor morgen ochtend, niet zo erg want ik heb dinsdag woensdag gelopen, en dan heb ik morgen tijd om terug te gaan naar de hardloopwinkel![]()
![]()
How can she life with herself.....quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:23 schreef Shravani het volgende:
Ha hardloopmaatje belde net af voor morgen ochtend'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
How can she life with herself.....
Ja doei.![]()
'snaaf overigens. Lekker gespind, alles eruit proberen te fietsen, maar merk gewoon dat m'n lichaam een beetje op is: gisteren was geen 'foutje' zeg maar. Dus komende dagen maar even rustig. Hardloopkleren gaan wel mee, want als even kan dan kan 't, maar anders niet: even naar 't lichaam luisteren!Ja doei.![]()
quote:en was al te laat voor een kamikaze edit......
Deze muts gaat d'r hardloopschoenen maar even grondig schoonmaken, anders geloven ze in de winkel nooit dat ik ze daar vorige week gekocht heb![]()
Slaap lekker (voor straks) allemaal.![]()
truste alvast dan maarquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:29 schreef Shravani het volgende:
Deze muts gaat d'r hardloopschoenen maar even grondig schoonmaken, anders geloven ze in de winkel nooit dat ik ze daar vorige week gekocht heb![]()
Slaap lekker (voor straks) allemaal.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
wel meer dan lastig....aan de ene kant zit Vikkie in je nek te hijgen, aan de andere kant MoBlo..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Succes met schoonmaken Shravani! Welterusten!
En leuk om te horen dat de loopgroep zo'n goede ervaring was stream! Misschien moet ik ook maar regelmatiger met mensen lopen!
Mooie shirts mossel! Je zal het verschil vast merken.
Hopelijk komt het allemaal goed moblo. Zoals je zelf zegt: rustig aan en naar je lichaam luisteren.
Ik ga m'n hardloopkleren eens nakijken... hopelijk kan ik ze nog aan. M'n shirt van de 20 km zat er tussen![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:36 schreef Niara het volgende:
Ik ga m'n hardloopkleren eens nakijken... hopelijk kan ik ze nog aan. M'n shirt van de 20 km zat er tussen![]()
![]()
Te hete was?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:36 schreef Niara het volgende:
Succes met schoonmaken Shravani! Welterusten!
En leuk om te horen dat de loopgroep zo'n goede ervaring was stream! Misschien moet ik ook maar regelmatiger met mensen lopen!
Mooie shirts mossel! Je zal het verschil vast merken.
Hopelijk komt het allemaal goed moblo. Zoals je zelf zegt: rustig aan en naar je lichaam luisteren.
@rechtsedirecte
Hier het resultaat: http://connect.garmin.com/activity/186625499
Ik ga altijd sneller op het eind, kan er gewoon niks aan doen...![]()
moeders.......quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mooie titel!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:40 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hier het resultaat: http://connect.garmin.com/activity/186625499
Ik ga altijd sneller op het eind, kan er gewoon niks aan doen...![]()
Was dit een rustig loopje of bedoeld als wedstrijdloop? Mij valt op dat je hartslag behoorlijk hoog is nl...![]()
Ja, parende naaktslakken ontwijken!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:42 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Mooie titel!![]()
Was dit een rustig loopje of bedoeld als wedstrijdloop? Mij valt op dat je hartslag behoorlijk hoog is nl...
Beetje mid mid, het gaat niet vanzelf ... maar het is ook niet heel moeilijk. Ik heb al een best hoge rust hardslag en het zit een beetje in de familie.Dat was ook de bedoeling eigenlijk.. alleen het eind heb ik altijd de neiging om sneller te lopen.quote:![]()
Ziet er goed uit xzaz! Denk ik.. ik weet niet hoe je van miles naar kilometers moet veranderen.![]()
En bah, naaktslakken. Soms kom ik van die kleintjes tegen. Op zich schattig, maar nog vies.
En wow Dr. Sexy, ik ben blij dat het bij mij nog mee valt. De shirts en de broek zijn niet of nauwelijks gekrompen. Ik weet alleen niet wat de droger met hun functionaliteit heeft gedaan![]()
Het viel me op... Ik ga ook harder lopen op het einde... iets van de stal en zo!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja, parende naaktslakken ontwijken!
Beetje mid mid, het gaat niet vanzelf ... maar het is ook niet heel moeilijk. Ik heb al een best hoge rust hardslag en het zit een beetje in de familie.
[..]
Dat was ook de bedoeling eigenlijk.. alleen het eind heb ik altijd de neiging om sneller te lopen.![]()
![]()
Rechtsboven kan je Metric kiezen. Bedankt!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:48 schreef Niara het volgende:
Ziet er goed uit xzaz! Denk ik.. ik weet niet hoe je van miles naar kilometers moet veranderen.![]()
En bah, naaktslakken. Soms kom ik van die kleintjes tegen. Op zich schattig, maar nog vies.
En wow Dr. Sexy, ik ben blij dat het bij mij nog mee valt. De shirts en de broek zijn niet of nauwelijks gekrompen. Ik weet alleen niet wat de droger met hun functionaliteit heeft gedaan![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:42 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Mooie titel!![]()
Was dit een rustig loopje of bedoeld als wedstrijdloop? Mij valt op dat je hartslag behoorlijk hoog is nl...volgende moet je zien als opbouwende kritiek... met de tijd is helemaal niet verkeerd maar:quote:
wat ik er uit aflees is dat de benen wel willen maar de conditie nog niet helemaal.
Je hartslag zit dicht tegen een max.hartslag aan dus waarschijk tegen de top van je kunnen aangelopen..
Verder zie ik bij de snelheid heel veel pieken en dalen..voor mij een teken van onregelmatig lopen doordat de conditie nog niet zo ver is om een vlak schema te lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Volgens mij komt er een laagje op de vezels waardoor het ademend vermogen minder kan worden....quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:48 schreef Niara het volgende:
... De shirts en de broek zijn niet of nauwelijks gekrompen. Ik weet alleen niet wat de droger met hun functionaliteit heeft gedaan![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:50 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Volgens mij komt er een laagje op de vezels waardoor het ademend vermogen minder kan worden....dat je dat weet Lies
Hmz, zou dat nog te herstellen zijn met een gewone (hand)wasbeurt?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:50 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Volgens mij komt er een laagje op de vezels waardoor het ademend vermogen minder kan worden....
En wow xzaz, 5:19 gemiddeld! Snel zeg!![]()
nnn... ik vrees het ergste ...quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:51 schreef Niara het volgende:
[..]
Hmz, zou dat nog te herstellen zijn met een gewone (hand)wasbeurt?
En wow xzaz, 5:19 gemiddeld! Snel zeg!
Maar nog niet weg gooien. Gewoon proberen en kijken wat het wordt...![]()
Ik bedoel eigenlijk het zweet transporterende vermogen...quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:50 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Volgens mij komt er een laagje op de vezels waardoor het ademend vermogen minder kan worden....![]()
Bedankt! Me pr op de 10k is 45:51quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:51 schreef Niara het volgende:
[..]
En wow xzaz, 5:19 gemiddeld! Snel zeg!Was dit voor mij bedoeld?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
volgende moet je zien als opbouwende kritiek... met de tijd is helemaal niet verkeerd maar:
wat ik er uit aflees is dat de benen wel willen maar de conditie nog niet helemaal.
Je hartslag zit dicht tegen een max.hartslag aan dus waarschijk tegen de top van je kunnen aangelopen..
Verder zie ik bij de snelheid heel veel pieken en dalen..voor mij een teken van onregelmatig lopen doordat de conditie nog niet zo ver is om een vlak schema te lopen![]()
![]()
ja...maar zoals ik al zei... opbouwend bedoeld he!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:55 schreef xzaz het volgende:
[..]
Bedankt! Me pr op de 10k is 45:51
[..]
Was dit voor mij bedoeld?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ew, morgen eens uitproberen. Gelukkig zweet ik niet zo veel, maar vrees dat ik het wel zal merken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:53 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk het zweet transporterende vermogen...
Maar ach, het was goed bedoeld.![]()
kan je je moeder niet voor de rechter slepen voor een schadevergoeding?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:56 schreef Niara het volgende:
[..]
Ew, morgen eens uitproberen. Gelukkig zweet ik niet zo veel, maar vrees dat ik het wel zal merken.
Maar ach, het was goed bedoeld.
come on girl, toughen up!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik waardeer het enorm!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja...maar zoals ik al zei... opbouwend bedoeld he!!Ik lees ook af dat mijn conditie gewoon nog niet is wat ik wil. Ik loop 3 keer in de week en wil hier wat variatie in brengen. Normaal gesproken liep ik elke keer gewoon 5 a 6 km en was dan klaar. Ik wil 1 dag interval wat ik nu weet 10 x 400 meter met 2 minuten pauze ertussen. 1 dag lange duurloop toch op wat rustiger tempo 6:00? En 1 dag gewoon een 5ktje rond dit tempo 5:20. Zoiets?
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kan je je moeder niet voor de rechter slepen voor een schadevergoeding?
come on girl, toughen up!![]()
![]()
Haha, zo erg ben ik niet. Maar ze stelde het zelf al voor.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kan je je moeder niet voor de rechter slepen voor een schadevergoeding?
come on girl, toughen up!![]()
Maar ach het decathlon shirt en de broek zijn vervangbaar, dat 20 km shirt niet.
Allemaal niets meer aan te doen. Morgen eens testen of ik er nog in kan lopen en anders voor de sier in de kast hangen als aandenken.![]()
klinkt me als muziek in de orenquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:00 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik wil 1 dag interval wat ik nu weet 10 x 400 meter met 2 minuten pauze ertussen. 1 dag lange duurloop toch op wat rustiger tempo 6:00? En 1 dag gewoon een 5ktje rond dit tempo 5:20. Zoiets?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:01 schreef kwiwi het volgende:
wat is dezeIk ben 0,5 tot 1 kilo aangekomen sinds in ben gaan lopen
spiermassa weegt zwaarder dan vet!!!
Beenspieren zijn zwaar!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:01 schreef kwiwi het volgende:
wat is dezeIk ben 0,5 tot 1 kilo aangekomen sinds ik ben gaan lopen
![]()
![]()
spieropbouw??!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:01 schreef kwiwi het volgende:
kwiwi, slecht nieuws. Ik ben ook twe kilo aangekomen sinds ik ben begonnen met lopen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:01 schreef kwiwi het volgende:
wat is dezeIk ben 0,5 tot 1 kilo aangekomen sinds in ben gaan lopen
Blijf voor jezelf herhalen dat spieren echt wel zwaarder wegen dan vet!![]()
Wat de rest zegt. Spierenquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:01 schreef kwiwi het volgende:
Lol die reacties met de zelfde strekking..
@rechtsdirecte: Bedankt! Ik laat het wel weten hoe het bevalt!![]()
oke, ik zeg het nog een keer....spierweefsel is zwaarder compacter dan vet'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
waarschijnlijk heb je wat vet omgezet in spiermassa én heb je door het vetverbranden iets meer gegeten (goed zo, want sporten zonder eten kan niet!) waardoor je wat aangekomen bentquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb toch zeker niet al na 2x spieren á 0,5 - 1 kilo gekweekt?
Dat klinkt al beterquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, ik zeg het nog een keer....spierweefsel is zwaarder compacter dan vet![]()
![]()
compacter en daardoor weegt de zelfde massa zwaarder in vergelijking met vetweefselquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Daarom is de ene 77 kg de andere 77 kg ook niet, ervaarde ik alquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
compacter en daardoor weegt de zelfde massa zwaarder in vergelijking met vetweefsel
Maar wordt alweer wat strakker door het lopen![]()
![]()
Same herequote:Op donderdag 7 juni 2012 23:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Daarom is de ene 77 kg de andere 77 kg ook niet, ervaarde ik al
Maar wordt alweer wat strakker door het lopen![]()
![]()
Ik denk dat het probleem is dat ik na het hardlopen steeds honger kreeg, en ik ga steeds pas vrij laat lopen..quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb je wat vet omgezet in spiermassa én heb je door het vetverbranden iets meer gegeten (goed zo, want sporten zonder eten kan niet!) waardoor je wat aangekomen bent
Denk dat ik toch maar wat eerder ga vanaf nu, hopelijk word ik dan ook strakker![]()
![]()
Ik heb ook bijna altijd trek na het sporten. Lijkt me normaal wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem is dat ik na het hardlopen steeds honger kreeg, en ik ga steeds pas vrij laat lopen..
Denk dat ik toch maar wat eerder ga vanaf nu, hopelijk word ik dan ook strakker![]()
Eiwitshake? Weg hongergevoel...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem is dat ik na het hardlopen steeds honger kreeg, en ik ga steeds pas vrij laat lopen..
en direkt spierherstelquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:12 schreef Barbapapamama het volgende:
Al 2 dagen een rustdag gehad ivm rugpijn na m'n val
Gaat niet goed![]()
quote:Ik wil lopennnnn![]()
![]()
laat snacken = aankomen idd. maar je kunt ook kiezen voor gezonde snacks, en naast hardlopen aan buikspieroefeningen / core training te gaan doen. helpt ook allemaal.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ik toch maar wat eerder ga vanaf nu, hopelijk word ik dan ook strakkerIk heb er één en ik ben er trots op
Dan herhaal ik mezelf ook: spierweefsel heeft een groter soortelijk gewicht dan vet. Dus is het zwaarder bij een gelijk volume en kan je dus zeggen dat het zwaarder is. Net zoals dat een vrachtwagen zwaarder is als een auto (al kunnen beide evenveel wegen).quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, ik zeg het nog een keer....spierweefsel is zwaarder compacter dan vetIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Een bak kwark vult ook goed. En het bevordert het spierherstel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna altijd trek na het sporten. Lijkt me normaal wel.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Hoax. Laat snacken is niet aankomen. Laat me de pubmed link zien en ik ga je geloven, till that day, nooit meer deze hoax verkondigen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
laat snacken = aankomen idd. maar je kunt ook kiezen voor gezonde snacks, en naast hardlopen aan buikspieroefeningen / core training te gaan doen. helpt ook allemaal.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb wel voor mezelf de regel ingesteld dat ik alleen na sporten een shake mag... ben af en toe erg gemakzuchtig met eten en dan zou ik alleen op shakes gaan leven...quote:![]()
![]()
Er is 16 juni een 5k wedstrijd ga jij daar aan meedoen? In Zevenhuizen..quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
laat snacken = aankomen idd. maar je kunt ook kiezen voor gezonde snacks, en naast hardlopen aan buikspieroefeningen / core training te gaan doen. helpt ook allemaal.![]()
same here, ik neem het ook alleen na het hardlopen..zie het ook puur als aanvulling op het lopen en verder nietsquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:15 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik heb wel voor mezelf de regel ingesteld dat ik alleen na sporten een shake mag... ben af en toe erg gemakzuchtig met eten en dan zou ik alleen op shakes gaan leven...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
als je 's avonds om tien uur nog eet, en meteen gaat slapen, wordt het eten niet verteerd, dientengevolge wordt het opgeslagen in je vetmassa. 'k heb weinig zin om het op te gaan zoeken, maar het is bewezen iig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoax. Laat snacken is niet aankomen. Laat me de pubmed link zien en ik ga je geloven, till that day, nooit meer deze hoax verkondigen.Ik heb er één en ik ben er trots op
+1quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
same here, ik neem het ook alleen na het hardlopen..zie het ook puur als aanvulling op het lopen en verder niets![]()
Verder gevarieerd eten...![]()
wilde er eerst ook niet aan, had zo iets van: het zal allemaal wel, maar sinds ik het gebruik goede resultatenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zie állesquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]en was al te laat voor een kamikaze edit......
Ja doei.![]()
quanta costa? ik heb zondag een wedstrijd, 7 juli ook al, ik zou RD moeten aankijken of het verstandig is dat ik tussentijds nog een wedstrijd loop...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:16 schreef xzaz het volgende:
[..]
Er is 16 juni een 5k wedstrijd ga jij daar aan meedoen? In Zevenhuizen..Ik heb er één en ik ben er trots op
https://www.lions.nl/Nieuws/8149/23e_Lionsloop_op_16_juni.htmlquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
quanta costa? ik heb zondag een wedstrijd, 7 juli ook al, ik zou RD moeten aankijken of het verstandig is dat ik tussentijds nog een wedstrijd loop...![]()
Eiwitquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:18 schreef xzaz het volgende:
Iemand een linkje hoe je zon Eiwitshake maakt? Krijg alleen maar commerciele producten.
Shaker
Shaken.Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:18 schreef xzaz het volgende:
Iemand een linkje hoe je zon Eiwitshake maakt? Krijg alleen maar commerciele producten.![]()
Dat zijn t ook...poeder in fles...melk/water er bij en schudden maar!![]()
quote:
zoals ik al eerder zei, lopen voor Lions is altijd een goed ideequote:Op donderdag 7 juni 2012 23:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
https://www.lions.nl/Nieuws/8149/23e_Lionsloop_op_16_juni.html
inderdaad, morning tea timequote:Op donderdag 7 juni 2012 23:23 schreef Liesje68 het volgende:
Al dit gepraat over eten maakt me hongerig
Ah lol k, zal eens op internet wat afstruimen. Thanks.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:20 schreef Liesje68 het volgende:
[..]![]()
Dat zijn t ook...poeder in fles...melk/water er bij en schudden maar!![]()
ja MoBlo, zo kan je alles wel lekker makenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
of PM Slacker even, die heeft zich er behoorlijk in verdieptquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ah lol k, zal eens op internet wat afstruimen. Thanks.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Moeten het wel goede dadels zijnquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:27 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
au naturel!![]()
Heerlijk! Tot voor kort zou het een zak chips geweest zijn...
Ja doei.![]()
Met dank aan slackerquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ah lol k, zal eens op internet wat afstruimen. Thanks.:
http://www.xxlnutrition.n(...)e-pack/xxl-nutrition
http://www.xxlnutrition.nl/eiwitten-proteine![]()
Van de Appie, wel met pit. Erg yummie...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Moeten het wel goede dadels zijn![]()
Mucho gracias senorita!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:29 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Met dank aan slacker:
http://www.xxlnutrition.n(...)e-pack/xxl-nutrition
http://www.xxlnutrition.nl/eiwitten-proteine![]()
krijg nu opeens trek in date scones....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heb ze slechts gebookmarked.quote:![]()
Als je echt meer wil weten zou je slacker kunnen dm'en... daar komen de links vandaan.
Ik ga zelf ook nog een keer de sample doos bestellen. Allemaal verschillende smaken...![]()
![]()
Heb twee gigantische borden pastasalade op (met meer groente dan pasta) maar zou zo weer wat lusten nu!
![]()
Ja doei.![]()
Gezonde snack in zicht?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:34 schreef motorbloempje het volgende:
Heb twee gigantische borden pastasalade op (met meer groente dan pasta) maar zou zo weer wat lusten nu!
![]()
![]()
Dat is onzin, tijdens het slapen verteerd je eten net zo goed. Als je eten niet verteerd wordt is er ook geen vet om op te slaan, want vet is voedsel dat verteerd is (aangezien we het hier hebben over een energieopslagmethode van je lichaam). Zonder de energie is er geen vet om op te slaan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je 's avonds om tien uur nog eet, en meteen gaat slapen, wordt het eten niet verteerd, dientengevolge wordt het opgeslagen in je vetmassa. 'k heb weinig zin om het op te gaan zoeken, maar het is bewezen iig.
Als je per dag 3000kcal moet opnemen om aan je energiebehoefte te voldoen kan je 3000kcal eten voordat je gaat slapen zonder dat je aankomt, als je 1000kcal eet als ontbijt en 3000 kcal eet voor je gaat slapen heb je een overschot van 1000kcal en zal je dat opslaan als vet. Het tijdstip dat je eet doet er niet toe, het gaat erom 1) wat je eet 2) hoeveel je eet.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
als je het over de duvel hebt....
Slacker, kom er maar in'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heb sowieso niets ongezonds in huis aan snacks. Nooit.quote:
Misschien zo een plakje Friesch roggebrood
Ja doei.![]()
met spekquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb sowieso niets ongezonds in huis aan snacks. Nooit.
Misschien zo een plakje Friesch roggebrood
WT...quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hmm dan klopt dat wel met het aankomen bij mij, want ik at de hele dag normaal, en na het lopen "extra". Normaal zou ik zo laat niks meer eten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat is onzin, tijdens het slapen verteerd je eten net zo goed. Als je eten niet verteerd wordt is er ook geen vet om op te slaan, want vet is voedsel dat verteerd is (aangezien we het hier hebben over een energieopslagmethode van je lichaam). Zonder de energie is er geen vet om op te slaan.
Als je per dag 3000kcal moet opnemen om aan je energiebehoefte te voldoen kan je 3000kcal eten voordat je gaat slapen zonder dat je aankomt, als je 1000kcal eet als ontbijt en 3000 kcal eet voor je gaat slapen heb je een overschot van 1000kcal en zal je dat opslaan als vet. Het tijdstip dat je eet doet er niet toe, het gaat erom 1) wat je eet 2) hoeveel je eet.
Toch even op letten dus.![]()
Hoe maak je een shake?
Men neme whey (en/of combi met casseine)
Water of melk (water postworkout, melk preworkout, heeft invloed op hoe snel je shizzle opneemt)
Men neme eventueel dextrose, glutamine en/of creatine (laatste is voor de meeste hier niet van toepassing, tenzij je krachttraining doet en/of intervaltrainingen). Indien creatine, neem water ipv melk.
Men neme een blender en/of shakebeker. Hossel die shizzle en drink het op. It is pretty easy. Als de smaak je tegenvalt en je hebt een redelijk neutrale smaak (denk vanille oid), flikker er wat chocopoeder bij en het smaakt een stukkie beter. Verder, zoek op mijn nick in deze reeks en je komt de linkjes tegen. Maar een korte opsomming: eiwitpoeder.nl bodyenfitshop.nl, xxlnutrion.nl, vergelijk en klikkerdeklik.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als je hardloopt gebruik je hoe dan ook meer en aankomen wilt niet zeggen dat je aankomt (als in vetter wordt), kan ook spieren zijn. Zoals gezegd, spieren hebben een groter soortelijk gewicht dan vet en zal je kunnen aankomen. Het hoeft niet slecht te zijn dat je aankomt, je kan alsnog afvallen in de zin van, vet gaat eraf. Ga je vet% meten en/of meet de omtrek van je armen/benen/buik/heupen/borst en ga daarop letten. Laat de weegschaal voor wat ie is.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm dan klopt dat wel met het aankomen bij mij, want ik at de hele dag normaal, en na het lopen "extra". Normaal zou ik zo laat niks meer eten.
Toch even op letten dus.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Goed van jou... probeer ook niks ongezond snackerigs in huis te hebben maar ja... die boodschappen die je moet doen...gaat het wel eens mis.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb sowieso niets ongezonds in huis aan snacks. Nooit.
Misschien zo een plakje Friesch roggebrood![]()
![]()
vrouwen met zelfkennisquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:49 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Goed van jou... probeer ook niks ongezond snackerigs in huis te hebben maar ja... die boodschappen die je moet doen...gaat het wel eens mis.
wat ben jij een smerige vreter...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met pindakaas en hagelslag is ook lekker'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Totaal geen moeite om geen snoep en andere zooi te halen met boodschappen doen. Meer ruimte in de tassen voor de grote hoeveelheden groente
Paprika, spinazie, broccoli, courgette, tomaten, wortel, bleekselderij, boontjes, etc.![]()
![]()
en fruit natuurlijk
hele tas vol elke week
Ja doei.![]()
Smaakt gewoon naar Snickersquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat ben jij een smerige vreter...![]()
Ja doei.![]()
![]()
Pindakaas en hagelslag
Pindakaas en ham, gekookte worst of kipfilet
Pindakaas met jam
Pindakaas op pannekoeken
Pindakaas
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Of pindakaas met pan batiIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mensen, ik ga slapen. Een afsluiter met een van mijn favo motivational songs evah!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:59 schreef slacker_nl het volgende:
Mensen, ik ga slapen. Een afsluiter met een van mijn favo motivational songs evah!![]()
![]()
Goedenacht!
Ik ga ook maar 's op tijd liggen. M'n lichaam een beetje rust gunnen. Morgen staan er om half 9 vier vrienden voor de deur die een Full English Breakfast willen en heb dan ook morgenochtend voor ze:
• bacon
• sausages
• scrambled eggs
• black pudding
• mushrooms
• baked beans
• tomato
• toast
Geen fried bread
Ik word al misselijk als ik er aan denkga wellicht zelf wel gewoon voor m'n yoghurt met banaan
![]()
Ja doei.![]()
welke sport is dat precies Slacker?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:59 schreef slacker_nl het volgende:
Mensen, ik ga slapen. Een afsluiter met een van mijn favo motivational songs evah!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik mis de hash brownsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:02 schreef motorbloempje het volgende:
Goedenacht!
Ik ga ook maar 's op tijd liggen. M'n lichaam een beetje rust gunnen. Morgen staan er om half 9 vier vrienden voor de deur die een Full English Breakfast willen en heb dan ook morgenochtend voor ze:
• bacon
• sausages
• scrambled eggs
• black pudding
• mushrooms
• baked beans
• tomato
• toast
Geen fried bread
Ik word al misselijk als ik er aan denkga wellicht zelf wel gewoon voor m'n yoghurt met banaan
Hossel die shizzlequote:Op donderdag 7 juni 2012 23:45 schreef slacker_nl het volgende:
Hoe maak je een shake?
Men neme whey (en/of combi met casseine)
Water of melk (water postworkout, melk preworkout, heeft invloed op hoe snel je shizzle opneemt)
Men neme eventueel dextrose, glutamine en/of creatine (laatste is voor de meeste hier niet van toepassing, tenzij je krachttraining doet en/of intervaltrainingen). Indien creatine, neem water ipv melk.
Men neme een blender en/of shakebeker. Hossel die shizzle en drink het op. It is pretty easy. Als de smaak je tegenvalt en je hebt een redelijk neutrale smaak (denk vanille oid), flikker er wat chocopoeder bij en het smaakt een stukkie beter. Verder, zoek op mijn nick in deze reeks en je komt de linkjes tegen. Maar een korte opsomming: eiwitpoeder.nl bodyenfitshop.nl, xxlnutrion.nl, vergelijk en klikkerdeklik.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ow, hallo weer trouwens.
Echt MoBlo, ik wou dat ik morgenochtend bij jou mocht eten. Ik weet het, het is slecht en vet en zo, maar zoooooooooo lekker.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
wel een hoop eiwitten en koolhydraten voor snel herstelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:07 schreef mosselmossel het volgende:
ow, hallo weer trouwens.
Echt MoBlo, ik wou dat ik morgenochtend bij jou mocht eten. Ik weet het, het is slecht en vet en zo, maar zoooooooooo lekker.
Je mag mijn portie hebben![]()
Het is in ieder geval wel droog, hopen dat 't op z'n minst zo blijft tot we morgen onderweg zijn. Als je eenmaal rijdt en het gaat regenen is 't niet zo heel erg, maar weggaan met regenheb 't zelfde met hardlopen
Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
welke sport is dat precies Slacker?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
truste mossel
zit te dubben of ik toch nog even de hardloopschoenen aan zal trekken voor een rondje....waar als ik zo naar buiten kijk denk ik dat ik me toch maar braaf aan mijn geplande rustdag hou..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
BahHalverwege ging Endomondo uit en stopte hij met registreren
Handmatig de map maar nagetekend omdat ik heel graag wilde weten hoeveel km het was ivm nieuwe route (4km
)
Nu tijd voor koffie
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
ik kan Jan geen groter plezier doen dan een dubbele cracker met pindakaas en hagelslagquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat ben jij een smerige vreter...
Mogguh.
Kut geslapen vanwege stomme dingen en de frustratie eruit lopen gaat ook al nietbright side: ik geniet nog steeds van pijnvrij de trappen afgaan
Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:03 schreef Viking84 het volgende:
Mogguh.
Kut geslapen vanwege stomme dingen en de frustratie eruit lopen gaat ook al nietbright side: ik geniet nog steeds van pijnvrij de trappen afgaan
![]()
dan mag ik wel opschieten met mijn gesleutel.... vandaag niets gedaan
Heb nog twee weken he. Komende twee weken wil ik besteden aan het oplossen van de andere pijntjes tgv overstap op andere schoen. Maandag naar Starshoe.
Had mijn lotgenoot nu al gepost wat ze in de winkel tegen haar gezegd hebben?
nee, het was redelijk vroeg rustig hier...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:09 schreef Viking84 het volgende:
Had mijn lotgenoot nu al gepost wat ze in de winkel tegen haar gezegd hebben?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Pindakaas
Nu maar ff snel douchen en een paar emmers met water tappen, want ik zit tussen 7.30 en 16.00 uur zonder water..F means you're fucked![]()
Zit dat in het centrum van Rotterdam?quote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Kennen jullie dat gevoel? Het gevoel van geen spierpijn hebben. Heerlijk is dat he? En vooral de wetenschap dat je vandaag weer wat gaat doen dat al je spieren pijn gaan doen. Zo jammer weer.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Goedemorgen![]()
Gisteren nog wezen rennen, in deregen
Niks gedoe met regenjassen, gewoon in shirtje met capri en gaan! 9,5km in 1:13min afgelegd. Allemaal niet supersnel natuurlijk maar niet elke training is een wedstrijd.
Wel een ander mijlpaaltje. Ik woog vanmorgen 70,0kgDat is ruim 14kg minder als toen ik begon met lopen
Welnee man. Pijn is fijnquote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:20 schreef slacker_nl het volgende:
Kennen jullie dat gevoel? Het gevoel van geen spierpijn hebben. Heerlijk is dat he? En vooral de wetenschap dat je vandaag weer wat gaat doen dat al je spieren pijn gaan doen. Zo jammer weer.Spierpijn dan.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
terugkomend hierop, ik zou wel willen, maar ik zit met vervoer erheen ... geen idee hoe lang het is met ov enzoquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
https://www.lions.nl/Nieuws/8149/23e_Lionsloop_op_16_juni.htmlIk heb er één en ik ben er trots op
Nee, zit bij de Kuip, in dezelfde hoek als Pathéquote:
Goedemorgen
Hier vandaag nog maar een extra rustdag, laatste dagen te weinig geslapen en merk dat mn spieren nog niet helemaal hersteld zijn van woensdag, dus dan maar even een weekendje rust, want morgen heb ik er ook geen tijd voor en maandag loop ik sowieso en dan is zondag geen optie.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Goedemorgen![]()
Niks gedoe met regenjassen, gewoon in shirtje met capri en gaan! 9,5km in 1:13min afgelegd. Allemaal niet supersnel natuurlijk maar niet elke training is een wedstrijd.
Wel een ander mijlpaaltje. Ik woog vanmorgen 70,0kgDat is ruim 14kg minder als toen ik begon met lopen
Echt goed bezig! Dat het afvallen zo lekker gaat zal wel een grote stimulans zijn, of niet? En het vraagt eigenlijk bijna om voor en na foto's
Ik merk ook dat ik regen minder erg vind, gisteravond in de regen gefietst, maar kon er niet echt mee zitten
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb al twee jaar niet op een weegschaal gestaan en kijk alleen naar spiegelbeeld en hoe mn kleren zitten. Best tevreden atm.
Nou ja, het was meer dan ik een hele tijd niet vast mocht eten, en toen was ik zo'n kilo of 5 kwijt. En toen dacht ik, en nu doorpakkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Echt goed bezig! Dat het afvallen zo lekker gaat zal wel een grote stimulans zijn, of niet? En het vraagt eigenlijk bijna om voor en na foto's
Ik merk ook dat ik regen minder erg vind, gisteravond in de regen gefietst, maar kon er niet echt mee zittenmaar wel op een goede manier, mèt vast eten
Ik ben, gek genoeg, nog steeds op zoek naar voor-foto's... Er zijn niet zoveel foto's van mezelf.
Ik vind regen alleen oké als ik weet dat ik na het nat worden kan douchen. Op weg naar huis, geen probleem. Maar als het 's ochtends regent, ga ik niet meer op de fiets naar het station![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
mogguh![]()
Maraca, was je echt zo vroeg al gaan lopen??
Gup, da's een best verschil![]()
Vik, ik ga straks naar de winkel terug, laat het nog weten later
Mijn gewicht is niet zo heel veel naar beneden gegaan, maar m'n broeken beginnen wel heel los te zitten.![]()
dit dus.. zie altijd een jonge god als ik in de spiegel kijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb al twee jaar niet op een weegschaal gestaan en kijk alleen naar spiegelbeeld en hoe mn kleren zitten. Best tevreden atm.
Heb je mijn foto op je spiegel geplakt?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus.. zie altijd een jonge god als ik in de spiegel kijk
F means you're fucked![]()
daar ging m'n koffiequote:
quote:ben dnek ik welke keer weer, wat ben ik ook een knappe kerel...yup enige vorm van narcisme is me niet vreemd
Knap dat je doorgezet hebt! En nu vasthoudenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja, het was meer dan ik een hele tijd niet vast mocht eten, en toen was ik zo'n kilo of 5 kwijt. En toen dacht ik, en nu doorpakken![]()
Ik ben, gek genoeg, nog steeds op zoek naar voor-foto's... Er zijn niet zoveel foto's van mezelf.
Ik vind regen alleen oké als ik weet dat ik na het nat worden kan douchen. Op weg naar huis, geen probleem. Maar als het 's ochtends regent, ga ik niet meer op de fiets naar het station!![]()
Als het echt hard regent dat ik tot op de laatste draad nat ben dan word ik ook niet vrolijk zeker niet op de heenweg, maar het kan me eigenlijk verder weinig meer schelen, gewoon lekker door de regen fietsen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
wat lul jij voor wartaal?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]ben dnek ik welke keer weer, wat ben ik ook een knappe kerel...yup enige vorm van narcisme is me niet vreemd
Ik zag op een gegeven moment een veels te grote spijkerbroekquote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus.. zie altijd een jonge god als ik in de spiegel kijk
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goed bezig Gupper... ik zag inderdaad je rondje gisteravond al,,super gelopeenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Goedemorgen![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]ben dnek ik welke keer weer, wat ben ik ook een knappe kerel...yup enige vorm van narcisme is me niet vreemd
![]()
Het vasthouden lukt ook!! Op een gegeven moment ben ik weer helemaal normaal gaan eten zoals ik zou willen, om te kijken of m'n gewicht zo zou blijven. En toen ben ik ongeveer 3 maanden op hetzelfde gewicht geweest, zo rond de 73kg.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Knap dat je doorgezet hebt! En nu vasthouden![]()
Als het echt hard regent dat ik tot op de laatste draad nat ben dan word ik ook niet vrolijk zeker niet op de heenweg, maar het kan me eigenlijk verder weinig meer schelen, gewoon lekker door de regen fietsen
Maar omdat er nog iets meer af mag (ik ben nog niet helemaal af, zegt ik altijd), heb ik nu m'n voedingspatroon weer even iets aangepast. Zodat er nog een paar kg af gaat. En dan weer stabiel worden
I haz a happy
quote:![]()
Ik las gewoon wat er moest staan en zag pas toen jij dit zei dat er iets geks stond
Dank je!! Heb alleen even niet achter Fok! gezeten gisteren, maar met m'n vriend samen vakanties zitten bekijken. Ook leuk tijdsverdrijf!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Goed bezig Gupper... ik zag inderdaad je rondje gisteravond al,,super gelopeen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goed bezig, vooral het laatste lijkt me moeilijk! Want ik heb zelf nooit problemen met mn gewicht gehad, heb eigenlijk altijd op het randje van ondergewicht gezeten...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het vasthouden lukt ook!! Op een gegeven moment ben ik weer helemaal normaal gaan eten zoals ik zou willen, om te kijken of m'n gewicht zo zou blijven. En toen ben ik ongeveer 3 maanden op hetzelfde gewicht geweest, zo rond de 73kg.
Maar omdat er nog iets meer af mag (ik ben nog niet helemaal af, zegt ik altijd), heb ik nu m'n voedingspatroon weer even iets aangepast. Zodat er nog een paar kg af gaat. En dan weer stabiel worden
I haz a happy<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
willen jullie even stoppen met posten? ik moet even naar het dorp voor boter maar dat is 10km heen en 10km terug en dan mis ik te veel...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik houd gewoon teveel van lekker eten...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig, vooral het laatste lijkt me moeilijk! Want ik heb zelf nooit problemen met mn gewicht gehad, heb eigenlijk altijd op het randje van ondergewicht gezeten...Ik lust bijna alles en ik ben een vervelingseter. Zet een zak M&M's naast m'n computer op m'n werk, en ik heb m met een uur leeg. Dat soort dingen moeten dus echt ge-elimineerd worden, of vervangen door twee appels. En dat scheelt al echt heel veel.
En bewegen helpt ook, had ik ook al een hele tijd niet meer gedaan
Vind appels nog steeds geen waardige vervanger voor chocola/chips/koek eigenlijk. Krijg honger van appelsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik houd gewoon teveel van lekker eten...Ik lust bijna alles en ik ben een vervelingseter. Zet een zak M&M's naast m'n computer op m'n werk, en ik heb m met een uur leeg. Dat soort dingen moeten dus echt ge-elimineerd worden, of vervangen door twee appels. En dat scheelt al echt heel veel.
En bewegen helpt ook, had ik ook al een hele tijd niet meer gedaan![]()
![]()
Ik eet op het werk veel beter en meer dan thuis. Neem maandag alles mee (brood, yoghurt, groente, fruit) en daar zit echt nooit troep bij. Collega heeft droppot staan sinds maandag. Hij roept me niet eens.
Er is nog meer fruit dam appels vkv. Kiwi's bijv, supergezond, net als ananas. Njam dit weekend maar ff halen.
Ik kan eten wat ik wil, maar herken wel wat je zegt al heb ik de laatste jaren wel geleerd om kleinere beetjes te eten (schaaltje chips ipv meteen een hele zak).quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik houd gewoon teveel van lekker eten...Ik lust bijna alles en ik ben een vervelingseter. Zet een zak M&M's naast m'n computer op m'n werk, en ik heb m met een uur leeg. Dat soort dingen moeten dus echt ge-elimineerd worden, of vervangen door twee appels. En dat scheelt al echt heel veel.
En bewegen helpt ook, had ik ook al een hele tijd niet meer gedaan
Het scheelt dat wij ook niet veel te snoepen in huis hebben
Weet ik, weet ik. Had het dan ook specifiek over appelsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:48 schreef Viking84 het volgende:
Er is nog meer fruit dam appels vkv. Kiwi's bijv, supergezond, net als ananas. Njam dit weekend maar ff halen.
![]()
![]()
Ik heb vorig jaar stage gelopen bij een gemeente. Toen moest ik elke dag gaan fietsen om maar niet aan te komen daar, want ja...ze hadden altijd wel lekker gebak![]()
Alle vooroordelen over ambtenaren bleken te kloppen.![]()
Ik heb wel snoepbuien, maar moet toegeven dat de laatste keer dat ik echt snoep gekocht heb met 11 november was. Een half jaar later was het pas op.
Maar als ik een blok kaas koop of een lekker stuk gerookt spek, mwoa... dat is zo weg :p![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:52 schreef Wiehoe het volgende:
Ik heb wel snoepbuien, maar moet toegeven dat de laatste keer dat ik echt snoep gekocht heb met 11 november was. Een half jaar later was het pas op.
Maar als ik een blok kaas koop of een lekker stuk gerookt spek, mwoa... dat is zo weg :p
oke, toch maar even naar het dorp en dan zuurkool met worst en vette jus maken als ondergrondje voor een druk loopweekend
Mrs.RD is nog steeds afwezig dus eindelijk weer eens een kans om hollandse kost voor mijzelf klaar te maken, ook al komt de zuurkool dan uit blik'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wauw Gup!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Goedemorgen![]()
[..]
Welnee man. Pijn is fijnSpierpijn dan.
14 kg!! Hoe super is dat! En dat in minder dan een jaar!
Hoe!
![]()
![]()
De mijne ook vanmorgenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:29 schreef YUR het volgende:
Mijn weegschaal geeft ook steeds lagere getallen aan![]()
Ook al zijn we pas een werkweek serieus bezig (dus incl eten aanpakken).
![]()
Haha ik ook sinds de omloopquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:01 schreef GotC het volgende:
[..]
De mijne ook vanmorgen![]()
Ook al zijn we pas een werkweek serieus bezig (dus incl eten aanpakken).
Anderhalve kilo eraf sinds vorige week vrijdag![]()
![]()
Het niet vast mogen eten in augustus heeft daar wel aan bijgedragen hoor, ik mocht bijna niksquote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Wauw Gup!14 kg!! Hoe super is dat! En dat in minder dan een jaar!
Hoe!
vreselijk was dat.
Maar de rest is mede dankzij het hardlopen, superblij ben ik ermee!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik zit net ff terug te lezen....gisteren werd er ineens een pakje bezorgd van XXLnutrition. Bleek dat GotC 2 sample-packs had besteld.
Morgen gelijk ff testen!F means you're fucked![]()
Haha toeval!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:06 schreef VKV het volgende:
[..]
Haha ik ook sinds de omloop
Anderhalve kilo eraf sinds vorige week vrijdagGoed bezig
![]()
![]()
Ja dat kan ik me voorstellen! Je zit nu zeker echt helemaal top in je vel?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het niet vast mogen eten in augustus heeft daar wel aan bijgedragen hoor, ik mocht bijna niksvreselijk was dat.
Maar de rest is mede dankzij het hardlopen, superblij ben ik ermee!!Gun het je van harte mop
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:07 schreef YUR het volgende:
Ik zit net ff terug te lezen....gisteren werd er ineens een pakje bezorgd van XXLnutrition. Bleek dat GotC 2 sample-packs had besteld.
Morgen gelijk ff testen!![]()
![]()
![]()
Goedemorgen![]()
Ik heb toch een ander voorkeur wat lekker is qua eten. Aparte combinaties voorbij zien komen. Maar ik heb die combinaties nog nooit gehad dus ik mag eigenlijk niets zeggen![]()
Ik vind het ook geen ramp als het regent en dan gaan sporten. Maar dan moet het niet koud zijn. Gisteren was het lekker. Je word inderdaad nat tot aan je bot. Ik heb met het uitkleden geen 1 droog stukje kunnen vinden op mijn klerenMaar ik hou wel van een beetje bikkelen.
![]()
Grr, pijntje aan de buitenkant van m'n knie als ik fiets. Hoepel op. Gelukkig maandag al naar Starshoe
.
Ja leuk hè, Yur, ik wist het al. Ben benieuwd welke smaak je het lekkerst vindt. De enige die ik weggegooid heb is chocola. Die vond ik echt viessss
.
Tof dat je het gisteren zo naar je zin hebt gehadquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:12 schreef streamnl het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb toch een ander voorkeur wat lekker is qua eten. Aparte combinaties voorbij zien komen. Maar ik heb die combinaties nog nooit gehad dus ik mag eigenlijk niets zeggen![]()
Ik vind het ook geen ramp als het regent en dan gaan sporten. Maar dan moet het niet koud zijn. Gisteren was het lekker. Je word inderdaad nat tot aan je bot. Ik heb met het uitkleden geen 1 droog stukje kunnen vinden op mijn klerenMaar ik hou wel van een beetje bikkelen.
Wauw, goed bezig Gup! Top!
Ik ga nu ook weer voor de laatste kilo's, het grootste deel is er al af
Ik denk dat ik vanmiddag zelf maar even ga lopen. Kijken hoe dat gaat. Of ik me nou heel erg optrek aan de meneer die anders meeloopt of het ook wel alleen kan![]()
![]()
M'n letterlijke vel zit een stuk lekkerder jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen! Je zit nu zeker echt helemaal top in je vel?Gun het je van harte mop
Ik kan het je over 13 loopjes vertellenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:12 schreef Viking84 het volgende:
Grr, pijntje aan de buitenkant van m'n knie als ik fiets. Hoepel op. Gelukkig maandag al naar Starshoe
.
Ja leuk hè, Yur, ik wist het al. Ben benieuwd welke smaak je het lekkerst vindt. De enige die ik weggegooid heb is chocola. Die vond ik echt viessss
.
quote:
alleen jammer dat iedereen het al wist behalve jij...GotC kan ook zoooo goed een geheim bewarenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:07 schreef YUR het volgende:
Morgen gelijk ff testen!
Dat verbaast me dan weer weinigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alleen jammer dat iedereen het al wist behalve jij...GotC kan ook zoooo goed een geheim bewaren
Jeweetsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alleen jammer dat iedereen het al wist behalve jij...GotC kan ook zoooo goed een geheim bewaren
Maar hij wist het ook al.
![]()
zit je in Wyndham?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
het zonnetje schijnt, de lucht is blauw .. nu de temperatuur nog wat omhoogquote:
Het was gewoon bijna perfect. De groep had groter mogen zijn en het was beter geweest als ik een paar weken later was begonnen. Dan had ik meteen met de volgende groep kunnen meedoen.Ik train nu met groep 2 mee en over een paar weken met groep 3.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Tof dat je het gisteren zo naar je zin hebt gehad
Maar het weer (harde regen), de bospaden vol met blubber, het mooie (onbekende) parcours. Dat maakte het echt tof. Vooral voor de eerste keer. Ik zat te twijfelen om te gaan. Maar ja. je kan overal wel een excuses verzinnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
En het is wat jij en RD al wisten. Dit is sowieso goed om je af te remmen. Nu wordt er zo nu en dan in de teugels getrokken om mij af te remmen !!![]()
Ja Stream...vrouwen..... ik ken het gevoel.quote:Even een goed moment zoeken thuis om dit onderwerp op tafel te gooien
Als ik 's morgens in de spiegel kijk en mijzelf als een alfamannetje op mijn borst klop dan denk ik dat ik thuis de baas ben....,, nou, vergeet het maar..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zooo herkenbaar.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ja Stream...vrouwen..... ik ken het gevoel.
Als ik 's morgens in de spiegel kijk en mijzelf als een alfamannetje op mijn borst klop dan denk ik dat ik thuis de baas ben....,, nou, vergeet het maar..
Maar ik hoor het mijzelf nog zeggen een paar maanden geleden.
Lieverd ik ga beginnen met hardlopen. Dat kan ik doen wanneer ik dat wil, geen gedoe met vaste tijden, geen contributie en het is een goedkope sport. Ik hoef alleen ergens andere schoenen te halen en meer niet.....
dus....![]()
Daarom, even een goed moment zoeken![]()
![]()
streamnl: gewoon als vervroegd verjaardagscadeautje voorstellen. heb ik ook gedaan kon 'm meteen bestellen
Gewoon eerlijk en open zijn, niet moeilijker maken dan het is...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:30 schreef streamnl het volgende:
[..]
Zooo herkenbaar.
Maar ik hoor het mijzelf nog zeggen een paar maanden geleden.
Lieverd ik ga beginnen met hardlopen. Dat kan ik doen wanneer ik dat wil, geen gedoe met vaste tijden, geen contributie en het is een goedkope sport. Ik hoef alleen ergens andere schoenen te halen en meer niet.....
dus....![]()
Daarom, even een goed moment zoeken
Dat dat kan he?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:34 schreef YUR het volgende:
Mijn vriendin wil nog meer geld uitgeven aan hardlopen dan ik zelf![]()
![]()
Is wel heel vroeg dan. Ik ben in november jarig. Tweeëndertig alweer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:30 schreef DJMO het volgende:
streamnl: gewoon als vervroegd verjaardagscadeautje voorstellen. heb ik ook gedaan kon 'm meteen bestellen
hmm, het getal uitgeschreven maakt het niet minder erg
als ik begin met de zin. Lieverd, ik heb eens zitten denken... Dan reageert zij zo: "wat wil je nu kopen voor je goedkope sport"quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk en open zijn, niet moeilijker maken dan het is...Koester dat!!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:34 schreef YUR het volgende:
Mijn vriendin wil nog meer geld uitgeven aan hardlopen dan ik zelf![]()
Jij kent Mrs.RD niet he?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk en open zijn, niet moeilijker maken dan het is...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ja, die sportbeha's hakken er in he?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:34 schreef YUR het volgende:
Mijn vriendin wil nog meer geld uitgeven aan hardlopen dan ik zelf'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik word over 18 dagen 33 ;')quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:36 schreef streamnl het volgende:
[..]
Is wel heel vroeg dan. Ik ben in november jarig. Tweeëndertig alweer.
hmm, het getal uitgeschreven maakt het niet minder erg
[..]
als ik begin met de zin. Lieverd, ik heb eens zitten denken... Dan reageert zij zo: "wat wil je nu kopen voor je goedkope sport"
[..]
Koester dat!!!!Ik heb er één en ik ben er trots op
Fan-tas-tisch!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:36 schreef streamnl het volgende:
[..]
[..]
als ik begin met de zin. Lieverd, ik heb eens zitten denken... Dan reageert zij zo: "wat wil je nu kopen voor je goedkope sport"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hoe groter de cup, hoe duurder de sportbehaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, die sportbeha's hakken er in he?F means you're fucked![]()
ja, rennende vrouwen...het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Hoe groter de cup, hoe duurder de sportbeha'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nope, niet dat ik weetquote:
tough as nails.... first female volunteer fire officer in NZ (zegt hij trots)quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tough as nails.... first female volunteer fire officer in NZ (zegt hij trots)![]()
![]()
![]()
![]()
niet leuk want toen was ze niet alleen thuis de baas maar op de kazerne en had ik helemaal niets meer te vertellenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
whahahahahahahaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet leuk want toen was ze niet alleen thuis de baas maar op de kazerne en had ik helemaal niets meer te vertellen
Wij kunnen datquote:
Ah, daarom heb je zo leren rennen... het was een stuk zelfbeschermingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet leuk want toen was ze niet alleen thuis de baas maar op de kazerne en had ik helemaal niets meer te vertellen
Haha.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet leuk want toen was ze niet alleen thuis de baas maar op de kazerne en had ik helemaal niets meer te vertellen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga me even nuttig maken.
RD als ik je niet meer zie, welterusten. De rest succes met werken
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen! Volgens mi wordt het hier eindelijk eens een zonnige dag!
En goed gedaan Guppy!
Ik ben ook tegen pindakaas.
[ Bericht 20% gewijzigd door Niara op 08-06-2012 09:10:30 ]![]()
ja misschien wel maar YUR dm'de me net dat als hij het van te voren geweten had over de prijs van die sportbeha's hij een platter model gekozen had destijds...quote:
Ach, ik hou deze nog wel. Ze is bijna belastingvrij, dus ik heb weinig redenen om 'r in te ruilen voor een nieuwer modelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja misschien wel maar YUR dm'de me net dat als hij het van te voren geweten had over de prijs van die sportbeha's hij een platter model gekozen had destijds...F means you're fucked![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Ach, ik hou deze nog wel. Ze is bijna belastingvrij, dus ik heb weinig redenen om 'r in te ruilen voor een nieuwer modellekker bezig!
![]()
Vervelingseter. En dan over het werk beginnen. Ik vind het mooi. Wel top dat je zo bent afgevallen!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En bewegen helpt ook, had ik ook al een hele tijd niet meer gedaanZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Yska meldt zich! Moet van DJMO! Ik ben deze week begonnen met lopen. Als doel heb ik de 4 mijl van Groningen in Oktober dit jaar.
Het schema waar ik mee begonnen ben: http://www.4mijlvankardinge.nl/schemabeginners.php
Mijn runkeeper: http://runkeeper.com/user/YskaFredriksson/profile
Mijn hardloopschoenen, gekocht bij Run2Day: http://www.athleticshop.n(...)ry-blk-vpp-women-s-6Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers![]()
inderdaad, en als het echt de spuigaten uitloopt is er altijd wel "een mannetje" te vinden die de kilometerstand wat terug kan draaienquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
daar is ze danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
Yska meldt zich! Moet van DJMO! Ik ben deze week begonnen met lopen. Als doel heb ik de 4 mijl van Groningen in Oktober dit jaar.
Het schema waar ik mee begonnen ben: http://www.4mijlvankardinge.nl/schemabeginners.php
Mijn hardloopschoenen, gekocht bij Run2Day: http://www.athleticshop.n(...)ry-blk-vpp-women-s-6mijn gastvrouwe tijdens de 4 mijl
![]()
Ja, probeer steeds om 5.30 te lopenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:32 schreef Shravani het volgende:
mogguh![]()
Maraca, was je echt zo vroeg al gaan lopen??
Gup, da's een best verschil![]()
Vik, ik ga straks naar de winkel terug, laat het nog weten later
Mijn gewicht is niet zo heel veel naar beneden gegaan, maar m'n broeken beginnen wel heel los te zitten.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
En ja. Kopen...
Ik was gister bij twee sportwinkels in het runningrek. Bij de ene: 2 mannenrekjes - 8 vrouwenrekjes. Bij de ander 1 mannenrekje - 3 vrouwenrekje.
Ik ga er dan vanuit dat vrouwen nog altijd meer kopen.
Je ging toch een regenjasje kopen? Zag alleen maar shirtsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:20 schreef mosselmossel het volgende:
En ja. Kopen...
Ik was gister bij twee sportwinkels in het runningrek. Bij de ene: 2 mannenrekjes - 8 vrouwenrekjes. Bij de ander 1 mannenrekje - 3 vrouwenrekje.
Ik ga er dan vanuit dat vrouwen nog altijd meer kopen..
Nee, ik ging shirts kopen. Omdat ik gister in katoen door de regen liep en dat was kut. Een jasje ga ik pas kopen als het koud wordt, maar ik vind het altijd wel leuk om alvast te kijken wat er zoal is. Daarom ging het daar van de week over
welkom en veel loopplezier hier!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
Mijn hardloopschoenen, gekocht bij Run2Day: http://www.athleticshop.n(...)ry-blk-vpp-women-s-6'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Veel plezier en succes!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
Mijn hardloopschoenen, gekocht bij Run2Day: http://www.athleticshop.n(...)ry-blk-vpp-women-s-6Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Excuus om nog een keer terug te gaanquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh, maar in functioneel shirt door de regen lopen is ook kutquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:24 schreef mosselmossel het volgende:
Nee, ik ging shirts kopen. Omdat ik gister in katoen door de regen liep en dat was kut. Een jasje ga ik pas kopen als het koud wordt, maar ik vind het altijd wel leuk om alvast te kijken wat er zoal is. Daarom ging het daar van de week over.
Hoopte dat je een jasje zou kopen. Kan ik even wat ervaringen vergelijken voor ik er zelf één koop
Ik heb ook 3 musthaves voor na de zomer: Dun shirt met lange mouwen, goed jasje, thermoshirtjeF means you're fucked![]()
Loop een winkel in?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, maar in functioneel shirt door de regen lopen is ook kut.
Hoopte dat je een jasje zou kopen. Kan ik even wat ervaringen vergelijken voor ik er zelf één koopTenminste, er zijn nu sowieso weinig jasjes verkrijgbaar. Zou er nog een keer over na gaan denken in de herfst, meer keuze.
![]()
Ongetwijfeld is dat ook minder, maar dat katoen bleef maar plakken, dus dat was helemaal geen porem. Ik hoop dat een functioneel shirt minder plakt. Want daardoor heb je bij elke stap een soort trekkend gevoel. Ik kan me goed voorstellen dat je dan op een gegeven moment je tepels eraf trekt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, maar in functioneel shirt door de regen lopen is ook kut.
Hoopte dat je een jasje zou kopen. Kan ik even wat ervaringen vergelijken voor ik er zelf één koopZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
is iedereen ineens bang voor de lapo?
dun shirt met lange mouwen is heerlijk voor de herfst, op van die rustige herfstdagen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:28 schreef YUR het volgende:
Ik heb ook 3 musthaves voor na de zomer: Dun shirt met lange mouwen, goed jasje, thermoshirtje
Hier staat nog op het lijstje: goede regenjas en een goede zonnebril'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zolang ik m maar niet heb al newbie :pAttentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Forum Opties Forumhop: Hop naar: