Weer? Mertens de man die de 1e seizoenshelft een paar nietszeggende goals erin schiet en na de winterstop al 3 seizoenen op rij helemaal niks presteert.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5849144
quote:Op zondag 10 juni 2012 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5849144
Het niveau van AC Milaan zal hij misschien niet meer aankunnen, maar dan kun je in eredivisie nog altijd gewoon de beste speler zijn.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:49 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Ach dat was al wel bekend, van Bommel is al een tijdje over zijn top en is naar PSV gekomen om af te bouwen.
AC Milanquote:Op zondag 10 juni 2012 15:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het niveau van AC Milaan zal hij misschien niet meer aankunnen, maar dan kun je in eredivisie nog altijd gewoon de beste speler zijn.
Deze stelling klopt vaker niet dan wel.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het niveau van AC Milaan zal hij misschien niet meer aankunnen, maar dan kun je in eredivisie nog altijd gewoon de beste speler zijn.
http://www.nusport.nl/ek-(...)ien-met-aanname.htmlquote:Ron Vlaar 6 Er was soms wat te veel ruimte, maar niet op grote fouten te betrappen. Bij corners echt een wapen, zoals bleek in de eerste helft.
Jetro Willems 6,5 Benjamin toonde het lef dat bij Van der Wiel lang ontbrak. Speelde pas na negentien minuten eerste bal achteruit. Blijft echter kwetsbaar bij ballen binnendoor.
Er staat een link in de slowchat naar aangekomen passes en goede verdedigende acties. Bij beide had Ron Vlaar percentueel de hoogste successrate. Het gaat dus niet om meningen van nozems daar, maar om statistieken. Dat staat er ook duidelijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:01 schreef mrstylo het volgende:
Als je slowchat als bron mag gebruiken voor je verdediging, dan doe ik maar nusport.
"Overall" heeft Willems een positieve blik gekregen ja. Had 1 van de 10 kansen van Rommedahl echter gevallen was hij de schlemiel geweest. Hij had dus ook flink mazzel dat zijn verdedigende fouten niet tot een doelpunt leidden omdat de Denen gewoon zwak als de tering waren in de aanval.quote:http://www.nusport.nl/ek-(...)ien-met-aanname.html
Ik zeg niet dat Vlaar slecht was, maar hij kreeg geen druk en alle ballen die hij gaf konden wij zelfs doen.
Willems viel gewoon meer op en nog op een positieve manier.
Heb je de wedstrijd gekeken? 10 kansen voor Rommedahl is echt dik overdreven, ik kan me 1 echte kans herinneren waar Rommedahl uit de rug van Willems liep.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er staat een link in de slowchat naar aangekomen passes en goede verdedigende acties. Bij beide had Ron Vlaar percentueel de hoogste successrate. Het gaat dus niet om meningen van nozems daar, maar om statistieken. Dat staat er ook duidelijk.
[..]
"Overall" heeft Willems een positieve blik gekregen ja. Had 1 van de 10 kansen van Rommedahl echter gevallen was hij de schlemiel geweest. Hij had dus ook flink mazzel dat zijn verdedigende fouten niet tot een doelpunt leidden omdat de Denen gewoon zwak als de tering waren in de aanval.
Gozer kijk de ballen die Vlaar geeft en kijk naar de ballen dat Willems geeft.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er staat een link in de slowchat naar aangekomen passes en goede verdedigende acties. Bij beide had Ron Vlaar percentueel de hoogste successrate. Het gaat dus niet om meningen van nozems daar, maar om statistieken. Dat staat er ook duidelijk.
[..]
"Overall" heeft Willems een positieve blik gekregen ja. Had 1 van de 10 kansen van Rommedahl echter gevallen was hij de schlemiel geweest. Hij had dus ook flink mazzel dat zijn verdedigende fouten niet tot een doelpunt leidden omdat de Denen gewoon zwak als de tering waren in de aanval.
Nee ik loop uit mijn piemel te zwetsenquote:
Dat is dan alsnog 1 kans meer dan Vlaar, buiten het feit dat het niet klopt wat je zegt.quote:10 kansen voor Rommedahl is echt dik overdreven, ik kan me 1 echte kans herinneren waar Rommedahl uit de rug van Willems liep.
quote:Succesvolle passes zegt verder ook weinig,
Vlaar gaf effectief de meest succesvolle passes aan De Jong. De Jong was weer de belangrijkste speler op het middenveld, daar Van Bommel compleet faalde als controleur. Dat heeft Vlaar dus goed aangevoeld en is daar buitengewoon goed op ingesprongen.quote:wanneer ik op de middellijn over ga staan tikken met iemand heb ik ook 700 voltooide passes natuurlijk. Verdedigende acties geloof ik wel, aangezien sowieso Heitinga en vd Wiel zeer matig speelde.
Zoals ik zeg, Vlaar legde het spel breed en gaf geen dieptepasses maar gebruikte De jong als tussenschakel. Dat deed hij zeer verdienstelijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gozer kijk de ballen die Vlaar geeft en kijk naar de ballen dat Willems geeft.
[ afbeelding ]
En Rommadahl kwam 2 keer langs Willems en dat kwam door Afellay. Hij moest ook op zijn man letten en hij kan toch niet 2 mannen aan. Je kan hier ook de schuld aan Vlaar geven door geen rug dekking te geven.
Omdat het over Willems gaat?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom de wedstrijd bespreken in het PSV topic?
Dat doe je wel vaker ja.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:09 schreef Helpmefok het volgende:
Nee ik loop uit mijn piemel te zwetsen.
Zoek jij de 10 kansen even op dan, ben erg benieuwd.quote:Dat is dan alsnog 1 kans meer dan Vlaar, buiten het feit dat het niet klopt wat je zegt.
Ah, nu is het ineens aan enkel de Jong.quote:Vlaar gaf effectief de meest succesvolle passes aan De Jong. De Jong was weer de belangrijkste speler op het middenveld, daar Van Bommel compleet faalde als controleur. Dat heeft Vlaar dus goed aangevoeld en is daar buitengewoon goed op ingesprongen.
Blijkbaar wel als je over 10 kansen hebt.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee ik loop uit mijn piemel te zwetsen.
Ja maar dat is ook de schuld van Vlaar. Afellay liet zijn man lopen dus kreeg Willems 2 mannen. Vlaar kon dat voorkomen door middel van rugdekking.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is dan alsnog 1 kans meer dan Vlaar, buiten het feit dat het niet klopt wat je zegt.
Dus spreek jezelf tegen, want er is andere passen.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Ja, er is een verschil in 'type' pass (die pass van Sneijder
) maar als je daar al 'maar' 55% scoort (Van der Wiel
!!!) zegt dat genoeg.
Goed gezien?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vlaar gaf effectief de meest succesvolle passes aan De Jong. De Jong was weer de belangrijkste speler op het middenveld, daar Van Bommel compleet faalde als controleur. Dat heeft Vlaar dus goed aangevoeld en is daar buitengewoon goed op ingesprongen.
Daar moest nog een 'o.a.' tussen. HIj was dus beter in het bereiken van De Jong dan geliefde Mertens.quote:
Tuurlijk niet, sowieso niet van mij. Ik vind dat je soms best nuttige dingen te melden hebt. Maar soms mag het wel ietsjes minder.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:12 schreef Helpmefok het volgende:
O wacht, ik mag natuurlijk alleen maar van dit soort shit posten:![]()
![]()
STROOT
![]()
![]()
![]()
![]()
MAHER... uh, ik bedoel. MERTENS
![]()
![]()
Hij speelde normaal. Niet goed of slecht.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, Vlaar legde het spel breed en gaf geen dieptepasses maar gebruikte De jong als tussenschakel. Dat deed hij zeer verdienstelijk.
Van Vlaar verwachten dat hij rugdekking geeft is natuurlijk onzin als hij een spits op volle toeren op zich af krijgt over het middenveld. Je weet dus niet waar je over praat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |