abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112694763
quote:
Weer? Mertens de man die de 1e seizoenshelft een paar nietszeggende goals erin schiet en na de winterstop al 3 seizoenen op rij helemaal niks presteert.

Waardeloze speler.
pi_112694766
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zondag 10 juni 2012 @ 15:48:11 #103
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_112694921
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:49 schreef CoolStoryBro het volgende:

[..]

Ach dat was al wel bekend, van Bommel is al een tijdje over zijn top en is naar PSV gekomen om af te bouwen.
Het niveau van AC Milaan zal hij misschien niet meer aankunnen, maar dan kun je in eredivisie nog altijd gewoon de beste speler zijn.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_112694996
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:48 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Het niveau van AC Milaan zal hij misschien niet meer aankunnen, maar dan kun je in eredivisie nog altijd gewoon de beste speler zijn.
AC Milan
  zondag 10 juni 2012 @ 15:52:37 #105
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112695067
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:48 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Deze stelling klopt vaker niet dan wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112695118
Ik snap niet hoe jullie Willems goed vonden spelen. Beste in de verdediging was Vlaar zo blijkt uit de statistieken in de Slowchat, hoewel redelijk onzichtbaar. Hoe komt het toch dat Vlaar zo onzichtbaar was?. Omdat ELKE AANVAL geïnitieerd werd over de rechterflank, waar Willems stond, die meermaals voorbij gelopen werd en waar een aantal godswonderen nodig waren om een doelpunt te voorkomen.

Lijstje beste verdedigers:

1: Vlaar (kwam niet veel in actie maar wat hij deed, deed hij goed, zo vonden alle voetbalprogramma's) 7
2: Willems (had goede aanvallende impulsen en sterke klik met De Jong, maar werd echt grandioos voorbij gelopen keer op keer door Rommedahl) Was aanvallend sterker dan Vlaar maar Rommedahl die hem flink voorbij liep doet mij een 6.5 geven. Komt ook door Afellay overigens die CONTINUE zijn mannetje liet lopen, dus in zoverre moet ik Willems wat krediet geven dat het niet geheel zijn schuld was.
3: De Lip! :'). Luidde het enige tegendoelpunt in. 4.
4: Van Der Wiel :') :') :')! Heeft die man één goed ding gedaan? _O-

Ik moet wel zeggen dat Willems met als linksback enorm meegevallen is. Als Afellay meer zijn verantwoordelijkheden had genomen was Rommedahl er minder vaak 'uit gekomen'. Toch waren de 'fouten' van Willems (die geïniteerd werden door Afellay) in zoverre aanwezig dat het risico op scoren van de Denen érg groot werd.

Ik zie in hem op dit moment wel de beste speler van PSV in ieder geval met veel groeipotentieel. Verdedigende linie van Nederland over twee jaar zal als volgt zijn:

Willems - Vrij - <Weet niet, ik GOK Vlaar maar ik hoop dat we hier wat beters krijgen> - Rhijn
pi_112695229
Van Bommel was wel matig zeg...
  zondag 10 juni 2012 @ 15:57:23 #108
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_112695283
quote:
7s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Bommel was wel matig zeg...
Shit happens. Kan wel is gebeuren.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 10 juni 2012 @ 16:01:18 #109
309820 mrstylo
Swaggy P
pi_112695448
Als je slowchat als bron mag gebruiken voor je verdediging, dan doe ik maar nusport. :')

quote:
Ron Vlaar 6 Er was soms wat te veel ruimte, maar niet op grote fouten te betrappen. Bij corners echt een wapen, zoals bleek in de eerste helft.

Jetro Willems 6,5 Benjamin toonde het lef dat bij Van der Wiel lang ontbrak. Speelde pas na negentien minuten eerste bal achteruit. Blijft echter kwetsbaar bij ballen binnendoor.
http://www.nusport.nl/ek-(...)ien-met-aanname.html

Ik zeg niet dat Vlaar slecht was, maar hij kreeg geen druk en alle ballen die hij gaf konden wij zelfs doen.

Willems viel gewoon meer op en nog op een positieve manier.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_112695563
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:01 schreef mrstylo het volgende:
Als je slowchat als bron mag gebruiken voor je verdediging, dan doe ik maar nusport. :')
Er staat een link in de slowchat naar aangekomen passes en goede verdedigende acties. Bij beide had Ron Vlaar percentueel de hoogste successrate. Het gaat dus niet om meningen van nozems daar, maar om statistieken. Dat staat er ook duidelijk.

quote:
http://www.nusport.nl/ek-(...)ien-met-aanname.html

Ik zeg niet dat Vlaar slecht was, maar hij kreeg geen druk en alle ballen die hij gaf konden wij zelfs doen.

Willems viel gewoon meer op en nog op een positieve manier.
"Overall" heeft Willems een positieve blik gekregen ja. Had 1 van de 10 kansen van Rommedahl echter gevallen was hij de schlemiel geweest. Hij had dus ook flink mazzel dat zijn verdedigende fouten niet tot een doelpunt leidden omdat de Denen gewoon zwak als de tering waren in de aanval.
  zondag 10 juni 2012 @ 16:05:06 #111
56749 BlaZ
pi_112695616
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:50 schreef 16meter het volgende:

[..]

AC Milan
Of AC Milano
  zondag 10 juni 2012 @ 16:05:55 #112
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_112695649
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:04 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Er staat een link in de slowchat naar aangekomen passes en goede verdedigende acties. Bij beide had Ron Vlaar percentueel de hoogste successrate. Het gaat dus niet om meningen van nozems daar, maar om statistieken. Dat staat er ook duidelijk.

[..]

"Overall" heeft Willems een positieve blik gekregen ja. Had 1 van de 10 kansen van Rommedahl echter gevallen was hij de schlemiel geweest. Hij had dus ook flink mazzel dat zijn verdedigende fouten niet tot een doelpunt leidden omdat de Denen gewoon zwak als de tering waren in de aanval.
Heb je de wedstrijd gekeken? 10 kansen voor Rommedahl is echt dik overdreven, ik kan me 1 echte kans herinneren waar Rommedahl uit de rug van Willems liep.

Succesvolle passes zegt verder ook weinig, wanneer ik op de middellijn over ga staan tikken met iemand heb ik ook 700 voltooide passes natuurlijk. Verdedigende acties geloof ik wel, aangezien sowieso Heitinga en vd Wiel zeer matig speelde.
  zondag 10 juni 2012 @ 16:08:28 #113
56749 BlaZ
pi_112695765
10 kansen voor Rommedahl? Heel Denemarken heeft niet eens 10 kansen gehad.
  zondag 10 juni 2012 @ 16:09:24 #114
309820 mrstylo
Swaggy P
pi_112695808
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:04 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

[..]

Gozer kijk de ballen die Vlaar geeft en kijk naar de ballen dat Willems geeft. :')

En Rommadahl kwam 2 keer langs Willems en dat kwam door Afellay. Hij moest ook op zijn man letten en hij kan toch niet 2 mannen aan. Je kan hier ook de schuld aan Vlaar geven door geen rug dekking te geven.
pi_112695831
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:05 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Heb je de wedstrijd gekeken?
Nee ik loop uit mijn piemel te zwetsen :').

quote:
10 kansen voor Rommedahl is echt dik overdreven, ik kan me 1 echte kans herinneren waar Rommedahl uit de rug van Willems liep.
Dat is dan alsnog 1 kans meer dan Vlaar, buiten het feit dat het niet klopt wat je zegt.

quote:
Succesvolle passes zegt verder ook weinig,
:'). Ja, er is een verschil in 'type' pass (die pass van Sneijder :9~) maar als je daar al 'maar' 55% scoort (Van der Wiel :')!!!) zegt dat genoeg.

quote:
wanneer ik op de middellijn over ga staan tikken met iemand heb ik ook 700 voltooide passes natuurlijk. Verdedigende acties geloof ik wel, aangezien sowieso Heitinga en vd Wiel zeer matig speelde.
Vlaar gaf effectief de meest succesvolle passes aan De Jong. De Jong was weer de belangrijkste speler op het middenveld, daar Van Bommel compleet faalde als controleur. Dat heeft Vlaar dus goed aangevoeld en is daar buitengewoon goed op ingesprongen.
pi_112695879
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:09 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Gozer kijk de ballen die Vlaar geeft en kijk naar de ballen dat Willems geeft. :')
[ afbeelding ]

En Rommadahl kwam 2 keer langs Willems en dat kwam door Afellay. Hij moest ook op zijn man letten en hij kan toch niet 2 mannen aan. Je kan hier ook de schuld aan Vlaar geven door geen rug dekking te geven.
Zoals ik zeg, Vlaar legde het spel breed en gaf geen dieptepasses maar gebruikte De jong als tussenschakel. Dat deed hij zeer verdienstelijk.

Van Vlaar verwachten dat hij rugdekking geeft is natuurlijk onzin als hij een spits op volle toeren op zich af krijgt over het middenveld :'). Je weet dus niet waar je over praat.
pi_112695891
Waarom de wedstrijd bespreken in het PSV topic? :')
pi_112695918
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom de wedstrijd bespreken in het PSV topic? :')
Omdat het over Willems gaat?
  zondag 10 juni 2012 @ 16:12:34 #119
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_112695932
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:09 schreef Helpmefok het volgende:

Dat doe je wel vaker ja.

quote:
Dat is dan alsnog 1 kans meer dan Vlaar, buiten het feit dat het niet klopt wat je zegt.
Zoek jij de 10 kansen even op dan, ben erg benieuwd.

quote:
Vlaar gaf effectief de meest succesvolle passes aan De Jong. De Jong was weer de belangrijkste speler op het middenveld, daar Van Bommel compleet faalde als controleur. Dat heeft Vlaar dus goed aangevoeld en is daar buitengewoon goed op ingesprongen.
Ah, nu is het ineens aan enkel de Jong. _O-
pi_112695942
O wacht, ik mag natuurlijk alleen maar van dit soort shit posten:

_O_ _O_ _O_ STROOT _O_ _O_ _O_
_O_ _O_ _O_ MAHER... uh, ik bedoel. MERTENS _O_ _O_ _O_

:')
pi_112695969
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Omdat het over Willems gaat?
Alleen Willems ja?
  zondag 10 juni 2012 @ 16:13:47 #122
309820 mrstylo
Swaggy P
pi_112695977
quote:

[..]

Blijkbaar wel als je over 10 kansen hebt.

quote:

[..]

Ja maar dat is ook de schuld van Vlaar. Afellay liet zijn man lopen dus kreeg Willems 2 mannen. Vlaar kon dat voorkomen door middel van rugdekking.

quote:

[..]

:'). Ja, er is een verschil in 'type' pass (die pass van Sneijder :9~) maar als je daar al 'maar' 55% scoort (Van der Wiel :')!!!) zegt dat genoeg.

Dus spreek jezelf tegen, want er is andere passen.

quote:

[..]

Goed gezien?
De Jong vroeg steeds om de bal. Je overdrijft nu wel.
pi_112695978
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:12 schreef GotenSSJ het volgende:

Ah, nu is het ineens aan enkel de Jong. _O-
Daar moest nog een 'o.a.' tussen. HIj was dus beter in het bereiken van De Jong dan geliefde Mertens.
  zondag 10 juni 2012 @ 16:13:52 #124
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_112695983
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:12 schreef Helpmefok het volgende:
O wacht, ik mag natuurlijk alleen maar van dit soort shit posten:

_O_ _O_ _O_ STROOT _O_ _O_ _O_
_O_ _O_ _O_ MAHER... uh, ik bedoel. MERTENS _O_ _O_ _O_

:')
Tuurlijk niet, sowieso niet van mij. Ik vind dat je soms best nuttige dingen te melden hebt. Maar soms mag het wel ietsjes minder. :)
  zondag 10 juni 2012 @ 16:14:39 #125
309820 mrstylo
Swaggy P
pi_112696013
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:11 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Zoals ik zeg, Vlaar legde het spel breed en gaf geen dieptepasses maar gebruikte De jong als tussenschakel. Dat deed hij zeer verdienstelijk.

Van Vlaar verwachten dat hij rugdekking geeft is natuurlijk onzin als hij een spits op volle toeren op zich af krijgt over het middenveld :'). Je weet dus niet waar je over praat.
Hij speelde normaal. Niet goed of slecht.
Willems sprong gewoon boven uit in de verdediging (6.5 en bedoel niet dat hij zo goed was, dat hij 8 verdiende ofzo).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')