als hij wat gaat laten zien op het EK dan is het zo geregeld.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:02 schreef tompsv18 het volgende:
thijsslegers Spel is op de wagen wat betreft #toivonen! De Russen komen en heel verrassend: #PSV-captain wil tóch luisteren! Zo dadelijk alles op VI.nl
Nog arroganter? Altijd al geweest, maar als voetballer is hij wel beter geworden lijkt het, of dat ook zo is gaan we morgen en hopelijk t/m 1 juli zienquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:04 schreef ArtistA het volgende:
Hij is wel een stuk arroganter geworden nu hij bij Barca speelt heb ik het idee.
Ik ben misschien bevooroordeeld maar vind Afellay wel een hele aardige voetballer. Bij Barfelona vind ik hem wat te onderdanig, maar in het NL elftal heeft hij een aantal leuke potten gespeeld.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog arroganter? Altijd al geweest, maar als voetballer is hij wel beter geworden lijkt het, of dat ook zo is gaan we morgen en hopelijk t/m 1 juli zien
dat vind ik ook maar we hebben het afgelopen jaar weinig van hem gezien door zijn blessure, verder het enige wat mij interesseert in hem en ook alle ander voetballers is hoe ze presteren, of ze aardig zijn of niet is niet belangrijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben misschien bevooroordeeld maar vind Afellay wel een hele aardige voetballer. Bij Barcelona vind ik hem wat te onderdanig, maar in het NL elftal heeft hij een aantal leuke potten gespeeld.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vind ik ook maar we hebben het afgelopen jaar weinig van hem gezien door zijn blessure, verder het enige wat mij interesseert in hem en ook alle ander voetballers is hoe ze presteren, of ze aardig zijn of niet is niet belangrijk
Dat begreep ik ook hoor,ik refereerde aan zijn arrogantie, hij is helaas niet de enigequote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met aardig bedoel ik dat ik hem aardig vind voetballen.
Oh. Ok. Natuurlijk is hij arrogant. Ik zou denk ik ook arrogant worden als ik 3 miljoen per jaar opstreek en Bertje Maalderink steeds van die kut vragen zou stellen waarvan hij weet dat ik daar geen antwoord op zou geven.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook hoor,ik refereerde aan zijn arrogantie, hij is helaas niet de enige
die Maalderink is een een eikel maar Afellay vind ik niet sympathiek en nooit gevonden ook in zijn PSV tijd niet maar wat ik al zei dat is van minder belang dan wat hij op het veld laat zienquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh. Ok. Natuurlijk is hij arrogant. Ik zou denk ik ook arrogant worden als ik 3 miljoen per jaar opstreek en Bertje Maalderink steeds van die kut vragen zou stellen waarvan hij weet dat ik daar geen antwoord op zou geven.
Ik vind Afellay ook niet heel sympathiek. Komt op mij eerder wat onzeker over voor de camera. Dat verhult wellicht zijn sympathie.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
die Maalderink is een een eikel maar Afellay vind ik niet sympathiek en nooit gevonden ook in zijn PSV tijd niet maar wat ik al zei dat is van minder belang dan wat hij op het veld laat zien
Gaat sowieso keepen tegen Rusland neem ik aan. Schorsing toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tyton, wat een baas
Zal hij nu de standaard keeper van Polen worden? Zoiets zeiden ze wel op Radio 1 vanavond
Nee ofc not, alleen volgende wedstrijd omdat Szczesny geschorst is. Heeft normaal gesproken ook nog Fabianksi voor zich, daar veranderd zo'n penalty echt niks aan hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tyton, wat een baas
Zal hij nu de standaard keeper van Polen worden? Zoiets zeiden ze wel op Radio 1 vanavond
Lijkt mij niet. Een gestopte penal brengt nog geen zomer. Die Sczezny is een talentvollere keeper dus die zal blijven staan zodra zijn schorsing erop zit.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tyton, wat een baas
de komende wedstrijd lijkt me wel want ik neem aan dat Szczesny geschorst isquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tyton, wat een baas
Meldt zich. Sinds '94, Aadje de Mos, Erik Meijer, L-Sidequote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:14 schreef FL_Freak het volgende:
Wie van jullie had nou eigenlijk een een seizoenskaart?
Naja, niet alleen die penalty. Het is gewoon een bazig goede keeper.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee ofc not, alleen volgende wedstrijd omdat Szczesny geschorst is. Heeft normaal gesproken ook nog Fabianksi voor zich, daar veranderd zo'n penalty echt niks aan hoor
Ik hoop echt voor die jongen dat hij goed speeltquote:
Iedere bal achter. Serieus iedere bal.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:00 schreef Chase_Utley het volgende:
Willems speelde prima, maar Van Bommel, wat was hij slecht zeg. Ik zou daar als PSV fan wel van schrikken.
Ach dat was al wel bekend, van Bommel is al een tijdje over zijn top en is naar PSV gekomen om af te bouwen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:00 schreef Chase_Utley het volgende:
Willems speelde prima, maar Van Bommel, wat was hij slecht zeg. Ik zou daar als PSV fan wel van schrikken.
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:49 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Ach dat was al wel bekend, van Bommel is al een tijdje over zijn top en is naar PSV gekomen om af te bouwen.
No shit. De man is 35.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:49 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Ach dat was al wel bekend, van Bommel is al een tijdje over zijn top en is naar PSV gekomen om af te bouwen.
Zeg gewoon Willems. Jetro..quote:Op zondag 10 juni 2012 12:30 schreef 3M1N3M het volgende:
Jetro had inderdaad wel een paar zieke acties..
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:49 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Ach. Hij zal in ieder geval al snel vaker scoren dan Thomasson tijdens zijn afbouwperiode bij Feyenoord.quote:
Wie?quote:Op zondag 10 juni 2012 13:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach. Hij zal in ieder geval al snel vaker scoren dan Thomasson tijdens zijn afbouwperiode bij Feyenoord.
Ik ook.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:40 schreef Caland het volgende:
Ik leun in ieder geval rustig achterover nu PSV al haar hoop heeft gevestigd op een opa die het allemaal niet meer kan belopen.
Ach, ik geloof niet dat er ook maar iemand in dit topic of binnen PSV is die 'alle hoop' op van Bommel heeft gevestigd, of kun jij misschien je woorden kracht bijzetten omdat je ergens hebt gelezen dat dat wel zo is?quote:Op zondag 10 juni 2012 13:40 schreef Caland het volgende:
Ik leun in ieder geval rustig achterover nu PSV al haar hoop heeft gevestigd op een opa die het allemaal niet meer kan belopen.
Lijkt me heerlijk voorspelbaar en weinig creatief, zo'n middenveld met Strootman en Van Bommel.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, ik geloof niet dat er ook maar iemand in dit topic of binnen PSV is die 'alle hoop' op van Bommel heeft gevestigd, of kun jij misschien je woorden kracht bijzetten omdat je ergens hebt gelezen dat dat wel zo is?
Ik denk dat van Bommel in ieder geval een doos strijdvaardigheid meeneemt en een aantal gasten op sleeptouw kan nemen. Stroot kan veel van hem leren.
En dan daarvoor nog blind paard Wijnaldum.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk voorspelbaar en weinig creatief, zo'n middenveld met Strootman en Van Bommel.
Je bedoelt degelijk en stabiel? Het past denk ik prima in het straatje van Advocaat. Die zet de mannen wel op de goede plek en dan komt het wel goed komend seizoen.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk voorspelbaar en weinig creatief, zo'n middenveld met Strootman en Van Bommel.
Die boy moet nog leren afmaken en hij schiet er elke wedstrijd 3 in.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:47 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
En dan daarvoor nog blind paard Wijnaldum.
Nou, dat kan haast niet meer mis gaanquote:Op zondag 10 juni 2012 13:47 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
En dan daarvoor nog blind paard Wijnaldum.
quote:Op zondag 10 juni 2012 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5849144
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |