Iedere bal achter. Serieus iedere bal.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:00 schreef Chase_Utley het volgende:
Willems speelde prima, maar Van Bommel, wat was hij slecht zeg. Ik zou daar als PSV fan wel van schrikken.
Ach dat was al wel bekend, van Bommel is al een tijdje over zijn top en is naar PSV gekomen om af te bouwen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:00 schreef Chase_Utley het volgende:
Willems speelde prima, maar Van Bommel, wat was hij slecht zeg. Ik zou daar als PSV fan wel van schrikken.
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:49 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Ach dat was al wel bekend, van Bommel is al een tijdje over zijn top en is naar PSV gekomen om af te bouwen.
No shit. De man is 35.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:49 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Ach dat was al wel bekend, van Bommel is al een tijdje over zijn top en is naar PSV gekomen om af te bouwen.
Zeg gewoon Willems. Jetro..quote:Op zondag 10 juni 2012 12:30 schreef 3M1N3M het volgende:
Jetro had inderdaad wel een paar zieke acties..
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:49 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Ach. Hij zal in ieder geval al snel vaker scoren dan Thomasson tijdens zijn afbouwperiode bij Feyenoord.quote:
Wie?quote:Op zondag 10 juni 2012 13:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach. Hij zal in ieder geval al snel vaker scoren dan Thomasson tijdens zijn afbouwperiode bij Feyenoord.
Ik ook.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:40 schreef Caland het volgende:
Ik leun in ieder geval rustig achterover nu PSV al haar hoop heeft gevestigd op een opa die het allemaal niet meer kan belopen.
Ach, ik geloof niet dat er ook maar iemand in dit topic of binnen PSV is die 'alle hoop' op van Bommel heeft gevestigd, of kun jij misschien je woorden kracht bijzetten omdat je ergens hebt gelezen dat dat wel zo is?quote:Op zondag 10 juni 2012 13:40 schreef Caland het volgende:
Ik leun in ieder geval rustig achterover nu PSV al haar hoop heeft gevestigd op een opa die het allemaal niet meer kan belopen.
Lijkt me heerlijk voorspelbaar en weinig creatief, zo'n middenveld met Strootman en Van Bommel.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, ik geloof niet dat er ook maar iemand in dit topic of binnen PSV is die 'alle hoop' op van Bommel heeft gevestigd, of kun jij misschien je woorden kracht bijzetten omdat je ergens hebt gelezen dat dat wel zo is?
Ik denk dat van Bommel in ieder geval een doos strijdvaardigheid meeneemt en een aantal gasten op sleeptouw kan nemen. Stroot kan veel van hem leren.
En dan daarvoor nog blind paard Wijnaldum.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk voorspelbaar en weinig creatief, zo'n middenveld met Strootman en Van Bommel.
Je bedoelt degelijk en stabiel? Het past denk ik prima in het straatje van Advocaat. Die zet de mannen wel op de goede plek en dan komt het wel goed komend seizoen.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk voorspelbaar en weinig creatief, zo'n middenveld met Strootman en Van Bommel.
Die boy moet nog leren afmaken en hij schiet er elke wedstrijd 3 in.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:47 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
En dan daarvoor nog blind paard Wijnaldum.
Nou, dat kan haast niet meer mis gaanquote:Op zondag 10 juni 2012 13:47 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
En dan daarvoor nog blind paard Wijnaldum.
quote:Op zondag 10 juni 2012 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5849144
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |