Echt geweldig.quote:
Average 1st service Errani: 132 KMHquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:07 schreef Morthill het volgende:
alsof die 1e service indrukwekkend isdie is zwakker dan menig 2e service. Dementieva serveerde beter.
Ja die Italianen kunnen er wat vanquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:13 schreef truedestiny het volgende:
Jezus die Errani moet echt een waarschuwing krijgen voor dat gillen. Niet normaal.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:18 schreef truedestiny het volgende:
Please god. laat die Errani niet in de finale komen.
Ze tennist als Verdascoquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:19 schreef mitt het volgende:
Stosur tennist technisch als een vent, maar psychisch als een vrouw.
En dat met zo'n servicequote:Op donderdag 7 juni 2012 17:25 schreef Norrage het volgende:
Moet ik zeggen dat Errani wel een geweldig seizoen draait. 3 graveltoernooien op rij gewonnen en nu de RG finale
Zo'n prutspeelster is Errani niet en op gravel al helemaal niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:26 schreef Morthill het volgende:
die damesfinale ga ik dus zo niet kijkenals zelfs een prutspeelster als Errani de finale haalt
ik mis spelers als Hingis, Henin en Clijsters
Rooooowbin had Errani met 6-3 6-2 6-1 verslagen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:26 schreef Salamando het volgende:
Jezus, wat een niveau voor halve finale GS.
Vrouwentennis kan wel leuk zijn, maar het niveau is te vaak om te janken vind ik ook jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:27 schreef Fukjoeman het volgende:
Vrouwentennis_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt wat een parodie op professioneel tennis was dit weer.
Kom op zeg, die wedstrijd net was echt genant slecht.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zo'n prutspeelster is Errani niet en op gravel al helemaal niet.
Zou morgen meer spektakel brengen? Ik zou daar niet al te zeker van zijnquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:27 schreef Fukjoeman het volgende:
Vrouwentennis_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt wat een parodie op professioneel tennis was dit weer.
Ik heb misschien een set gezien over de hele wedstrijd heen, maar vergeet ook niet dat de omstandigheden ronduit kut waren.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Kom op zeg, die wedstrijd net was echt genant slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |