Je klinkt net als Die_Hofstadtgruppe.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:45 schreef DS4 het volgende:
Stelletje asocialen... niemand die voor dat jongetje een glaasje water is gaan halen omdat ze het te druk hadden met schreeuwen en daardoor is hij natuurlijk vanwege uitdroging gestorven. Ik zeg: dood door schuld.
Leer zelf eens lezen, ipv de helft van de omstandigheden erbij te verzinnen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oh lief klein schatje toch![]()
Leer eens lezen, poepie.
Ik verdedig mijn stelling dat je zelfs in omstandigheden waarin je hartslag en ademhaling gereduceerd is je uren in een plastic zak niet gaat overleven. Jij denkt dat je door jedi tricks jezelf in een soort van wonderstasis kan brengen waardoor je 0 intake en 0 output hebt en je hersenen tegelijkertijd magisch onaangetast blijven.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Leer zelf eens lezen, ipv de helft van de omstandigheden erbij te verzinnen.
En ik geloof ook dat het flauwe kul is, dus wat verdedig je nou?
Er staat nergens dat dat joch uren in een plastic zak heeft gezeten. En hij heeft het ook niet overleefd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik verdedig mijn stelling dat je zelfs in omstandigheden waarin je hartslag en ademhaling gereduceerd is je uren in een plastic zak niet gaat overleven. Jij denkt dat je door jedi tricks jezelf in een soort van wonderstasis kan brengen waardoor je 0 intake en 0 output hebt en je hersenen tegelijkertijd magisch onaangetast blijven.
Ik heb met bronnen aangegeven dat je dat gewoonweg niet gaat overleven.
Het kind is overhandigd in een plastic zak. Kan er wel vanuit gaan dat dat kind daar een hele tijd in heeft gezeten het gaat hier niet om een AH draagtas maar zo'n officiele verzegelde luchtdichte zak voor lijken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er staat nergens dat dat joch uren in een plastic zak heeft gezeten. En hij heeft het ook niet overleefd.
Oh, dus het was meer "mwg k wl wnn glssj wtr"quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:14 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het kind is overhandigd in een plastic zak. Kan er wel vanuit gaan dat dat kind daar een hele tijd in heeft gezeten het gaat hier niet om een AH draagtas maar zo'n officiele verzegelde luchtdichte zak voor lijken.
Dan geef ik ook een krant uit waarin staat dat mensen hun belasting aan mij moeten afdragen daar ik zo'n Uberbaas ben.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Alles wat in de krant staat is echt waar.
Ik geloof het wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:22 schreef penny-wise het volgende:
Wij hebben op school een leraar gehad die zijn dochtertje/nichtje was "verdronken" in de vijver.
Dokter verklaarde haar dood en ze lag al onder een laken in het ziekenhuis-mortuarium.
Toevallig liep er een zuster langs die opviel dat het laken bewoog, bleek het meisje nog te leven...![]()
Bizar als het ziekenhuis je dan belt.....
Ouwehoerquote:Op zondag 10 juni 2012 10:16 schreef Farenji het volgende:
Het zou natuurlijk wel echt kunnen zijn. Er gebeuren wel meer rare dingen.
Zo is het ook een keertje gebeurd dat een zwangere vrouw werd doodgeschoten. Het kind is via een keizersnede gered. De vrouw bleek niet dood maar in een diep coma en na jaren werd ze opeens weer wakker. Ze kon haar benen niet meer bewegen maar met grote mentale krachtinspanningen lukte het haar toch om weer leven in haar benen te krijgen en weer te lopen, door te beginnen met haar kleine teen te bewegen. Later vermoorde ze iedereen die betrokken was bij de schietpartij, en door een van hen werd ze zelfs nog een keer begraven. Gelukkig beheerste ze een bepaalde vecht-techniek waarmee ze door de doodskist heen kon stompen. Uiteindelijk heeft ze haar moordenaar nog zelf vermoord door de vijf-punts-exploderend-hart-greep.
True story.
Ach Jezus maak wel eens ook fouten, net als artsen.quote:
Je verhaal klopt maar je bron is echt waardeloos.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ach Jezus maak wel eens ook fouten, net als artsen.
Tiener wordt vier keer hersendood verklaard maar herstelt volledig
donderdag, 26 april 2012
Ondanks het feit dat hij door vier artsen hersendood was verklaard is een slachtoffer van een
verkeersongeval op miraculeuze wijze hersteld.
Voordat hij van de beademing zou worden gehaald vroegen de ouders van de jongeman om een
tweede mening.
Vier jaar geleden was Steven Thorpe uit het Engelse Warwickshire betrokken bij een ernstig
auto-ongeval. De toen 17-jarige Thorpe werd overgebracht naar het ziekenhuis van Coventry.
Toen een craniotomie niet mocht baten zeiden artsen dat hij waarschijnlijk niet zou herstellen.
CT-scans van zijn hoofd lieten vrijwel onherstelbare schade zien, aldus het ziekenhuis in een
recente verklaring.
Wanhoopspoging
De artsen van Thorpe vroegen zijn ouders zelfs te overwegen om zijn organen te doneren.
Zijn vader weigerde echter op te geven en smeekte het ziekenhuis om zijn zoon te redden.
In een wanhoopspoging benaderde hij privé-arts Julia Piper.
Zij is vooral bekend vanwege haar werk op het gebied van traditionele en natuurlijke geneeswijzen.
Piper constateerde een zwakke hersenactiviteit bij Thorpe.
Het ziekenhuis stemde er uiteindelijk mee in om de tiener uit zijn coma te halen.
Thorpe herstelde op miraculeuze wijze.
Zeven weken later mocht hij het ziekenhuis verlaten.
Uniek geval
“Het is extreem zeldzaam dat een patiënt met dergelijk hersenletsel weet te herstellen,” ging de
verklaring verder. “Dit is werkelijk een uniek geval.”
“Mijn kijk op het leven is niet veranderd,” zei Thorpe.
“Ik ben een erg gedreven persoon. Ik leef om te slagen in het leven.”
Filmpje !
http://www.niburu.nl/inde(...)ns-en-dier&Itemid=37
Die past prima tussen al die andere broodje aap-verhalen hier. Een zwangere vrouw kan immers met gemak een week in een graf overleven. En nog een kind baren ook.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:16 schreef Farenji het volgende:
Het zou natuurlijk wel echt kunnen zijn. Er gebeuren wel meer rare dingen.
Zo is het ook een keertje gebeurd dat een zwangere vrouw werd doodgeschoten. Het kind is via een keizersnede gered. De vrouw bleek niet dood maar in een diep coma en na jaren werd ze opeens weer wakker. Ze kon haar benen niet meer bewegen maar met grote mentale krachtinspanningen lukte het haar toch om weer leven in haar benen te krijgen en weer te lopen, door te beginnen met haar kleine teen te bewegen. Later vermoorde ze iedereen die betrokken was bij de schietpartij, en door een van hen werd ze zelfs nog een keer begraven. Gelukkig beheerste ze een bepaalde vecht-techniek waarmee ze door de doodskist heen kon stompen. Uiteindelijk heeft ze haar moordenaar nog zelf vermoord door de vijf-punts-exploderend-hart-greep.
True story.
quote:Op zondag 10 juni 2012 15:06 schreef WH141 het volgende:
[..]
Je verhaal klopt maar je bron is echt waardeloos.
Niburu.nl
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |