abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juni 2012 @ 12:09:22 #51
44906 merino
World of Sleepers
pi_112562291
Dit is doodnormale zaak binnen Vodoun cultuur. Zouden die ouders binnen het Candomblé geloof zitten?

Anyway ik geloof ik niks van. Binnen Vodoun is schijndood in ieder geval nog aannemelijk gemaakt door onderzoek maar daarvan zie ik hier niets in terug
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  Moderator donderdag 7 juni 2012 @ 12:10:48 #52
9859 crew  Karina
Woman
pi_112562347
Ik geloof er niets van.

Luguber dat de ouders hun overleden kind meekregen in een plastic zak (als dat wel waar is...).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 donderdag 7 juni 2012 @ 12:22:05 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_112562785
'Dode mensen staan niet zomaar doodleuk op om iets te zeggen.'

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_112562807
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 09:45 schreef DS4 het volgende:
Stelletje asocialen... niemand die voor dat jongetje een glaasje water is gaan halen omdat ze het te druk hadden met schreeuwen en daardoor is hij natuurlijk vanwege uitdroging gestorven. Ik zeg: dood door schuld.
Je klinkt net als Die_Hofstadtgruppe. _O-
pi_112564285
TS je gelooft ook echt alle rotzooi die maar wordt rondgestrooid he. :')
pi_112566972
Wtf dat is wel heel raar als het überhaupt al echt gebeurd is
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_112568216
quote:
7s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:58 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Oh lief klein schatje toch :*

Leer eens lezen, poepie.
Leer zelf eens lezen, ipv de helft van de omstandigheden erbij te verzinnen.

En ik geloof ook dat het flauwe kul is, dus wat verdedig je nou?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:58:23 #58
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_112570558
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:56 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Leer zelf eens lezen, ipv de helft van de omstandigheden erbij te verzinnen.

En ik geloof ook dat het flauwe kul is, dus wat verdedig je nou?
Ik verdedig mijn stelling dat je zelfs in omstandigheden waarin je hartslag en ademhaling gereduceerd is je uren in een plastic zak niet gaat overleven. Jij denkt dat je door jedi tricks jezelf in een soort van wonderstasis kan brengen waardoor je 0 intake en 0 output hebt en je hersenen tegelijkertijd magisch onaangetast blijven.

Ik heb met bronnen aangegeven dat je dat gewoonweg niet gaat overleven.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_112570653
quote:
7s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:58 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik verdedig mijn stelling dat je zelfs in omstandigheden waarin je hartslag en ademhaling gereduceerd is je uren in een plastic zak niet gaat overleven. Jij denkt dat je door jedi tricks jezelf in een soort van wonderstasis kan brengen waardoor je 0 intake en 0 output hebt en je hersenen tegelijkertijd magisch onaangetast blijven.

Ik heb met bronnen aangegeven dat je dat gewoonweg niet gaat overleven.
Er staat nergens dat dat joch uren in een plastic zak heeft gezeten. En hij heeft het ook niet overleefd. :{w
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:14:40 #60
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_112571306
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 16:00 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Er staat nergens dat dat joch uren in een plastic zak heeft gezeten. En hij heeft het ook niet overleefd. :{w
Het kind is overhandigd in een plastic zak. Kan er wel vanuit gaan dat dat kind daar een hele tijd in heeft gezeten het gaat hier niet om een AH draagtas maar zo'n officiele verzegelde luchtdichte zak voor lijken.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_112575420
quote:
7s.gif Op donderdag 7 juni 2012 16:14 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het kind is overhandigd in een plastic zak. Kan er wel vanuit gaan dat dat kind daar een hele tijd in heeft gezeten het gaat hier niet om een AH draagtas maar zo'n officiele verzegelde luchtdichte zak voor lijken.
Oh, dus het was meer "mwg k wl wnn glssj wtr" :{w

En wederom zuig je uit je duim dat het hier om zo'n officiële, luchtdichte bodybag gaat. Verzegeld nog wel. Hou je nou gewoon eens aan de tekst van het artikel. Overigens werd de jongen pas om twintig voor acht dood verklaard en een kwartier later was hij bij zijn vader.

http://findognews.blogspo(...)s-up-his-coffin.html

[ Bericht 7% gewijzigd door Jordy-B op 07-06-2012 17:55:44 ]
pi_112576122
Bullshit
pi_112576189
:').
  Moderator donderdag 7 juni 2012 @ 18:17:31 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_112576338
ik had die begravenis toch iets langer uitgesteld denk ik _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_112582880
Ik geloof hier geen zak van.

Niemand, maar dan ook NIEMAND staat echt op uit de dood, als ze dat eenmaal zijn. Dit is volgens mij alleen maar een stoer verhaal van pappie, om aandacht te trekken en zijn slaatje daarmee te slaan (dwz geld uit de la te halen)
pi_112583620
Bijgelovige Brazilianen.
“An interesting thing is a good thing.”
  † In Memoriam † donderdag 7 juni 2012 @ 21:08:40 #67
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_112584254
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:41 schreef Fokboer het volgende:
Ik geloof hier geen zak van.

Alles wat in de krant staat is echt waar. :{w
pi_112584420
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:08 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Alles wat in de krant staat is echt waar. :{w
Dan geef ik ook een krant uit waarin staat dat mensen hun belasting aan mij moeten afdragen daar ik zo'n Uberbaas ben.
pi_112648820
:O
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 9 juni 2012 @ 14:06:37 #70
375279 Comandante
Niet vergeten suiker halen hih
pi_112656437
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juni 2012 09:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik geloof er niets van.
Hoiii
pi_112684723
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:22 schreef penny-wise het volgende:
Wij hebben op school een leraar gehad die zijn dochtertje/nichtje was "verdronken" in de vijver.
Dokter verklaarde haar dood en ze lag al onder een laken in het ziekenhuis-mortuarium.

Toevallig liep er een zuster langs die opviel dat het laken bewoog, bleek het meisje nog te leven... :{

Bizar als het ziekenhuis je dan belt..... :X
Ik geloof het wel.

Vaststellen van het intreden van de dood

In het verre (maar ook recente) verleden was en is het moeilijk nauwkeurig vast te stellen wanneer
de dood was of is ingetreden. Soms werden mensen dan ten onrechte dood verklaard en vervolgens begraven.

Het is nauwelijks voor te stellen dat ondanks alle medische kennis recentelijk nog dergelijke vergissingen gemaakt zijn.

Recente gevallen
Zo openden - niet zo vreselijk lang geleden - artsen in een Brits ziekenhuis een 'lijk' in verband
met een niertransplantatie. Tot hun afgrijzen merkten ze dat het lichaam nog ademde;

Hoe bizar het ook mag klinken: dit geval staat niet op zichzelf.
Ook in een van de zuidelijke staten van de Verenigde Staten van Amerika werd zo'n vergissing nog onlangs begaan.

Een zwangere jonge vrouw raakte daar zo overstuur toen een politieagent aan de deur kwam, dat
ze ineenzakte. Er werd een verklaring van overlijden afgegeven en de vrouw werd begraven.
Een week na de begrafenis kwam de moeder van deze vrouw over.
Zij stond erop zelf het lichaam van haar dochter te zien.
Bij het openen van het graf was de vrouw nog in leven en haar kindje geboren.
De ten onrechte begraven vrouw had kapotte vingers van haar pogingen zich uit de doodkist naar
buiten te klauwen;

Een directrice van een Amerikaans weeshuis werd bij twee gelegenheden dood verklaard.
De tweede keer dankte ze haar redding aan de begrafenisondernemer, die met een speld in haar
lichaam stak. Uit de wond kwam een druppel vers bloed;

Washington Irving Bishop, die voorstellingen gaf als gedachtenlezer en die vaak in een toestand van trance verkeerde, werd ook wel eens voor gestorven gehouden. Tot dat er bij de sectie in hem
gesneden werd; http://www.themagicdetect(...)shington-irving.html

Iets vergelijksbaars met de belevenis van Washington Irving Bishop deed zich voor bij een hoge
geestelijke in Spanje. Hij werd al gebalsemd en voor dat doel werd zijn hart te voorschijn gehaald uit de borstkas. Het bleek nog te kloppen! Op dat ogenblik kwam hij bij kennis en zelfs toen scheen hij nog de kracht te hebben om met zijn hand het ontleedmes van de arts te grijpen, voordat hij echt de laatste adem uitblies.

http://mens-en-samenlevin(...)begraven-worden.html
pi_112685812
Het zou natuurlijk wel echt kunnen zijn. Er gebeuren wel meer rare dingen.

Zo is het ook een keertje gebeurd dat een zwangere vrouw werd doodgeschoten. Het kind is via een keizersnede gered. De vrouw bleek niet dood maar in een diep coma en na jaren werd ze opeens weer wakker. Ze kon haar benen niet meer bewegen maar met grote mentale krachtinspanningen lukte het haar toch om weer leven in haar benen te krijgen en weer te lopen, door te beginnen met haar kleine teen te bewegen. Later vermoorde ze iedereen die betrokken was bij de schietpartij, en door een van hen werd ze zelfs nog een keer begraven. Gelukkig beheerste ze een bepaalde vecht-techniek waarmee ze door de doodskist heen kon stompen. Uiteindelijk heeft ze haar moordenaar nog zelf vermoord door de vijf-punts-exploderend-hart-greep.

True story.
pi_112691540
quote:
7s.gif Op zondag 10 juni 2012 10:16 schreef Farenji het volgende:

Zo is het ook een keertje gebeurd dat een zwangere vrouw werd doodgeschoten. Het kind is via een keizersnede gered. De vrouw bleek niet dood maar in een diep coma en na jaren werd ze opeens weer wakker. Ze kon haar benen niet meer bewegen maar met grote mentale krachtinspanningen lukte het haar toch om weer leven in haar benen te krijgen en weer te lopen, door te beginnen met haar kleine teen te bewegen. Later vermoorde ze iedereen die betrokken was bij de schietpartij, en door een van hen werd ze zelfs nog een keer begraven. Gelukkig beheerste ze een bepaalde vecht-techniek waarmee ze door de doodskist heen kon stompen. Uiteindelijk heeft ze haar moordenaar nog zelf vermoord door de vijf-punts-exploderend-hart-greep.

True story.
Ouwehoer :')

Het gebeurd gewoon wel eens, dat is toch geen geheim?

http://www.rtl.nl/compone(...)/baby-mortuarium.xml

Baby levend gevonden in mortuarium
Woensdag 11 apr 2012 12:27

Een ziekenhuis in Argentinië heeft een niet te zuinige misser begaan.
Een te vroeg geboren baby werd ten onrechte dood verklaard en naar een mortuarium overgebracht.

Kreunen
Toen de moeder 12 uur later afscheid kwam nemen van haar dochter kreeg ze de schrik van haar
leven toen het meisje begon te kreunen en bewoog.

Hallucineren
De moeder dacht dat ze hallucineerde toen ze het levende kindje in haar armen had.
Ze liet zich van geluk op haar knieën vallen. Het baby'tje ligt inmiddels op een couveuseafdeling en
maakt het naar omstandigheden goed.
pi_112691934
Grappig als dit ook een religie wordt.
pi_112691960
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:18 schreef nikk het volgende:
Grappig als dit ook een religie wordt.
huh? die snap ik niet.
pi_112692401
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

huh? die snap ik niet.
Jezus enzo.
pi_112692705
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:35 schreef nikk het volgende:

[..]

Jezus enzo.
Ach Jezus maak wel eens ook fouten, net als artsen.

Tiener wordt vier keer hersendood verklaard maar herstelt volledig
donderdag, 26 april 2012

Ondanks het feit dat hij door vier artsen hersendood was verklaard is een slachtoffer van een
verkeersongeval op miraculeuze wijze hersteld.

Voordat hij van de beademing zou worden gehaald vroegen de ouders van de jongeman om een
tweede mening.

Vier jaar geleden was Steven Thorpe uit het Engelse Warwickshire betrokken bij een ernstig
auto-ongeval. De toen 17-jarige Thorpe werd overgebracht naar het ziekenhuis van Coventry.
Toen een craniotomie niet mocht baten zeiden artsen dat hij waarschijnlijk niet zou herstellen.

CT-scans van zijn hoofd lieten vrijwel onherstelbare schade zien, aldus het ziekenhuis in een
recente verklaring.

Wanhoopspoging
De artsen van Thorpe vroegen zijn ouders zelfs te overwegen om zijn organen te doneren.
Zijn vader weigerde echter op te geven en smeekte het ziekenhuis om zijn zoon te redden.
In een wanhoopspoging benaderde hij privé-arts Julia Piper.
Zij is vooral bekend vanwege haar werk op het gebied van traditionele en natuurlijke geneeswijzen.

Piper constateerde een zwakke hersenactiviteit bij Thorpe.
Het ziekenhuis stemde er uiteindelijk mee in om de tiener uit zijn coma te halen.
Thorpe herstelde op miraculeuze wijze.
Zeven weken later mocht hij het ziekenhuis verlaten.

Uniek geval
“Het is extreem zeldzaam dat een patiënt met dergelijk hersenletsel weet te herstellen,” ging de
verklaring verder. “Dit is werkelijk een uniek geval.”

“Mijn kijk op het leven is niet veranderd,” zei Thorpe.
“Ik ben een erg gedreven persoon. Ik leef om te slagen in het leven.”

Filmpje !

http://www.niburu.nl/inde(...)ns-en-dier&Itemid=37
  zondag 10 juni 2012 @ 15:06:32 #78
351860 WH141
E = MC²
pi_112693507
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ach Jezus maak wel eens ook fouten, net als artsen.

Tiener wordt vier keer hersendood verklaard maar herstelt volledig
donderdag, 26 april 2012

Ondanks het feit dat hij door vier artsen hersendood was verklaard is een slachtoffer van een
verkeersongeval op miraculeuze wijze hersteld.

Voordat hij van de beademing zou worden gehaald vroegen de ouders van de jongeman om een
tweede mening.

Vier jaar geleden was Steven Thorpe uit het Engelse Warwickshire betrokken bij een ernstig
auto-ongeval. De toen 17-jarige Thorpe werd overgebracht naar het ziekenhuis van Coventry.
Toen een craniotomie niet mocht baten zeiden artsen dat hij waarschijnlijk niet zou herstellen.

CT-scans van zijn hoofd lieten vrijwel onherstelbare schade zien, aldus het ziekenhuis in een
recente verklaring.

Wanhoopspoging
De artsen van Thorpe vroegen zijn ouders zelfs te overwegen om zijn organen te doneren.
Zijn vader weigerde echter op te geven en smeekte het ziekenhuis om zijn zoon te redden.
In een wanhoopspoging benaderde hij privé-arts Julia Piper.
Zij is vooral bekend vanwege haar werk op het gebied van traditionele en natuurlijke geneeswijzen.

Piper constateerde een zwakke hersenactiviteit bij Thorpe.
Het ziekenhuis stemde er uiteindelijk mee in om de tiener uit zijn coma te halen.
Thorpe herstelde op miraculeuze wijze.
Zeven weken later mocht hij het ziekenhuis verlaten.

Uniek geval
“Het is extreem zeldzaam dat een patiënt met dergelijk hersenletsel weet te herstellen,” ging de
verklaring verder. “Dit is werkelijk een uniek geval.”

“Mijn kijk op het leven is niet veranderd,” zei Thorpe.
“Ik ben een erg gedreven persoon. Ik leef om te slagen in het leven.”

Filmpje !

http://www.niburu.nl/inde(...)ns-en-dier&Itemid=37
Je verhaal klopt maar je bron is echt waardeloos.
Niburu.nl :')
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
  zondag 10 juni 2012 @ 15:08:31 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112693580
quote:
7s.gif Op zondag 10 juni 2012 10:16 schreef Farenji het volgende:

True story.
Die past prima tussen al die andere broodje aap-verhalen hier. Een zwangere vrouw kan immers met gemak een week in een graf overleven. En nog een kind baren ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_112693595
dat het een uitzonderlijk geval is kan natuurlijk ook komen doordat artsen de persoon normaal in coma laten en dan dood laten gaan. zomaar een idee.
pi_112695083
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:06 schreef WH141 het volgende:

[..]

Je verhaal klopt maar je bron is echt waardeloos.
Niburu.nl :')
:')

Ja gut hoeveel bronnen en voorbeelden zijn er nodig om te laten zien dat het echt wel eens gebeurd

Hiero nog eentje en als ik ga googelen kan ik er nog een stuk of wat vinden

http://www.dailymail.co.u(...)ctim-I-love-you.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')