abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112692401
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

huh? die snap ik niet.
Jezus enzo.
pi_112692705
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:35 schreef nikk het volgende:

[..]

Jezus enzo.
Ach Jezus maak wel eens ook fouten, net als artsen.

Tiener wordt vier keer hersendood verklaard maar herstelt volledig
donderdag, 26 april 2012

Ondanks het feit dat hij door vier artsen hersendood was verklaard is een slachtoffer van een
verkeersongeval op miraculeuze wijze hersteld.

Voordat hij van de beademing zou worden gehaald vroegen de ouders van de jongeman om een
tweede mening.

Vier jaar geleden was Steven Thorpe uit het Engelse Warwickshire betrokken bij een ernstig
auto-ongeval. De toen 17-jarige Thorpe werd overgebracht naar het ziekenhuis van Coventry.
Toen een craniotomie niet mocht baten zeiden artsen dat hij waarschijnlijk niet zou herstellen.

CT-scans van zijn hoofd lieten vrijwel onherstelbare schade zien, aldus het ziekenhuis in een
recente verklaring.

Wanhoopspoging
De artsen van Thorpe vroegen zijn ouders zelfs te overwegen om zijn organen te doneren.
Zijn vader weigerde echter op te geven en smeekte het ziekenhuis om zijn zoon te redden.
In een wanhoopspoging benaderde hij privé-arts Julia Piper.
Zij is vooral bekend vanwege haar werk op het gebied van traditionele en natuurlijke geneeswijzen.

Piper constateerde een zwakke hersenactiviteit bij Thorpe.
Het ziekenhuis stemde er uiteindelijk mee in om de tiener uit zijn coma te halen.
Thorpe herstelde op miraculeuze wijze.
Zeven weken later mocht hij het ziekenhuis verlaten.

Uniek geval
“Het is extreem zeldzaam dat een patiënt met dergelijk hersenletsel weet te herstellen,” ging de
verklaring verder. “Dit is werkelijk een uniek geval.”

“Mijn kijk op het leven is niet veranderd,” zei Thorpe.
“Ik ben een erg gedreven persoon. Ik leef om te slagen in het leven.”

Filmpje !

http://www.niburu.nl/inde(...)ns-en-dier&Itemid=37
  zondag 10 juni 2012 @ 15:06:32 #78
351860 WH141
E = MC²
pi_112693507
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ach Jezus maak wel eens ook fouten, net als artsen.

Tiener wordt vier keer hersendood verklaard maar herstelt volledig
donderdag, 26 april 2012

Ondanks het feit dat hij door vier artsen hersendood was verklaard is een slachtoffer van een
verkeersongeval op miraculeuze wijze hersteld.

Voordat hij van de beademing zou worden gehaald vroegen de ouders van de jongeman om een
tweede mening.

Vier jaar geleden was Steven Thorpe uit het Engelse Warwickshire betrokken bij een ernstig
auto-ongeval. De toen 17-jarige Thorpe werd overgebracht naar het ziekenhuis van Coventry.
Toen een craniotomie niet mocht baten zeiden artsen dat hij waarschijnlijk niet zou herstellen.

CT-scans van zijn hoofd lieten vrijwel onherstelbare schade zien, aldus het ziekenhuis in een
recente verklaring.

Wanhoopspoging
De artsen van Thorpe vroegen zijn ouders zelfs te overwegen om zijn organen te doneren.
Zijn vader weigerde echter op te geven en smeekte het ziekenhuis om zijn zoon te redden.
In een wanhoopspoging benaderde hij privé-arts Julia Piper.
Zij is vooral bekend vanwege haar werk op het gebied van traditionele en natuurlijke geneeswijzen.

Piper constateerde een zwakke hersenactiviteit bij Thorpe.
Het ziekenhuis stemde er uiteindelijk mee in om de tiener uit zijn coma te halen.
Thorpe herstelde op miraculeuze wijze.
Zeven weken later mocht hij het ziekenhuis verlaten.

Uniek geval
“Het is extreem zeldzaam dat een patiënt met dergelijk hersenletsel weet te herstellen,” ging de
verklaring verder. “Dit is werkelijk een uniek geval.”

“Mijn kijk op het leven is niet veranderd,” zei Thorpe.
“Ik ben een erg gedreven persoon. Ik leef om te slagen in het leven.”

Filmpje !

http://www.niburu.nl/inde(...)ns-en-dier&Itemid=37
Je verhaal klopt maar je bron is echt waardeloos.
Niburu.nl :')
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
  zondag 10 juni 2012 @ 15:08:31 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112693580
quote:
7s.gif Op zondag 10 juni 2012 10:16 schreef Farenji het volgende:
Het zou natuurlijk wel echt kunnen zijn. Er gebeuren wel meer rare dingen.

Zo is het ook een keertje gebeurd dat een zwangere vrouw werd doodgeschoten. Het kind is via een keizersnede gered. De vrouw bleek niet dood maar in een diep coma en na jaren werd ze opeens weer wakker. Ze kon haar benen niet meer bewegen maar met grote mentale krachtinspanningen lukte het haar toch om weer leven in haar benen te krijgen en weer te lopen, door te beginnen met haar kleine teen te bewegen. Later vermoorde ze iedereen die betrokken was bij de schietpartij, en door een van hen werd ze zelfs nog een keer begraven. Gelukkig beheerste ze een bepaalde vecht-techniek waarmee ze door de doodskist heen kon stompen. Uiteindelijk heeft ze haar moordenaar nog zelf vermoord door de vijf-punts-exploderend-hart-greep.

True story.
Die past prima tussen al die andere broodje aap-verhalen hier. Een zwangere vrouw kan immers met gemak een week in een graf overleven. En nog een kind baren ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_112693595
dat het een uitzonderlijk geval is kan natuurlijk ook komen doordat artsen de persoon normaal in coma laten en dan dood laten gaan. zomaar een idee.
pi_112695083
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:06 schreef WH141 het volgende:

[..]

Je verhaal klopt maar je bron is echt waardeloos.
Niburu.nl :')
:')

Ja gut hoeveel bronnen en voorbeelden zijn er nodig om te laten zien dat het echt wel eens gebeurd

Hiero nog eentje en als ik ga googelen kan ik er nog een stuk of wat vinden

http://www.dailymail.co.u(...)ctim-I-love-you.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')