Heb jij een beter idee dan? Ik niet, heb alles al geprobeerd. Daarom neem ik nu deze route.quote:
Heb ik een beter idee?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Heb jij een beter idee dan? Ik niet, heb alles al geprobeerd. Daarom neem ik nu deze route.
Onze Richard ging +- 5maanden geleden uit mijn hoofd (als het niet minder is) Nog uit met een biseksuele dame en had een trio die avond. Hij is ''redelijk'' succesvol eigenlijk.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:11 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Ik geef Richard wel een beetje gelijk. Het lijkt mij ook niet fijn om tegen je wil in zo'n lange tijd alleen te zijn. En als je dan het gevoel hebt dat niemand je ziet staan dan kan ik wel begrijpen dat je op een bepaald moment dit soort drastische maatregelen gaat nemen als niks anders werkt.
Dan snap ik het probleem niet van Richard als dit waar is. Dan heb je het bewijs dat je niet afzichtelijk bent lijkt mijquote:Op maandag 18 juni 2012 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Onze Richard ging +- 5maanden geleden uit mijn hoofd (als het niet minder is) Nog uit met een biseksuele dame en had een trio die avond. Hij is ''redelijk'' succesvol eigenlijk.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb ontkracht dat je trollt, inderdaad heel aardig van me.
[..]
En dan? Zeggen dat het allemaal wel meevalt?
http://en.wikipedia.org/wiki/Body_dysmorphic_disorder
Dat is er mis. Je kan het honderd keer tegen hem zeggen, maar het zelf zien is weer wat anders.
Dat is zijn probleem... En dat is psychisch..quote:Op maandag 18 juni 2012 20:14 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
[..]
Dan snap ik het probleem niet van Richard als dit waar is. Dan heb je het bewijs dat je niet afzichtelijk bent lijkt mij
Er zijn wel degelijk mensen die hem zien staan ik vind hem er behoorlijk aantrekkelijk uit zien. echter zijn gedrag maakt hem onaantrekkelijk..quote:Op maandag 18 juni 2012 20:11 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Ik geef Richard wel een beetje gelijk. Het lijkt mij ook niet fijn om tegen je wil in zo'n lange tijd alleen te zijn. En als je dan het gevoel hebt dat niemand je ziet staan dan kan ik wel begrijpen dat je op een bepaald moment dit soort drastische maatregelen gaat nemen als niks anders werkt.
Maarja dat kan je hem eigenlijk niet kwalijk nemen...quote:Op maandag 18 juni 2012 20:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijk mensen die hem zien staan ik vind hem er behoorlijk aantrekkelijk uit zien. echter zijn gedrag maakt hem onaantrekkelijk..
er staat ook nergens dat ik hem dat kwalijk neem.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maarja dat kan je hem eigenlijk niet kwalijk nemen...
Lijkt me niet dat hij graag een ENORM HUGE FUCKING bord voor zijn kop heeft... Maarja dat heeft hij niet door dus...
Ik nuanceer jouw postquote:Op maandag 18 juni 2012 20:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
er staat ook nergens dat ik hem dat kwalijk neem.
Sterkte richard reken maar dat het helpt!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat er zoveel kritiek is op mijn plannen.
Ik had gehoopt op meer positieve aanmoedigingen.
Het is niet iets wat je enkel maar is overkomen, jij hebt er grotendeels ook zelf voor gekozen om vanaf de zijlijn toe te kijken. 2 jaar geleden had je nog nooit een vrouw aangesproken. Het is ontwijkgedrag, niets meer en niets minder.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
1
Sinds mijn recentelijke totale instorting.
2
Na ruim 10 jaar lang vanaf de zijlijn toekijken hoe anderen een leven opbouwen en ik alleen
achter blijf.
Ik vind mezelf behoorlijk misvormd daarnaast is het niet mogelijk een vriendin te krijgen met dit uiterlijk en blijf ik dus altijd gedwongen op vanaf de zijlijn toe te kijken hoe anderen gelukkig worden.
Ik heb geen familie dus ik moet zelf iets opbouwen maar misschien is het ook wel beter om het zo te laten.
Het liefst wil ik zo doorleven maar ik merk dat dat niet gaat en dus moeten er drastische maatregelen doorgevoerd worden. I'm running out of time.
Niet waar. Je kan nog intensievere behandeling krijgen voor je BDD. Maar dat wil jij niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Heb jij een beter idee dan? Ik niet, heb alles al geprobeerd.
Door jezelf voor te nemen zelfverzekerd over te komen.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:05 schreef jwrt het volgende:
ok:
hoe kun je zelfverzekerder worden en 'scheit krijgen aan' uitstralen.
En hoe kun je onzekere gedachtes over je uiterlijk voorkomen inperken?
Alles in mijn kop was in orde. Ik leefde heerlijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan is dat toch juist een leuke toevoeging op het moment dat alles lekker loopt? Tenzij het absoluut niet wederzijds is. Maar liever dat je iemand leuk vindt wanneer je leven op rolletjes loopt, dan wanneer je nog zoveel dingen hebt die je op orde moet krijgen maar je gedachten telkens afdwalen naar dat ene meisje.
Door jezelf en je uiterlijk te accepteren en in te zien dat je veel verder komt in het leven als je je daar niet meer druk om maakt. Er is zoveel meer waar je energie in kan steken, wat wél zin heeft. Zorg goed voor jezelf, kom verzorgd voor de dag, meer kan je niet doen. Maar inderdaad, dat is niet zo 123 in de praktijk te brengen. Acceptatie is een proces.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:05 schreef jwrt het volgende:
ok:
hoe kun je zelfverzekerder worden en 'scheit krijgen aan' uitstralen.
En hoe kun je onzekere gedachtes over je uiterlijk voorkomen inperken?
Heel simpel dan. Zet die stap van aanspreken. Loop je een blauwtje, dan kan je het voor jezelf afsluiten, loop je geen blauwtje dan scheelt dat een hoop kopzorgen.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:22 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Alles in mijn kop was in orde. Ik leefde heerlijk.
Nu begint het trauma weer van voor af aan, de twijfel, de onzekerheid, wel aanspreken-niet aanspreken, hoe moet ik haar aanspreken enzovoort enzovoort.
Ik weet niet hoe, ze zit op een andere afdeling en zie haar alleen in de bus en in de tuin tijdens de pauzes.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heel simpel dan. Zet die stap van aanspreken. Loop je een blauwtje, dan kan je het voor jezelf afsluiten, loop je geen blauwtje dan scheelt dat een hoop kopzorgen.
ga naast haar zitten in de busquote:Op maandag 18 juni 2012 22:28 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe, ze zit op een andere afdeling en zie haar alleen in de bus en in de tuin tijdens de pauzes.
Ik zat laatst tegenover haar maar daar kon ik verder weinig mee.quote:
Zoek haar op.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:28 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe, ze zit op een andere afdeling en zie haar alleen in de bus en in de tuin tijdens de pauzes.
Ze staat wel altijd met vriendinnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |