abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113065649
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

[..]

Heb jij een beter idee dan? Ik niet, heb alles al geprobeerd. Daarom neem ik nu deze route.

Psych helpt ook niet, rendement is 0 en ik vind het prima als mensen mij gaan beschuldigen dat dat aan mij ligt maar ik heb er alles aan gedaan en overal aan meegewerkt.

Ik neem deze keuze niet zomaar, maar ik ben op een punt in mijn leven aanbeland dat er iets drastisch moet veranderen aan de buitenkant.

[ Bericht 23% gewijzigd door richard_prf op 18-06-2012 20:03:35 ]
pi_113065977
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:57 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Heb jij een beter idee dan? Ik niet, heb alles al geprobeerd. Daarom neem ik nu deze route.
Heb ik een beter idee?
Ja proberen hoe je beter met je label leert omgaan? Ik weet niet of ze er programma's voor hebben oid, maar ik zou het maar eens aankaarten bij het persoon dat het gediagnostiseerd heeft bij je of die je kan doorverwijzen / een bepaald traject in kan sturen om te stoppen met dat lage zelfoordeel over je uiterlijk.
Rustig aan.
pi_113066469
Ik geef Richard wel een beetje gelijk. Het lijkt mij ook niet fijn om tegen je wil in zo'n lange tijd alleen te zijn. En als je dan het gevoel hebt dat niemand je ziet staan dan kan ik wel begrijpen dat je op een bepaald moment dit soort drastische maatregelen gaat nemen als niks anders werkt.
pi_113066521
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:11 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Ik geef Richard wel een beetje gelijk. Het lijkt mij ook niet fijn om tegen je wil in zo'n lange tijd alleen te zijn. En als je dan het gevoel hebt dat niemand je ziet staan dan kan ik wel begrijpen dat je op een bepaald moment dit soort drastische maatregelen gaat nemen als niks anders werkt.
Onze Richard ging +- 5maanden geleden uit mijn hoofd (als het niet minder is) Nog uit met een biseksuele dame en had een trio die avond. Hij is ''redelijk'' succesvol eigenlijk.
Rustig aan.
pi_113066675
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Onze Richard ging +- 5maanden geleden uit mijn hoofd (als het niet minder is) Nog uit met een biseksuele dame en had een trio die avond. Hij is ''redelijk'' succesvol eigenlijk.
Dan snap ik het probleem niet van Richard als dit waar is. Dan heb je het bewijs dat je niet afzichtelijk bent lijkt mij ;)
pi_113066723
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb ontkracht dat je trollt, inderdaad heel aardig van me.

[..]

En dan? Zeggen dat het allemaal wel meevalt?

http://en.wikipedia.org/wiki/Body_dysmorphic_disorder
Dat is er mis. Je kan het honderd keer tegen hem zeggen, maar het zelf zien is weer wat anders.
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:14 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:

[..]

Dan snap ik het probleem niet van Richard als dit waar is. Dan heb je het bewijs dat je niet afzichtelijk bent lijkt mij ;)
Dat is zijn probleem... En dat is psychisch..
Rustig aan.
pi_113066998
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:11 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Er zijn wel degelijk mensen die hem zien staan ik vind hem er behoorlijk aantrekkelijk uit zien. echter zijn gedrag maakt hem onaantrekkelijk..
pi_113067057
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:20 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Er zijn wel degelijk mensen die hem zien staan ik vind hem er behoorlijk aantrekkelijk uit zien. echter zijn gedrag maakt hem onaantrekkelijk..
Maarja dat kan je hem eigenlijk niet kwalijk nemen...
Lijkt me niet dat hij graag een ENORM HUGE FUCKING bord voor zijn kop heeft... Maarja dat heeft hij niet door dus...
Rustig aan.
pi_113067094
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maarja dat kan je hem eigenlijk niet kwalijk nemen...
Lijkt me niet dat hij graag een ENORM HUGE FUCKING bord voor zijn kop heeft... Maarja dat heeft hij niet door dus...
er staat ook nergens dat ik hem dat kwalijk neem.
pi_113067111
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:22 schreef Lot88 het volgende:

[..]

er staat ook nergens dat ik hem dat kwalijk neem.
Ik nuanceer jouw post :P ;)
Rustig aan.
  maandag 18 juni 2012 @ 20:35:40 #286
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_113067858
Ik heb geen idee hoe Richard er uit ziet, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die problemen hebben met hun uiterlijk.
Vooral in een maatschappij waarin veel draait om uiterlijk, is het soms vervelend als je zelf niet de knapste bent.

Gelukkig zijn er altijd voldoende voorbeelden van mensen die niet knap zijn, maar toch slagen in het leven.
Ik noem een Peter Crouch, een Robert Z'Dar. Uiteindelijk is het je innerlijk dat bepaalt hoe je waargenomen wordt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_113068119
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:33 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat er zoveel kritiek is op mijn plannen.
Ik had gehoopt op meer positieve aanmoedigingen.
Sterkte richard reken maar dat het helpt!

Zal wel wennen zijn dat je dan opeens wel leuk
word gevonden.
pi_113070842
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:17 schreef richard_prf het volgende:

[..]

1
Sinds mijn recentelijke totale instorting.

2
Na ruim 10 jaar lang vanaf de zijlijn toekijken hoe anderen een leven opbouwen en ik alleen
achter blijf.
Ik vind mezelf behoorlijk misvormd daarnaast is het niet mogelijk een vriendin te krijgen met dit uiterlijk en blijf ik dus altijd gedwongen op vanaf de zijlijn toe te kijken hoe anderen gelukkig worden.
Ik heb geen familie dus ik moet zelf iets opbouwen maar misschien is het ook wel beter om het zo te laten.
Het liefst wil ik zo doorleven maar ik merk dat dat niet gaat en dus moeten er drastische maatregelen doorgevoerd worden. I'm running out of time.
Het is niet iets wat je enkel maar is overkomen, jij hebt er grotendeels ook zelf voor gekozen om vanaf de zijlijn toe te kijken. 2 jaar geleden had je nog nooit een vrouw aangesproken. Het is ontwijkgedrag, niets meer en niets minder.
pi_113070916
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:57 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Heb jij een beter idee dan? Ik niet, heb alles al geprobeerd.
Niet waar. Je kan nog intensievere behandeling krijgen voor je BDD. Maar dat wil jij niet.
pi_113074802
ok:

hoe kun je zelfverzekerder worden en 'scheit krijgen aan' uitstralen.

En hoe kun je onzekere gedachtes over je uiterlijk voorkomen inperken?
pi_113074948
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:05 schreef jwrt het volgende:
ok:

Door jezelf voor te nemen zelfverzekerd over te komen.
  maandag 18 juni 2012 @ 22:22:17 #292
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_113076127
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 13:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan is dat toch juist een leuke toevoeging op het moment dat alles lekker loopt? Tenzij het absoluut niet wederzijds is. Maar liever dat je iemand leuk vindt wanneer je leven op rolletjes loopt, dan wanneer je nog zoveel dingen hebt die je op orde moet krijgen maar je gedachten telkens afdwalen naar dat ene meisje.
Alles in mijn kop was in orde. Ik leefde heerlijk.
Nu begint het trauma weer van voor af aan, de twijfel, de onzekerheid, wel aanspreken-niet aanspreken, hoe moet ik haar aanspreken enzovoort enzovoort.
Verliefdheid is voor de dommen
pi_113076439
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:05 schreef jwrt het volgende:
ok:

Door jezelf en je uiterlijk te accepteren en in te zien dat je veel verder komt in het leven als je je daar niet meer druk om maakt. Er is zoveel meer waar je energie in kan steken, wat wél zin heeft. Zorg goed voor jezelf, kom verzorgd voor de dag, meer kan je niet doen. Maar inderdaad, dat is niet zo 123 in de praktijk te brengen. Acceptatie is een proces.
pi_113076527
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:22 schreef QuintonFortune het volgende:

[..]

Alles in mijn kop was in orde. Ik leefde heerlijk.
Nu begint het trauma weer van voor af aan, de twijfel, de onzekerheid, wel aanspreken-niet aanspreken, hoe moet ik haar aanspreken enzovoort enzovoort.
Heel simpel dan. Zet die stap van aanspreken. Loop je een blauwtje, dan kan je het voor jezelf afsluiten, loop je geen blauwtje dan scheelt dat een hoop kopzorgen.
  maandag 18 juni 2012 @ 22:28:45 #295
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_113076679
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heel simpel dan. Zet die stap van aanspreken. Loop je een blauwtje, dan kan je het voor jezelf afsluiten, loop je geen blauwtje dan scheelt dat een hoop kopzorgen.
Ik weet niet hoe, ze zit op een andere afdeling en zie haar alleen in de bus en in de tuin tijdens de pauzes.
pi_113076746
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:28 schreef QuintonFortune het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe, ze zit op een andere afdeling en zie haar alleen in de bus en in de tuin tijdens de pauzes.
ga naast haar zitten in de bus
  maandag 18 juni 2012 @ 22:30:32 #297
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_113076842
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:29 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ga naast haar zitten in de bus
Ik zat laatst tegenover haar maar daar kon ik verder weinig mee.
pi_113076847
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:28 schreef QuintonFortune het volgende:

[..]

Zoek haar op.
  maandag 18 juni 2012 @ 22:34:46 #299
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_113077236
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:30 schreef chuddybong het volgende:

[..]

Zoek haar op.
Ze staat wel altijd met vriendinnen.
Ik snap niet hoe al die mensen verliefd op elkaar worden op school. :')
pi_113078386
Meer ervaring opdoen en dagelijks vrouwen aanspreken. Je hersenen opnieuw programmeren.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')