Plastische chirurgie verandert daar niks aan inderdaad. Zijn redenering is krom. Maar ik snap wel dat omdat zijn eigenwaarde nu zo laag is, hij het gevoel heeft geen seks te 'verdienen' of zo. Met genen doorgeven heeft het echter weinig te maken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat impliceer je eigenlijk.. Want je wilt jezelf gewild maken, zodat je ogenschijnlijk meer succes krijgt bij de vrouwen... En een succesvol persoon mag wel seks hebben... Maar dat maakt je ''genen'' niet succesvoller.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:39 schreef kingtoppie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik wil niet geconfronteerd worden met mijn uiterlijk op dit moment... misschien binnenkort eentje in fobo.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:46 schreef LazyDave het volgende:
richard, kun je nog eens een foto plaatsen? Ik ben wel benieuwd wat er mis is eigenlijk.
Je wilt jezelf niet onder ogen zien... Je kunt jezelf niet verbeteren zonder jezelf onder ogen te zien.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ik wil niet geconfronteerd worden met mijn uiterlijk op dit moment... misschien binnenkort eentje in fobo.
Ik heb ontkracht dat je trollt, inderdaad heel aardig van me.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dankje Straw, erg aardig weer.
En dan? Zeggen dat het allemaal wel meevalt?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:46 schreef LazyDave het volgende:
richard, kun je nog eens een foto plaatsen? Ik ben wel benieuwd wat er mis is eigenlijk.
Vraag me af of dit wel eens gebeurt, dan mannen dan toch verliefd worden oid. Vast wel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:38 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Het klinkt meer als een wanhoopsdaad vanuit haar punt. Van als hij geen relatie met me wil dan wil hij misschien later wel een relatie als ik met hem naar bed gaan. Of dat ze hem gewoon wil blijven zien en dat haar niet uit maakt of er puur geneukt wordt.
Neuh, meestal wordt hij gewoon vaderquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vraag me af of dit wel eens gebeurt, dan mannen dan toch verliefd worden oid. Vast wel.
Dan spoor je echt niet als vrouw.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, meestal wordt hij gewoon vader![]()
Kinderen zijn immers een veel sterker bindingsmiddel.
Je bent te goed voor deze wereld.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb ontkracht dat je trollt, inderdaad heel aardig van me.
[..]
En dan? Zeggen dat het allemaal wel meevalt?
http://en.wikipedia.org/wiki/Body_dysmorphic_disorder
Dat is er mis. Je kan het honderd keer tegen hem zeggen, maar het zelf zien is weer wat anders.
Lijkt me inderdaad logisch dat je last van zoiets hebt, rich. Heb je daar wel rekening mee gehouden, dat je misschien zoiets hebt? (Dat je zelfbeeld dus gewoon niet klopt)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Body_dysmorphic_disorder
Dat is er mis. Je kan het honderd keer tegen hem zeggen, maar het zelf zien is weer wat anders.
Hij heeft officieel die diagnose, dus hij weet het.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:14 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad logisch dat je last van zoiets hebt, rich. Heb je daar wel rekening mee gehouden, dat je misschien zoiets hebt? (Dat je zelfbeeld dus gewoon niet klopt)
Dan is dat toch juist een leuke toevoeging op het moment dat alles lekker loopt? Tenzij het absoluut niet wederzijds is. Maar liever dat je iemand leuk vindt wanneer je leven op rolletjes loopt, dan wanneer je nog zoveel dingen hebt die je op orde moet krijgen maar je gedachten telkens afdwalen naar dat ene meisje.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:19 schreef QuintonFortune het volgende:
Net als alles lekker loopt begin ik een meisje leuk te vinden.
Dit soort dingen komen altijd op het verkeerde moment.
ah je studeert rechten op het moment dat je binnen de rechtspraak gaat werken kan je losgaan johquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:36 schreef JiggyJ het volgende:
Iedereen om mij heen krijgt opeens een relatie de laatste 2 weken![]()
Klaar met studiejaar/stages en nu kennelijk de tijd om zich serieus op hun scharrel te gooien...
Zelf blijf ik mezelf maar wijsmaken dat ik totaal geen behoefte heb aan een relatie, en als een ander aan mij vraagt hey hoe staat het eigenlijk met jou in de liefde ( zelfs mijn eigen ex vroeg het laatst aan me) dan zeg ik altijd gewoon AA joh, totaal niet mee bezig eigenlijk, komt vanzelf wel...
Maar af en toe denk ik toch wel eens shit hey, alweer ruim 2 jaar vrijgezel, 23 jaar, hoe kom ik weer in de ''flow'' van daten etc..
Heb ook niet echt contact met meisjes de laatste maanden, en als ik zo eens op mijn facebook rondkijk naar de vrouwelijke contacten die ik heb, zijn de enige die ik echt leuk vind OF bezet, of komen totaal niet voor in mijn dagelijks leven..
Als ik dan kijk naar een vriend van mij, verder echt geen heel uitgesproken bijzonder karakter of uitzonderlijk knap om te zien, net 3 maanden uit een serieuze relatie. Krijgt hij opeens een email van een meisje, die via via heeft gehoord dat hij zijn auto te koop heeft staan. Ze komt langs, van het een komt het ander, en zitten nu ook alweer 5 maanden in een relatie...
Geluksfactor tsja..
Ik merk het ook wel hoor, maar ik merk eigenlijk ook wel vaak dat er dan toch verschil in manier van doen zit. Ik was met nederland-denemarken met hem en een paar anderen in een veel te volle kroeg, en dan moeten er natuurlijk vaak mensen langs. Het viel me op dat hij bijna altijd wat aardigs zei (niet in de versierrichting) als er een meisje langs moest, ik eigenlijk amper, alleen als er ook echt aanleiding toe was.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:50 schreef JiggyJ het volgende:
Nou zo'n ''koning'' is het niet, toch eigenlijk wel een hele rustige, niet-outgoing, huiselijk type die als enige van ons nog thuis bij zn ouders woont, maar toch is hij op de een of andere manier nooit lang vrijgezel....
Dus hosselen zoals jij het noemt kan hij in ieder geval wel inderdaad, misschien toch eens naar zijn geheime tip vragen. Het is namelijk absoluut niet iemand die met het uitgaan in de kroeg een meid aan de haak slaat, dat ben ik dan weer eeder. Hij staat de hele avond met zn handen in de zakken tegen de muur te leunen, maar de ''serious business'' daar is hij vele male beter in dan ik op de een of andere manier...
Je moet ook niemand versieren als er geen aanleiding toe is...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik merk het ook wel hoor, maar ik merk eigenlijk ook wel vaak dat er dan toch verschil in manier van doen zit. Ik was met nederland-denemarken met hem en een paar anderen in een veel te volle kroeg, en dan moeten er natuurlijk vaak mensen langs. Het viel me op dat hij bijna altijd wat aardigs zei (niet in de versierrichting) als er een meisje langs moest, ik eigenlijk amper, alleen als er ook echt aanleiding toe was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |