abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112956898
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat impliceer je eigenlijk.. Want je wilt jezelf gewild maken, zodat je ogenschijnlijk meer succes krijgt bij de vrouwen... En een succesvol persoon mag wel seks hebben... Maar dat maakt je ''genen'' niet succesvoller.
Plastische chirurgie verandert daar niks aan inderdaad. Zijn redenering is krom. Maar ik snap wel dat omdat zijn eigenwaarde nu zo laag is, hij het gevoel heeft geen seks te 'verdienen' of zo. Met genen doorgeven heeft het echter weinig te maken.
pi_112956919
Het creëert enkel een optische illusie, de kwaliteit genen worden er daadwerkelijk niet beter door. Mijn genen blijven van armoedige kwaliteit al wordt mijn kaak rechtgezet.
pi_112956929
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:39 schreef kingtoppie het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112956946

[ Bericht 54% gewijzigd door kingtoppie op 16-06-2012 00:43:09 ]
Rustig aan.
pi_112957088
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alledrie.
Ja dankje Straw, erg aardig weer.
pi_112957121
richard, kun je nog eens een foto plaatsen? Ik ben wel benieuwd wat er mis is eigenlijk.
ADHD-C
pi_112957144
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:46 schreef LazyDave het volgende:
richard, kun je nog eens een foto plaatsen? Ik ben wel benieuwd wat er mis is eigenlijk.
Nee ik wil niet geconfronteerd worden met mijn uiterlijk op dit moment... misschien binnenkort eentje in fobo.
pi_112957206
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:47 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee ik wil niet geconfronteerd worden met mijn uiterlijk op dit moment... misschien binnenkort eentje in fobo.
Je wilt jezelf niet onder ogen zien... Je kunt jezelf niet verbeteren zonder jezelf onder ogen te zien.
Rustig aan.
pi_112957650
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja dankje Straw, erg aardig weer.
Ik heb ontkracht dat je trollt, inderdaad heel aardig van me.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:46 schreef LazyDave het volgende:
En dan? Zeggen dat het allemaal wel meevalt?

http://en.wikipedia.org/wiki/Body_dysmorphic_disorder
Dat is er mis. Je kan het honderd keer tegen hem zeggen, maar het zelf zien is weer wat anders.
pi_112957798
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:38 schreef QuintonFortune het volgende:

[..]

Het klinkt meer als een wanhoopsdaad vanuit haar punt. Van als hij geen relatie met me wil dan wil hij misschien later wel een relatie als ik met hem naar bed gaan. Of dat ze hem gewoon wil blijven zien en dat haar niet uit maakt of er puur geneukt wordt.
Vraag me af of dit wel eens gebeurt, dan mannen dan toch verliefd worden oid. Vast wel.
pi_112957875
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vraag me af of dit wel eens gebeurt, dan mannen dan toch verliefd worden oid. Vast wel.
Neuh, meestal wordt hij gewoon vader ;) :P Kinderen zijn immers een veel sterker bindingsmiddel.
Rustig aan.
pi_112957949
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 01:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Neuh, meestal wordt hij gewoon vader ;) :P Kinderen zijn immers een veel sterker bindingsmiddel.
Dan spoor je echt niet als vrouw. :X Maar wanhoop is een sterke emotie.
pi_112958156
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb ontkracht dat je trollt, inderdaad heel aardig van me.

[..]

En dan? Zeggen dat het allemaal wel meevalt?

Dat is er mis. Je kan het honderd keer tegen hem zeggen, maar het zelf zien is weer wat anders.
Je bent te goed voor deze wereld.
pi_112959074
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Lijkt me inderdaad logisch dat je last van zoiets hebt, rich. Heb je daar wel rekening mee gehouden, dat je misschien zoiets hebt? (Dat je zelfbeeld dus gewoon niet klopt)
  zaterdag 16 juni 2012 @ 02:19:09 #215
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_112959147
Net als alles lekker loopt begin ik een meisje leuk te vinden.
Dit soort dingen komen altijd op het verkeerde moment. :P
Verliefdheid is voor de dommen
pi_112961979
richard ga starting strength volgen van mark rippetoe
gr
pi_112965857
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 02:14 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Lijkt me inderdaad logisch dat je last van zoiets hebt, rich. Heb je daar wel rekening mee gehouden, dat je misschien zoiets hebt? (Dat je zelfbeeld dus gewoon niet klopt)
Hij heeft officieel die diagnose, dus hij weet het.

Het ligt wel iets gecompliceerder natuurlijk, want het idee dat je ook BDD kan hebben terwijl je gewoon echt lelijk bent kan je achtervolgen. Maar zelfs al ben je echt lelijk, dan is er heel wat meer voor nodig om ook BDD te ontwikkelen. Daarom stoort het me zo dat hij het werkelijke probleem niet lijkt te erkennen. Da's wel weer typerend voor BDD natuurlijk, maar goed. Ik gun hem ook gewoon dat hij zonder kotsneigingen in de spiegel kan kijken, dat lijkt me in ieder geval een vereiste wil je het ook op het gebied van vrouwen wat beter doen. Wellicht dat hij er door plastische chirurgie inderdaad beter uit gaat zien, dat is niet ondenkbaar, maar dan verschuift de obsessie denk ik weer naar een andere imperfectie. Want die zullen er altijd zijn.

Verder is er weinig mis met een beugel, en een kaakoperatie vanuit medisch oogpunt. Met meer zelfvertrouwen en stylingadvies is er weinig op hem aan te merken. Als hij zich niet druk maakt is het gewoon een fijne persoon in de omgang, ook voor vrouwen. Die pikken dat onzekere en die neurotische dingetjes natuurlijk meteen op. Dat kan dan onterecht worden geïnterpreteerd als afwijzing op basis van uiterlijk. Het is niet voor niets dat hij op een avond stappen, toen Richard beter in z'n vel zat, gewoon een hele leuke meid had versierd.

Dus als je denkt dat je qua uiterlijk niet opvalt bij vrouwen, zijn er genoeg andere manieren waarop je wel hun positieve aandacht kan krijgen. Je op je gemak voelen is daarbij heel belangrijk, waar firefly mijns inziens dan wel geheel gelijk mee heeft. En dat kan pas als je jezelf accepteert.

[ Bericht 55% gewijzigd door -Strawberry- op 16-06-2012 13:34:35 ]
pi_112966393
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 02:19 schreef QuintonFortune het volgende:
Net als alles lekker loopt begin ik een meisje leuk te vinden.
Dit soort dingen komen altijd op het verkeerde moment. :P
Dan is dat toch juist een leuke toevoeging op het moment dat alles lekker loopt? Tenzij het absoluut niet wederzijds is. Maar liever dat je iemand leuk vindt wanneer je leven op rolletjes loopt, dan wanneer je nog zoveel dingen hebt die je op orde moet krijgen maar je gedachten telkens afdwalen naar dat ene meisje.
pi_112977006
Iedereen om mij heen krijgt opeens een relatie de laatste 2 weken :')

Klaar met studiejaar/stages en nu kennelijk de tijd om zich serieus op hun scharrel te gooien...

Zelf blijf ik mezelf maar wijsmaken dat ik totaal geen behoefte heb aan een relatie, en als een ander aan mij vraagt hey hoe staat het eigenlijk met jou in de liefde ( zelfs mijn eigen ex vroeg het laatst aan me :') ) dan zeg ik altijd gewoon AA joh, totaal niet mee bezig eigenlijk, komt vanzelf wel...

Maar af en toe denk ik toch wel eens shit hey, alweer ruim 2 jaar vrijgezel, 23 jaar, hoe kom ik weer in de ''flow'' van daten etc..

Heb ook niet echt contact met meisjes de laatste maanden, en als ik zo eens op mijn facebook rondkijk naar de vrouwelijke contacten die ik heb, zijn de enige die ik echt leuk vind OF bezet, of komen totaal niet voor in mijn dagelijks leven..

Als ik dan kijk naar een vriend van mij, verder echt geen heel uitgesproken bijzonder karakter of uitzonderlijk knap om te zien, net 3 maanden uit een serieuze relatie. Krijgt hij opeens een email van een meisje, die via via heeft gehoord dat hij zijn auto te koop heeft staan. Ze komt langs, van het een komt het ander, en zitten nu ook alweer 5 maanden in een relatie...

Geluksfactor tsja.. -O-
pi_112977138
Neuh, die vriend is gewoon een hosselkoning, ga effe bij hem op de koffie.
Rustig aan.
pi_112977535
Nou zo'n ''koning'' is het niet, toch eigenlijk wel een hele rustige, niet-outgoing, huiselijk type die als enige van ons nog thuis bij zn ouders woont, maar toch is hij op de een of andere manier nooit lang vrijgezel....

Dus hosselen zoals jij het noemt kan hij in ieder geval wel inderdaad, misschien toch eens naar zijn geheime tip vragen. Het is namelijk absoluut niet iemand die met het uitgaan in de kroeg een meid aan de haak slaat, dat ben ik dan weer eeder. Hij staat de hele avond met zn handen in de zakken tegen de muur te leunen, maar de ''serious business'' daar is hij vele male beter in dan ik op de een of andere manier...
pi_112977635
Wellicht pik jij interesse signalen veel sneller op dan hij.
Maar uit jij je minder snel dan hem en ben je minder open....
Rustig aan.
pi_112978651
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 19:36 schreef JiggyJ het volgende:
Iedereen om mij heen krijgt opeens een relatie de laatste 2 weken :')

Klaar met studiejaar/stages en nu kennelijk de tijd om zich serieus op hun scharrel te gooien...

Zelf blijf ik mezelf maar wijsmaken dat ik totaal geen behoefte heb aan een relatie, en als een ander aan mij vraagt hey hoe staat het eigenlijk met jou in de liefde ( zelfs mijn eigen ex vroeg het laatst aan me :') ) dan zeg ik altijd gewoon AA joh, totaal niet mee bezig eigenlijk, komt vanzelf wel...

Maar af en toe denk ik toch wel eens shit hey, alweer ruim 2 jaar vrijgezel, 23 jaar, hoe kom ik weer in de ''flow'' van daten etc..

Heb ook niet echt contact met meisjes de laatste maanden, en als ik zo eens op mijn facebook rondkijk naar de vrouwelijke contacten die ik heb, zijn de enige die ik echt leuk vind OF bezet, of komen totaal niet voor in mijn dagelijks leven..

Als ik dan kijk naar een vriend van mij, verder echt geen heel uitgesproken bijzonder karakter of uitzonderlijk knap om te zien, net 3 maanden uit een serieuze relatie. Krijgt hij opeens een email van een meisje, die via via heeft gehoord dat hij zijn auto te koop heeft staan. Ze komt langs, van het een komt het ander, en zitten nu ook alweer 5 maanden in een relatie...

Geluksfactor tsja.. -O-
ah je studeert rechten op het moment dat je binnen de rechtspraak gaat werken kan je losgaan joh :') 70% is vrouw
pi_112982013
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 19:50 schreef JiggyJ het volgende:
Nou zo'n ''koning'' is het niet, toch eigenlijk wel een hele rustige, niet-outgoing, huiselijk type die als enige van ons nog thuis bij zn ouders woont, maar toch is hij op de een of andere manier nooit lang vrijgezel....

Dus hosselen zoals jij het noemt kan hij in ieder geval wel inderdaad, misschien toch eens naar zijn geheime tip vragen. Het is namelijk absoluut niet iemand die met het uitgaan in de kroeg een meid aan de haak slaat, dat ben ik dan weer eeder. Hij staat de hele avond met zn handen in de zakken tegen de muur te leunen, maar de ''serious business'' daar is hij vele male beter in dan ik op de een of andere manier...
Ik merk het ook wel hoor, maar ik merk eigenlijk ook wel vaak dat er dan toch verschil in manier van doen zit. Ik was met nederland-denemarken met hem en een paar anderen in een veel te volle kroeg, en dan moeten er natuurlijk vaak mensen langs. Het viel me op dat hij bijna altijd wat aardigs zei (niet in de versierrichting) als er een meisje langs moest, ik eigenlijk amper, alleen als er ook echt aanleiding toe was.
pi_112982398
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 21:39 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Ik merk het ook wel hoor, maar ik merk eigenlijk ook wel vaak dat er dan toch verschil in manier van doen zit. Ik was met nederland-denemarken met hem en een paar anderen in een veel te volle kroeg, en dan moeten er natuurlijk vaak mensen langs. Het viel me op dat hij bijna altijd wat aardigs zei (niet in de versierrichting) als er een meisje langs moest, ik eigenlijk amper, alleen als er ook echt aanleiding toe was.
Je moet ook niemand versieren als er geen aanleiding toe is...
Je zult eerst sociaal met iemand moeten wezen voordat je dat een beetje kunt ondervinden.. Het moet wel een beetje smooth verlopen natuurlijk :P
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')