Ik ken je verhaal niet, maar begrijp je dat iets lichamelijks wilt veranderen aan jezelf.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Aardbei , ik ben op een punt in mijn leven aanbeland dat ik bereid ben om grote risico's te nemen. Ik moet uitvoeren wat in mijn hoofd zit anders kan ik nooit leven zoals ik zou willen. Er moet IETS gebeuren. En ook al eindig uiteindelijk slechter kwa uiterlijk dan veranderd er alsnog niets aan mijn levensstijl, ik leef nu alleen en dat gaat dan ook zo blijven mocht ik er slechter gaan uitzien. Ik ben nu ook onzichtbaar... en als het mislukt dan misschien krijg ik dan tenminste nog negatieve aandacht dat is nog altijd beter dan onzichtbaar zijn.
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Aardbei , ik ben op een punt in mijn leven aanbeland dat ik bereid ben om grote risico's te nemen. Ik moet uitvoeren wat in mijn hoofd zit anders kan ik nooit leven zoals ik zou willen. Er moet IETS gebeuren. En ook al eindig uiteindelijk slechter kwa uiterlijk dan veranderd er alsnog niets aan mijn levensstijl, ik leef nu alleen en dat gaat dan ook zo blijven mocht ik er slechter gaan uitzien. Ik ben nu ook onzichtbaar... en als het mislukt dan misschien krijg ik dan tenminste nog negatieve aandacht dat is nog altijd beter dan onzichtbaar zijn.
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Raar man, dat iemand jou uberhaupt de moeite waard vindt om te leven... Ze zouden je verplicht moeten euthaniseren.....
Man man man.... Ik heb medelijden met je zelfbeeld en dat gebrek aan zelfrespect wat je hebt... Helemaal omdat het gewoon flauwekul is en je in een soort van 2e wereld leeft met jezelf.
Wat jij denkt is gewoon niet waar.... Je kan er zo naar kijken en erin geloven.... Maar ik zeg je 99% van de mensheid is het niet met je eens.
Het halve topic zegt dat. Maar hij gelooft het toch niet. Nu krijgt hij ook negatieve aandacht. Het is nog niet genoegquote:
Maar tis triest...quote:Op maandag 18 juni 2012 18:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het halve topic zegt dat. Maar hij gelooft het toch niet. Nu krijgt hij ook negatieve aandacht. Het is nog niet genoeg
Kom op zeg, hoe ben je ooit bij dit droeftoetergedrag uitgekomen?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:57 schreef richard_prf het volgende:
Als mijn uiterlijk gefixed is dan kan ik weer een nieuwe poging wagen om te leven. Vooralsnog blijf ik zoveel mogelijk binnen tot de operaties.
Gast, je hebt een fucking label gekregen waaruit blijkt dat jij TOTAAL niet je eigen uiterlijk kunt beoordelen, kap er dan ook mee.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:57 schreef richard_prf het volgende:
Als mijn uiterlijk gefixed is dan kan ik weer een nieuwe poging wagen om te leven. Vooralsnog blijf ik zoveel mogelijk binnen tot de operaties.
Doe ons een lol en ga dan ook pas weer postenquote:Op maandag 18 juni 2012 18:57 schreef richard_prf het volgende:
1quote:Op maandag 18 juni 2012 18:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kom op zeg, hoe ben je ooit bij dit droeftoetergedrag uitgekomen?
Doe eens normaal laat die jongen gewoon even alles eruit gooien.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Doe ons een lol en ga dan ook pas weer posten
Zout nou eens op met je gebitch jongenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:24 schreef Hanako het volgende:
[..]
Doe eens normaal laat die jongen gewoon even alles eruit gooien.
Waarvan aktequote:Op maandag 18 juni 2012 19:30 schreef richard_prf het volgende:
Ik kom niet om te janken, ik vertel enkel wat mijn plannen zijn.
Ik vind het best wel op aandacht trekken lijken.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:30 schreef richard_prf het volgende:
Ik kom niet om te janken, ik vertel enkel wat mijn plannen zijn.
Laat hem toch en helemaal niks gebitch als jij hem vind aanstellen negeer dat gewoon. Dit zal wel zijn uitlaatklep zijn nou prima toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zout nou eens op met je gebitch jongen
En verder zou ik zoiets niet zeggen als hij normaal op andere dingen reageerde, en niet enkel en alleen de momenten eruit pikt om over zich zelf te janken
Ik vind het jammer dat er zoveel kritiek is op mijn plannen.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:31 schreef chuddybong het volgende:
[..]
Ik vind het best wel op aandacht trekken lijken.
Ik kan niet over je uiterlijk oordelen omdat ik geen foto's van je gezien hebt, maar iedereen hier vindt het onnodig dat je je laat opereren. Het begon met positieve raad, maar als je zelf maar zielig blijft doen kan je erop wachten. Ga naar een psycholoog in plaats van een plastisch chirurg, dat zou je veel beter helpen.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat er zoveel kritiek is op mijn plannen.
Ik had gehoopt op meer positieve aanmoedigingen.
Lees je dat wel/ Oprechte vraag, omdat je alleen op het commentaar reageert.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als je er op zo'n manier tegen aankijkt kan het alleen maar tegenvallen voor je. Je hebt hier een lijst van doelen die je wilt behalen, maar dat kan echt wel op een andere manier. Begin met simpele doelen zodat je meer vertrouwen krijgt, dan kom je vanzelf weer op die ladder.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:38 schreef richard_prf het volgende:
Als mijn uiterlijk goed genoeg is ga ik sociale contacten op doen, krijg ik kansen bij vrouwen, ga positiever in het leven staan, word ik vrolijker, krijg ik weer zin in het leven, einde aan de langdurige depressies, einde aan de schaamte, durf ik weer in de spiegel te kijken, heb ik geen sociale angst meer, hoef ik niet meer te blozen, ben ik niet meer zo zelfbewust, voel ik me niet meer kansloos, kan ik overal gaan en staan waar ik wil, word ik energieker, krijg ik weer levensdoelen etc etc.
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
1
Sinds mijn recentelijke totale instorting.
2
Na ruim 10 jaar lang vanaf de zijlijn toekijken hoe anderen een leven opbouwen en ik alleen
achter blijf.
Ik vind mezelf behoorlijk misvormd daarnaast is het niet mogelijk een vriendin te krijgen met dit uiterlijk en blijf ik dus altijd gedwongen op vanaf de zijlijn toe te kijken hoe anderen gelukkig worden.
Ik heb geen familie dus ik moet zelf iets opbouwen maar misschien is het ook wel beter om het zo te laten.
Het liefst wil ik zo doorleven maar ik merk dat dat niet gaat en dus moeten er drastische maatregelen doorgevoerd worden. I'm running out of time.
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gast, je hebt een fucking label gekregen waaruit blijkt dat jij TOTAAL niet je eigen uiterlijk kunt beoordelen, kap er dan ook mee.
Heb jij een beter idee dan? Ik niet, heb alles al geprobeerd. Daarom neem ik nu deze route.quote:
Heb ik een beter idee?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Heb jij een beter idee dan? Ik niet, heb alles al geprobeerd. Daarom neem ik nu deze route.
Onze Richard ging +- 5maanden geleden uit mijn hoofd (als het niet minder is) Nog uit met een biseksuele dame en had een trio die avond. Hij is ''redelijk'' succesvol eigenlijk.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:11 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Ik geef Richard wel een beetje gelijk. Het lijkt mij ook niet fijn om tegen je wil in zo'n lange tijd alleen te zijn. En als je dan het gevoel hebt dat niemand je ziet staan dan kan ik wel begrijpen dat je op een bepaald moment dit soort drastische maatregelen gaat nemen als niks anders werkt.
Dan snap ik het probleem niet van Richard als dit waar is. Dan heb je het bewijs dat je niet afzichtelijk bent lijkt mijquote:Op maandag 18 juni 2012 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Onze Richard ging +- 5maanden geleden uit mijn hoofd (als het niet minder is) Nog uit met een biseksuele dame en had een trio die avond. Hij is ''redelijk'' succesvol eigenlijk.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb ontkracht dat je trollt, inderdaad heel aardig van me.
[..]
En dan? Zeggen dat het allemaal wel meevalt?
http://en.wikipedia.org/wiki/Body_dysmorphic_disorder
Dat is er mis. Je kan het honderd keer tegen hem zeggen, maar het zelf zien is weer wat anders.
Dat is zijn probleem... En dat is psychisch..quote:Op maandag 18 juni 2012 20:14 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
[..]
Dan snap ik het probleem niet van Richard als dit waar is. Dan heb je het bewijs dat je niet afzichtelijk bent lijkt mij
Er zijn wel degelijk mensen die hem zien staan ik vind hem er behoorlijk aantrekkelijk uit zien. echter zijn gedrag maakt hem onaantrekkelijk..quote:Op maandag 18 juni 2012 20:11 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Ik geef Richard wel een beetje gelijk. Het lijkt mij ook niet fijn om tegen je wil in zo'n lange tijd alleen te zijn. En als je dan het gevoel hebt dat niemand je ziet staan dan kan ik wel begrijpen dat je op een bepaald moment dit soort drastische maatregelen gaat nemen als niks anders werkt.
Maarja dat kan je hem eigenlijk niet kwalijk nemen...quote:Op maandag 18 juni 2012 20:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijk mensen die hem zien staan ik vind hem er behoorlijk aantrekkelijk uit zien. echter zijn gedrag maakt hem onaantrekkelijk..
er staat ook nergens dat ik hem dat kwalijk neem.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maarja dat kan je hem eigenlijk niet kwalijk nemen...
Lijkt me niet dat hij graag een ENORM HUGE FUCKING bord voor zijn kop heeft... Maarja dat heeft hij niet door dus...
Ik nuanceer jouw postquote:Op maandag 18 juni 2012 20:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
er staat ook nergens dat ik hem dat kwalijk neem.
Sterkte richard reken maar dat het helpt!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het is niet iets wat je enkel maar is overkomen, jij hebt er grotendeels ook zelf voor gekozen om vanaf de zijlijn toe te kijken. 2 jaar geleden had je nog nooit een vrouw aangesproken. Het is ontwijkgedrag, niets meer en niets minder.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
1
Sinds mijn recentelijke totale instorting.
2
Na ruim 10 jaar lang vanaf de zijlijn toekijken hoe anderen een leven opbouwen en ik alleen
achter blijf.
Ik vind mezelf behoorlijk misvormd daarnaast is het niet mogelijk een vriendin te krijgen met dit uiterlijk en blijf ik dus altijd gedwongen op vanaf de zijlijn toe te kijken hoe anderen gelukkig worden.
Ik heb geen familie dus ik moet zelf iets opbouwen maar misschien is het ook wel beter om het zo te laten.
Het liefst wil ik zo doorleven maar ik merk dat dat niet gaat en dus moeten er drastische maatregelen doorgevoerd worden. I'm running out of time.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |