abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:18:08 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112551725

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
Slowchatten in dit topic is verboden, slow Chatten over dit onderwerp kan en mag in het slowchat topic: hier

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_112552218
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mja... Kzou er geen zin meer in hebben als ik die jongen was zou ze het afspraakje afzeggen. Dat maakt haar vast nog zenuwachtiger (Na dit gelezen te hebben) maar daar moet ze maar overheen stappen als ze iets wilt.
De ego is je grootste vijand om verder te groeien.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112552292
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:17 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt de tofste collega ooit. Ze is altijd vrolijk, betrekt me overal bij en regelt allemaal dingen voor me. O+
Misschien vind ze je wel leuk. Vind je haar leuk?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112552344
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Gewoon meenemen naar de bios, want daten is op zich al leuk.
pi_112552524
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En tevens je grootste vriend.
Rustig aan.
pi_112552693
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En tevens je grootste vriend.
Dat je je ineens niet meer aangetrokken voelt als een meid eventjes niet lief reageert is denk ik ego-gebaseerd. (seksuele) aantrekkingskracht hoort hierbij niet ineens te verdwijnen.
pi_112552715
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat je je ineens niet meer aangetrokken voelt als een meid eventjes niet lief reageert is denk ik ego-gebaseerd. (seksuele) aantrekkingskracht hoort hierbij niet ineens te verdwijnen.
Meh, tis niet zo zwart-wit altijd.... Ik weet zelf ook niet hoe ik precies zou reageren.
Rustig aan.
pi_112552752
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Meh, tis niet zo zwart-wit altijd.... Ik weet zelf ook niet hoe ik precies zou reageren.
Ooh ok, dan is er niets aan de hand. Het is idd ook moeilijk om een situatie te beschrijven zo via het toetsenbord.
pi_112553017
Oudere meisjes zijn eerlijker tegen mij :) En meer open...

Hoe komt dat?
Rustig aan.
pi_112553081
Omdat oudere meisjes meer ervaring hebben en meer weten wat ze willen en minder bang zijn om iemand te kwetsen.
pi_112553187
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:59 schreef formerjellybean het volgende:
Omdat oudere meisjes meer ervaring hebben en meer weten wat ze willen en minder bang zijn om iemand te kwetsen.
Is dat het? Nog nooit gekwetst door een ouder meisje... Die zijn altijd lief... Stuk liever dan jonge grietjes :)
Maar die snappen gewoon niet hoe ze moeten reageren denk ik dan toch maar..
Rustig aan.
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:33:02 #12
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112553734
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Neuh ze is al verliefd op een andere jongen volgens mij. Ze is gewoon lief.

Ik vind haar niet leuk volgens mij. Daarnaast is ze 5 jaar ouder. We hebben het gewoon altijd gezellig altijd.
C'est la vie
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_112553971
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ligt aan de definitie van ego die je hanteert hier, denk ik, maar ik denk niet dat het je grootste vijand hoeft te zijn. Het kan ook dienen als je beste wingman. ;)
pi_112559648
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:47 schreef Gray het volgende:

[..]

Ligt aan de definitie van ego die je hanteert hier, denk ik, maar ik denk niet dat het je grootste vijand hoeft te zijn. Het kan ook dienen als je beste wingman. ;)
Ik ben van mening dat de ego mee en tegen je kunt werken. Zo kan je je heel goed voelen en het oprecht makkelijk vinden, maar je kunt ook bang zijn om te gaan falen omdat je op hetzelfde "niveau" wilt blijven als daarvoor en jezelf ermee geïdentificeerd hebt. Ook heb je idd een echte en valse ego. Wel ingewikkeld allemaal.
pi_112610026
Over ego gesporken. Iedereen heeft wel in zijn hoofd een heel ander beeld van hoe hij er werkelijk uitziet. Vaak vind ik mijzelf lelijk. Maar soms denk ik dat het wel meevalt en vind ik mijzelf wat cooler in mijn hoofd dan ik werkelijk ben. Tot ik mijn evenbeeld in glaswerk zie. Dan daalt mijn zelfvertrouwen weer naar 0.0. Bekend?
pi_112610590
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:12 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Over ego gesporken. Iedereen heeft wel in zijn hoofd een heel ander beeld van hoe hij er werkelijk uitziet. Vaak vind ik mijzelf lelijk. Maar soms denk ik dat het wel meevalt en vind ik mijzelf wat cooler in mijn hoofd dan ik werkelijk ben. Tot ik mijn evenbeeld in glaswerk zie. Dan daalt mijn zelfvertrouwen weer naar 0.0. Bekend?
Heel herkenbaar :)
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:38:58 #17
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112611169
quote:
Dan haal je je eigenwaarde uit datgene wat jij denkt denkt dat anderen van jou vinden.

Op het moment dat je daarmee ophoud (niet van de ene op de andere dag, zit progressie in) dan wordt je zelfverzekerder, ga je je minder bezighouden wat anderen van jou vinden, krijg je meer lol in jezelf zijn, ga je dat uitstralen en kom je veel sneller met mensen in gesprek.

Kortom: des te minder je bezig bent wat anderen van je vinden, des te leuker gaan mensen je vinden. Uiterlijk is hoogsten 20 - 30 % van het plaatje, werk dan gewoon lekker aan de rest.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_112611498
quote:
Nee, ik ben knap dus mijn ego laat zich altijd strelen door een spiegelbeeld. :)
pi_112611626
Ik ben onzekerder als ik het niet kan zien, dan als ik mezelf wel zie. Maar eigenlijk word ik toch steeds minder onzeker, krijg gewoon overal schijt aan. En dat maakt alles wel een stuk leuker.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:49:54 #20
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112611650
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:49 schreef Myraela het volgende:
Ik ben onzekerder als ik het niet kan zien, dan als ik mezelf wel zie. Maar eigenlijk word ik toch steeds minder onzeker, krijg gewoon overal schijt aan. En dat maakt alles wel een stuk leuker.
Het is ook allemaal veel leuker als je dat eenmaal gehad hebt.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_112612163
Ik de stad waar ik vandaan kom kan ik heel makkelijk meisjes versieren, maar als ik in amsterdam (waar ik sinds kort woon) op stap ga moet ik veel beter mijn best doen.
.
pi_112612224
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:01 schreef Stoeipoesss het volgende:
Ik de stad waar ik vandaan kom kan ik heel makkelijk meisjes versieren, maar als ik in amsterdam (waar ik sinds kort woon) op stap ga moet ik veel beter mijn best doen.
Ik ken het gevoel maar het zit allemaal tussen de oren.
pi_112618322
Heb je voor dit weekend nog leuke plannen qua het versieren firefly?
pi_112618856
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:15 schreef Myraela het volgende:
Heb je voor dit weekend nog leuke plannen qua het versieren firefly?
Vandaag en morgen ga ik stappen. Zaterdag misschien met iemand die ik nog niet ken maar wel veel ervaring blijkt te hebben, ben benieuwt of ik nog wat mee kan nemen van die "vibe".
pi_112619190
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ken het gevoel maar het zit allemaal tussen de oren.
Meh, verschilt echt per stad hoor.
Rustig aan.
pi_112620890
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Meh, verschilt echt per stad hoor.
Geloof me, het zit tussen de oren. Probeer maar een paar weken lang meerdere dagen in de stad waar het lastiger gaat vrouwen te ontmoeten, zo vaak als je kan. Je zult merken dat door die positieve ervaringen opeens gaat denken dat deze stad weer makkelijker is. "lastige omgevingen" worden dan ineens omgetoverd in "makkelijke omgevingen", puur door die referentie ervaringen en je gemoedstand.

Het blijkt zelfs per land niet eens te hoeven uitmaken. Ondanks cultuurverschillen gebeurd aantrekkingskracht op een ander niveau. Hier heb ik ook nog problemen mee, want ik zie daadwerkelijk nog wel een verschil per land. Wat eigenlijk ook tussen de oren zit.
pi_112621189
Dat is echt niet zo, firefly. In Nederland/West-Europa de mooiste topmodellen aanspreken, gaat je niet lukken. Hier gaat dat weer wel. Dat arrogantiemuurtje is op sommige plekken nu eenmaal dikker en moeilijker doorheenkomen dan elders.

Je slaat weer es door. Zonde, want je kernpunt is niet slecht.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_112621865
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:24 schreef El_Matador het volgende:
Dat is echt niet zo, firefly. In Nederland/West-Europa de mooiste topmodellen aanspreken, gaat je niet lukken. Hier gaat dat weer wel. Dat arrogantiemuurtje is op sommige plekken nu eenmaal dikker en moeilijker doorheenkomen dan elders.

Je slaat weer es door. Zonde, want je kernpunt is niet slecht.
Hoeveel ervaring heb je met topmodellen uit West-Europa ter vergelijking met waar je nu zit?
pi_112623678
Firefly, we zullen het merken als ik weer vaker uitga, maar vooralsnog vind ik de dames in den-haag een stuk ontvankelijker dan in leiden.
Rustig aan.
pi_112625021
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
Firefly, we zullen het merken als ik weer vaker uitga, maar vooralsnog vind ik de dames in den-haag een stuk ontvankelijker dan in leiden.
Ik denk dat het vooral komt hoe je je op dat moment voelt ;) Toen je die tent binnen stapte was je al superblij vanwege hoe die tent eruit zag.
pi_112637493
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 18:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral komt hoe je je op dat moment voelt ;) Toen je die tent binnen stapte was je al superblij vanwege hoe die tent eruit zag.
Ach, mwah, ik was wel opgewekt, misschien dat vrouwen dan eerder oogcontact zoeken... Maar ik leiden heb ik dat nooit zo eigenlijk...
En als ik het wel heb dan zijn het vaker buitenlandse dames _O-
Rustig aan.
pi_112638022
Daar val ik ook niet op :P
pi_112638359
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:25 schreef firefly3 het volgende:
Amerikaans / bulgaars / hongerije.... Internationale studentes.
Rustig aan.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 22:31:20 #34
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_112638415
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Amerikaans / bulgaars / hongerije.... Internationale studentes.
Bij jou zijn het tenminste nog vrouwen.

Maar wat doe je dan, als je oogcontact maakt? Wat is je volgende stap?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_112638456
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Bij jou zijn het tenminste nog vrouwen.

Maar wat doe je dan, als je oogcontact maakt? Wat is je volgende stap?
Zwaaien, proosten, knipogen.
Rustig aan.
pi_112638554
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:25 schreef firefly3 het volgende:
:')

Want een buitenlandse vrouw kan per definitie niet aantrekkelijk zijn. :N
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_112638723
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoeveel ervaring heb je met topmodellen uit West-Europa ter vergelijking met waar je nu zit?
Ik ga al zo'n 15 jaar uit in veel verschillende landen, maar met name in Nederland. Veel Nederlanders hebben een schild om zich heen. Het is de cultuur, de manier van met elkaar omgaan. Hard, direct, oordelend (dat vooral!).

pi_112638811
Ik geloof matador wel...

Maarja tis nu nog niet constructief, hoe breken we dat schild af?
Rustig aan.
pi_112639542
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
Ik geloof matador wel...

Maarja tis nu nog niet constructief, hoe breken we dat schild af?
Humor. Dat werkt ontwapenend. En het voordeel van Nederlandse vrouwen is weer dat ze humor erg waarderen.

Juist dat merk ik dat in het buitenland (op wellicht UK na) lastiger is. Zeker het Nederlandse sarcasme wordt niet veel begrepen (behalve wellicht in Australië).

pi_112641086
Als je geheel expressief bent zoals een maat van me, dan breek je door elke cultuur heen.
pi_112641155
Hij is puur zichzelf en hoeft zijn gedrag niet aan te passen per cultuur.
pi_112641944
Allemachtig zeg, het wordt hier ook echt weer eens hoog tijd voor iets vrouwelijks in mijn leven :')

Heb in mijn 23 jarige bestaan nog nooit zo'n treurige periode qua vrouwen gehad als de laatste tijd, sterker nog, heb in heel 2012 nog geen een keer gezoend of iets dergelijks :'(

Terwijl het vorig jaar de een na de ander was rond deze tijd van het jaar. Heeft er natuurlijk mee te maken dat ik de laatste tijd eigenlijk amper uitga en nogal bezig ben met mezelf en het halen van mijn opleiding en ik er daardoor ook niet zo veel mee bezig ben... Maar als ik zoals nu op een vrije avond even ga zitten denken kom ik toch wel tot de conclusie dat het met mijn liefdesleven toch echt wel heel erg treurig gesteld is, zelfs zo ongeveer wel het slechtste van al mijn vrienden zo ongeveer...

Morgen na NL denemarken voor het eerst sinds weken weer eens echt uit ipv in de dorpskroeg, even kijken of ik het nog kan :@
pi_112641974
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 23:21 schreef firefly3 het volgende:
Hij is puur zichzelf en hoeft zijn gedrag niet aan te passen per cultuur.
Dat doe ik ook niet, ben vrijwel altijd mezelf, maar dat neemt de cultuurverschillen niet weg.

pi_112642017
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 23:35 schreef EiPet het volgende:
Allemachtig zeg, het wordt hier ook echt weer eens hoog tijd voor iets vrouwelijks in mijn leven :')

Heb in mijn 23 jarige bestaan nog nooit zo'n treurige periode qua vrouwen gehad als de laatste tijd, sterker nog, heb in heel 2012 nog geen een keer gezoend of iets dergelijks :'(

Terwijl het vorig jaar de een na de ander was rond deze tijd van het jaar. Heeft er natuurlijk mee te maken dat ik de laatste tijd eigenlijk amper uitga en nogal bezig ben met mezelf en het halen van mijn opleiding en ik er daardoor ook niet zo veel mee bezig ben... Maar als ik zoals nu op een vrije avond even ga zitten denken kom ik toch wel tot de conclusie dat het met mijn liefdesleven toch echt wel heel erg treurig gesteld is, zelfs zo ongeveer wel het slechtste van al mijn vrienden zo ongeveer...

Morgen na NL denemarken voor het eerst sinds weken weer eens echt uit ipv in de dorpskroeg, even kijken of ik het nog kan :@
Het kan erger met mijn 24 jaar, dus wees gerust.
ADHD-C
pi_112644885
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 23:35 schreef EiPet het volgende:

Het kan altijd erger....
Dit is niet het topic waar je medelijden gaat krijgen omdat je al een paar dagen/weken/etc. niet gezoend hebt. Genoeg mensen hier die helemaal niets voor elkaar krijgen en ook totaal niet weten hoe hier verbetering in aan te brengen.
pi_112644935
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 00:32 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Het kan altijd erger....
Dit is niet het topic waar je medelijden gaat krijgen omdat je al een paar dagen/weken/etc. niet gezoend hebt. Genoeg mensen hier die helemaal niets voor elkaar krijgen en ook totaal niet weten hoe hier verbetering in aan te brengen.
Luisteren naar tips van anderen en vooral actie ondernemen.

Oefenen dus.

pi_112656595
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 23:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat doe ik ook niet, ben vrijwel altijd mezelf, maar dat neemt de cultuurverschillen niet weg.
Aantrekkingskracht gebeurd op een heel ander niveau en heeft niets met cultuur te maken.
pi_112657077
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Aantrekkingskracht gebeurd op een heel ander niveau en heeft niets met cultuur te maken.
Of het moet zich uiten in uiterlijke kenmerken waar je niet op valt:
pi_112657202
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:24 schreef Gray het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die lip kan ze als cockring gebruiken bij het pijpen. Sorry voor deze offtopic gedachten.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_112657695
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:27 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Die lip kan ze als cockring gebruiken bij het pijpen. Sorry voor deze offtopic gedachten.
Is ook versiering. :P
pi_112658562
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is wel heeeeel extreem :D
pi_112658677
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Die gele ogen van der impliceren dat haar nieren niet goed functioneren, jammer, anders had ik haar wel gegeven.
Rustig aan.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:52:18 #53
377366 2LiterKaraf
2 liter is best veel!
pi_112660257
Een paar dingen: het lijkt in andere steden waarschijnlijk moeilijker omdat je jezelf daar minder op je gemak voelt. Dat werkt door en vrouwen voelen zoiets echt wel goed aan. Is mijn theorie gebaseerd op eigen ervaringen.

Cultuurverschillen kunnen wel degelijk een rol spelen hoor, hangt er maar net vanaf waar je wilt uitgaan. Westerse landen en niet-Westerse landen zullen flink verschillen wel.
pi_112660968
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:52 schreef 2LiterKaraf het volgende:
Een paar dingen: het lijkt in andere steden waarschijnlijk moeilijker omdat je jezelf daar minder op je gemak voelt. Dat werkt door en vrouwen voelen zoiets echt wel goed aan. Is mijn theorie gebaseerd op eigen ervaringen.

Cultuurverschillen kunnen wel degelijk een rol spelen hoor, hangt er maar net vanaf waar je wilt uitgaan. Westerse landen en niet-Westerse landen zullen flink verschillen wel.
Cultuurverschillen zie ik meer als een schilletje voordat je bij de man-vrouw communicatie terecht komt. Kwestie van de verschillende culturen kennen, maar op liefdes/seks niveau zal er normaal gezien niets anders zijn.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 16:55:39 #55
377366 2LiterKaraf
2 liter is best veel!
pi_112662349
Er zijn wel meer verschillen hoor: zo speelt dans (echt dansen, niet club-dansen) een véél grotere rol in bijvoorbeeld Latijns-Amerikaanse en Afrikaanse culturen, en om even dichterbij huis te gaan: zo wordt er bijvoorbeeld in Italië (iig in Rome) veel minder alcohol genuttigd bij het uitgaan waardoor de sfeer toch echt anders is. Die laatste uit eigen ervaring.

Daarnaast is men in sommige landen ook terughoudender lijkt me (Azië denk ik dan aan, misschien heb ik het mis :P). Zijn dus wel zaken waaraan je je moet aanpassen in een ander land (los van de taal), maar als je dat eenmaal doet dan zie ik ook niet in waarom het verder veel anders moet zijn. Vergeet alleen niet dat wie jij bent (hoe jij gevormd bent) voor een deel ook afhankelijk is van hoe je bent opgevoed en welke mensen je hebt leren kennen tijdens het opgroeien. Dat kan in een andere cultuur heel anders zijn.
pi_112675444
Ik heb vrij weinig te melden.

Maar mijn plan is om in september een kaakoperatie te ondergaan als eerste stap om er normaler uit te zien.

Vervolgens bezoek ik 3 plastisch chirurgen en vraag ik om professioneel advies wat zij zouden veranderen aan mijn gezicht om het aantrekkelijker te krijgen.

Ik bezit de financiële middelen om de ingrepen te bekostigen.

Een drastische maatregel maar noodzakelijk, ik ben immers al bijna 30 en de kans op een vriendin is vrijwel nihil.

Ik geef niet op en blijf doorvechten. Ik ga net zolang door met ingrepen totdat ik er fatsoenlijk en acceptabel uit ga zien.

Ik zie dit als laatste redmiddel om niet direct al met de nek te worden aangekeken.

Er moet iets gebeuren... iets drastisch.

Mijn psych heeft me al verteld dat ik me er bij moet neerleggen dat het er waarschijnlijk niet van gaat komen maar ik blijf doorvechten.

Als de kaak operatie is voltooid dan begin ik met een kuur melanotan, uiterst riskant maar het resultaat om mijn lelijke huid aantrekkelijker te krijgen met de juiste dosis is het het waard.
In oktober ben ik van plan om hier een logje over te openen.

[ Bericht 10% gewijzigd door richard_prf op 09-06-2012 21:55:42 ]
pi_112677887
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 21:50 schreef richard_prf het volgende:

Maar mijn plan is om in september een kaakoperatie te ondergaan als eerste stap om er normaler uit te zien.

Vervolgens bezoek ik 3 plastisch chirurgen en vraag ik om professioneel advies wat zij zouden veranderen aan mijn gezicht om het aantrekkelijker te krijgen.

Een drastische maatregel maar noodzakelijk, ik ben immers al bijna 30 en de kans op een vriendin is vrijwel nihil.

Ik geef niet op en blijf doorvechten. Ik ga net zolang door met ingrepen totdat ik er fatsoenlijk en acceptabel uit ga zien.

Ik zie dit als laatste redmiddel om niet direct al met de nek te worden aangekeken.

Mijn psych heeft me al verteld dat ik me er bij moet neerleggen dat het er waarschijnlijk niet van gaat komen maar ik blijf doorvechten.

Als de kaak operatie is voltooid dan begin ik met een kuur melanotan, uiterst riskant maar het resultaat om mijn lelijke huid aantrekkelijker te krijgen met de juiste dosis is het het waard.
Heftig man, sterkte!
pi_112684928
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 21:50 schreef richard_prf het volgende:

Dat is nog best wat om even te melden! :o

Wat is er met je kaak dat je het wil laten opereren? En je huid?

Hoop voor je dat het allemaal loopt zoals je hoopt en dat dit helpt je een beter gevoel te geven. Hou wel rekening met dat je gevoel niet direct voortkomt uit je uiterlijk, dus dat je aan je innerlijke belevingswereld ook aandacht moet besteden. Dat is iets dat je nu al kunt doen. :)
pi_112687225
Mijn kaak wordt rechtgezet als alles goed gaat.

Mijn huid is van een belabberde kwaliteit, het oogt ongezond en is bleek ook al ga ik de zon in.

Ik durf niet meer uit huis te gaan totdat mijn uiterlijk normaal genoeg is om niet direct te worden afgewezen.
pi_112687396
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:26 schreef richard_prf het volgende:
Mijn kaak wordt rechtgezet als alles goed gaat.

Mijn huid is van een belabberde kwaliteit, het oogt ongezond en is bleek ook al ga ik de zon in.
Dat lijkt me rot. Maar dat van de zon en toch wit heb ik ook hoor. ;) :P

quote:
Ik durf niet meer uit huis te gaan totdat mijn uiterlijk normaal genoeg is om niet direct te worden afgewezen.
Echt?? Maar dat is toch nergens voor nodig? Alsof jij er wat aan kan doen dat je niet voldoet aan de norm? Je komt over als een vriendelijk persoon, en dat betekent in mijn ogen dat je er mag zijn! Ongeacht hoe je eruit ziet!
  zondag 10 juni 2012 @ 12:09:15 #61
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112688182
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:35 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

Echt?? Maar dat is toch nergens voor nodig? Alsof jij er wat aan kan doen dat je niet voldoet aan de norm? Je komt over als een vriendelijk persoon, en dat betekent in mijn ogen dat je er mag zijn! Ongeacht hoe je eruit ziet!
Je behoort tot een minderheid ;)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 10 juni 2012 @ 17:34:40 #62
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_112699137
Versieren gaat bij mij niet zo makkelijk nee, ik probeer het wel regelmatig maar dat strand toch meestal jammerlijk. :{
pi_112699400
quote:
14s.gif Op zondag 10 juni 2012 17:34 schreef QuintonFortune het volgende:
Versieren gaat bij mij niet zo makkelijk nee, ik probeer het wel regelmatig maar dat strand toch meestal jammerlijk. :{
Ga eens met iemand samen uit met als doel een beetje kijken wat je goed / fout doet in je communicatie met vreemden.
Rustig aan.
  zondag 10 juni 2012 @ 17:46:50 #64
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_112699681
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 17:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ga eens met iemand samen uit met als doel een beetje kijken wat je goed / fout doet in je communicatie met vreemden.
Klinkt een beetje geforceerd, maar misschien is het een idee. :)
  zondag 10 juni 2012 @ 18:08:45 #65
377366 2LiterKaraf
2 liter is best veel!
pi_112700619
quote:
Define 'jammerlijk stranden'? :P
pi_112700943
quote:
Wanneer het is gestrand, vraag het meisje eens eerlijk naar waarom zij denkt dat dat is. ;)
pi_112700993
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:35 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

Niet op ingaan. Hij is niet bleek meer, ik heb hem irl gezien dus ik kan het weten.
  zondag 10 juni 2012 @ 18:41:03 #68
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_112701868
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet op ingaan. Hij is niet bleek meer, ik heb hem irl gezien dus ik kan het weten.
Is er trouwens iets mis met bleek zijn? Wordt er veel gelet op huidskleur en tint?
pi_112701966
quote:
99s.gif Op zondag 10 juni 2012 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Is er trouwens iets mis met bleek zijn? Wordt er veel gelet op huidskleur en tint?
Niets mis met bleek zijn, zie je tenminste eerder dat je vies raakt. :P

Het ideaalbeeld in het westen is wel een gebronsde huid, dat dan weer wel. Gelukkig voor blekebekkies als ik bestaat ideaal niet in de praktijk. ;)
  zondag 10 juni 2012 @ 18:50:18 #70
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_112702249
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 18:08 schreef 2LiterKaraf het volgende:

[..]

Define 'jammerlijk stranden'? :P
Nou het mislukt gewoon. Op de meest bizarre manieren soms.
  zondag 10 juni 2012 @ 18:51:08 #71
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_112702275
Djeez.. die negativiteit hier.. ik voel het gewoon :{ ... waarom zoveel praten over waarom het zo moeilijk gaat allemaal?
  zondag 10 juni 2012 @ 18:52:52 #72
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_112702338
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 18:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Wanneer het is gestrand, vraag het meisje eens eerlijk naar waarom zij denkt dat dat is. ;)
Tegen een meisje heb ik het gewoon recht in haar gezicht gezegd dat ik haar leuk vind. Naderhand wel in contact mee gebleven maar ze miste het gevoel. Daarnaast was ik qua uiterlijk gewoon niet haar type.
pi_112702603
quote:
14s.gif Op zondag 10 juni 2012 18:52 schreef QuintonFortune het volgende:

[..]

Tegen een meisje heb ik het gewoon recht in haar gezicht gezegd dat ik haar leuk vind. Naderhand wel in contact mee gebleven maar ze miste het gevoel. Daarnaast was ik qua uiterlijk gewoon niet haar type.
Ik zou dat gewoon nooit zeggen, dat voelt ze wel. :)
Rustig aan.
pi_112702742
quote:
14s.gif Op zondag 10 juni 2012 18:52 schreef QuintonFortune het volgende:

[..]

Doe je niets aan! Maar sterk van je dat je het zei, dat zal niet gemakkelijk zijn geweest?

quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 18:51 schreef Partyboy1991 het volgende:
Djeez.. die negativiteit hier.. ik voel het gewoon :{ ... waarom zoveel praten over waarom het zo moeilijk gaat allemaal?
Sommige mensen willen wel eens praten over moeilijke zaken. ;)
  zondag 10 juni 2012 @ 19:27:32 #75
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_112704150
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 18:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zou dat gewoon nooit zeggen, dat voelt ze wel. :)
Wat moet ze voelen als ik niets laat merken?
  zondag 10 juni 2012 @ 19:28:16 #76
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_112704177
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 19:02 schreef Gray het volgende:

[..]

Doe je niets aan! Maar sterk van je dat je het zei, dat zal niet gemakkelijk zijn geweest?
Ik kon wel door grond zakken toen, ze deed er gelukkig heel relaxed over maar fijn was anders.
pi_112704374
quote:
14s.gif Op zondag 10 juni 2012 19:28 schreef QuintonFortune het volgende:

[..]

Ik kon wel door grond zakken toen, ze deed er gelukkig heel relaxed over maar fijn was anders.
Dat zal je het vast meer waarderen wanneer een andere leuke meid hetzelfde voelt en uit. ^O^
pi_112704644
quote:
14s.gif Op zondag 10 juni 2012 19:27 schreef QuintonFortune het volgende:

[..]

Wat moet ze voelen als ik niets laat merken?
De "law of state transfer". Emoties zijn overdraagbaar zonder dat je er moeite voor hoeft te doen.
  zondag 10 juni 2012 @ 19:42:24 #79
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_112704948
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 19:32 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat zal je het vast meer waarderen wanneer een andere leuke meid hetzelfde voelt en uit. ^O^
Meisjes zien mij nooit van zelf zitten, daar moet ik altijd een hele trukkendoos voor te voorschijn halen. :')
pi_112705620
quote:
14s.gif Op zondag 10 juni 2012 19:42 schreef QuintonFortune het volgende:

[..]

Meisjes zien mij nooit van zelf zitten, daar moet ik altijd een hele trukkendoos voor te voorschijn halen. :')
Die trukendoos moet gewoon zelfexpressie zijn. Ze moet immers weten wie je bent.

Die "verlangens dat ze op jou afstapt" moet een keer verdwijnen, en komt eigenlijk van een positie van wanhoop. Zodra je dit begrijpt heb je meer vrede met jezelf en doe je meer wat je zelf wilt.
  zondag 10 juni 2012 @ 19:58:00 #81
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_112705795
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 19:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Die trukendoos moet gewoon zelfexpressie zijn. Ze moet immers weten wie je bent.

Die "verlangens dat ze op jou afstapt" moet een keer verdwijnen, en komt eigenlijk van een positie van wanhoop. Zodra je dit begrijpt heb je meer vrede met jezelf en doe je meer wat je zelf wilt.
Met trukkendoos bedoel ik dat er nog nooit meisje is geweest dat nadat ik met haar gesproken had me meteen zag zitten. Dat zie je wel gebeuren bij vrienden bijvoorbeeld dat er gewoon meteen een klik was en daar een relatie uitvloeide. Bij is er nooit iets meer uitgevloeid behalve dat ik 3x als broertje werd weggezet.
pi_112705844
quote:
99s.gif Op zondag 10 juni 2012 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Té bleek wel denk ik, dat wekt toch de indruk dat je niet veel buiten komt/ongezond. Zoiets. Tenzij je van nature zo'n huidskleur hebt, zoals redheads.
pi_112707845
quote:
14s.gif Op zondag 10 juni 2012 19:58 schreef QuintonFortune het volgende:

[..]

Met trukkendoos bedoel ik dat er nog nooit meisje is geweest dat nadat ik met haar gesproken had me meteen zag zitten. Dat zie je wel gebeuren bij vrienden bijvoorbeeld dat er gewoon meteen een klik was en daar een relatie uitvloeide. Bij is er nooit iets meer uitgevloeid behalve dat ik 3x als broertje werd weggezet.
Zorg ervoor dat je veel meer vrouwen aanspreekt en vaker uit gaat, en ook met iemand anders zoals kingtoppie zei. Het is dan niet te voorkomen dat je hierin beter in wordt. Kwestie van moeite willen doen en discipline. Na een lange periode zal je gemiddeld steeds betere reacties en mogelijkheden krijgen.
pi_112710011
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Té bleek wel denk ik, dat wekt toch de indruk dat je niet veel buiten komt/ongezond. Zoiets. Tenzij je van nature zo'n huidskleur hebt, zoals redheads.
Wat is er mis met niet veel buitenkomen of onge-... laat maar.

Toch is bruinen ook niet goed met al die UV. :P
pi_112710283
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:08 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat is er mis met niet veel buitenkomen of onge-... laat maar.

Toch is bruinen ook niet goed met al die UV. :P
Zo lang je zonnebrandcrème gebruikt en niet te veel doet is het niet heel slecht. Zonlicht bevat ook vitamine D of E dacht ik. Maar alles waar te voor staat is slecht, dus houdt het wel binnen de perken.
  zondag 10 juni 2012 @ 21:19:27 #86
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_112710757
quote:

[..]

Ik kom wel voldoende buiten, ben niet echt lijkbleek. Tenminste mijn gezicht en armen.

Maar zolang het dus niet te bizar is, is het geen probleem?
pi_112710905
quote:
99s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik kom wel voldoende buiten, ben niet echt lijkbleek. Tenminste mijn gezicht en armen.

Zeker niet
pi_112711367
quote:
99s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Voor mij iig niet.
pi_112712035
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:12 schreef chuddybong het volgende:

[..]

Zo lang je zonnebrandcrème gebruikt en niet te veel doet is het niet heel slecht. Zonlicht bevat ook vitamine D of E dacht ik. Maar alles waar te voor staat is slecht, dus houdt het wel binnen de perken.
O+

Ach, ikzélf heb geen problemen met wit zijn. De zon en ik zijn nooit vrienden geweest; te snel verbranden, te warm, te snel weer wit. Nee, van mij hoeft het niet. :)
pi_112718242
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 20:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zorg ervoor dat je veel meer vrouwen aanspreekt en vaker uit gaat, en ook met iemand anders zoals kingtoppie zei. Het is dan niet te voorkomen dat je hierin beter in wordt. Kwestie van moeite willen doen en discipline. Na een lange periode zal je gemiddeld steeds betere reacties en mogelijkheden krijgen.
Veelal gaat het een beetje om zelfvertrouwen..

Geheel onafhankelijk van het resultaat ben ik nog niet, voel toch wel ''iets'' als iemand afwijzend reageert oid. Maar ik neem het wel steeds minder serieus.
Rustig aan.
pi_112718315
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 19:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Meh, oneens.

Maar die verlangens hebben schiet je niks mee op.. Iedere keer als een vrouw mij aanspreekt ipv andersom kijk ik ervan op. Je maakt het letterlijk haast nooit mee.
Rustig aan.
  zondag 10 juni 2012 @ 23:17:45 #92
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_112718658
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 20:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik moet er ook wat natuurlijker in worden inderdaad, dan schiet ik vanzelf een keer raak.
pi_112718941
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 23:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Meh, oneens.

Maar die verlangens hebben schiet je niks mee op.. Iedere keer als een vrouw mij aanspreekt ipv andersom kijk ik ervan op. Je maakt het letterlijk haast nooit mee.
Waar ben je het precies mee oneens, de verlangens waarop je hoopt dat ze op je af stapt die moeten verdwijnen?

Verlangen dat ze naar je toe stapt is eigenlijk al teveel nadenken. Daar doel ik eigenlijk op. Zelfexpressie was je er toch wel mee eens?
pi_112719038
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 23:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waar ben je het precies mee oneens, de verlangens waarop je hoopt dat ze op je af stapt die moeten verdwijnen?
quote:
en komt eigenlijk van een positie van wanhoop. Zodra je dit begrijpt heb je meer vrede met jezelf en doe je meer wat je zelf wilt.
quote:
Verlangen dat ze naar je toe stapt is eigenlijk al teveel nadenken. Daar doel ik eigenlijk op. Zelfexpressie was je er toch wel mee eens?
Ja daar ben ik het mee eens.
Rustig aan.
pi_112724896
quote:

[..]

ik heb een best wel een rode/roze huid. De ene keer meer dan de andere keer endat vind ik heel erg vervelend en het maakt me wat onzeker. Ik ben er vaak mee bezig. Daarom vind het ook altijd veel fijner als het donker is haha. Toch vinden best veel mensen mij nog een mooie jongeman, daar ben ik dan wel weer blij om, want dat rode hoofd van me ben ik veel meer dan beu.

on-topic
ik ben een door en meisje, vriendin wil ik niet noemen, voor een feestje uitgenodigd die zij en een vriendin van haar geven. die vriendin van haar ken ik eigenlijk niet, maar ze heeft een mooie lach en die laat ze ook lekker vaak zien. ik wil haar toch ook een cadeautje geven dus ik dacht misschien een simpel bloemetje in een leuk potje. dat kan ze vast wel waarderen.
.
pi_112725837
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 02:53 schreef Stoeipoesss het volgende:

[..]

ik heb een best wel een rode/roze huid. De ene keer meer dan de andere keer endat vind ik heel erg vervelend en het maakt me wat onzeker. Ik ben er vaak mee bezig. Daarom vind het ook altijd veel fijner als het donker is haha. Toch vinden best veel mensen mij nog een mooie jongeman, daar ben ik dan wel weer blij om, want dat rode hoofd van me ben ik veel meer dan beu.
quote:
on-topic
ik ben een door en meisje, vriendin wil ik niet noemen, voor een feestje uitgenodigd die zij en een vriendin van haar geven. die vriendin van haar ken ik eigenlijk niet, maar ze heeft een mooie lach en die laat ze ook lekker vaak zien. ik wil haar toch ook een cadeautje geven dus ik dacht misschien een simpel bloemetje in een leuk potje. dat kan ze vast wel waarderen.
Leuk dat je bent uitgenodigd. :Y

En een cadeautje geven, toe maar! Is het een verjaardagsfeestje? Koop/maak dan iets leuks voor beiden. Een mooie bloem in een mooie glazen vaas is leuk, helemaal als je er iets leuk bij kan vertellen. Veel bloemen hebben in de oudheid een verhaal gekregen, denk aan de narcis,. of de hyacint. (overigens hebben beide een Griekse mythe waar de dood een rol speelt, dus of je dat ziet zitten moet je zelf even bekijken. :P )
Of simpelweg geven, glimlachen, biertje doen en feestje vieren. Dat kan ook. :P
pi_112725880
Ik weet niet hoe oud je bent, en wat voor feestje het is. Maar een bloemetje zou ik een beetje oudbollig vinden en komt meestal over als "ik ken je niet, maar het is gebruikelijk om wat te geven, dus dan maar dit bloemetje".

Ik zou iets persoonlijkers kiezen, en iets met een beetje humor.
pi_112726596
Een zonnebloem en een grote grijns doet wonderen!
pi_112726973
Niet echt hoor, wat ik daar mee zou moeten zou ik al helemaal niet weten. Wel leuk van iemand die je niet kent, of op een familie-feest of iets rustigs. Maar als ik een feestje thuis zou geven voor wat vrienden, dan zijn er wel leukere dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')