abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112638723
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoeveel ervaring heb je met topmodellen uit West-Europa ter vergelijking met waar je nu zit?
Ik ga al zo'n 15 jaar uit in veel verschillende landen, maar met name in Nederland. Veel Nederlanders hebben een schild om zich heen. Het is de cultuur, de manier van met elkaar omgaan. Hard, direct, oordelend (dat vooral!).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_112638811
Ik geloof matador wel...

Maarja tis nu nog niet constructief, hoe breken we dat schild af?
Rustig aan.
pi_112639542
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
Ik geloof matador wel...

Maarja tis nu nog niet constructief, hoe breken we dat schild af?
Humor. Dat werkt ontwapenend. En het voordeel van Nederlandse vrouwen is weer dat ze humor erg waarderen.

Juist dat merk ik dat in het buitenland (op wellicht UK na) lastiger is. Zeker het Nederlandse sarcasme wordt niet veel begrepen (behalve wellicht in Australië).
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_112641086
Als je geheel expressief bent zoals een maat van me, dan breek je door elke cultuur heen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112641155
Hij is puur zichzelf en hoeft zijn gedrag niet aan te passen per cultuur.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112641944
Allemachtig zeg, het wordt hier ook echt weer eens hoog tijd voor iets vrouwelijks in mijn leven :')

Heb in mijn 23 jarige bestaan nog nooit zo'n treurige periode qua vrouwen gehad als de laatste tijd, sterker nog, heb in heel 2012 nog geen een keer gezoend of iets dergelijks :'(

Terwijl het vorig jaar de een na de ander was rond deze tijd van het jaar. Heeft er natuurlijk mee te maken dat ik de laatste tijd eigenlijk amper uitga en nogal bezig ben met mezelf en het halen van mijn opleiding en ik er daardoor ook niet zo veel mee bezig ben... Maar als ik zoals nu op een vrije avond even ga zitten denken kom ik toch wel tot de conclusie dat het met mijn liefdesleven toch echt wel heel erg treurig gesteld is, zelfs zo ongeveer wel het slechtste van al mijn vrienden zo ongeveer...

Morgen na NL denemarken voor het eerst sinds weken weer eens echt uit ipv in de dorpskroeg, even kijken of ik het nog kan :@
pi_112641974
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 23:21 schreef firefly3 het volgende:
Hij is puur zichzelf en hoeft zijn gedrag niet aan te passen per cultuur.
Dat doe ik ook niet, ben vrijwel altijd mezelf, maar dat neemt de cultuurverschillen niet weg.

pi_112642017
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 23:35 schreef EiPet het volgende:
Allemachtig zeg, het wordt hier ook echt weer eens hoog tijd voor iets vrouwelijks in mijn leven :')

Heb in mijn 23 jarige bestaan nog nooit zo'n treurige periode qua vrouwen gehad als de laatste tijd, sterker nog, heb in heel 2012 nog geen een keer gezoend of iets dergelijks :'(

Terwijl het vorig jaar de een na de ander was rond deze tijd van het jaar. Heeft er natuurlijk mee te maken dat ik de laatste tijd eigenlijk amper uitga en nogal bezig ben met mezelf en het halen van mijn opleiding en ik er daardoor ook niet zo veel mee bezig ben... Maar als ik zoals nu op een vrije avond even ga zitten denken kom ik toch wel tot de conclusie dat het met mijn liefdesleven toch echt wel heel erg treurig gesteld is, zelfs zo ongeveer wel het slechtste van al mijn vrienden zo ongeveer...

Morgen na NL denemarken voor het eerst sinds weken weer eens echt uit ipv in de dorpskroeg, even kijken of ik het nog kan :@
Het kan erger met mijn 24 jaar, dus wees gerust.
ADHD-C
pi_112644885
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 23:35 schreef EiPet het volgende:

Het kan altijd erger....
Dit is niet het topic waar je medelijden gaat krijgen omdat je al een paar dagen/weken/etc. niet gezoend hebt. Genoeg mensen hier die helemaal niets voor elkaar krijgen en ook totaal niet weten hoe hier verbetering in aan te brengen.
pi_112644935
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 00:32 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Het kan altijd erger....
Dit is niet het topic waar je medelijden gaat krijgen omdat je al een paar dagen/weken/etc. niet gezoend hebt. Genoeg mensen hier die helemaal niets voor elkaar krijgen en ook totaal niet weten hoe hier verbetering in aan te brengen.
Luisteren naar tips van anderen en vooral actie ondernemen.

Oefenen dus.

pi_112656595
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 23:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat doe ik ook niet, ben vrijwel altijd mezelf, maar dat neemt de cultuurverschillen niet weg.
Aantrekkingskracht gebeurd op een heel ander niveau en heeft niets met cultuur te maken.
pi_112657077
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Aantrekkingskracht gebeurd op een heel ander niveau en heeft niets met cultuur te maken.
Of het moet zich uiten in uiterlijke kenmerken waar je niet op valt:
pi_112657202
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:24 schreef Gray het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die lip kan ze als cockring gebruiken bij het pijpen. Sorry voor deze offtopic gedachten.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_112657695
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:27 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Die lip kan ze als cockring gebruiken bij het pijpen. Sorry voor deze offtopic gedachten.
Is ook versiering. :P
pi_112658562
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is wel heeeeel extreem :D
pi_112658677
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Die gele ogen van der impliceren dat haar nieren niet goed functioneren, jammer, anders had ik haar wel gegeven.
Rustig aan.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:52:18 #53
377366 2LiterKaraf
2 liter is best veel!
pi_112660257
Een paar dingen: het lijkt in andere steden waarschijnlijk moeilijker omdat je jezelf daar minder op je gemak voelt. Dat werkt door en vrouwen voelen zoiets echt wel goed aan. Is mijn theorie gebaseerd op eigen ervaringen.

Cultuurverschillen kunnen wel degelijk een rol spelen hoor, hangt er maar net vanaf waar je wilt uitgaan. Westerse landen en niet-Westerse landen zullen flink verschillen wel.
pi_112660968
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:52 schreef 2LiterKaraf het volgende:
Een paar dingen: het lijkt in andere steden waarschijnlijk moeilijker omdat je jezelf daar minder op je gemak voelt. Dat werkt door en vrouwen voelen zoiets echt wel goed aan. Is mijn theorie gebaseerd op eigen ervaringen.

Cultuurverschillen kunnen wel degelijk een rol spelen hoor, hangt er maar net vanaf waar je wilt uitgaan. Westerse landen en niet-Westerse landen zullen flink verschillen wel.
Cultuurverschillen zie ik meer als een schilletje voordat je bij de man-vrouw communicatie terecht komt. Kwestie van de verschillende culturen kennen, maar op liefdes/seks niveau zal er normaal gezien niets anders zijn.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 16:55:39 #55
377366 2LiterKaraf
2 liter is best veel!
pi_112662349
Er zijn wel meer verschillen hoor: zo speelt dans (echt dansen, niet club-dansen) een véél grotere rol in bijvoorbeeld Latijns-Amerikaanse en Afrikaanse culturen, en om even dichterbij huis te gaan: zo wordt er bijvoorbeeld in Italië (iig in Rome) veel minder alcohol genuttigd bij het uitgaan waardoor de sfeer toch echt anders is. Die laatste uit eigen ervaring.

Daarnaast is men in sommige landen ook terughoudender lijkt me (Azië denk ik dan aan, misschien heb ik het mis :P). Zijn dus wel zaken waaraan je je moet aanpassen in een ander land (los van de taal), maar als je dat eenmaal doet dan zie ik ook niet in waarom het verder veel anders moet zijn. Vergeet alleen niet dat wie jij bent (hoe jij gevormd bent) voor een deel ook afhankelijk is van hoe je bent opgevoed en welke mensen je hebt leren kennen tijdens het opgroeien. Dat kan in een andere cultuur heel anders zijn.
pi_112675444
Ik heb vrij weinig te melden.

Maar mijn plan is om in september een kaakoperatie te ondergaan als eerste stap om er normaler uit te zien.

Vervolgens bezoek ik 3 plastisch chirurgen en vraag ik om professioneel advies wat zij zouden veranderen aan mijn gezicht om het aantrekkelijker te krijgen.

Ik bezit de financiële middelen om de ingrepen te bekostigen.

Een drastische maatregel maar noodzakelijk, ik ben immers al bijna 30 en de kans op een vriendin is vrijwel nihil.

Ik geef niet op en blijf doorvechten. Ik ga net zolang door met ingrepen totdat ik er fatsoenlijk en acceptabel uit ga zien.

Ik zie dit als laatste redmiddel om niet direct al met de nek te worden aangekeken.

Er moet iets gebeuren... iets drastisch.

Mijn psych heeft me al verteld dat ik me er bij moet neerleggen dat het er waarschijnlijk niet van gaat komen maar ik blijf doorvechten.

Als de kaak operatie is voltooid dan begin ik met een kuur melanotan, uiterst riskant maar het resultaat om mijn lelijke huid aantrekkelijker te krijgen met de juiste dosis is het het waard.
In oktober ben ik van plan om hier een logje over te openen.

[ Bericht 10% gewijzigd door richard_prf op 09-06-2012 21:55:42 ]
pi_112677887
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 21:50 schreef richard_prf het volgende:

Maar mijn plan is om in september een kaakoperatie te ondergaan als eerste stap om er normaler uit te zien.

Vervolgens bezoek ik 3 plastisch chirurgen en vraag ik om professioneel advies wat zij zouden veranderen aan mijn gezicht om het aantrekkelijker te krijgen.

Een drastische maatregel maar noodzakelijk, ik ben immers al bijna 30 en de kans op een vriendin is vrijwel nihil.

Ik geef niet op en blijf doorvechten. Ik ga net zolang door met ingrepen totdat ik er fatsoenlijk en acceptabel uit ga zien.

Ik zie dit als laatste redmiddel om niet direct al met de nek te worden aangekeken.

Mijn psych heeft me al verteld dat ik me er bij moet neerleggen dat het er waarschijnlijk niet van gaat komen maar ik blijf doorvechten.

Als de kaak operatie is voltooid dan begin ik met een kuur melanotan, uiterst riskant maar het resultaat om mijn lelijke huid aantrekkelijker te krijgen met de juiste dosis is het het waard.
Heftig man, sterkte!
pi_112684928
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 21:50 schreef richard_prf het volgende:

Dat is nog best wat om even te melden! :o

Wat is er met je kaak dat je het wil laten opereren? En je huid?

Hoop voor je dat het allemaal loopt zoals je hoopt en dat dit helpt je een beter gevoel te geven. Hou wel rekening met dat je gevoel niet direct voortkomt uit je uiterlijk, dus dat je aan je innerlijke belevingswereld ook aandacht moet besteden. Dat is iets dat je nu al kunt doen. :)
pi_112687225
Mijn kaak wordt rechtgezet als alles goed gaat.

Mijn huid is van een belabberde kwaliteit, het oogt ongezond en is bleek ook al ga ik de zon in.

Ik durf niet meer uit huis te gaan totdat mijn uiterlijk normaal genoeg is om niet direct te worden afgewezen.
pi_112687396
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:26 schreef richard_prf het volgende:
Mijn kaak wordt rechtgezet als alles goed gaat.

Mijn huid is van een belabberde kwaliteit, het oogt ongezond en is bleek ook al ga ik de zon in.
Dat lijkt me rot. Maar dat van de zon en toch wit heb ik ook hoor. ;) :P

quote:
Ik durf niet meer uit huis te gaan totdat mijn uiterlijk normaal genoeg is om niet direct te worden afgewezen.
Echt?? Maar dat is toch nergens voor nodig? Alsof jij er wat aan kan doen dat je niet voldoet aan de norm? Je komt over als een vriendelijk persoon, en dat betekent in mijn ogen dat je er mag zijn! Ongeacht hoe je eruit ziet!
  zondag 10 juni 2012 @ 12:09:15 #61
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112688182
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:35 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

Echt?? Maar dat is toch nergens voor nodig? Alsof jij er wat aan kan doen dat je niet voldoet aan de norm? Je komt over als een vriendelijk persoon, en dat betekent in mijn ogen dat je er mag zijn! Ongeacht hoe je eruit ziet!
Je behoort tot een minderheid ;)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 10 juni 2012 @ 17:34:40 #62
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_112699137
Versieren gaat bij mij niet zo makkelijk nee, ik probeer het wel regelmatig maar dat strand toch meestal jammerlijk. :{
Verliefdheid is voor de dommen
pi_112699400
quote:
14s.gif Op zondag 10 juni 2012 17:34 schreef QuintonFortune het volgende:
Versieren gaat bij mij niet zo makkelijk nee, ik probeer het wel regelmatig maar dat strand toch meestal jammerlijk. :{
Ga eens met iemand samen uit met als doel een beetje kijken wat je goed / fout doet in je communicatie met vreemden.
Rustig aan.
  zondag 10 juni 2012 @ 17:46:50 #64
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_112699681
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 17:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ga eens met iemand samen uit met als doel een beetje kijken wat je goed / fout doet in je communicatie met vreemden.
Klinkt een beetje geforceerd, maar misschien is het een idee. :)
  zondag 10 juni 2012 @ 18:08:45 #65
377366 2LiterKaraf
2 liter is best veel!
pi_112700619
quote:
Define 'jammerlijk stranden'? :P
pi_112700943
quote:
Wanneer het is gestrand, vraag het meisje eens eerlijk naar waarom zij denkt dat dat is. ;)
pi_112700993
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:35 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

Niet op ingaan. Hij is niet bleek meer, ik heb hem irl gezien dus ik kan het weten.
  zondag 10 juni 2012 @ 18:41:03 #68
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_112701868
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet op ingaan. Hij is niet bleek meer, ik heb hem irl gezien dus ik kan het weten.
Is er trouwens iets mis met bleek zijn? Wordt er veel gelet op huidskleur en tint?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_112701966
quote:
99s.gif Op zondag 10 juni 2012 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Is er trouwens iets mis met bleek zijn? Wordt er veel gelet op huidskleur en tint?
Niets mis met bleek zijn, zie je tenminste eerder dat je vies raakt. :P

Het ideaalbeeld in het westen is wel een gebronsde huid, dat dan weer wel. Gelukkig voor blekebekkies als ik bestaat ideaal niet in de praktijk. ;)
  zondag 10 juni 2012 @ 18:50:18 #70
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_112702249
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 18:08 schreef 2LiterKaraf het volgende:

[..]

Define 'jammerlijk stranden'? :P
Nou het mislukt gewoon. Op de meest bizarre manieren soms.
  zondag 10 juni 2012 @ 18:51:08 #71
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_112702275
Djeez.. die negativiteit hier.. ik voel het gewoon :{ ... waarom zoveel praten over waarom het zo moeilijk gaat allemaal?
  zondag 10 juni 2012 @ 18:52:52 #72
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_112702338
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 18:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Wanneer het is gestrand, vraag het meisje eens eerlijk naar waarom zij denkt dat dat is. ;)
Tegen een meisje heb ik het gewoon recht in haar gezicht gezegd dat ik haar leuk vind. Naderhand wel in contact mee gebleven maar ze miste het gevoel. Daarnaast was ik qua uiterlijk gewoon niet haar type.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')