Geloof me, het zit tussen de oren. Probeer maar een paar weken lang meerdere dagen in de stad waar het lastiger gaat vrouwen te ontmoeten, zo vaak als je kan. Je zult merken dat door die positieve ervaringen opeens gaat denken dat deze stad weer makkelijker is. "lastige omgevingen" worden dan ineens omgetoverd in "makkelijke omgevingen", puur door die referentie ervaringen en je gemoedstand.quote:
Hoeveel ervaring heb je met topmodellen uit West-Europa ter vergelijking met waar je nu zit?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:24 schreef El_Matador het volgende:
Dat is echt niet zo, firefly. In Nederland/West-Europa de mooiste topmodellen aanspreken, gaat je niet lukken. Hier gaat dat weer wel. Dat arrogantiemuurtje is op sommige plekken nu eenmaal dikker en moeilijker doorheenkomen dan elders.
Je slaat weer es door. Zonde, want je kernpunt is niet slecht.
Ik denk dat het vooral komt hoe je je op dat moment voeltquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
Firefly, we zullen het merken als ik weer vaker uitga, maar vooralsnog vind ik de dames in den-haag een stuk ontvankelijker dan in leiden.
Ach, mwah, ik was wel opgewekt, misschien dat vrouwen dan eerder oogcontact zoeken... Maar ik leiden heb ik dat nooit zo eigenlijk...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral komt hoe je je op dat moment voeltToen je die tent binnen stapte was je al superblij vanwege hoe die tent eruit zag.
Bij jou zijn het tenminste nog vrouwen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Amerikaans / bulgaars / hongerije.... Internationale studentes.
Zwaaien, proosten, knipogen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij jou zijn het tenminste nog vrouwen.
Maar wat doe je dan, als je oogcontact maakt? Wat is je volgende stap?
quote:
Ik ga al zo'n 15 jaar uit in veel verschillende landen, maar met name in Nederland. Veel Nederlanders hebben een schild om zich heen. Het is de cultuur, de manier van met elkaar omgaan. Hard, direct, oordelend (dat vooral!).quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoeveel ervaring heb je met topmodellen uit West-Europa ter vergelijking met waar je nu zit?
Humor. Dat werkt ontwapenend. En het voordeel van Nederlandse vrouwen is weer dat ze humor erg waarderen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
Ik geloof matador wel...
Maarja tis nu nog niet constructief, hoe breken we dat schild af?
Dat doe ik ook niet, ben vrijwel altijd mezelf, maar dat neemt de cultuurverschillen niet weg.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:21 schreef firefly3 het volgende:
Hij is puur zichzelf en hoeft zijn gedrag niet aan te passen per cultuur.
Het kan erger met mijn 24 jaar, dus wees gerust.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:35 schreef EiPet het volgende:
Allemachtig zeg, het wordt hier ook echt weer eens hoog tijd voor iets vrouwelijks in mijn leven![]()
Heb in mijn 23 jarige bestaan nog nooit zo'n treurige periode qua vrouwen gehad als de laatste tijd, sterker nog, heb in heel 2012 nog geen een keer gezoend of iets dergelijks![]()
Terwijl het vorig jaar de een na de ander was rond deze tijd van het jaar. Heeft er natuurlijk mee te maken dat ik de laatste tijd eigenlijk amper uitga en nogal bezig ben met mezelf en het halen van mijn opleiding en ik er daardoor ook niet zo veel mee bezig ben... Maar als ik zoals nu op een vrije avond even ga zitten denken kom ik toch wel tot de conclusie dat het met mijn liefdesleven toch echt wel heel erg treurig gesteld is, zelfs zo ongeveer wel het slechtste van al mijn vrienden zo ongeveer...
Morgen na NL denemarken voor het eerst sinds weken weer eens echt uit ipv in de dorpskroeg, even kijken of ik het nog kan
Het kan altijd erger....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:35 schreef EiPet het volgende:
Allemachtig zeg, het wordt hier ook echt weer eens hoog tijd voor iets vrouwelijks in mijn leven![]()
Heb in mijn 23 jarige bestaan nog nooit zo'n treurige periode qua vrouwen gehad als de laatste tijd, sterker nog, heb in heel 2012 nog geen een keer gezoend of iets dergelijks![]()
Luisteren naar tips van anderen en vooral actie ondernemen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:32 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Het kan altijd erger....
Dit is niet het topic waar je medelijden gaat krijgen omdat je al een paar dagen/weken/etc. niet gezoend hebt. Genoeg mensen hier die helemaal niets voor elkaar krijgen en ook totaal niet weten hoe hier verbetering in aan te brengen.
Aantrekkingskracht gebeurd op een heel ander niveau en heeft niets met cultuur te maken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, ben vrijwel altijd mezelf, maar dat neemt de cultuurverschillen niet weg.
Of het moet zich uiten in uiterlijke kenmerken waar je niet op valt:quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Aantrekkingskracht gebeurd op een heel ander niveau en heeft niets met cultuur te maken.
Die lip kan ze als cockring gebruiken bij het pijpen. Sorry voor deze offtopic gedachten.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:24 schreef Gray het volgende:
[..]
Of het moet zich uiten in uiterlijke kenmerken waar je niet op valt:
[ afbeelding ]
Is ook versiering.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die lip kan ze als cockring gebruiken bij het pijpen. Sorry voor deze offtopic gedachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |