Ik boer niet expres. Soms moet ik om de 5 minuten 2 keer boeren. Alleen is het zo dat ik geen vreemde geluiden maak en heel af en toe wel. Ik heb probleem met constant boeren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:20 schreef Karina het volgende:
Kortom: Richard is een lul, Jeroen is aardig en jij boert in bijzijn van je collega's.
Dit.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:18 schreef Metalfrost het volgende:
Dus je ervaring met een paar onverschillige mensen projecteer je als de gedragscode van een gehele bevolkingsgroep?
Je bezorgt mij een slechte naam op dit forum, ik boer helemaal niet veel. Wacht maar tot Jeroen hier over hoort.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:25 schreef Xonarial het volgende:
[..]
Dit gaat jou echt totaal niks aan, ook al ben je Piet.
Ow en edit: Om hier een profiel voor aan te maken, das ook best sneu.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:26 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dit.
Dat heb ik ook met bepaalde groeperingen. 1 verneukt het, dan is de rest ook kut. Net als TS eigenlijk.
Nee, dit is niet de bedoeling. Ik geef alleen aan wat ik heb meegemaakt en wat jullie als Nederlanders ervan vinden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:18 schreef Metalfrost het volgende:
Dus je ervaring met een paar onverschillige mensen projecteer je als de gedragscode van een gehele bevolkingsgroep?
Ik vind het een GTST-verhaal en zoals de serie zelf is het om weg te klikken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:27 schreef Xonarial het volgende:
[..]
Nee, dit is niet de bedoeling. Ik geef alleen aan wat ik heb meegemaakt en wat jullie als Nederlanders ervan vinden.
Met Nederlanders bedoel ik echte Nederlanders en niet Turken, Marokkanen, enz...quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:27 schreef Palomar het volgende:
Je hebt het over 'de Nederlanders'. Waar kom je zelf dan vandaan?
In hoeverre zijn marokkanen, Turken enz.. niet verhollandst?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:29 schreef Xonarial het volgende:
[..]
Met Nederlanders bedoel ik echte Nederlanders en niet Turken, Marokkanen, enz...
Tis gewoon sneu..quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:31 schreef Xonarial het volgende:
Wouw, ik registreer me om mijn verhaal te delen en dan krijg ik voor grotendeels negatieve reacties..
Heftige shit Tolga.quote:De reden waarom ik mijn verhaal wil vrijgeven komt omdat ik in een korte tijd veel heb meegemaakt
Je bent zelf geen 'echte Nederlander'?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:29 schreef Xonarial het volgende:
[..]
Met Nederlanders bedoel ik echte Nederlanders en niet Turken, Marokkanen, enz...
Je hele verhaal was al negatiefquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:31 schreef Xonarial het volgende:
Wouw, ik registreer me om mijn verhaal te delen en dan krijg ik voor grotendeels negatieve reacties..
En deel 2 en 3quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:32 schreef Bilge het volgende:
[..]
Heftige shit Tolga.Ik kan niet wachten op de verfilming!
Had je iets ander verwacht dan? Als je op je werk ook zo doet kan ik die Richard nog wel begrijpen ook.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:31 schreef Xonarial het volgende:
Vind ik ook niet zo gek eigenlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:31 schreef Xonarial het volgende:
Ik kan vooral niet wachten op dat emotionele moment waarop Richard een snoepje uitdeelt aan Jeroen en TS daarbij overslaat, welke daarna stilletjes naar de toiletten loopt en in foetushouding gaat liggen huilen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:32 schreef Bilge het volgende:
[..]
Heftige shit Tolga.Ik kan niet wachten op de verfilming!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:33 schreef Palomar het volgende:
[..]
Ik kan vooral niet wachten op dat emotionele moment waarop Richard een snoepje uitdeelt aan Jeroen en TS daarbij overslaat, welke daarna stilletjes naar de toiletten loopt en in foetushouding gaat liggen huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik zie die homo van dat programma gepest nog wel bij dat bedrijf langs komen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:33 schreef Palomar het volgende:
[..]
Ik kan vooral niet wachten op dat emotionele moment waarop Richard een snoepje uitdeelt aan Jeroen en TS daarbij overslaat, welke daarna stilletjes naar de toiletten loopt en in foetushouding gaat liggen huilen.
Precies dit. En ook op mijn werk lopen dat soort lui rond. Als ik me daar ook iets van aan ga trekken dan kunnen we iedere werkdag wel een uur nazorg gaan doen ofzo.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:34 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Richard is een irritant persoon (wellicht met een hekel aan Turken), maar hij is geen irritante Nederlander.
Voor de rest, trek je geen donder van hem aan. Zijn leven is beperkt.
Dan blijf je toch lekker weg?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:35 schreef Xonarial het volgende:
Een en al grote sukkels hier. Dit topic mag van mij sluiten.
Te laatquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:35 schreef Xonarial het volgende:
Een en al grote sukkels hier. Dit topic mag van mij sluiten.
Nee logisch toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:35 schreef Xonarial het volgende:
Een en al grote sukkels hier, niemand neemt het serieus.
Ren je altijd weg bij confrontaties?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:35 schreef Xonarial het volgende:
Wat wil je ook, met zo'n barbieverhaal..quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:35 schreef Xonarial het volgende:
waarmee wil je dat we je helpen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:35 schreef Xonarial het volgende:
Misschien dat een modje hem terug kan plaatsen? Gewoon, omdat het kanquote:
En dan werkt hij bij een it-bedrijf met een paar nerds. Ik werk iedere dag tussen 40 straatmakers, grondwerkers, vuilnismannen. Die zijn pas ruig onder elkaar. Ik kan iedere dag wel zo'n topic openen. Als ik daar gevoelig voor zou zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:36 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wat wil je ook, met zo'n barbieverhaal..
Selecteer wat je leest.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:38 schreef Xonarial het volgende:
Ik had echt verwacht dat mensen mij zouden verwelkomen en dat er serieuze reacties zouden geplaatst worden. Echt niet te geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |